Restaurant

Bewertungen von Montcalm East, Autograph Collection

5 out of 5
Montcalm East, Autograph Collection
151-157 City Road, Shoreditch, London, England

Bewertungen

8.8

Hervorragend

639 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
206 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
83 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 25. Jan. 2024
Dear Alexey,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Cengiz

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ovidiu Gilca am 25. Jan. 2024
Dear Cengiz,Thank you for taking the time to review your experience while staying with us.We are very happy to know that you have enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 5. Dez. 2023
Dear Marcel,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

6/10 – Okay

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Overall the hotel is ok. Junior Suites not being available before 1500? Aircon not working, 28 degrees in room. Change of room only with some luck possible. Free drinking water availa le outside guestroom, but over 3 day hotel did not manage to refill co2. Breakfast, no critizism, full english, fresh fruits, fresh coffee
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 19. Juni 2023
Dear Jens,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your overall stay and breakfast.Our guaranteed check in time is 3 pm and it is not related to a particular room category; in some occasions we are able to offer early check in when we have rooms available, however the Hotel is very popular and we are always at full capacity, reason why it was also difficult to offer a room move. I am really sorry to read you had an inconvenience with the AC and I am investigating with the maintenance team to understand where the issue was, apologies for this.We hope this will not prevent you to stay with us in the future.Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von IngridMoreni am 27. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for taking the time to review the Hotel.I am glad to see that you enjoyed your overall stay and look forward to meeting you again.Best regards

8/10 – Gut

Gabriele, München

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Netter Empfang, alles top
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Martina Baccigalupi, Guest Experience Manager. am 15. Feb. 2023
Hi Gabriele, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am glad to see you had a good stay and I will happily share your feedback with the team. I hope we will be able to welcome you back soon. Kind Regards, Martina BaccigalupiGuest Experience Manager.

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit ausgezeichnetem Service.
Antwort von Martina Baccigalupi, Guest Experience Manager. am 6. Dez. 2022
Hi Sabine, Thank you so much for your feedback. I am glad to see you had a good stay with us. I hope we will be able to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche und aufmerksame Personal. Wellnessbereich gewönheitsbedürftig
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
- war alles sehr gut. - Das Bet ist extrem bequem. - freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent service, very clean with many amenities, nice pool
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel convenient located , Restaurants, Bars and Old Street Tube nearby. Staffs are super friendly. Room was quiet and the bed awesome comfortable! Highly recommended
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Das Hotel ist sehr modern und sauber. Das Zimmer war sehr gut von der Größe sowie von der Ausstattung. Ein extra Handy ist vorhanden und Annehmlichkeiten im Bad und Kleiderschrank. Ein Manko ist das fehlende deutsche TV Programm und die Auswahl der Pflegeprodukte kenne ich bei einem 5 Sterne Hotel anders - bekannte Marken für Shampoo und co. Die Geburtstagüberraschung hat leider nicht funktioniert, da das Zimmer bereits bei Anreise geschmückt war und der Geburtstag erst drei Tage später war. Netterweise wurde hier dann auf die Extrakosten verzichtet. Das Continental Frühstück ist gut. Es gibt Müsli, Lachs, Schinken, Joghurt und Obst und etc. ausgenommen sind warme Speisen. Es gab drei Tage in Folge exakt das selbe. Hier hätte ich mir ein wenig Abwechslung gewünscht. Der Blick aus dem Fenster hat das jedoch wieder ein wenig gut gemacht :) Die Lage war für uns sehr gut und direkt an einer Station gelegen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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8/10 – Gut

