Frühstück, Mittagessen und Abendessen

Bewertungen von Atrium Hotel Heathrow

4 out of 5
Atrium Hotel Heathrow
Great South-West Rd, Feltham, England

Bewertungen

8.0

Sehr gut

187 von insgesamt 433 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
147 von insgesamt 433 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 433 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 433 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 433 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Komfort ja - Sauberkeit mittelmäßig
Das Hotel liegt direkt gegenüber der UBahn Station, jedoch dauert es recht lange bis man ins Zentrum kommt. Wir hatten keinen vollgestopften Plan, deshalb war die Fahrt in die Stadt für uns kein Problem. Es kostet zwar mehr mit der UBahn zu fahren, da die Station in Zone 5 liegt, jedoch würde ein Hotel mit besserer Lage mit dieser Qualität mehr kosten. Die Zimmer sind schön und bequem. Das Frühstücksbuffet war gut, jedoch der Service unmotiviert bzw. unterbesetzt. Den Wellness- und Fitnessbereich haben wir nicht genützt, daher kann ich dazu nichts sagen. Zu Silvester war eine Party im Hotel, was wir jedoch erst mitbekommen haben als wir nach Mitternacht ins Hotel zurück sind. Es war sehr chaotisch und schmutzig. Viel Schmutz auf den Teppichböden war noch tagelang zu sehen und die Lifte wurden nie gereinigt. Ein Zimmer neben uns hatte Essen aufs Zimmer bestellt und die leeren Teller vor dem Zimmer wurden zwei Tage nicht abgeräumt. Alles in allem waren wird trotzdem zufrieden. Wir vermuten auch, dass das Hotel zu den Feiertagen unterbesetzt war..
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel selbst ist sehr gut und Personal sehr freundlich. Zimmer war ok, fehlte nur etwas mehr Platz zum verstauen der Kleidung. Sonst war alles gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 5. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your 4-star review, we are pleased that you had an enjoyable stay with us Best Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The hotel is perfect for one short stay next to the airport which is across the streer. The service is not so good, TV and Phone weren’t working, no drinking water in the room. Breakfast is supposed to start at 5.30, when I arrived they weren’t ready so I had to leave for the Airport without coffee or breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 22. Dez. 2019
Dear Guest, Sincere apologies for tv and phone not working, this is really strange as we are a brand new hotel and also have maintenance and Duty manager on-site 24/7 to assist our guests with any requirements We open for breakfast from 6.30 am - not 5.30 am and that is very clearly mentioned on ebookers Best Regards

10/10 – Hervorragend

ADRIANO, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zu erreichen mit Bus oder Bahn, freundliche Mitarbeiter, Preis Leistung vollkommen zufriedenstellend. Perfekt für Stopover oder Kurztrip
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 2. Dez. 2019
Dear Adriano, Thank you for your 5-star rating, we are really pleased to know that you enjoyed your stay with us, Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ideale Lage, wenn man von Sixt ein Rental Car gebucht hat. Gute Anbindung, Hatton Cross Underground station.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your 4-star review, Best Regards

