Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Georgian House Hotel

4 out of 5
Georgian House Hotel
35 - 39 St George's Drive, London, England

Bewertungen

8.6

Hervorragend

508 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
314 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
102 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
52 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist gut gelegen, das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Beim Frühstück ist alles vorhanden. Die Zimmer sind ausreichend groß, lediglich die Ablagemöglichkeiten sind sehr begrenzt. Im Schrank ist kaum Platz um Kleidung unterzubringen, im Bad fehlen Haken. Aber alles in allem total empfehlenswert - jederzeit wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jade am 4. Feb. 2024
Dear Christa,Thank you for your kind feedback! We're delighted you enjoyed our central location, friendly staff, and breakfast offerings. We appreciate your insights on room amenities and will use them to enhance our services. Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

6/10 – Okay

Melanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir hatten zunächst ein sehr kleines Zimmer direkt im Eingangsbereich erhalten. Auf Nachfrage bekamen wir ein größeres, allerdings lag dieses ganz oben im Haus (ohne Aufzug, mit Koffer). Etwas abseits von Bus und Bahn gelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jade am 8. Jan. 2024
Dear Melanie,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the room allocation and location. We apologize for any inconvenience caused and will take your input into consideration for future improvements. If you have any further concerns, please feel free to reach out to us directly.Best regards,

8/10 – Gut

Günter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Man muss bedenken, das die Zimmer sehr hellhörig sind. Man hört was der Nachbar sagt und auch wenn er oder sie eine Etage drüber oder drunter, duschen geht.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jade am 8. Jan. 2024
Dear Günter,Thank you for sharing your thoughts. We appreciate your feedback regarding the soundproofing in the rooms. We apologize for any inconvenience caused and will explore ways to address this issue for a more comfortable stay. If you have any specific suggestions or concerns, feel free to reach out to us directly. We value your input and hope to welcome you back for an improved experience.Best regards,

4/10 – Schlecht

Anja

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist sehr gut, in der Nähe der Victoria Station mit guter Anbindung. Das Bett war auch sehr bequem. Leider war unser Zimmer sehr in die Jahre gekommen und das Bad eher schmuddelig. Schimmel in den Fugen, Toilettensitz nicht passend, generell etwas heruntergekommen und provisorisch gefixt. Auch sehr hellhörig, man hört sowohl die Straße als auch die Geräusche aus dem Flur.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Justin Cashman am 4. Jan. 2024
Hi Anja,I am writing in response to your feedback regarding your stay with us.Firstly, I am grateful that you took the time to share your experience and for the details provided. We strive to ensure that all of our guests have an enjoyable and memorable stay so I was disappointed to hear that your stay with us did not meet your expectations.With regards to your feedback, I have ensured that the points raised have been shared with our Head of Housekeeping and Maintenance. Had we known you were not happy with your room during your stay, we would have of course addressed the issues.Anja, I really appreciate all of the feedback you provided. It allowed us to highlight and rectify these issues. Whilst we can’t alter your past experience, please feel reassured that we will take steps to prevent such issues from occurring in the future. Should you decide to return, we look forward to providing you a better experience.Kind regards,Justin

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein tolles Hotel mit super Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jade am 16. Nov. 2023
Dear Susanne,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our staff to be great. If you have any suggestions for improvement or specific highlights you'd like to share, feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade am 1. Nov. 2023
Thank you for your kind feedback! We look forward to welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

Patrizia Ilda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel und seine Hotelmitarbeiter sind ein Juwel der Stadt Londons. Wirklich empfehlenswert!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade am 11. Okt. 2023
Hi Patrizia,Thank you for your kind words and recommendation! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Best regards,