Gerald, Österreich

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausbaufähig - aber sehr modern und in guter Lage
Nahe der U-Bahn Station Old Street gelegener moderner Hotelturm mit 17 Stockwerken. Der Check-In am Vormittag verlief schnell, das Gepäck wurde übernommen und ins Zimmer gebracht. Das Personal an der Rezeption ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war geräumig und sehr komfortabel. Scheinbar gibt es immer wieder ein Problem bei der Belegung eines Zimmers durch 3 Personen. Auch in diesem Hotel fehlten wiederholt das dritte Bade- bzw. Handtuch. Bei einem 5-Stern-Hotel würde ich auch erwarten, dass die Bereitstellung der Badeartikel ausreichend ausfällt. An 2 von 4 Tagen war am Abend bei unserer Rückkehr ins Zimmer nur 1 oder 0 Duschgel vorhanden. Für mich ein großer Servicemangel. Teilweise war das Personal für die Zimmer auch der englischen Sprache nicht mächtig - sehr unverständlich!!! Der Frühstücksbereich im ersten Stock ist modern und schön. An allen Tagen konnten wir sofort an einen Tisch, d.h. keine Wartezeit. Das kontinentale Frühstück war ausreichend und sehr gut. Die Bereitstellung von Kaffee und Tee prompt. Im Gegensatz dazu gab es Probleme bei der Bereitstellung von Heißer Schokolade - an ersten Tag kam er gar nicht, am zweiten Tag mit Verzögerung, am dritten Tag erst nach Reklamation. Hier liegt das Problem an der Kommunikation zwischen dem Personal im ersten Stock und dem Personal im Erdgeschoss, wo die Heiße Schokolade gemacht wird. Im Großen und Ganzen - ein tolles Hotel, mit guter Lage im Stadtteil Shoreditch, allerdings mit "Anlaufproblemen".
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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6/10 – Okay

Palma

Annehmbares Hotel in Centrumnähe!
Hotel ist für einen 4-Tage Städtetrip absolut ok. Underground und Busstation direkt in der Nähe, von dort ist alles gut erreichbar. Wer nicht im Hotel (teuer) frühstücken möchte, kann dies direkt gegenüber im Pret A Manger tun. Vom Sandwich über sehr lecker belegte Baguettes, Superfood und Proteinboxen, sußes Geback, leckerer Kaffee alles da! Der Stadteil hat auch einiges zu biete. Schaut einfach in den Reiseführer von Lonley Planet.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
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6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Gutes Hotel mit Sauberkeitsproblemen.
Das Hotel ist an sich gut. Das Problem ist die Sauberkeit. Jeden Tag war etwas nicht in Ordnung. Zahnputzbecher mit Belag, Handtücher mit Flecken. Flecken auf allen glatten Oberflächen. Die Gegend ist für Geschäftsreisen und Barbesuche ok. In der Nähe sind die Büros vieler internationaler Firmen. Einige der elektrischen Installationen gingen nicht. Die Managerin hat sich jedoch mühe gegeben das Problem zu beheben. In aller Form. Jedoch macht das Housekeeping einen schlechten Job.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Front Office Team am 23. Juli 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Lee, Cardiff

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Christian Naso am 29. Apr. 2024
Dear Lee,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable hotel - great location, very accessible, loads of options around for food & drink. Spa was nice (incl. massage). Good option for a nice weekend stay in London.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Christian Belmonte am 22. Apr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing Montcalm East and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and enjoyed its convenient location. We're thrilled that you had a relaxing time at our spa, especially enjoying the massage. We aim to provide a pleasant weekend getaway, and we're glad to have met your expectations. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay in London!Warm regards,Christian BelmonteFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Emma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel and we were very well looked after. They even decorated our room for our anniversary.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Christian Naso am 4. Apr. 2024
Dear Emma,Thank you for your kind words and for choosing to celebrate your anniversary with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that our team went above and beyond to make your special occasion memorable. We hope to welcome you back in the future for another fantastic stay.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service and great room and food
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Christian Naso am 3. Apr. 2024
Dear Daniel.Thanks for taking the time to share your feedback with us. I am glad to learn that you have appreciated the room amenities, the service provided and our restaurant food. I have shared your feedback with the rest of the team as a moment of celebration for the guest experience we aim to deliver. I hope we have the chance to welcoming you back at Montcalm East soon.Kindest regards!

6/10 – Okay

Wayne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was a nice place but few issues with room (which didn’t bother me too much at the time but on reflection not what I’d expect when reserving a suite in a 4.5-star hotel. Tv didn’t work (not the biggest issue as had my tablet), incredibly limited room service menu. And the view was blocked with boards covering my windows. Otherwise, comfy bed and great pimples and the free Nespresso and refillable water was a nice touch
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Christian Naso am 2. Apr. 2024
Dear Wayne,Thanks for taking the time to share your feedback with us.I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the maintenance and restaurant team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Kindest regards!

10/10 – Hervorragend

Giorgi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Well managed and up to date property . Very modern and clean. Great for business trip in shoreditch area or if you want to do touristy stuff but are ok with 30 min Uber /Cab rides to central city attractions. Hotel is well priced so definitely a good value for money
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ovidiu am 1. Apr. 2024
Dear Giorgi,Thank you for taking the time to share about your recent stay with us. We are happy to hear that you have enjoyed our location and facilities.Looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very helpful and friendly very attentive to guests, room very quiet and quite good view, very modern looking, breakfast very nice, will certainly be looking to stay there again for next trip to London providing price is right.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Christian Naso am 12. März 2024
Dear Stuart,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,Christian NasoGuest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

olfa

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christian N. am 5. März 2024
Dear Olfa,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are saddened to learn that we were not up to your expectations on this occasion but I am aware that my colleague, Christian Belmonte has been in touch with you on the matter in January 2024.Kind Regards,Christian NasoGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Joshua

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Antwort von Ingrid Moreni am 28. Feb. 2024
Dear Joshua,thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and looking forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

heidi

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ovidiu am 22. März 2024
Dear Heidi,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy you enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

4/10 – Schlecht

Sercan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Christian Naso am 20. Feb. 2024
Dear Sercan,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the rest of the team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Anika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked for my boyfriend’s birthday, we had a lovely time at the spa and the room was really nice and clean. The view was great too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 11. Feb. 2024
Dear Anika,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Rowen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quite and convenient
Great people. Helpful friendly. Very quite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 1. Feb. 2024
Dear Rowen,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Mohan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good property but expensive
Antwort von Ingrid Moreni am 28. Jan. 2024
Dear Mohan,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Bruno, Verona

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for a week and appreciated all the services and the kindness of the staff. Excellent management
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ovidiu Gilca am 22. Jan. 2024
Dear Bruno,Thank you for taking the time to share your feedback on the experience while staying with us at Montcalm East.We are thrilled to hear that you have enjoyed our services and staff. We are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Lucy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My boyfriend and I stayed here for our anniversary. We loved it, the design is stunning, clean and great size room. Lots of facilities in the room. Will be back again! Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 20. Jan. 2024
Dear Lucy,Thank you for choosing Montcalm East to celebrate your special occasion.I am delighted to read that you enjoyed your stay and we can’t wait to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Sarah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay
The staff were very attentive and completely professional. The room was wonderfully clean and very comfortable. Couldn’t have asked for more.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 20. Jan. 2024
Dear Sarah,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Munawar

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 17. Jan. 2024
Dear Munawar,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 16. Jan. 2024
Dear Rebecca,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Shirley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Fabulous!! Though the jacuzzi stopped Working in the evening so couldn’t use it after 6:30
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 15. Jan. 2024
Dear Shirley,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.RegardsIngrid MoreniGeneral Manager

8/10 – Gut

Satoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 12. Jan. 2024
Dear Satoko,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Hannah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 10. Jan. 2024
Dear Hannah,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Colimah

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Colimah,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff and hotel is outstanding
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Edward,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Daniel,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Oscar Enrique

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Oscar,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Julie,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christian Naso am 7. Jan. 2024
Dear Tom,Thanks for staying with us and taking the time to share your feedback with us. I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon! Sincerely,Christian NasoGuest Experience Managergem@montcalmeast.com

10/10 – Hervorragend

Tom ryom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 9. Jan. 2024
Dear Tom,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Anna-Mia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 1. Jan. 2024
Dear Anna Mia,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

2/10 – Ungenügend

Ifigenia

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 16. Jan. 2024
Dear Ifigenia,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I know that you encounter an issue on arrival with the first room allocated; I understand that the Front Office Manager offered a different room for your family and you and apologies for the inconvenience.I would like to reinforce that this is a No Smoking Hotel, we have fire detector in each room and a very strict policy in case someone breaks the rules; the rooms are thoroughly inspected by the Housekeeping team and our aim to offer the best comfort to all our guests.I am very sorry if we fail your expectations in this occasion.We hope you will us another chance in the future to restore the faith in Montcalm East.Regards

10/10 – Hervorragend

Love

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ovidiu am 27. Dez. 2023
Dear Love,Thank you for taking the time to share feedback on your experience while staying with us.We are happy to learn that you have enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is fabulous would not hesitate to recommend to anyone
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 25. Dez. 2023
Dear Edward,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 – Hervorragend

Zahra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ingrid Moreni am 19. Dez. 2023
Dear Zahra,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards