Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London - Southwark, an IHG Hotel
103-109 Southwark Street, London, England

Bewertungen

8.6

Hervorragend

465 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
402 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
84 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Maik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Rimsha am 12. Apr. 2024
Dear Maik, Thank you very much for reviewing our property. We are really glad that you had a nice overall stay with us. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Manager

8/10 – Gut

Horst

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
The location of the hotel was great. Only a few minute walk to the Thames in close to the Millenium Bridge. Underground stations near by, so that all important sights were easily accessible.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rimsha am 5. Apr. 2024
Dear Horst, Thank you very much for reviewing our property. I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you! Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Manager

6/10 – Okay

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
140 cm Bett zu zweit finden wir zu klein. Sauberkeit könnt besser sein. Zimmer wirkt abgewohnt. Klimaanlage macht Geräusche.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tony am 4. Feb. 2024
Dear Thomas, We would like to apologise for the experience and we can promise to try our best for any future stays with us. Kind regards,Tony S. - Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von William Mendez am 21. Jan. 2024
*Dear Martin, Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your terrific feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

8/10 – Gut

Caroline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten mit unserem ursprünglich gegebenen Zimmer Probleme und konnten trotz Silvester das Zimmer wechseln. Von Anfang bis Ende des Aufenthalts hatten wir einen super freundlichen Service! Die Zimmer waren ausreichend ausgestattet und sehr sauber! Die Umgebung war auch super — vieles war in Laufweite. Ansonsten ist auch die Underground-Station „Blakfriars“ in 5 Min Laufweg. Punkt Abzug gibt’s beim Frühstück, da dass Rührei wirklich unterirdisch ist. Die Wurst ist auch ungenießbar und bei der Aufschnitt-Auswahl könnte es etwas mehr geben, wie bspw Frischkäse. Trotz allem können wir das Hotel sehr empfehlen, da es ein hammer Preis-Leistungs-Verhältnis für Londoner-Verhältnisse hat und super sauber war!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tony am 11. Jan. 2024
Dear Caroline, Thank you for the great review! We appreciate you taking the time to give us your feedback and look forward to host another stay in London for you.Kind regards,Tony S. - Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich und die Zimmer waren sehr sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rimsha am 8. Jan. 2024
Dear Sylvia,Thank you very much for the lovely feedback. We appreciate you taking the time to give us feedback and look forward to host future stays in London once again.Kind regards,Rimsha A. Guest Service Manager.

6/10 – Okay

Nicole

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rimsha am 3. Nov. 2023
Dear Nicole , Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your review and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Rimsha A. Guest Service Manager

8/10 – Gut

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr solide Unterkunft für Kurztrip nach London sehr gute Lage! Sehr nettes Peronal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von William M am 2. Okt. 2023
Dear Oliver, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us Also, A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. therefore, be sure I will pass the message to the rest of the team. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
etwas chaotischer handtuch tausch
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Riah M am 2. Okt. 2023
Dear Martin,Thank you very much for reviewing our property.I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you!Looking forward to welcoming you in a not distant future,Kind Regards,Riah MGuest Service Assistant

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, sauber, ruhige Zimmer, Gutes Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Dorota am 3. Sept. 2023
Dear Christian,Thank you very much for reviewing our property.I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you!Looking forward to welcoming you in a not distant future,Kind Regards,Dorota SGuest Service Assistant

8/10 – Gut

Manuela

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Dory am 12. Aug. 2023
Dear Manuela,Thank you very much for reviewing our property.I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you!Looking forward to welcoming you in a not distant future,Kind Regards,Dorota SGuest Service Assistant

