Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von The Chamberlain Hotel

4 out of 5
The Chamberlain Hotel
130-135 Minories, London, England

Bewertungen

9.2

Wunderbar

637 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
285 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage direkt im Zentrum aber trotzdem sehr ruhig. Sehr gutes Frühstück und tolles Ambiente.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von euneake am 11. Apr. 2024
Dear Erik,Thank you for leaving us a top marks review! We're so pleased that you've enjoyed your stay with us and that the breakfast was also good! We're thrilled that you chose to book with us and we hope that you will not hesitate to join us again another time for a fantastic stay! Kind regards,Euneake

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Unterkunft in sehr guter Lage zum London Tower, Tower Bridge und U-Bahn Station Tower Hill
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gabriela am 26. Jan. 2024
Dear Christian, Thank you for leaving us a top marks review! We're so pleased that you've enjoyed your stay with us and hope that you will book with us again soon at the Chamberlain hotel! Kind Regards Gabriela

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was a lovely stay and the location is great to explore the city
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von The chamberlain Hotel am 22. Okt. 2023
Dear Claudia, Thank you for leaving us a kind review, we are happy to know you enjoyed your stay and explored the city.We hope to welcome you again.Kind regards, Laura

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super hotel mit Zimmermängel
Das Hotel liegt fantastisch und das Frühstück ist hervorragend, Leider war unser Zimmer wirklich sehr, sehr klein und extrem kalt, deswegen nicht ganz top!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Chamberlain Hotel am 17. Okt. 2023
Dear Maria,Thank you for leaving us a review!We are delighted to see that you enjoyed the location and breakfast.We also appreciate your honest feedback, and will work on improving our shortcomings.We hope to welcome you again!Kind regards, Laura

10/10 – Hervorragend

Renat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Marketa am 14. Okt. 2023
Dear Renat, thank you for taking a moment to drop us a review. We are thrilled that your stay fulfilled your expectations and your stay was a great one! We hope you will come back to The Chamberlain Hotel soon for another wonderful stay! Warmest regards, Marketa

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, perfekte Lage. Man ist in nur 5 Minuten bei der Tower Bridge/ Tower of London oder der Underground. Sehr leckeres Frühstück mit toller Auswahl. Würde wieder kommen
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Chamberlain Hotel Team am 18. Sept. 2023
Dear Melanie, Thank you for taking the time to leave us a lovely review.We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again.Warm regards, Laura.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ich freu mich schon aufs nächste Mal…
sehr schönes Zimmer - sehr freundlicher Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marketa am 3. Sept. 2023
Thank you for leaving us a top marks review! We're so pleased that you've enjoyed your stay with us and that it was excellent! We hope that you will book with us again soon at the Chamberlain hotel! Kind regards, Marketa

10/10 – Hervorragend

Gesine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Marketa am 27. Aug. 2023
Dear Gesine, thank you for leaving us review! We hope to see you at the Chamberlain in the near future for another great stay! Kind regards, Marketa

6/10 – Okay

Fabiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Different rooms and standards like on the pictures!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von James am 23. Juni 2023
Dear FabianaThank you for leaving us a review and we are always looking for ways to improve our guest's experience with us so we appreciate honest feedback. In regards to our rooms we have four different categories available with different categories carrying different decor styles. We hope that despite this your stay with us was still a pleasant one and that you would still book with us again in the future!Kind RegardsThe Chamberlain

8/10 – Gut

Iris

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Ivan am 11. Mai 2023
Dear Guest, Thank you for that kind rating! Hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fehlte nichts
Kaffee, Tee, Kakao, Kekse, Wasser alles im Zimmer sogar mit Milch. Gutes Frühstück, super Dusche und bequemes Bett
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Rhody am 24. Nov. 2022
Thank you for leaving such a wonderful review, we are so glad you enjoyed your stay. Thank you for staying with us and we hope to see you again soon. Kind regards,Rhody

6/10 – Okay

Dagmar

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frühstück war dürftig und schlecht organisiert. personal unausgebildet. Zimmer sind gross und sauber.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Aniko am 28. Aug. 2022
Dear Dagmar,Thank you for taking your time to share your feedback with us, we highly appreciate it. Best regards,Aniko

10/10 – Hervorragend

Mathias

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Tiziana am 7. Okt. 2019
Dear Martin, Thank you for taking time to review our hotel. We delighted to see that you has a good stay in our hotel. We hope to welcome you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Fabio am 4. Okt. 2019
Dear Martin, Thank you for taking your time to leave your feedback. We are delighted to see that you enjoyed your stay at us and gave us the highest scores. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation and we hope to welcome you back. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Zimmer war top, personal im service zu wenig ausgebildet aber freundlich
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Tiziana am 1. Okt. 2019
Dear Anonymous, thank you for taking time to review our hotel. We are glad to see that you had a good stay with us. Thank you and we hope to welcome you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander, Brüssel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, guter Standard und ein sehr bequemes Bett. Ich habe mich dort rundum wohlgefühlt. Kleiner Kritikpunkt: Das Frühstücksbuffet ist recht überschaubar
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Aliz am 30. Sept. 2019
Dear Alexander, thank you for taking the time to leave a feedback of your recent stay. We are delighted to see that you enjoyed your stay with us and thank you for the high rates. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Chamberlain London City
Angenehmes, relativ kleines Hotel in der City und ganz in der Nähe des Towers. Zimmer sehr schön, bequeme Betten, frisch renoviert. Personal ebenfalls überaus freundlich. Da gerade das Restaurant renoviert wurde, gab es einige Zusatzleistungen (Minibar und Zimmerfrühstück) kostenlos on-top.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Fabio am 30. Juli 2019
Dear Christine, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. We are delighted to see that you appreciate the free minibar in the room and you enjoyed our staff. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Very modern and clean room. Great attention to detail. Staff were very friendly. Will stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Christopher am 5. Juli 2019
Dear Laura Thank you for your review it is greatly appreciated. best regards

2/10 – Ungenügend

Adrian, Europe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not recommended
The hotel undergoes a massive renovation. The restaurant, pub and even the breakfast room are closed. No compensation, not even an apology. “You can check out tomorrow if you don’t like it” was the answer of the unfriendly evening receptionist. No further comment and never again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Cjh am 3. Juli 2019
Dear Aidrian First and foremost thank you taking the time to review our hotel.. It is with regret that you did not enjoy your stay whilst with us and therefore offer our sincere apologies. With regards to the renovations, back in May once we were made aware of the refurbishment, we did inform all our guests of the work being carried out and the services that would be disrupted during this period, At this time should a guest prepaid or pre- booked any restaurant or bar services a full refund was given, this was to allow our bookers to make an informed choice with regards to their reservation and their stay As a gesture of goodwill, as we could not provide bar and restaurant service we offered all our guests a complimentary continental breakfast plus 25% discount vouchers for use in three of our other local bars. Our reception team do their utmost to ensure that all our guests enjoy their stay whist with us, we believe in going the extra mile where possible, assisting with making restaurant bookings, gym passes, finalising travel arrangements and offering advise on local information. Adrian, yet again thank you for your review and again please accept our apologies for our shortfalls best regards

2/10 – Ungenügend

Yves

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keine Wertschätzung
Leider hat dieses Hotel, nachdem wir seit 5 Jahren mit +/- 10 Personen für 3-4 Nächte zurückkehrten, unsere Anwesenheit nicht geschätzt. Das Hotel ist aktuell in Renovation und dennoch haben wir keine Zimmerpreisreduktion erhalten. Das Hauseigene Pub war auch geschlossen und das Frühstück wurde einen in einer Papiertüte vor die Türe gestellt. Jemandem von uns wurde sogar gesagt dass er morgen doch abreisen könne wenn er möchte. Mehr Kulanz und Einsicht hätte sich sehr positiv ausbezahlt. Wir werden das Hotel in Zukunft nicht mehr berücksichtigen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Christopher am 27. Juni 2019
Dear Yves First and foremost thank you for your latest review, as previously advised please contact the hotel direct so we can resolve any issues that you may have. Best regards

2/10 – Ungenügend

Hanspeter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
My last stay in this hotel...
The Hotel has been booked a long time in advance. 1 1/2 month before the staying I got informed about some intensive renovation work and that the restaurant and bar will be closed. The breakfast will be therefore served to the room. Every morning I got a paperbag in front of the door filled with a microbread, a muffin, a self made porridge cup, Banana, Apple and a fruitbar. All this is acceptable so far but.... a.) there was no reduction on the very high price I paid b.) the friendliness of the receptionist was far away from feeling like a customer Me and my collegues stay at this hotel several times already in the past but we decide to not stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Christopher am 23. Juni 2019
Dear Hanspeter Thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback We would be grateful if you could contact us direct so we can forward your concerns on to the management team Yet again until then thank you for your review it is greatly appreciated

2/10 – Ungenügend

Markus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
4star hotel and breakfast in a doggy bag? No joke!
Currently under renovation, we got a doogy bag for breakfast! I thought I was booking a four star hotel for over 400£ for two nights. If parts of the hotel undergo renovation, the hotel MUST provide adequate compensation, because this is NOT the customers problem. Simply stating that "we are within the service contract with you" doesn't do it. this is treating the customers with the utmost disrespect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Christopher am 23. Juni 2019
Dear Markus Thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback We would be grateful if you could contact us direct so we can forward your concerns on to the management team Yet again until then thank you for your review it is greatly appreciated

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt fußläufig nur 4 Minuten von der Undergroundstation Tower Hill entfernt. Das Personal an der Rezeption war sehr nett. Auf Grund der derzeitigen Baustelle gab es zur Entschädigung ein kleines Frühstück in Form vom Muffin, Obst und Schokoriegeln. Die Minibar im Zimmer war kostenlos (Wasser, Bier, Orangensaft, Milch, Joghurt und Schokolade. Im Zimmer gab einen Nespresso Kaffeeautomaten. Unser Zimmer war sehr sauber und wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Aniko am 13. Juni 2019
Dear Anonymous, Dear Guest, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Aniko

8/10 – Gut

Gisela

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Fabio am 14. März 2019
Dear Gisela Thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Happy to see that you had a good stay with us. We hope to welcoming you back on your next trip to London. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir fühlten uns willkommen, Anliegen wurden umgehend erfüllt
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Aniko am 12. März 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to complete our online survey, we highly appreciate your feedback, which we use to improve our services. We are delighted to see that you gave us the highest rating possible, you felt to be welcomed and that all your concerns had been sorted promptly. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back. Kind regards, Aniko

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Alles sehr sauber. Tolles Frühstück. Bus und Tube in wenigen Minuten zu Fuss erreichbar
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Riccardo am 20. Jan. 2019
Dear Thomas, Thank you for taking the time to leave us a feedback and also thank you for the full ten out of ten review. We are very glad to hear that your stay has been perfect and you enjoyed in particular our breakfast and central location. We would really like to be your accommodation once again in your next trip to London. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert mit guter Verkehrsanbindung
Eine echte Überraschung in einer Stadt, in der man auch für viel Geld oft schlecht übernachtet! Das Zimmer (Superior) ist groß, sehr gut ausgestattet (großes Bad mit Regendusche, großer Fernseher, sehr bequemes Bixspring-Bett), das Frühstück üppig und preiswert. Auch der angeschlossene Pub ist einen Besuch wert. Zur U-Bahn (Tower Hill oder Aldgate) geht man 5 Minuten.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Christopher am 16. Jan. 2019
Dear Dirk Thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. We were pleased to read that you enjoyed the facilities within the room and our pub on the ground floor where we offer an extensive range of ales and beers Yet again thank you for your review it is greatly appreciated Regards Christopher J Hawkins Front of House / Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Aniko am 15. Jan. 2019
Dear Peter, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Aniko

8/10 – Gut

Claudia, München. de

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in der Nähe der Tower Bridge gelegen. U-Bahn und Bushaltestelle fast vor der Hoteltüre. Gemütlich und individuell eingerichtet. Rezeption sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Sophia am 12. Dez. 2018
Liebe Claudia, Vielen Dank für die gute Bewertung und Ihr nettes Feedback. Wir freuen uns zu lesen dass Sie Ihren Aufenthalt hier genossen haben und dass sie mit unserem Team, der Lage und der Einrichtung mehr als zufrieden waren. Wir hoffen dass wir Sie auch auf Ihrer nächsten Reise nach London wieder herzlich begrüssen dürfen. Liebe Grüsse, Sophia

8/10 – Gut

Adrian, Europe

Very nice hotel with renovated rooms. Breakfast is as well great since you can order from the menu and get a freshly prepared dish. The pub downstairs is very convenient to have a beer after along day.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Deborah am 29. Nov. 2018
Dear Adrian, first and foremost thank you for taking the time to review our property. You feedback is greatly appreciated and we are happy to know you had a pleasant stay and everything could meet your needs. Very pleased to see you enjoyed our in House Pub and the breakfast as well. Looking forward to welcoming you back. Kind regards, Deborah

10/10 – Hervorragend

Tanja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous mini get away
A paradise in the middle of urban life. A calming and relaxing experience after a hard working week
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Sophia am 19. Nov. 2018
Dear Tanja, Thank you so much for the lovely comment and the 5 out of 5 rating, we really appreciate it. We are delighted to read that your stay here was perfect and that you could relax here after a stressful week. We really hope to see you again soon! Kind regards, Sophia

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Aniko am 21. Sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to complete our online survey, we highly appreciate your feedback. We are happy to see that you enjoyed your stay at us, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Aniko

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schön eingerichtet und typisch englisch
Mit Pub und nah am Tower. Bahnstation fußläufig erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Aniko am 4. Sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to complete our online survey, we highly appreciate your feedback. We are amazed to see that you scored us 5/5, and you found the hotel location to be convenient during your stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Aniko

10/10 – Hervorragend

Sabine, Koblenz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel nähe der Towerbridge
Das Hotel hat eine sehr ruhige und dennoch zentrale Lage, fussläufig 10min zur Towerbridge. Die Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind sehr gepflegt und sauber. Ich werde das Hotel jederzeit wieder buchen, habe mich dort sehr wohl gefühlt!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Sophia am 13. Juli 2018
Liebe Sabine, Vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel online zu bewerten und für das gute Feedback. Es freut uns sehr zu lesen dass Sie Ihren Aufenthalt hier genossen haben und dass die Lage des Hotels, unser Personal und die Zimmer selbst sie überzeugt haben. Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung, wir hoffen dass wir Sie auch auf Ihrer nächsten Reise nach London wieder herzlich willkommen heissen dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Sophia

10/10 – Hervorragend

Björn, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel für Jedermann
Wir besuchten das Chamberlain Hotel zwar nur für zwei Nächte, aber es stimmte alles! Wir können es wärmstens weiterempfehlen! Die Zimmer sind sehr schön und das Personal super freundlich. Wir kommen wieder :-)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Deborah am 15. Mai 2018
Dear Bjorn, first and foremost thank you for taking the time to write the review. We are very happy to know you had a pleasant stay with us and thank you for acknowledging our staff. We are delighted you will come back and we hope it will be for a longer stay. Kind regards Deborah

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel and excellent staff! Great location ans nice Pub.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Ketty am 5. Nov. 2017
Dear Guest, thank you for rating us on Expedia.com. We are really glad to see that you liked the hotel and the staff as well. We would love to welcome you once again. Kind Regards, Ketty

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in schöner Lage und super Anbindung
Verlängertes Wochenende in London in einem netten Hotel in hervorzuhebender Lage zum Tower. Das Frühstück war überraschend gut (10 Pfund/Person lohnen sich - bitte am Vorabend oder direkt für alle Tage buchen). Das Bier im Hoteleigenen Pub - Besitzer ist die Brauerei Fuller - ist auch überzeugend. Wir hatten allerdings ein Zimmer direkt zur Strasse und da war es vor allem am Abend recht laut. Das Personal ist sehr freundlich und bemüht. Sauberkeit: es könnte besser sein - die Tür zum Bad war im Bad doch recht verdreckt und genauere Untersuchungen in der ein oder anderen Fliesenfuge haben wir uns auch verkniffen. Alles in allem aber sehr ordentlich und empfehlenswert, vor allem wegen der Lage.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Christopher am 8. Nov. 2017
Dear Guest First and foremost thank you taking the time to review our hotel. All guest comments it is greatly appreciated as this allows us to focus our attentions on areas of the hotel that need improving when refurbishing our product and implementing new services. It is also a great morale booster for the team when they read positive reviews on the service that they have offered. We have passed your comments on to the our housekeeping department and they have requested that we offer there sincere apologies on there behalf fore there oversights and attention to detail Here at the Chamberlain our mission statement is to provide a high standard of comfortable accommodation with additional services provided by a warm and welcoming team it is with disappointment that we failed in certain areas on this occasion. Yet again thank you thank you for taking the time to review our property it is greatly appreciated. regards Christopher