8/10 – Gut

Ginna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten das Zimmer Nr. 2 welche das Fenster zum Hinterhof hat, daher ist das Zimmer sehr ruhig! Das Badzimmer befindet sich in einem Schrank es ist klein und praktisch. Natürlich kam das 3. Bett welches beim Fenster in einer Nische ist sehr gut an bei unserer Tochter. Minuspunkt muss ich für das Frühstück geben 12 Pfund pro Person für ein normales Frühstück und 20 Pfund pro Person für ein "Britisches" Frühstück ist zu teuer! Lage ist ca. 5 - 8 Minuten zu Fuss bis zum Victoria Station wo es eine gute Bus / Metroverbindung gibt! Man ist sehr Nahe am geschehen! Ist empfehlenswert, wenn man nicht auf Modern steht sondern eher im Harry Potter Style / Old Britisch übernachten möchte.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Maram am 30. Juli 2023
Hello,Thank you for your review. We're very glad to hear that you enjoyed your room and the location. We pride ourselves on our accessibility and the unique design of the hotel.We're sorry to hear that you found the breakfast too expensive. Hopefully, this didn't affect your overall experience and we hope you choose to stay with us again.Best Wishes.

8/10 – Gut

Marion

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice Breakfast and Staff. Everything was clean and tidy. Station is just around the corner. We will be back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Will. am 5. Juli 2023
Dear Marion,Thank you for your kind words! We are so pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. We take great pride in providing the best possible experience to our guests and it's lovely to hear that our efforts were appreciated. We are delighted that you enjoyed the breakfast and found our team to be friendly and helpful. We understand the convenience of having a station nearby and are pleased it suited your needs. We look forward to welcoming you back soon! Thank you for being our guest.Best Wishes,The Georgian House Team.

8/10 – Gut

Müllener-Aeby, Hindelbank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr sauber, nettes Personal, guter Standort (Nähe Victoria Station), hat kein Lift und kein WC-Bürstli. Zimmer eher klein mit Dachschräge und kleines Bad. Reicht jedoch völlig für einen Trip! Vielen Dank an Georgian House - wir kommen wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von GH Team am 27. Juni 2023
Thank you for your valuable feedback on your stay with us at Georgian House. We are delighted that you found our hotel to be very clean and that you had a good experience with our staff. We appreciate you taking the time to review us and we are pleased to hear that our location near Victoria Station was convenient for your stay. We understand that the lack of a lift and a toilet brush might have been an inconvenience. However, we strive to provide as much comfort and convenience for our guests as possible, while still maintaining the historical charm of Georgian House. We apologize if we did not meet your expectations this time, but hope you will give us another chance so we can show you all the wonderful features that make Georgian House such a unique experience! Thank you again for leaving such positive feedback and we look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,The Georgian House Team.

10/10 – Hervorragend

Magdalene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, gute Zimmer, freundliche Mitarbeiter
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Will. am 11. Juni 2023
Dear Magdalene,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and found our location to be convenient and were pleased with our team's service. Here at our hotel, we believe in providing top-notch services and accommodations to all of our guests so that they can enjoy a truly remarkable experience with us. We hope that you will visit us again soon!Best Wishes,The Georgian House Team.

10/10 – Hervorragend

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr nett - wie auf den Fotos dargestellt. Es gab nichts zu bemängeln. Die Lage ist sehr schön.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Joyce am 24. Apr. 2023
Dear Sonja, Thank you for taking time to leave us a feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. Also, the location is convenient for you to travel around. We hope we can welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Christian, Düsseldorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Georgian House liegt fußläufig von der Victoria Station, ansonsten aber abseits jeden Verkehrslärms. Die Ausstattung ist gehoben, aber natürlich angepasst an das alte Town House (d.h. kein Lift, knarzige enge Treppen, sehr kleines Bad). Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit, insbesondere auch bzgl. früher Ankunft und später Abreise. Leider wurden während unserer Anwesenheit einige Räume saniert, so dass ab 8 Uhr bis in den Nachmittag an Ruhe nicht zu denken war. Da wir aber sowieso meistens in der Stadt unterwegs waren, hat das nur etwas gestört. Insgesamt würde ich das Haus auf jeden Fall empfehlen - so zentral und dabei vergleichsweise günstig kommt man kaum an eine so stilvolle Unterkunft in London.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Joyce am 12. Apr. 2023
Dear Christian,We are delighted to hear that you enjoyed staying at the Georgian House and that you found our staff friendly and helpful. Unfortunately due to the grade 2 listing of the building, we do not have a lift but aim to provide as much transparency surrounding this on our website and pre-arrival emails as possible. We hope we can welcome you again in the future to deliver a better experience. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren top zufrieden. Sehr gutes Frühstück. Super nettes und freundliches Personal. Alles sehr sauber. Eins MInus ist für uns die fehlende Klobürste auf der Toilette. Das scheint aber wohl eine britische Eigenart zu sein. Andernorts in Großbritannien war das auch der Fall. Für uns nicht verständlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Zainab, Reception Supervisor am 30. März 2023
Hi Michael,Thank you for being kind enough to leave us a review.We are absolutely delighted to hear you enjoyed your stay with us.It was equally as lovely hosting you.Hopefully, we will have the opportunity to welcome you back sometime!Kind Regards,The Georgian House Team

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage in der Nähe der Victoria Station. Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Wir können dieses Hotel sehr empfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Joyce am 17. März 2023
Dear Susanne,Thank you for taking time to leave us a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. It is glad to hear that location is convenient for you to travel around. Also, the staff is helpful. We hope we can welcome you again in the future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel!! Sehr sauber, Personal war super freundlich, gutes Frühstück. Die Lage war optimal Bus Station in unmittelbarer Nähe. Zur Viktoria Station (Underground) ca. 10 Minuten. Ruhige Gegend. Alles sehr gepflegt. Ein kleines Minus würde ich dennoch geben da die Zimmer sehr hellhörig waren. Aber uns hat das nicht weiter gestört. Alles in allem ein super Hotel das ich jederzeit wieder buchen würde.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Zainab am 9. März 2023
Hi Sabine,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found our staff friendly, the breakfast good, and the location ideal.With regards to the soundproofing of our rooms, we strive to provide a peaceful environment for all guests while they are staying with us and we apologize if this fell short on this occasion. We appreciate your feedback and will take this into consideration when making any future improvements. Thank you again for choosing our hotel and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,The Georgian House Team.

10/10 – Hervorragend

Sibel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Inga Martha, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ee war rundum sorglos, sozusagen!
Antwort von Joyce am 23. Dez. 2022
Dear Inga Martha, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope we can welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Fabian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Service, Zimmer für Londoner Verhältnisse sehr geräumig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Franz am 19. Dez. 2022
Dear Fabian,Thank you for your time in leaving a review. We are glad to hear that the service of our staff was a highlight during your stay. We hope to welcome you back at the hotel soon.Kind Regards,Franz