10/10 – Hervorragend

Kirstin Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage südlich der Themse. Gut mit Bahn von London Heathrow zu erreichen. Schöne Spaziergänge in Richtung Big Ben oder in Richtung Tower Bridge am Wasser möglich. Gutes Frühstück. Freundliches Personal. Einziger Kritikpunkt: wir konnten nachts nicht mit offenem Fenster schlafen, da es zu laut draußen war (Verkehr, Bahnschienen). Fazit: tolles Hotel! Können wir weiterempfehlen!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von William am 18. Juli 2023
*Dear Kirstin, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us and you enjoyed our rooms. Also, I would like to thank you for the comment regarding the street noise, we really value our guests, therefore be sure I will pass the message in order to improve our service. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William M Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Sina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For London a hotel with good quality-price balance
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von William M am 8. Juli 2023
Dear Sina, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us Also, A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. therefore, be sure I will pass the message to the rest of the team. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

8/10 – Gut

Dennis Alfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Julian am 14. Juni 2023
Dear Dennis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express LONDON - SOUTHWARK.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Julian Clennell Front Office Manager

8/10 – Gut

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tip top
Wir hatten ein doppelzimmer. War super aber das bett eher knapp und hart (die matratze). Sonst super.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Rimsha am 9. Mai 2023
Dear Angela, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. We are glad that you had a nice overall stay. Be sure I will pass the message in order to improve our service. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Kind Regards, Chinique K, Guest Service Assistant am 19. Apr. 2023
Dear Andreas, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us and you liked the location of the hotel. Looking forward to welcoming you again in a not distant future,

10/10 – Hervorragend

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Günstig gelegenes Hotel, sauber, modern eingerichtet. Personal sehr freundlich, perfekter Service, alle Wünsche berücksichtigt. Sehr empfehlenswert für einen schönen Aufenthalt in London City.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von William am 15. Apr. 2023
*Dear Klaus, Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your terrific feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Bettina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war ein sehr schöner Aufenthalt und wir kommen bestimmt wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Rimsha am 11. Apr. 2023
Dear Bettina, Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best, Kind Regards, Rimsha A. Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegenes Hotel, U-Bahn & Bus Station in der Nähe. Sehr nettes & hilfsbereites Personal. Frühstück etwas eintönig.
Antwort von Rimsha am 16. Dez. 2022
LieblingVielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage des Hotels gefallen hat. Wir freuen uns, Sie bald wieder hier begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,Rimscha A.Gäste service-Manager

8/10 – Gut

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel, ideal für kurzaufenthalt
Antwort von William Mendez am 8. Dez. 2022
*Dear Christine, Thank you very much for taking the time to leave your comment for your recent stay in Holiday Inn Express Southwark. I am glad to read that the staff made you feeling welcome and you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von William M am 22. Juli 2022
*Dear Anonymous, Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your terrific feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

8/10 – Gut

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfektes Hotel für einen Städtetrip!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Rimsha am 12. Juni 2022
*Dear Nicole, Thank you very much for taking the time to leave your comment for your recent stay in Holiday Inn Express Southwark. I am glad to read that you liked the location of the hotel. Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Services Assistant

10/10 – Hervorragend

claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Toll, die Nähe zur Tate Modern und zur Themse. Zuvorkommendes Personal, gutes Frühstück. Zimmer etwas dunkel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Rimsha am 10. Juni 2022
* Dear Claudia, Thank you very much for taking the time to leave your comment regarding your recent stay in Holiday Inn Express Southwark. I am pleased to read that you had a nice overall stay with us and the location was convenient for you. We are really glad that you liked our complimentary breakfast and the staff made you feeling welcome. Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Services Assistant

8/10 – Gut

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cityhotel
Frühstück ist ok, typisch Englisch. Könnte etwas mehr Auswahl haben.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022
Antwort von Rimsha am 27. Apr. 2022
Dear Petra, Thanks for your recent stay and for the valuable review. We are glad that you liked our complimentary breakfast which is according to our IHG Brand standards. Looking forward to welcome you here again in near future. Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Assistant

8/10 – Gut

Christiane

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfassbares Preis-Leistungs-Verhältnis! Tolle Lage in London!! Frühstück war aufgrund von COVID-19 nicht optimal, aber dennoch hat sich das Hotel Mühe gegeben, eine Alternative zu finden.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von William am 3. Sept. 2020
*Dear Anonymous, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us and you enjoyed our rooms. Also, I would like to thank you for the comment regarding the breakfast, we really value our guests, therefore be sure I will pass the message in order to improve our service. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William M Guest Services Manager

8/10 – Gut

Angelika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von supratim am 16. Feb. 2020
Thank you for the Review.

8/10 – Gut

Dirk

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer Ausstattung war sehr gut. Im Badezimmer waren noch Mängel Bodenfliesen gerissen , alter Holzpfosten Türe gammlig bodenfliesen angehoben. Notdürftig mit Silikon verschmiert.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Esteban am 29. Jan. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Esteban Guest Service Assistance

10/10 – Hervorragend

Timo, Deutschland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very happy with the hotel: 10min to Blackfriars subway station; Room to the street, but no noise; comfortable shower; breakfast is basic but ok, we got croissant at any time, that was great. Very kind personal, we got a great support for diary-free breakfast. We would book this hotel again for next London trip.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von supratim am 8. Jan. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front of House Manager

8/10 – Gut

Claudia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, viele Möglichkeiten des öffentlichen Nahverkehrs in der Nähe, Zimmer war sauber und ausreichend groß, bequeme Betten, großes sauberes Bad
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Martina am 8. Jan. 2020
Thank you for taking the time to leave us a feedback and for your nice comments following your stay at the Holiday Inn Express London Southwark. It is a great satisfaction to read that you enjoyed our rooms and our central location. It was a real pleasure looking after you and we will be pleased to welcome you back to our hotel. Kind regards, Martina C. Guest Relations Assistant

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage idealer Ausgangspunkt für Stadterkundigungen direkte Nähe zur Tate nodern.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Martina am 8. Jan. 2020
Thank you for taking the time to leave us a feedback and for your nice comments following your stay at the Holiday Inn Express London Southwark. It is a great satisfaction to read that you enjoyed our rooms and our central location. It was a real pleasure looking after you and we will be pleased to welcome you back to our hotel. Kind regards, Martina C. Guest Relations Assistant

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zentrale Lage aber trotzdem ein Stück von der nächsten Underground Station entfernt. Meist muss mind. einmal umgestiegen werden, da diese U-Bahnlinie nicht die grossen Stationen anfährt. Ansonsten ein Hotel bei dem das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt. Leider war das Personal nicht immer gleich zuvorkommend und freundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von supratim am 6. Jan. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Supratim Bose Front of House manager

6/10 – Okay

Sandro, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel befindet sich an einer sehr guten Lage. Die Underground Station ist nur ca. 5 Minuten vom Hotel entfernt. Personal ist freundlich und hilfsbereit. Leider hat uns folgendes nicht gefallen: Der Bettläufer hatte flecken. Das Bett war soweit sauber. Auf den Fotos sind überall Duschkabinen abgebildet aber wir hatten eine Badewanne im Zimmer. Dies sollte auf den Fotos erwähnt werden aber es war leider nicht so. Der Duschkopf konnte nicht mal korrekt eingestellt werden. Er musste mit Hand bedient werden. Zudem war die 2. Nacht sehr kalt im Zimmer obwohl die Lüftung ausgeschaltet war. Safe hatten wir ebenfalls keinen im Zimmer und einen Schrank fehlte ebenfalls.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von supratim am 6. Jan. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services and facility. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Supratim Bose Front of House manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist super! In wenigen Minuten erreicht man mit der Tube sämtliche Attraktionen
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von supratim am 6. Jan. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front of House manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von supratim am 27. Nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front of House manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, unkomplizierter Check-in, tolle Lage, abends in Fussnähe Pret a Manger und Supermarkt, Hop on Hop off Bus in Fussnähe, leckeres Frühstück inklusive
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von supratim am 3. Nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front Of House Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommen, nicht sauber gereinigt. Duschgel nicht aufgefüllt
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von supratim am 1. Nov. 2019
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Supratim Bose