4/10 – Schlecht

Dario

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schlechte, unbequeme und schmutzige unterkunft.
Wie dieses Hotel zu einer guten bewertung kahm ist mir schleierhaft. Das hotel selbst sieht von aussen ok aus, aber drinnen ist es nicht gut, der Tepich im gang ist schmutzig. Das essen dass wir hatten war ungeniessbar, tiefgekuelte pizza die aufgheizt wurde und der Burger, hatte brot wo veraltet war und dass fleisch nicht besonders gut. Dazu kommt noch dass also ich eingecheckt hatte, in einem suporior zimmer, dass der Raum nicht aufgeraeumt und schmutzig war. Nachdem ich mich darueber beschwert hatte, gaben Sie mir ein anderes zimmer dass um einiges besser war, allerding der Boden im badezimmer war nicht besonders sauber, und das Zimmermaedchen dass haette vorbei sollen kommen um es zu putzen kahm auch nicht. Auch hatte ich nicht ein doppelbett sondern zwei single betten und das Sofa war aus billig material und unbequem. Somit wuerde ich den Aufenthalt hier weniger empfehlen.
Kein sauberer tisch
Bett wurde nicht neu bezogen
Abfall von vorigen gaesten.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von IP Singh am 4. Nov. 2019
Dear Dario, First of all please accept my sincere apologies for the inconvenience, as a brand new hotel, we pride ourselves on service and product, it would seem that we failed to live up to our usually very high standards, I have already spoken to the head chef with regards to your feedback about the food and to Head housekeeper with regards to your concerns about the room Please be rest assured this will be dealt with moving forward, the sofa in our bedroom is leather, not velour, as it is more hygenic and easy clean for the benefit of our customers Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Die Umgebung des Hotels ist nicht sehr attraktiv, es ist ein Industriegebiet. Das Hotel ist neu, im Keller wird noch gebaut. Die Einrichtung der Zimmer ist modern und schön. Die Benutzung des in einer Schublade angeschlossenen Haartrockners ist etwas umständlich. Unsere Zimmer wurden nicht richtig sauber gemacht, es war vor allem sehr staubig. Das Personal war größtenteils aus Osteuropa, kaum jemand konnte englisch sprechen. Einmal fanden wir unser Zimmer unverschlossen vor, als wir von einer Tagestour zurückkamen. Das Frühstücksbüffet war dürftig in der Auswahl und der Qualität.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Okt. 2019
Dear Guest, Please accept our sincere apologies for the inconvenience, location of the hotel is opposite Hatton cross sstation and very close to Heathrow, this is one of our unique selling point, I take your comments on board with regards to room and breakfast and can assure you that we will retrain our teams to provide best in class service Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, freundliches Personal, gutes Frühstück, sauberes Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 7. Okt. 2019
Dear Guest Thank you for your 5-star rating, we are pleased that you found staff polite, room clean and breakfast offer to your liking Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not clean and loud party
Room was not clean, a loud party in the hotel disturbed sleeping time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 7. Okt. 2019
Dear Guest, Apologies for the inconvenience, we will look into your feedback and retrain team to ensure all our guests have an enjoyable stay with us Best Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Fenster nach außen sind gut isoliert. Leider hört man aber innen alles aus anderen Zimmern und insbesondere auch jedes Wort vom Gang. Das ist für ein Flughafenhotel, bei dem ein ständiges kommen und gehen ist, inakzeptabel. Die Nachtruhe ist so nicht wirklich möglich. Wie wird solch ein Hotel geplant, wenn Fluggäste und AirlineCrews als Zielgruppe in dem neuen Hotel vorgesehen sind?
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von I.P. Singh am 17. Sept. 2019
Lieber Gast, Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten. Dies ist das erste Mal, dass wir negative Rückmeldungen in Bezug auf die Schalldämmung erhalten haben. Wir haben viel Zeit und Ressourcen aufgewendet, um sicherzustellen, dass unsere Zimmer flüsterleise sind. Wir haben auch die Sicherheit, die den ganzen Tag über alle Korridore überwacht In der Nacht werden wir dies auf jeden Fall in Zukunft beobachten Freundliche Grüße

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern eingerichtete Zimmer, sehr gut schallisolierte Fenster, freundliches Personal, tolles Frühstücksbuffet mit viel Auswahl, Frühstücksrestaurant mit schönem tageslichtdurchflutetem Atrium
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Guest Relations Manager am 5. Okt. 2019
Dear Guest, Great to have your 4-star feedback, very pleased that we could assist in making your stay wonderful Best Regards

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von I.P. Singh am 27. Aug. 2019
Dear Guest, We are a brand new hotel and feedback would have really helped to improve on our service and product Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super Lage direkt am Flughafen Heathrow // hervorragend schallisolierte Zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Atrium Hotel Heathrow am 2. Aug. 2022
Dear Nigel, Thank you for your review. We hope we get a chance to welcome you back .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En bra vistelse
Det var bra, inte dåligt och inte perfekt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Atrium Hotel Heathrow am 13. Jan. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcome you in future.