10/10 – Hervorragend

Lisa

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Sibylle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war perfekt! Gute Lage, super Frühstück, sehr kompetentes und freundliches Personal!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Vincenzo, Reception am 24. Okt. 2019
Thank you so much for leaving us a review. I am so glad you had a positive experience with us and I hope you come back soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in klassischen Gebäuden
Das Hotel besteht aus drei miteinander verbundenen viktorianischen Häusern, was uns sehr gefallen hat. Das Personal war freundlich, aber eher unsichtbar. Wir hatten ein schönes, nett eingerichtetes Zimmer, allerdings war es eher eng. Wir hatten ein Dreibettzimmer gebucht, tatsächlich war es ein Doppelzimmer mit Zustellbett, womit kaum Platz blieb für das Gepäck. Da wir aber ohnehin meistens unterwegs und nur zum Schlafen im Zimmer waren hat uns das nicht gestört, zumal das Zimmer verhältnismässig preisgünstig war. Das Badezimmer hingegen war wirklich klein - vielleicht 3m2 - die eine Hälfte nahm die Dusche in Anspruch, für Waschbecken und WC blieb die andere Hälfte. Es gab auch keine Handtuchhalter. Wir hätten die Tücher gerne für den ganzen Aufenthalt (3 N.) benutzt, aber das Hotel hat uns immer neue aufs Bett gelegt. Das ist ökologischer Schwachsinn und sollte dringend verbessert werden. Ein Plus gibt es für das Frühstück. Der Frühstücksraum ist zwar im Keller, aber die Auswahl war gut. Inbegriffen war ein kontinentales Frühstück, d.h. Eierspeisen/English Breakfast kostet extra. Für uns war das kalte Buffet völlig ausreichend. Es wäre aber angemessen wenn Hotels.com dies klar deklarieren würde. Fazit: Gut, aber nicht perfekt
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Vincenzo, Reception am 19. Okt. 2019
Dear Michael, Thank you for taking the time to write a review for us. We really appreciate your detailed review and we are glad to hear that your stay with us was great. Also, thank you for sharing with us your idea regarding the towels, we will share it with our Head Housekeeper. We are hoping to see you at the Georgian House again. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Michelle-Reception am 3. Okt. 2019
Thank you very much for leaving a review with us. I am so glad that you great stay with us and I do hope you will come and stay with us again. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit viel Charme und optimaler Lage - sehr nettes Personal und super Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Denisa-Reception am 13. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to review our hotel! We are pleased that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you in Georgian House Hotel again! Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Leider hatten wir dieses Mal echt Pech! Letztes Jahr hatten wircein tolles Zimmer, nun festen wir in einem Nebengebäude untergebracht im Keller, im Bad kam mir ein kleiner käter entgegen und es roch sehr muffig. Das Bad war abgenutzt. Keine Chance das Zimmer zu tauschen.... Frühstück war aber sehr gut! Schade trotzdem...
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Michelle- Reception am 27. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review with us, we really appreciate this as your experience and opinion will help improve the experience of the next guests. I’m very glad that you enjoyed the breakfast. I am so sorry that your visit with us didn’t live up to your expectations and you were disappointed with being located in Bower house. I will make a note that the bathroom was too small, worn and smelt bad but again I am very sorry these were issues. I hope you will give us a chance to improve on your current experience by coming to stay with us again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hübsches Hotel in zentraler Lage mit freundlichem Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Stefania am 25. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are really happy to see that you enjoyed your stay and we really hope to see you again on a future visit! Kind regards, Stefania-Reception

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Stefania am 25. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are really happy to see that you enjoyed your stay and we hope to see you again on a future visit! Kind regards, Stefania-Reception

10/10 – Hervorragend

C&L, Zürich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grossartiges Frühstückbuffet mit ALLEN Extras! Sehr nettes, zuvorkommendes Personal :) Ruhige Lage, etwa 15 Min zu Fuss von Victoria Station. Leider Fassade gerade in Renovation: etwas hässlicher Anblick. Zimmer sehr neu und hübsch, tolles Bett, leider riecht im Badezimmer das Abwasser. Aber dafür kann das Personal nichts!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Florence am 24. Juni 2019
Dear C&L, Thank you so much for your lovely comments about the service provided by our staff and I am pleased you enjoy our delicious breakfast. I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Pati - Reception am 19. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for leaving this review with us. We are very glad to hear that you had a wonderful stay with us. We hope to welcome you back on another occasion. With Regards, Pati - Reception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good service and very good brunch. maybe we come back again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Florence am 14. Juni 2019
Dear Guest, It was a pleasure to read your comments following your recent stay and I am really happy you enjoyed our new brunch. I hope we will have the chance to welcome you back in the near future. Kind regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Kwende am 6. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for leaving a review on Expedia. We hope that you stay was enjoyable and that you will consider staying with us again in the future. If you do decide to stay again we suggest that you contact the hotel directly and let us know that you have stayed before and you will receive a discount of 10%. Kind Regards, Kwende - Reception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vincenzo - Reception Team Member am 4. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are hoping that you will enjoy your stay with us. If you have any questions, the reception is always open. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Stefania am 2. Mai 2019
Dear Guest, I was pleased to see that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to leave this review. I look forward to seeing you again soon! Kind regards, Stefania-Reception

