Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
377 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
377
277 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
277
158 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
158
109 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
109
81 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
81
8.2/10
Sauberkeit
8.2/10
Personal & Service
7.2/10
Ausstattung
7.6/10
Zustand der Unterkunft
7.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
29. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good for a night
Slightly overrated. Functional rooms with workspace and plugs. Odd room shape and a bit small feel at officially 30 sqm. Parking fee should be considered when comparing prices. Manual doors to lobby were an unpleasant surprise with heavy bags.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Management am 2. Nov. 2018
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONG BEACH AIRPORT.
Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
Again, thank you for choosing Holiday Inn.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
6. Juli 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Das Hitel war ok wir könnten leider nicht schlafen, da es direkt an der Sutobahn und dem Flughafen Long Beach liegt... Die ersten 2. Tage hatten wir kein warmes Wasser im Zimmer und somit war das duschen leider nicht möglich... Ansonsten ist es sauber und das Personal sehr sehr nett...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
4/10 – Schlecht
Joshua
14. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Joshua
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sasha am 17. Mai 2024
Thanks for the feedback.
10/10 – Hervorragend
omid
13. Mai 2024
Short and sweet stay
omid
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 14. Mai 2024
Thank you for the valuable feedback!
10/10 – Hervorragend
Sotheara
8. Mai 2024
Sotheara
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sasha am 10. Mai 2024
Come back anytime to visit us. We appreciate you for taking the time to share your experience with us.
10/10 – Hervorragend
Adam
8. Mai 2024
Adam
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. Please feel free to visit us again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Sindy
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sindy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 10. Mai 2024
Thanks for the positive feedback. We appreciate it.
4/10 – Schlecht
Sara
Geschäftlich gereist
25. Apr. 2024
Wallpaper peeling, covered in black spots (hopefully not black mold), extremely old carpet, tile, and fixtures.
Sara
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 26. Apr. 2024
Your review has been forwarded to the Maintenance Manager for further review.
10/10 – Hervorragend
Hector, Northridge
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hector
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 24. Apr. 2024
Thanks for the kind words.
4/10 – Schlecht
Greg
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
13. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location is near the airport. Hotel offered complimentary transportation which was nice. It could use some updating and the beds were not comfortable at all. Also, rooms were not ready until after 4:00 pm
Greg
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Maggie am 14. Apr. 2024
Hello, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONG BEACH AIRPORT. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Warm Regards, Maggie Jaimes
10/10 – Hervorragend
Réjean
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great
Réjean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 7. Apr. 2024
We appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Jackie
Mit der Familie gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The
Jackie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
Thanks for the feedback.
6/10 – Okay
Rodrigo
Mit dem Partner gereist
2. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En la habitación habían cucarachas !
Rodrigo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von guest service am 7. Apr. 2024
Thank you for the feed back
6/10 – Okay
William, Anacortes
1. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
William
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Huu T
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small and clean
Huu T
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
Thanks for the feedback and review.
10/10 – Hervorragend
Carol
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lanolie Grace
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 26. März 2024
Please visit us again in the near future.
10/10 – Hervorragend
David
22. März 2024
Gut: Ausstattung
Great service very nice.👍
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 23. März 2024
Please visit us again in the near future.
8/10 – Gut
Mark
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed here to be close to the airport for an early flight. Comfortable but no frills. Front desk person was not the friendliest and got the room and the entry key cards wrong. Had to return to get the right cards. We reserved a king but got two doubles/queens. But the room we ended up in was clean and the beds were comfortable. The bathroom was clean and everything worked. The night light was an added bonus. Overall a decent room.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
Thanks for the feedback.
6/10 – Okay
Jose
Mit dem Partner gereist
13. März 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Clean beads but the pillows were flat, and the carpet was not very clean. Great if you just wanna go and sleep for one night but not recommended for honeymoon or anniversary.
Jose
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sasha am 16. März 2024
Thanks for the feedback
4/10 – Schlecht
Stephen
11. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 16. März 2024
Thank you.
8/10 – Gut
JESSE, Bakersfield
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
JESSE
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 11. März 2024
Thanks again for your kind words.
2/10 – Ungenügend
Karen
9. März 2024
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 30. März 2024
Thank you
10/10 – Hervorragend
Katrina
7. März 2024
Katrina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Maggie Jaimes am 27. März 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Khaled
Geschäftlich gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s an excellent value for your money
Khaled
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 9. März 2024
Thank you for your feedback we appreciate it.
10/10 – Hervorragend
JOEL
Geschäftlich gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
HAVE USED THIS PROPERTY SINCE IT WAS BUILT.
JOEL
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 2. März 2024
Thank you for your patronage! We appreciate our loyal guest's.
8/10 – Gut
Francisca
26. Feb. 2024
Francisca
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
Thanks! again for visiting us.
10/10 – Hervorragend
Florentino
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Someone barfed or made a mess on the elevator, we notified front desk to clean the area but one day later nothing was done. Checked out this morning and the place still dirty
Florentino
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
we appreciate your feedback.
2/10 – Ungenügend
Michael
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was terrible. I have pictures that I’d love to send I put a qualifation that the hotel provides a free shuttle from the airport. This place provided a shuttle from Long Beach airport. We flew in to LAX
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
Thanks for the feedback.
6/10 – Okay
Ron
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ron
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
Thanks.
8/10 – Gut
Barbara
Mit dem Partner gereist
17. Feb. 2024
The hotel is old, I think it needs updating. No real restaurants around besides fast food.
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Sue, Zephyrhills
17. Feb. 2024
Sue
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
We appreciate you for taking the time to share your experience with us.
6/10 – Okay
Mary
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Mary
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks again.
6/10 – Okay
Mary
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Mary
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks
4/10 – Schlecht
Peter
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
11. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again
$15 a night for parking
$10 for breakfast. The breakfast is the exact same as the one holiday inn express gives you for free except here they limit you to 2 glasses of orange juice.
Room was worn down, window was broken. A/C barely worked. Carpet was sticky. Beds were the most uncomfortable I can remember having slept in. Front desk had an attitude on check in. Elevators were terribly slow, And overcrowded.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback. The appropriate managers were sent your feedback for review.
8/10 – Gut
Daryle
Mit der Familie gereist
5. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value and clean, but would like an elevator to work - tall building.
Daryle
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback!
6/10 – Okay
Mike
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Room was updated but not to a high quality. Entry door did not latch so was not able to be locked. It was fixed by maintenance after some time however.
Mike
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
We appreciate your feedback.
6/10 – Okay
Clayton
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed overnight only and did not have enough time to evaluate hotel accommodations
Clayton
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Fair enough! We hope you give us another chance to wow you!
4/10 – Schlecht
Rosalind
Mit dem Partner gereist
2. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room smelled. The bathroom floor was dirty. Even with windows closed you could hear traffic outside.
Rosalind
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for your feedback!
4/10 – Schlecht
Chad
28. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I stayed here 3 weeks ago and wasn’t charged parking. This trip I was charged $15 to park for 12 hours. The WiFi didn’t work, the sheets
Chad
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for taking the time to share your experience with us.
10/10 – Hervorragend
Michael
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Rebecca
16. Jan. 2024
Rebecca
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for the feedback.
10/10 – Hervorragend
Todd
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Todd
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 – Okay
Raynette, Honolulu
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
The property is clean but the ice machine was not working on my floor, only one elevator was working and we had an emergency evacuation but no one informed us about what was happening and when we could return to our rooms. It seemed as if the staff was confused and didn’t know what was happening. The hotel was convenient but not sure if I would stay here again.
Raynette
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for your feedback! We appreciate you.
10/10 – Hervorragend
rodolfo
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet rooms, large parking lot, great view from the restaurant at the top, friendly staff. What I didn't like so much was that there was only one elevator working.
rodolfo
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Maggie Jaimes am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Michelle
Mit der Familie gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maggie Jaimes am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 – Ungenügend
Amanda
7. Jan. 2024
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 – Schlecht
Wayne
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was depressing. I didn’t expect a club chair in the room to look like a chair in a mechanics garage. That thing was disgusting & belonged curbside. The dining area/bar was nice. The differences between a grungy guest room & an nice bar/dining area didn’t make any sense.
Wayne
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thanks for the feedback.
10/10 – Hervorragend
Vanese
3. Jan. 2024
Vanese
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 – Schlecht
judy, SNOHOMISH
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I wish it had been listed as non-ADA compliant
judy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!