10/10 – Hervorragend

Stacy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice POOL
Very Clean Room and AWESOME pool. The problem is that the pool was limited.40 minutes we could stay at the pool. It was very very nice. The restaurant is so so. No big deal but not bad. I am happy with my stay and i would stay again!.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Annabel, Somerset

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and comfortable. Room had all facilities required
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Annabel, Thank you for your 4-star review Best Regards

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Jasmine, We are delighted to receive your all-stars review Best Regards

10/10 – Hervorragend

Lauren Steward

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice modern hotel
My family and I had a great stay. The hotel was lovely and clean. The staff were very nice and approachable. And the children loved the pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Lauren, Thank you for taking the time to give your all-stars review Best Regards

10/10 – Hervorragend

Yucel, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was really warm even though we had an a/c on but other than that really good stay xx
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Yucel, Thank you for your 5-star review, our airconditioning unit works as an air-con and also as a heater, I assume the settings were on warm rather than cold air, we have a maintenance team on-site 24/7 to assist our guests Best Regards

4/10 – Schlecht

J

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear J, Feedback is the lifeline of our business to learn from our shortcomings and continuously improve, we hope to make a difference and improve on your next visit Best Regards

8/10 – Gut

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Mark, Thank you for your positive feedback, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly staff,good value for money, great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2020
Dear Fabio, Thank you very much for your all-stars feedback Best Regards,

8/10 – Gut

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Kevin, Thank you for your positive feedback, Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our favourite hotel when visiting London!
We love this hotel and this was our fourth stay in 2 years. It’s a great location for the airport. The rooms are really spacious and quiet despite being right by the take off runway. There is a country style pub only 5 minutes walk away along with a field of friendly geese and horses. It’s also a stones throw from Hatton Cross station which is on the piccadilly line; 40 minutes into central London. We’d definitely stay here again and again and again!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Guest, We are delighted to know that you continue to enjoy your stay with us at Atrium, we look forward to welcoming you again in the very near future Best Regards

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eye-Catching
You can see the hotel from the station, Easy check-in and a very comfortable nights sleep. Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Richard, Thank you for your positive review, we hope to serve you again in the near future Best Regards

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear David, Thank you ever so much for your all-stars review Best Regards

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant and convenient.
Very convenient for Hatton Cross tube station (which has no lifts), and easy access for all Heathrow terminals. Perfect for an overnight flight stay at Heathrow as long as you don’t have too much luggage.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Michael, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us at Atrium, thank you for your positive feedback Best Regards

4/10 – Schlecht

Jarmo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Jarmo, Feedback from our guests really help us to improve our service and product, we hope to have an opportunity to do wow yourself on your next visit Best Regards

10/10 – Hervorragend

zainab

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Zainab, We are delighted to receive your all-stars review which I will share with all the team, we look forward to welcoming you back in the very near future Best Regards

2/10 – Ungenügend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Avoid
I stay at a hotel 4 days a week so I thought I would try this one ! What a mistake ! If you like noice - fighting - drunk people book here . Fire alarm went off - people taking drugs and smoking ! DO NOT BOOK THIS HOTEL !! There are lots of other great hotels literally minutes away which are all much better than this dump . Just so glad I was alone and not with my family
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear David, I would assume you have the wrong hotel, we are a brand new 4-star deluxe hotel all other hotels that you mention are several years old

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Noisy Customers & Poor Service
I stayed here as I needed to be in the airport at 7am for work. Living some distance away it seemed a sensible option. Sadly on the same floor as mine another room was having a very loud party. Complaints were raised to reception to no avail. During the early hours said party spilled into the hallway with screaming/shouting and running around. Eventually the fire alarm was triggered. I’ve had about 2hrs sleep, I would have actually been better off staying at home! Upon raising a complaint today, the hotel has refused any compensation. It’s safe to say they have been poor during and after this issue. Credit to hotels.com though for offering a credit voucher as a good Will gesture. Hopefully this is an isolated incident, however be aware that if you do have an issue with your stay it appears the hotel is reluctant to help.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Guest, Please accept our sincere apologies for the inconvenience, we have security on-site 24/7 to assist our guests with any issues, I can assure you that this would be an isolated issue which has been dealt with in a robust manner Best Regards

10/10 – Hervorragend

Calum

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Calum, Thank you for your all-stars feedback which I will proudly share with the team, we hope to welcome you back soon Best Regards

10/10 – Hervorragend

Samuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
We had a wonderful time at this hotel. The facilities were in good working condition, the beds were comfortable and the level of hygiene was impressive given the current COVID guidance. The hotel staff went above and beyond to make our stay a pleasant one especially Meriam.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Samuel, We are delighted to receive your compliments, I will personally pass on your feedback and appreciation to Meriam Best Regards

10/10 – Hervorragend

Aisha

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Aisha, Thank you for your positive feedback, I will share with all the team at work during your stay Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for your positive feedback, greatly appreciated by Team Atrium

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Really good hotel. Directly under Heathrow flight path BUT I did not hear a single plane. Really good soundproofing. Directly across from Hatton tube station for easy access into Central London. I do a lot of work around this area and when things return to 'normal' I will stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Mark, We are so pleased to receive your positive feedback which I will share with the team, we look forward to welcoming you again in the near future Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern and convenient
Really handy location for Heathrow Airport, nice modern room with a very comfortable bed. You can't notice the aircraft despite being right on the flight path. The restaurant was not so convincing, but overall a great place to stay if you need to get to Heathrow.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Aug. 2020
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for your positive feedback, we have made several changes to our restaurant service to ensure safety and security of all our guests, we continue to improve based on guest feedback, Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Aug. 2020
Thank you for your positive feedback Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 24. Sept. 2020
Dear Guest Thank you for your 5-star rating, we hope to receive your esteemed custom again in the near future Best Regards

8/10 – Gut

Tamasine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Aug. 2020
Dear Tamasine, Thank you for taking the time to give us your positive feedback Best Regards

8/10 – Gut

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small car park at a premium price.
Underground car park wasn't available so had to use the small car park at the side of the hotel. I was lucky as someone was pulling out of a space on my second pass so was able to park, however, no other car park is available if you don't find a space so would have to find one quite far away. To top it all the hotel charged me £16 for the privilege.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 12. Aug. 2020
Dear Jonatan, Thank you for taking the time to give us your feedback, the small car park at the side of the Hotel is owned by the hotel as well, we were in the process of fogging our car park for additional sanitization which is now completed, car park charges are standard and clearly illustrated on all of our websites Best Regards

2/10 – Ungenügend

Krzysztof

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rubbish Hotel cheerful but not cheap !!!
Rooms are very small and far from clean ( broken paint on the walls dirty walls etc). The check in was a nightmare they asked me to pay refundable deposit not sure why and what for but most of the scam wis in the location the hotel is not in Heathrow is in Hatton Cross I should ask for my money back awful stay and very unfriendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear Krzysztof, I am not sure if you have reviewed the correct hotel, Atrium Heathrow is a brand new hotel, it is not even possible to have dirty walls or paint coming off, all 4-star hotels ask for a pre-authorization at check-in, staff would follow a standard hotel policy, our standard rooms are 21 square meters which are among the largest within Heathrow area and comp set

8/10 – Gut

P

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear P, Thank you for your positive feedback Best Regards

6/10 – Okay

Paul

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
parking charges are too high
The hotel was good but be careful of extra charges, The parking costs £16 per night and check if you have already booked breakfast because the hotel refused to accept that i had booked and paid for breakfast and i was charged £27.90 for 2 very bland breakfasts which due to the fantastic customer service of Hotels.com is now been returned
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear Paul, Apologies for the inconvenience, I will double-check the issue with breakfast, our parking charges are clearly mentioned on Expedia website, we do not have any hidden charges, Parking charges in Heathrow area Hotels vary between 14 to 21 pounds per night, we have maintained our charges towards the lower end of the comp set hotels, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Thank you for your 5 star review

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you for your 10-star review Best Regards

8/10 – Gut

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear Julie, Thank you for your positive feedback, Best Regards

6/10 – Okay

Anas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Aug. 2020
Dear Anas, We will re-train and work harder to get a 5-star review next time you stay with us Best Regards

8/10 – Gut

Sunil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was lovely , just little problem with breakfast and service . Few choice in breakfast . Overall was good . Thankyou
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Aug. 2020
Dear Sunil, Thank you for your feedback, Breakfast buffet offer has to be changed to plated due to guidelines from authorities in line with covi19 safe distancing policy Best Regards