8/10 – Gut

Jasmin, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, 5-10 Minuten zu Fuß zur Tower Bridge
Netter Empfang, sehr gute Lage des Hotels! Nächste Underground ist Tower Hill. Die Tower Bridge liegt ca 5-10 Minuten zu Fuß vom Hotel entfernt. Das Hoteleigene Pub ist auch zu empfehlen! Nettes Personal, sehr saubere Zimmer! Rundum waren wir sehr zufrieden! Einziger Minuspunkt: Die laute Lüftungsanlage im Zimmer... hatten ein Zimmer im 4. Stock. Ob dies in jedem Zimmer so ist kann ich leider nicht sagen! Wahrscheinlich muss dies aufgrund von Luftzirkulation so sein... Aber ich würde dieses Hotel weiter empfehlen!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von cjh am 1. Nov. 2017
Dear Jasmin Thank you for taking the time to review our hotel it is greatly appreciated. We are pleased that you enjoyed your stay whist with us and have passed your comments on to the team. Jasmin yet gain thank you taking the time to review our hotel best regards Christopher

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2017
Dear Karl, thank you for taking the time to rate us. We do hope you had a pleasant stay and to welcoming you back Kind Regards Deborah

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Dear Guest Thank you for taking the time to review our hotel. here at the Chamberlain we appreciate all feedback as this allows us to identify areas of concern when improving our facilities and services offered, It also helps us to reward members of the team who went the extra mile to make a guest stay more enjoyable. yet again thank you for your comments it is greatly appreciated Best regards Christopher

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017
Dear Anonymous thank you for taking the time to complete the survey and for the high score. We hope you enjoyed your stay and to welcoming you back soon. Kindest regards, Deborah

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Markus Thank you so much for you rating and thank you for taking the time to review us Kind Regards Deborah

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel für einen Städtetrip
Das Hotel ist hervorragend für Städtetrips geeignet! Die Liga ist hervorragend, das Hoel ist sehr sauber, klasse eingerichtet und das Personal war sehr sehr nett und zuvorkommend! Einzig die Dusche war nicht so toll. Der Duschkopf war fest in der Wand montiert, was für große Personen (in meinem Fall >1,90m) das Duschen zu einer Herausforderung werden lässt. Ansonsten ist das Hotel wie gesagt top und kann nur wärmstens weiter empfohlen werden!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr persönliches Hotel
Sehr netter Empfang sowie angenehme und interessante Gespräche mit Christopher an der Rezeption. Freundliches Personal im ganzen Haus.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für einen Kurztrip nach London
Wir haben 2 Nächte in dem Hotel verbracht. Die Lage des Hotels war optimal. Gerade für Sightseeing (Tower of London, Tower Bridge,...) hätte es nicht besser sein können. Diese waren in 5 Gehminuten zu erreichen. In der näheren Umgebung waren außerdem viele Restaurants zwischen denen man wählen konnte. Auch für das Frühstück gab es viele Möglichkeiten. Während unseres Aufenthalts war der normale Aufzug des Hotels wegen Renovierung außer Betrieb. Den Gästen wurde aber der Personalaufzug zur Verfügung gestellt. Als Entschädigung haben wir ein Getränk in der hoteleigenen Bar bekommen. Das Preis-Leistungs-Verhältnis war super. Alles in allem waren wir sehr zufrieden und würden das Hotel weiterempfehlen.

10/10 – Hervorragend

Gabriele, Keutschach in Kärnten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswertes Hotel in super Lage
Tolles Kennenlernen einer wirklich unglaublich schönen Stadt

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super old-style Hotel für Business Aufenthalt
Old-style Hotel, Zimmer neu renoviert, sauber und modern. Bett war sehr angenehm und erholsam. Beste Lage für Business, Fussweg zum InsuranceMarket wie Lloyds, Miller, Marsh usw.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes Hotel nur 2 Minuten vom Tower entfernt,
U-Bahn auch nur 2 Minuten zu Fuß, Service einwandfrei, sehr hilfsbereit,