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr netter Empfang und gute Gästebetreuung. Wir wurden als Reisegruppe (obwohl separat gebucht) sofort auf die gleiche Etage umverteilt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Esteban am 1. Nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Esteban Guest Service Assistance

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Lage! Ideal für Museum (Tate Modern, Globe ...) und Southbank Centre (Theater ...).
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von William am 26. Okt. 2019
*Dear Kim, Thank you very much for taking the time to leave your comment for your recent stay in Holiday Inn Express Southwark. I am glad to read that the staff made you feeling welcome and you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Supratim am 29. Okt. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front Of House Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rod A am 20. Okt. 2019
thank you for staying with us , if there was anything during your stay that made you give us this score , please contact us directly and we will be more than happy to address the issue. regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rod am 14. Okt. 2019
Thank You

8/10 – Gut

Susanna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit guter Lage
Die Lage des Hotels ist super. Man ist innerhalb von wenigen Minuten an der Themse und an Sehenswürdigkeiten. Das Zimmer war genauso wie im Internet beschrieben und die Bilder entsprachen der Wirklichkeit. Die Größe der Zimmer mit ca 20qm war genau richtig und die Betten waren sehr bequem. Das Zimmer wurde jeden Tag gesäubert und der Vorrat an Tee und Kaffee aufgefüllt. Der Service war hervorragend. Bei Problemen wurde einem direkt sehr freundlich geholfen. Das Frühstück war in Ordnung, allerdings gab es Probleme mit beiden Kaffeemaschinen. Eine fiel am ersten Tag aus und die zweite am dritten Tag. Wenn man einen Kaffee haben wollte, war man aufgeschmissen. Der nächste Minuspunkt, der mir persönlich etwas ausgemacht hat, war die Sauberkeit des Geschirrs. Egal welchen Teller oder welche Tasse man angefasst hat, hatte man das Gefühl es war alles schmutzig. Das fand ich nicht schön und sehr schade, weil es den Aufenthalt in diesem Hoteletwas etwas verdorben hat.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von william am 15. Okt. 2019
*Dear Susana, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us and you enjoyed our rooms. Also, I would like to thank you for the comment regarding the breakfast, we really value our guests, therefore be sure I will pass the message in order to improve our service. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William M Guest Services Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage und Verkehrsanbindung zur City, Shops und Supermärkte fußläufig
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Martina am 15. Okt. 2019
Thank you for taking the time to leave us a feedback and for your nice comments following your stay at the Holiday Inn Express London Southwark. It is a great satisfaction to read that you enjoyed our rooms and our central location. It was a real pleasure looking after you and we will be pleased to welcome you back to our hotel. Kind regards, Martina C. Guest Relations Assistant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hat alles gepasst zimmer war schön lage war top personal sehr höflich und hilfreich
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rod A. am 12. Okt. 2019
you are very welcome

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich sehr enfehlen! Fast im Zentrum, mit Fussweg bis haupt Seewurdikeiten!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rod A am 11. Okt. 2019
"Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war alles gut, leider sind die Betten (Standart Zimmer) für 2 Personen zu klein. Frühstück auch gut, aber jedoch jeden Morgen das gleiche. Rest alles super.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rod A am 11. Okt. 2019
"Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Lage, sehr sauber, zweckmäßig eingerichtet, Frühstück sehr gut (einzig der Kaffee war eine Katastrophe :))
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Rod A. am 12. Okt. 2019
Thanks for your comment, hope to see you soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von supratim am 16. Sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Supratim Bose Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful and friendly staff. Great location. Rooms have everything they need. Would recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Esteban am 15. Sept. 2019
Thank you very much for your review. I am glad the hotel fulfilled your expectations and I hope see you next time. Best regards. Esteban Guest Service Assistant