Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Hotel Residence Margherita

3 out of 5
Hotel Residence Margherita
Via Teola, 65, Livigno, Lombardy

Bewertungen

8.0

Sehr gut

18 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
31 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lucia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön
Angenehm

6/10 – Okay

Horst, Brisbane

Very tiny shower 64 cm x 64 cm hard to get in/out
Except the shower, by far to small just 64 cm, the rest was OK.

10/10 – Hervorragend

Peter, Bielefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Wir waren im Bikepark, das Hotel hat uns Abstellmöglichkeiten für die Fahrräder geboten. Es wurde sogar eine Lademöglichkeit für unser E-Auto geschaffen. Der Service war das Beste was ich bislang erleben durfte. Sauberkeit, Freundlichkeit - alles war Top. Wir werden gerne wiederkommen!

6/10 – Okay

Olaf

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Raffaele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottima
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Plná spokojnosť
Hotel bol super, čistý, útulný, dobrá strava. Personál ústretový, milý.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

marcello

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

luciana, london

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Nice hotel, very friendly staff and amazing breakfast! Only cons is the showers that could have a better water pressure But great value and location
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Davide, Milano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tutto ok abbiamo apprezzato il parcheggio gratutio, il ristorante interno e l'ottima colazione con briosche fresche.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rapporto qualità/prezzo ottimo. struttura datata ma tenuta molto bene, ambienti puliti, staff ottimo, ristorante eccellente
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Roberta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
meraviglioso
il soggiorno pur minimo mi ha soddisfatto molto. proprietari gentilissimi personale educato e gentile, sempre con il sorriso.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familie og hundevenligt hotel.
Meget venligt personale. Tæt på lift.

6/10 – Okay

Per

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Centralt
Central beliggende hotel i forhold til alpint skiløb. Hotelværelser slidte Restaurant i kælder ikke specielt hyggeligt

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Go service
Vi var godt tilfredse med hotellet. Fin morgenmad, super Go kaffe. Go restaurant. Eneste minus var at sengene var hårde og hovedpuderne ikke var vores smag, også for hårde.

8/10 – Gut

Sirpa

Gut: Sauberkeit
Nice hotel, reasonable price
Hotel Margherita is a nice hotel. Location is good and price/quality is reasonable. The slopes, restaurants and shops are easy to reach with ski busses at daytime. It was not too long way to walk to the city center either. Soundproofing from the corridor was not a strength of the hotel but we slept well enough. Breakfast was also ok.

10/10 – Hervorragend

Denis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommended
All very friendly. Very reasonable breakfast. Unlike some other hotels in the area, you always have properly hot water in the shower. Fast Internet over WiFi Best: Elis at the reception is very sweet and speaks excellent English which is a bit of a rarity in Livigno

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

LAURA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Anneli, Malmö

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Trevligt hotell
Vi stannade en natt på vår MC-resa i alperna. Rummet var stort och hade en stor balkong med kvällssol och det var rent och fint. Det fanns möjlighet att laga egen mat om man skulle vilja. Sängarna var sköna och toaletten var fräsch. Frukosten var riklig och god. Personalen var trevlig och hjälpsam. Läget var OK, men en bit från centrum. Jag skulle definitivt rekommendera hotellet.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ŚREDNIO
Pokoje wysprzątane, w stylu lat 50- tych. Hotel ogólnie stary i dziwny wystrój korytarzy. Widok z pokoju był bardzo ładny. Śniadania niesmaczne i bardzo mały wybór. Daleko do centrum. Plusem jest bardzo miła recepcja i pan, który specjalnie zaczekał na nas godzinę dłużej.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
greit hotell
fin liten by,hyggelig sentrum. hotellet var greit,fint med balkong og hyggelige ansatte

8/10 – Gut

Fabio, Milano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff molto cordiale. Posizione decentrata ma a soli 15 min. a piedi dal centro. Ottima colazione. Stanza pulita con balcone. Ottimo rapporto qualità/prezzo. Da CONSIGLIARE.

6/10 – Okay

Damir

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Emilie, København

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God restaurant - Tæt på liften.
God mad både morgen og aften. Godt vinkort. God beliggenhed i forhold til lift og skibus. Flot udsigt over byen.

