Signature-Suite

Bewertungen von The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton

5 out of 5
The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton
2 Spring Gardens, Trafalgar Square, London, England

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

766 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
189 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Burkhard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ok
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 25. März 2024
Dear Burkhard,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 11. Feb. 2024
Dear Ulrich,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

8/10 – Gut

Jan, Neftenbach

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel ist im Umbau und das Restaurant ist vorübergehend geschlossen. Dies haben wir aber erst bei Ankunft erfahren. Tagsüber gab es deshalb Baulärm und gewisse Einschränkungen bzgl Infrastruktur.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 9. Feb. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by our ongoing renovations and the temporary closure of our restaurant during your stay. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.We understand the frustration that comes with unexpected construction noise and limitations on certain amenities. Please know that we are actively working to minimize any disruptions and ensure that our renovations are completed as swiftly as possible to enhance the overall experience for our valued guests.We truly appreciate your understanding and patience during this transitional period. Should your travels bring you back to the area in the future, we would welcome the opportunity to provide you with a more seamless and enjoyable stay.Thank you again for bringing your concerns to our attention.

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
FAZIT: gepflegtes, komfortables Hotel mit ausgezeichnetem Service und sauberen, modernen Zimmern in bester Lage. Sehr empfehlenswert. ZIMMER: Sauber, geräumig und frisch. Sehr schönes, großes Bad. AMBIENTE: gute Mischung aus historisch und modern, insgesamt gemütlich und einladend. SERVICE: Mitarbeiter/innen sehr freundlich und engagiert
Antwort von Reservations Team am 2. Aug. 2023
Dear Kerstin, Thank you for sharing your lovely feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to read that you have had a lovely time with us highlighting staff, amenities and comfortable beds, it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Kind Regards, Trafalgar St James Team

6/10 – Okay

Christian

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Maria Luisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von DANIELA am 1. März 2022
Dear Maria Luisa, Thank you for taking the time to write this lovely review! We are delighted to see that you loved our hotel. It is truly rewarding to hear such positive comments, and I will have pleasure in sharing these with my colleagues. We are looking to welcome you back in The Trafalgar St James. Warm Regards Daniela Ballone Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice located in the heart of London. River Themse, Picadilly Circus, Harrods, London EYE...all just a few minutes walk or 2 Tube-Stations away from the Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

VerenaS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist hervorragend! Vieles ist zu Fuß zu erreichen, bzw. hat man eine sehr gute Verkehrsanbindung! Das Personal ist in allen Bereichen sehr freundlich und hilfsbereit. Negativ für uns war es, dass man die Fenster im Zimmer nicht öffnen kann und uns als Begründung nur die Sicherheit angegeben wurde, aber nicht wessen Sicherheit?!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, freundliches Personal, komfortable und ruhige Zimmer,
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Direkte Lage war super. Sehr freundliches Personal. Sehr schöne, große Zimmer mit gratis Kaffee. :) Der Frühstücksraum war leider etwas kalt und das Frühstücksangebot könnte besser sein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Marc, Brig, Schweiz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist perfekt. Die City ist zu Fuss zu erkunden.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Frank, Essen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, freundliches Personal, geräumige Zimmer, trotz der direkten Lage am Trafalgar Square sehr ruhige Zimmer, schöne am Hotel angeschlossene Bar, gutes Frühstück.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel, zentrale Lage, freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
coming back ...
very friendly and helpful hotel staff, perfect room. Even with sight towards Trafalgar Square and big and loud demonstration going on almost nothing could be heard inside. Fantastic Rooftop Terrace restaurant/bar.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück, tolles rooftop, sehr freundliches Personal, sehr gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Fabolous service and location
Super clean. Fabolous location. Excellent and kind and polite service. 6th floor bedrooms had worn out mattress
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, mega freundliches Personal und neue Zimmer mit super Betten!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Ellen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist perfekt 😊 Sauberkeit,..... alles super
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Marta am 17. Apr. 2019
Dear Ellen, Thank you for taking the time to review your experience! We were thrilled to see a 5-star review and your lovely comments. We hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist wirklich sehr gut und empfehlenswert.Einziger Minuspunkt - unser Zimmer lag zum Hof im ersten Stock - und war den gesamten Tag sehr dunkel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central London Quiet Comfort
Wetter im Februar eher besser als erwartet - hat nicht jeden Tag geregnet Perfekte Lage im Herzen von London, alles zentral zu Fuss erreichbar, trotzdem ruhig Anreise von London Gatwick mit S- und U-Bahn über London Bridge Station Abreise mit Bus und Victoria Station problemlos Super Frühstück inclusive für leichten Start
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Marta am 10. Feb. 2019
Dear Hans, Thank you for taking the time to review your experience! We were thrilled to see a 10 out of 10 review and we hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Marta am 31. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your experience! We were happy to see a 4-star review and we hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Perfect location, great rooms, nice rooftop bar. Breakfast good use a little bit of improvement. Overall very nice stay. Would definitely go there again.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Marta am 6. Dez. 2018
Good Afternoon, Thank you for taking the time to review your experience! We were thrilled to see a 5-star review and we hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Kerstin, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideales Hotel !!! Sehr zentral mit U Bahn und Bus vor der Tür. Zimmergröße super und ein Pret a manger direkt gegenüber. Perfekt
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Miklos am 2. Okt. 2018
Dear Kerstin, Thanks for your fantastic 5-star feedback, we do appreciate that. Hope to see you soon. Warm regards, Miklos Jocskov Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Anette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Londonreise mit Kind
Ein sehr schönes Hotel mit genialem Frühstück an perfekter Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Dafne Salaroli am 21. Juli 2018
Dear Anette, Thank you for choosing The Trafalgar St James during your recent visit to London. I was thrilled to read that you evaluated your stay with a 5 out of 5 and I hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future. Best Regards, Dafne Salaroli Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Hotel with very nice staff!! Highly recommended!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Dafne Salaroli, guest Relations Manager am 15. Juni 2018
Dear Anonymous, I was thrilled to read your positive comments about our staff, I will ensure your comments are passed on to them. We are indeed very fortunate to be situated in such an ideal location; with Covent Garden, Trafalgar Square and central London tourist areas on our doorstep. I hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel am Trafalgar
Schickes Zimmer, eigenes Badezimmer, Frühstücksbuffet und ein Gericht von der Karte (Pancakes probieren), nettes und lächelndes Personal. Sehr gut, direkt am Trafalgar Square gelegen. Underground und Bus vorm Hotel. Soho, Picadilly Circus nebenan.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von GRM am 7. Apr. 2018
Thank you for your recent feedback about your experience with us. We are delighted to see that you had a positive stay with us and we have passed on your comments to the relevant departments. Should you wish to return, please do not hesitate to contact me and it would be my pleasure to assist you.

10/10 – Hervorragend

Margot

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aussergewöhnlich / Top Lage
Tolle Lage und sehr gute Verkehrsanbindung. Zu Fuss ist vieles erreichbar. Das Hotel ist sehr stylisch. Wir hatten ein schönes, modernes, ruhiges Zimmer im 2. Stock mit sehr bequemem Bett, Nespressomaschine, Teekocher. Hochwertige Produkte im Badezimmer. Das Personal ist sehr freundlich, hilfsbereit und kompetent. Frühstück 1A, das Nachtessen war ebenfalls sehr vorzüglich. Wir können das Hotel sehr empfehlen und kommen gerne wieder.
Antwort von TrafalgarStJames am 1. März 2018
Dear Margot, Thank you for your recent feedback about your experience with us. We are delighted to see that you had a positive stay with us and we have passed on your comments to the relevant departments. Should you wish to return, please do not hesitate to contact me and it would be my pleasure to assist you. Kind Regards, Oliver Darrington Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Schmuckstück
Tolle Lage zum Entdecken von London. Sehr schönes Restaurant zum Verweilen, Frühstücken oder Lunchen. Zimmer sehr geschmackvoll eingerichtet. Ich komme gerne wieder!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Suzaan am 24. Feb. 2018
Dear Olaf Thank you for your recent feedback about your experience with us. Your feedback is very much appreciated. Please be rest assured that all your constructive feedback has now been shared with our Executive team in order for them to ensure that we consciously improve our service We very much look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Suzaan Evans

10/10 – Hervorragend

Boris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location walkable to Buckingham Palace
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jacki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love their roof top patio! Clean rooms, great breakfast, friendly staff and close to a lot of the sites.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed at the Trafalgar St. James for 4 nights in April. I will 10/10 recommend and will stay here again. The hotel is well maintained, the location is perfect for convenience and location in the city. Most places are walkable or a quick Uber or taxi ride. The staff are very friendly and helpful. The rooms are clean and sizeable, the beds were comfortable and a well stocked mini bar. Management did a wonderful job communicating about the events going on outside the hotel in Trafalgar Square to avoid commuting delays. I am very pleased with my experience and stay here.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Addiel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

miguel

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una gran ubicación y ahora que terminen la remodelación va a estar más bonito
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Anson Peter

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton was amazing all around. The staff was very friendly and helpful. Mohit and Toni were always around to give a helping hand. The property was very close and convenient to all of the london attractions. My family and I enjoyed our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

James

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tracy, Plano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a short but amazing stay at St James. Every employee was so kind, friendly, super helpful and on top of their game. The only downside of the hotel was that it’s very small. The rooftop bar view was amazing but again a very small space. Either way I would stay here again bc of the convenience of the hotel’s location! I do think they’re under construction in the lobby area so maybe it’s going to be bigger eventually.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Meredith Ann

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carlyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel in the heart of Trafalgar
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was AMAZING! Great location next to Trafalgar Square. Can walk to some of the attractions in London if you don’t mind getting your steps in. The room was fantastic. The subtle touches of leather and gold throughout really highlighted the design details. Room was well appointed with everything a traveler would need. Staff was great, wouldn’t let me touch my bags! Great hotel, great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 21. Apr. 2024
Dear Christopher,Thank you so much for your glowing feedback! We're thrilled to hear that you had an amazing experience at our property. We take pride in our prime location next to Trafalgar Square, making it convenient for our guests to explore London's attractions on foot. It's wonderful to know that you appreciated the design details of your room, especially the touches of leather and gold that added to its elegance. Our team is dedicated to providing exceptional service, and we're delighted that you found them attentive and helpful. We hope to welcome you back soon for another great stay!

10/10 – Hervorragend

minerva

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent place to stay, the rooms were very beautiful and roomy. There is always at least 4 people at the front desk. The staff is amazing! They are engaged with each customer and excited to help the patrons. I was very impressed with how professional everyone was. the location is perfect transportation to anywhere you need to go steps away. I would stay here again and again!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Reservations Team am 10. Apr. 2024
Dear Minerva,Thank you for sharing your lovely feedback following recent visit with us! I am pleased to read that you have had a lovely time highlighting staff, amenities and perfect location. It was a pleasure having you staying with us. Thank you for choosing our hotel and we are looking forward to your next visit. Kind Regards, Trafalgar St James Team

10/10 – Hervorragend

Alexa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 4. Apr. 2024
Dear Alexa,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

2/10 – Ungenügend

Jeffrey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is under construction and sounds like a war zone. We got to our room and it was literally shaking from the jackhammers above us. Nowhere in the listing on Expedia did it mention construction we asked to cancel our reservation so we could go to a different Hotel. They didn't want us to cancel so they offered us a junior suite with one bed. I was traveling with another person and neither of us were interested in sharing a bed. They refunded one room for two of the three nights. The other room which we booked for one night which was the following night not the night we arrived they refused to cancel. We ended up having to spend money at a different Hotel even though we couldn't stay at the one we paid for. The Hotel needs to be shut down during construction it's completely unacceptable. I have recorded the construction noise from our room and have submitted a claim with Visa.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lidia Camacho, Guest Relations Manager am 4. Apr. 2024
Dear Jeffrey,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. We understand that the construction noise and vibration caused significant disruption to your stay, and we deeply regret any discomfort it may have caused. Your feedback is valuable to us, and we're taking steps to ensure better communication and minimize disruptions. Once again, we apologize for falling short of your expectations and for any inconvenience you experienced. If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to contact us directly. Best Wishes,