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Vincenzo, Reception Team Member am 24. Apr. 2019
Dear guest, Thank you for your review. We are really happy to see that you enjoyed your stay. We hope to see you next time. Best regards.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room in a secondary house, one street away from the hotel. The room was on the ground floor. It was very small, there was no bathroom meaning the bathtub was standing in the middle of the room and the toilet is in some kind of closet with practically no doors. Every time someone left or entered the building the door shut so loudly that we were woke up during the night. The temperature in the room was around 26 degrees Celsius and the window couldn't be opened more than a few inches. All in all it was a catastrophy. We asked for another room and got a room on the top floor, a bit larger but with low ceilings. It was also hot but quieter. The beds were not comfortable at all and too small for two people. Breakfast was ok but nothing special. All in all not a 4 star hotel rather 2-3 stars with poor rooms. Wouldn't recommend to go there.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Florence am 24. Apr. 2019
Dear Guest, First of all I would like to thank you for taking the time to share your experience and I am truly sorry to read that your stay did not meet your expectations, Please be assured that we have shared your comments with the maintenance department to make sure the temperature is adjusted and the door looked at. I was of course disappointed to note that you did not find our beds comfortable as we receive so many positive comments about this. I would greatly appreciate the opportunity to discuss this with you further and hope we will have the chance to welcome you back so you can experience the delightful stay we aim to offer to all our guests. Kind regards, Florence - Reception Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Florence am 24. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we are really sorry that you did not fully enjoy your stay with us, and we would appreciate your detailed feedback so we can use it to fine tune our operations and service. We hope to welcome you back on another occasion so we can improve your impressions. Kind regards, Florence - Reception Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberne Unterkunft, Lage für Sightseeing sehr gut, Zimmer aber sehr klein.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Vincenzo, Reception Team Member am 20. Apr. 2019
Dear Mr or Ms, Thank you for your review. We apologise about the size of you room, I hope you enjoyed your stay with us. All reviews are helping us to improve the customer service. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral. Viele Sehenswürdigkeiten sind zu Fuß erreichbar. Ruhige Umgebung und dies mitten in der Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Vincenzo, Reception Team Member am 20. Apr. 2019
Dear Mr or Ms, Thank you for your review. All reviews are helping us to improve the customer service. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us. We are hoping to see you next time in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Florence am 17. Apr. 2019
Dear guest, Thank you for your positive rating and I am pleased you had a great time with us. We want all our guests to have the best experience possible and we would appreciate your suggestions on how to improve our services. We hope to see you again next time. Kind regards, Florence - Reception Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein sehr schönes kleines Hotel, die Zimmern hätten ein wenig größer sein können sind wirklich sehr winzig aber für unseren kurz Trip hat es ausgereicht. Essen war auch sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Florence am 25. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience and I am pleased you had a great time with us and enjoyed our breakfast. We hope to see you again soon. Kind regards, Florence - Reception Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Zimmer,jedoch etwas klein. Leider ist das Hotel auch auf unterschiedliche Gebäude aufgeteilt, sodass man einige Strecken zum Beispiel zum Frühstück zurücklegen musste
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Pati - Reception am 16. März 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review for us. We're sorry to hear that the room was small for you, but are glad to hear that you enjoyed the interior design of the rooms. Maybe next time we can allocate you to a room in the Main Building if you choose to book with us again. With Regards, Pati - Reception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Florence am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for rating your recent stay with us and I am glad you had a great time. We hope to see you again soon. Kind regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Florence am 1. Apr. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to note you had a perfect stay at Georgian House Hotel and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine sehr gute zentrale Lage. Die Mitarbeiter waren alle sehr freundlich. Das kontinentale Frühstück war auch umfangreich und wirklich lecker. Es gab nichts auszusetzen, außer das es keinen Aufzug gibt :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Florence am 11. März 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review of the hotel. I am glad that you enjoyed our continental breakfast, we strive to offer an enjoyable and substantial meal to star the day. We hope to see you again in the near future. Kind Regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Zentrale Lage, Personal sehr freundlich.... jederzeit wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Florence am 11. Feb. 2019
Dear Guest, I was delighted to read your lovely comments and can only hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Florence - Reception Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir sind als familie zu 5.angereist und die "Suite" war wirklich winzig für 5 Personen. Schranktür war nicht zu öffnen wegen Platzmangel!!! Fenster ging zu einem winzigen Innenhof, so dass es sehr dunkel im Raum war. Die Putzfrau hat dann auch noch die Vorhänge kaputt gemacht, so dass man sie nicht mehr öffnen konnte, daher war es dann noch dunkler. Das Fenster ging auch nur einen winzigen Spalt zu öffnen. Bad winzig und sehr kalt. Fernseher defekt. wir haben nach einer 2 Bettdecke für die Kinder gefragt und nie bekommen. frühstück war aber sehr gut und das personal dort auch. Lage des Hotels ist auch gut. Ich würde dort aber nicht wieder einkehren.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Florence am 7. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and I am truly sorry you were not fully satisfied with your experience with us and please be assured that comments have been shared with the entire team to make sure it does not happen again. I hope we will have a chance to welcome you back so we can improve your impressions. Kind regards, Florence - Reception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Florence am 3. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for the excellent rating and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Florence - Reception Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Das Zimmer war extrem klein (ca. 6 qm). Es passte gerade das Bett herein gepasst, das Bad war im Wandschrank. Man konnte sich darin kaum drehen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Florence am 3. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback, I can highly recommend to book one of your Belgravia Boutique for your next stay for added space and extra perks that will make your stay more comfortable. Kind regards, Florence - Reception Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal: Das Personal ist extrem freundlich und hilfsbereit. Ich weiß nicht ob es daran liegt, dass alle aus dem EU Ausland kamen, also keine Einheimischen waren. Lage: Das Hotel liegt etwa 5 Minuten Fussweg zur Victoria Couch Station und ca. 8 Minuten zur Victoria Station. Dies ist für die An- und Abreise sehr praktisch. Zum Buckingham Palace sind es etwa 15 Minuten zu Fuss. Hotel Beschreibung Plus+: Zum Service gehört, dass man ein mobiles Smartphone auf dem Zimmer hat welches mitgenommen werden kann und als Navigation verwendet werden kann. Es kann auch kostenlos nach nachhause telefoniert werden. Minus-: Wenn man Glück hat, dann bekommt man ein Zimmer im 1. oder 2. Stock. Wir hatten keins und konnten unser Zeug in den 3 Stock schleppen (kein Aufzug). Für Jüngere vielleicht kein Problem, aber für mich mit über 61 Lenzen schon (65 steile, knarzende Stufen). Das Zimmer war wie allgemein in England klein, das Bad war mini und nur mit einer billigen Schwingtür mit Schrankscharnieren vom Rest des Zimmers getrennt. Da gibt es nicht viel privacy;-). Die Nachbarn und die Leute über einem konnte man man anhand der Gehgeräusche gut verfolgen und wenn jemand im 4. Stock duschte, konnte man sich nicht mehr unterhalten weil die Pumpe die das Wasser dort hinauf pumpte so laut war. Restaurant Keine Auswahl, nur Pie-Menüs, relativ teuer. Wir haben auswärts besser und billiger gegessen. Frühstück Hatten Continental, also überschaubar:-) Resumee: Personal top, Lage ok, Hotel oje,
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Florence am 2. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your detailed feedback and I was really pleased to read your comments about our staff. Due to the grade two listing of our property a lift is not possible, however a reception team member is always on hand to assist with luggage. At Georgian House we are always grateful when guests take the time to provide us with feedback as it allows us to continue to improve the goods and services we provide to all of our guests. Your feedback has been taken on board and all comments have been directly communicated to the relevant departments. We hope that despite this you would consider staying with us again in the future. Kind regards, Florence - Reception Manager