6/10 – Okay

Marco, D

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Buono nel complesso
Abbiamo soggiornato per 3 giorni, solo pernottamento e prima colazione. L'albergo e' a due passi dalla seggiovia Teola degli impianti Mottolino. Vicino al paese anche se non in centro. Le camere sarebbero da rimodernare ma erano pulite e spaziose. Rapporto qualita' prezzo buono per la media di Livigno.

10/10 – Hervorragend

Morten, Tønsberg, Norway

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommended!
4 days of skiing in sunny conditions!

8/10 – Gut

eugenio, parma

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
S.Martino
Soggiorno rilassante paesaggio incantevole,persone molto gentili e disponibili.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Nicoletta, Cantu '

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
buono
abbiamo pernottato una sola notte... Hotel carino prezzo adeguato.. La camera semplice ma confortevole... Colazione buona

8/10 – Gut

sandra, brescia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
equilibrata
molto piacevole

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

Teodor, Stockholm

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Var noga när ni checkar ut
När vi skulle checka ut så skulle vi betala för det vi satt upp på rummet, någon lunch, några flaskor vin till middagen och så vidare sånt man brukar sätta upp på rummet. Vi får då en räkning på det vi satt upp plus vad rummet kostat, den summan jag redan betalat via hotels.com . De försöker alltså att få oss att betala för rummet en gång till. Vi försöker förklara detta för personalen men de står på sig. Helt plötsligt får vi en reviderad faktura med ett nytt belopp. Denna gång är det för ett enkelrum. De försöker alltså vara "sjyssta" och bara låta oss betala för ett enkelrum även fast vi bott i ett större rum, de tyckte de gjorde en fin handling eller något som bjöd oss på det större rummet. Vi fortsätter stå på oss eftersom alla fyra är säkra på att vi betalat. Lyckas till slut komma ut på internet (som är under all kritik, borde ta bort det från informationen om hotellet). Börjar söka upp och ska visa fakturan och kreditkortsutdraget. Då helt plötsligt från ingenstans kan de visst se att vi har betalat. Då behöver vi bara betala för det vi satt upp på rummet och kan checka ut. Så sammanfattningsvis. Okej hotel, okej mat med bra läge. Men ha ögonen med er när ni checkar ut och ska betala så ni inte får något extra eller andra felaktigheter på räkningen.

4/10 – Schlecht

Teodor, Stockholm

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bra standard och service med ett stort MEN...
Bra standardhotell. Hade halvpension så vi hade frukost och middag som ingick. Frukosten var Europeisk standard, det vill säga mycket socker och lite fibrer. Kaffet smakade starkt frystorkat kaffe. Middagen höll okej kvalitet för det priset vi betalade. Tror det hade blivit bättre om de minskade ner antalet rätter man fick välja på varje middag. Rummet var trångt och konstigt möblerat, fanns väldigt liten yta att ställa väskor och hänga kläder på om man bodde fyra stycken i det. Sängarna var standard, varken sköna eller dåliga. Det bästa med hotellet var läget, gångavstånd till en lift som gick upp till ett av liftsystemen och nära busshållplats som gick till andra liftsystemet i Livigno. Ett MEN och en rejäl plump i protokollet var att de försökte lura oss på pengar när vi checkade ut. Först ville de att vi skulle betala rummet igen. När vi förklarade att vi redan gjort det fick vi en ny räkning med ett annat rum vi skulle betala, inget som alls hade något med bokningen att göra. De försökte vara "snälla" och bara låta oss betala för ett singelrum istället för vårat dubbelrum som vi bodde i. När vi fortsatte stå emot så hittade de helt plötsligt våran betalning som vi gjort via hotels.com och vi fick våran riktiga räkning.

8/10 – Gut

Fredrik

Gut: Personal & Service

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Margherita
Ophold i forbindelse med skiferie, centralt beliggende i forhold til pister og gode forbindelser med skibus

2/10 – Ungenügend

välj annat hote, m

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
För långt till liftarna
Restaurangen katastrof maten dålig! Personalen usel!!!

10/10 – Hervorragend

KWAI WAH, Hong Kong, China

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My Dream Hotel
We love the environment. The room is big and warm. Have warm welcome and the food is great too. Easy to travel to ski track. Definitely will go back to this place again!!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

10/10 – Hervorragend

Yordanka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Motoristiystävällinen
Parkkihalli moottoripyörälle.Sauna kylmävesialtaan kera. Runsas aamiainen. Päivällinen erittäin monipuolinen ja runsas.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers