Kamin

Bewertungen von Holiday Inn Long Beach Airport Hotel and Conference Center, an IHG Hotel

3.5 out of 5

Bewertungen

7.6

Gut

377 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
277 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
158 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
109 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
81 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good for a night
Slightly overrated. Functional rooms with workspace and plugs. Odd room shape and a bit small feel at officially 30 sqm. Parking fee should be considered when comparing prices. Manual doors to lobby were an unpleasant surprise with heavy bags.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Management am 2. Nov. 2018
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONG BEACH AIRPORT. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Das Hitel war ok wir könnten leider nicht schlafen, da es direkt an der Sutobahn und dem Flughafen Long Beach liegt... Die ersten 2. Tage hatten wir kein warmes Wasser im Zimmer und somit war das duschen leider nicht möglich... Ansonsten ist es sauber und das Personal sehr sehr nett...
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Joshua

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sasha am 17. Mai 2024
Thanks for the feedback.

10/10 – Hervorragend

omid

Short and sweet stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 14. Mai 2024
Thank you for the valuable feedback!

10/10 – Hervorragend

Sotheara

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sasha am 10. Mai 2024
Come back anytime to visit us. We appreciate you for taking the time to share your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. Please feel free to visit us again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Sindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sasha am 10. Mai 2024
Thanks for the positive feedback. We appreciate it.

4/10 – Schlecht

Sara

Geschäftlich gereist
Wallpaper peeling, covered in black spots (hopefully not black mold), extremely old carpet, tile, and fixtures.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 26. Apr. 2024
Your review has been forwarded to the Maintenance Manager for further review.

10/10 – Hervorragend

Hector, Northridge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 24. Apr. 2024
Thanks for the kind words.

4/10 – Schlecht

Greg

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location is near the airport. Hotel offered complimentary transportation which was nice. It could use some updating and the beds were not comfortable at all. Also, rooms were not ready until after 4:00 pm
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Maggie am 14. Apr. 2024
Hello, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONG BEACH AIRPORT. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Warm Regards, Maggie Jaimes

10/10 – Hervorragend

Réjean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 7. Apr. 2024
We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jackie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
Thanks for the feedback.

6/10 – Okay

Rodrigo

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En la habitación habían cucarachas !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von guest service am 7. Apr. 2024
Thank you for the feed back

6/10 – Okay

William, Anacortes

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Huu T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 6. Apr. 2024
Thanks for the feedback and review.

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Courteous efficient admin, housekeeping & shuttle staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 26. März 2024
Thanks for your feedback!

8/10 – Gut

Lanolie Grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 26. März 2024
Please visit us again in the near future.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Ausstattung
Great service very nice.👍
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 23. März 2024
Please visit us again in the near future.

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed here to be close to the airport for an early flight. Comfortable but no frills. Front desk person was not the friendliest and got the room and the entry key cards wrong. Had to return to get the right cards. We reserved a king but got two doubles/queens. But the room we ended up in was clean and the beds were comfortable. The bathroom was clean and everything worked. The night light was an added bonus. Overall a decent room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
Thanks for the feedback.

6/10 – Okay

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Clean beads but the pillows were flat, and the carpet was not very clean. Great if you just wanna go and sleep for one night but not recommended for honeymoon or anniversary.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sasha am 16. März 2024
Thanks for the feedback

4/10 – Schlecht

Stephen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 16. März 2024
Thank you.

8/10 – Gut

JESSE, Bakersfield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 11. März 2024
Thanks again for your kind words.

2/10 – Ungenügend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 30. März 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Katrina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Maggie Jaimes am 27. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Khaled

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s an excellent value for your money
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sasha am 9. März 2024
Thank you for your feedback we appreciate it.

10/10 – Hervorragend

JOEL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
HAVE USED THIS PROPERTY SINCE IT WAS BUILT.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 2. März 2024
Thank you for your patronage! We appreciate our loyal guest's.

8/10 – Gut

Francisca

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
Thanks! again for visiting us.

10/10 – Hervorragend

Florentino

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Someone barfed or made a mess on the elevator, we notified front desk to clean the area but one day later nothing was done. Checked out this morning and the place still dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
we appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was terrible. I have pictures that I’d love to send I put a qualifation that the hotel provides a free shuttle from the airport. This place provided a shuttle from Long Beach airport. We flew in to LAX
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
Thanks for the feedback.

6/10 – Okay

Ron

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 26. Feb. 2024
Thanks.

8/10 – Gut

Barbara

Mit dem Partner gereist
The hotel is old, I think it needs updating. No real restaurants around besides fast food.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Sue, Zephyrhills

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 21. März 2024
We appreciate you for taking the time to share your experience with us.

6/10 – Okay

Mary

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks again.

6/10 – Okay

Mary

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks

4/10 – Schlecht

Peter

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again
$15 a night for parking $10 for breakfast. The breakfast is the exact same as the one holiday inn express gives you for free except here they limit you to 2 glasses of orange juice. Room was worn down, window was broken. A/C barely worked. Carpet was sticky. Beds were the most uncomfortable I can remember having slept in. Front desk had an attitude on check in. Elevators were terribly slow, And overcrowded.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback. The appropriate managers were sent your feedback for review.

8/10 – Gut

Daryle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value and clean, but would like an elevator to work - tall building.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback!

6/10 – Okay

Mike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Room was updated but not to a high quality. Entry door did not latch so was not able to be locked. It was fixed by maintenance after some time however.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Clayton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed overnight only and did not have enough time to evaluate hotel accommodations
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Fair enough! We hope you give us another chance to wow you!

4/10 – Schlecht

Rosalind

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room smelled. The bathroom floor was dirty. Even with windows closed you could hear traffic outside.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for your feedback!

4/10 – Schlecht

Chad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I stayed here 3 weeks ago and wasn’t charged parking. This trip I was charged $15 to park for 12 hours. The WiFi didn’t work, the sheets
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for taking the time to share your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Rebecca

Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for the feedback.

10/10 – Hervorragend

Todd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Raynette, Honolulu

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The property is clean but the ice machine was not working on my floor, only one elevator was working and we had an emergency evacuation but no one informed us about what was happening and when we could return to our rooms. It seemed as if the staff was confused and didn’t know what was happening. The hotel was convenient but not sure if I would stay here again.
Antwort von Sasha am 17. Feb. 2024
Thanks for your feedback! We appreciate you.

10/10 – Hervorragend

rodolfo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet rooms, large parking lot, great view from the restaurant at the top, friendly staff. What I didn't like so much was that there was only one elevator working.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Maggie Jaimes am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maggie Jaimes am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Amanda

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Wayne

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was depressing. I didn’t expect a club chair in the room to look like a chair in a mechanics garage. That thing was disgusting & belonged curbside. The dining area/bar was nice. The differences between a grungy guest room & an nice bar/dining area didn’t make any sense.
Antwort von Sasha am 13. Feb. 2024
Thanks for the feedback.

10/10 – Hervorragend

Vanese

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

judy, SNOHOMISH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I wish it had been listed as non-ADA compliant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service am 18. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!