Innenbereich

Bewertungen von Millennium Biltmore Los Angeles

4 out of 5
Millennium Biltmore Los Angeles
506 S Grand Ave, Los Angeles, CA

Bewertungen

8.0

Sehr gut

1424 von insgesamt 3035 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
691 von insgesamt 3035 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
408 von insgesamt 3035 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
252 von insgesamt 3035 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
260 von insgesamt 3035 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Susanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zuvorkommende und freundliche Bedienung
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 13. Jan. 2024
Susanna, es ist wirklich eine Bereicherung zu hören, wie sehr Sie unsere zuvorkommenden und freundlichen Teammitglieder bei Biltmore Los Angeles geschätzt haben. Wir freuen uns über Ihr freundliches Feedback und freuen uns, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes hotel was eine sehr gute Lage Downtown hat. Das Personal des Hotels ist sehr freundlich . Das Frühstück ist sehr schön. Ich war 18 tage in dem Hotel und der sehr freundliche Mann beim Frühstück, hat mich an meinen letzten tag ,sogar noch freundlich in den arm genommen. Bin begeistert vom Hotel und dem freundlichen Personal
Aufenthalt von 18 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 30. Nov. 2023
Sascha, es ist so bereichernd, deine anerkennenden Worte über das Biltmore Los Angeles zu lesen. Wir freuen uns, dass Sie die Innenstadtlage als vorteilhaft empfunden haben und freuen uns über den hervorragenden Service unseres gastfreundlichen Teams. Ihre Zufriedenheit mit unserem Frühstücksangebot erfüllt uns mit großer Freude. Es ist schön zu wissen, dass Sie sich am Ende Ihres 18-tägigen Aufenthalts vielleicht wie ein Teil der Biltmore-Familie gefühlt haben, insbesondere weil eines unserer Teammitglieder Ihren Abschied zu etwas Besonderem gemacht hat. Diese positive Einstellung zu hören, motiviert uns wirklich. Wir warten gespannt auf Ihre Rückkehr für weitere unvergessliche Erlebnisse.

6/10 – Okay

Nathalie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 25. Aug. 2023
We appreciate the feedback, Nathalie.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

8/10 – Gut

Lidvine, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 27. Juli 2023
Lidvine, vielen Dank, dass Sie sich für Biltmore Los Angeles entschieden und Ihr Feedback geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie die Schönheit unserer Unterkünfte geschätzt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

6/10 – Okay

Ivan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2023
We appreciate the feedback, Ivan.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Durchwachsener Aufenthalt
Es war so lala, schwierige Gegend und eher beängstigend am Abend! Parken extrem teuer, hotel in die Jahre gekommen. Service beim Frühstück langsam und frühstücksbereich klein
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Frank Young, Asst. Director of Front Office am 17. Apr. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to rate our hotel. While we always strive for a perfect score, feedback like yours help us to improve our business and we thank you for providing your input.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LA Downtown
Gute Lage in LA Downtown, idealer Ausgangspunkt um LA zu erkunden. Leider wird, zumindest aktuell, kein Room Service angeboten. Hotel ist alt(ehrwürdig) aber gepflegt und sauber, Personal freundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Front Desk Manager am 31. März 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben und für Ihre ehrliche Bewertung.Bitte lassen Sie mich wissen, wenn ich Ihnen behilflich sein kann.Ich hoffe, Sie wieder begrüßen zu dürfen.Grüße,Jarly M.Manager an der Rezeption

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kos Angeles Ende November 2021
Das Biltmore gehört zu meinen beiden Standardhotels für einen LA-Aufenthalt und ich bin noch nie enttäuscht worden. Erstklassige Lage und Prei-Leistunsverhältnis, freundliches und kompetentes Personal sowie saubere Zimmer mir großzügiger Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Christine C am 10. Dez. 2021
Hi Volker, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Millennium Biltmore Hotel. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Los Angeles Ende November 2021
Gute Location, freundliches & kompetentes Personal, einziger kleiner Makel : 25$ Facility Fee pro Tag - unabhängig davon, ob man diese in Anspruch genommen hat. Nichtsdestotrotz : für LA ein sehr gutes Preis- /Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Christine C am 3. Dez. 2021
We thank you for taking the time to write such a wonderful review about our hotel and your experience! We are thrilled you enjoyed your time in LA and our staff members will be even more thrilled to see such a great review. Please visit us again when you're in the downtown area!

4/10 – Schlecht

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Gebäude selbst ist eine Sehenswürdigkeit. Alles andere eher nicht. Furchtbar laute Zimmer die schon recht runtergekommen sind.Die Fenster sind NICHT schalldämpfend und das Downtown😣. Wer nicht schlafen will, ist hier richtig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Robert S am 18. Okt. 2021
Dear Thomas Thank you for taking the time and for your honest review. Please let me know if I can be of any assistance. Hope to welcome you back. Regards, Robert Supramaniam Director of Operations

10/10 – Hervorragend

Bryan

👌
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kianoosh

Mit der Familie gereist
Architecture was very nice and unique.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Kianoosh, it's wonderful to hear you appreciated the distinct architectural features of Biltmore Los Angeles. We are always thrilled when guests recognize and value the uniqueness of our hotel. Thank you for sharing your experience, we hope to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

Bo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beautiful lobby, had to call in to correct for a double charge on stay but was immediately resolved and refunded. Rooms great but soundproofing from street is poor.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Caroline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Caroline, thank you for taking the time to leave a rating. It seems we may not have fully met your expectations during your stay. We would appreciate any further feedback you could provide, as we're constantly striving to improve our guest experiences at the Biltmore Los Angeles. Thank you again, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

6/10 – Okay

Esther

Gut: Sauberkeit
It was old
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Esther, we appreciate your feedback. Our property aims to maintain its classic charm while incorporating modern comforts. We will continually work towards enhancing this balance. Thank you, and we hope to welcome you back to experience the improvements.

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
David, thank you for choosing to stay at Biltmore Los Angeles. We sincerely appreciate your business and we're thrilled you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon for another memorable stay.

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking is expensive, and there is only one small bar/restaurant only open certain evening times.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Susan, thank you for spending time to provide us your feedback. We understand you had concerns about the parking fees and the operational hours of our dining facility. We're continuously evaluating our services based on guest feedback, and we appreciate the points you've mentioned. It's our hope that your overall experience in Biltmore Los Angeles was enjoyable and we look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Lissette

Mit der Familie gereist
Professional staff
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 1. Mai 2024
Lissette, we're thrilled to know that you appreciated the professionalism of our team members at Biltmore Los Angeles. Your praises mean a lot to us. We hope you'll return for another exceptional experience.

10/10 – Hervorragend

deirdre

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to where i need to be downtown
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Deirdre, it's great to hear the Biltmore Los Angeles' central location was convenient for your trip. We appreciate your positive review and thank you for choosing our hotel. We hope to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Bethanne

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have left comments already. Dissatisfied.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Bethanne, it's regrettable to hear your stay did not meet your expectations. We strive to provide great experiences for our guests, and it's clear we fell short in this instance. Every comment is invaluable in improving our service and we value your feedback. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Un établissement incroyable, personnel accueillant, aimable, la chambre était très propre.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
David, c'est un plaisir de savoir que vous avez trouvé le Biltmore Los Angeles un établissement incroyable. Nous sommes ravis que les membres de notre équipe accueillante vous aient impressionné et que votre chambre soit impeccable. Nous sommes impatients de vous servir à nouveau dans le futur.

8/10 – Gut

Manuel, North Bay Village

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Manuel, it's wonderful to know that you appreciated the excellent customer service at Biltmore Los Angeles. Our team members take great pride in creating an enjoyable experience for our guests. We’re looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Yoshitaka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Yoshitaka, thank you for choosing Biltmore Los Angeles and for your excellent review rating. We're thrilled to know we were able to meet your expectations. Looking forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Jae woo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 28. Apr. 2024
Jae woo, it's wonderful to know you found the Biltmore Los Angeles to be a pleasing accommodation. We appreciate your feedback and hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

gurpreet

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Thanks for the perfect rating, Gurpreet! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at Biltmore Los Angeles. Have a great day!

4/10 – Schlecht

Margaret Irene

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No room service, yes let me say that again they DO NOT OFFER any room service and have limited times they have even food available. The staff was rude about this and quite unfriendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 25. Apr. 2024
Margaret, we regret to hear about the experience you've had in relation to room service and food availability. We believe in maintaining a high standard of service and we apologize if our team members did not reflect this during your stay. We've taken note of your feedback and aim to use it for improving guest experiences in the future.

10/10 – Hervorragend

Norma, Fontana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Older hotel that has been restored beautifully. Area was quiet. Valet was excellent. Check in was easy. Breakfast options were meh for the cost. Lots of restaurants options around. Would definitely stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Norma, we're thrilled to hear your stay at Biltmore Los Angeles exceeded your expectations, especially noting our excellently handled valet service and our simple check-in process. We continually strive to refine our offerings, including the breakfast selection. Your feedback is highly appreciated and will help us in this endeavor. It's wonderful to know our restored charm and quiet surroundings have left a positive impact, and we’re looking forward to welcoming you back for another delightful experience.

8/10 – Gut

Karen, Anaheim

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I’m disappointed about the lack of customer service by the woman who checked me in. She was not friendly and put me in a room that smelled and it was overlooking a roof with a noisy AC unit. I came back down to the lobby to switch rooms and had better service by someone else. It was just odd that she offered other people directions about WiFi access, directions to the elevator and a welcome water bottle to them, but not me. Just not a good experience for me.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 23. Apr. 2024
Karen, thank you for taking the time to share your experience with us. We understand that your initial encounter with our front desk team member did not meet your expectations, which is not typical of our usual high-level customer service. It's regrettable to hear about the initial room assignment as well. We are always striving for improvement and your feedback about the mentioned areas will be addressed. We're pleased to know that your subsequent interaction was more positive and we assure you of better experiences in future visits.

10/10 – Hervorragend

Jordan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff was very nice, the historic details were really cool to see, the room was beautiful and in great condition! Our only complaint was that we couldn’t use the jacuzzi or steam room because they were out of order. The pool was so nice!!
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Jordan, it's great to hear your kind words about Biltmore Los Angeles. We're thrilled you found our team members personable and our unique architectural characteristics appealing. However, we apologize for the temporary unavailability of some amenities, and appreciate your understanding. Thank you for mentioning our well-maintained rooms and enjoyable pool area though. We look forward to welcoming you back for an even better experience.

10/10 – Hervorragend

Stephen Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The architecture is amazing. Staff was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Stephen, it's reassuring to hear that you appreciated the unique architectural design of Biltmore Los Angeles. Your compliments regarding our diligent team members mean a great deal to us. We'd love to offer you another memorable stay in the future.

6/10 – Okay

Deanna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
The rooms need a little extra attention for up keep and cleanliness.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Deanna, thank you for your feedback. We understand that you found the room conditions to be less than perfect. Rest assured, meticulous maintenance and hygiene are key aspects we take seriously. We will discuss this with our housekeeping team members to ensure the immaculate environment we aim for.

10/10 – Hervorragend

Alcina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Very friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 23. Apr. 2024
Alcina, we appreciate your kind words about Biltmore Los Angeles. It's heartening to know our team members made such a positive impression with their friendliness and helpfulness. We hope to have the chance to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The building is an opulent slice of history. Thank you for preserving it. I hope to revisit sometime soon.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Timothy, thank you for sharing your appreciation of Biltmore Los Angeles' rich historical charm. It's wonderful to hear that you enjoyed your stay, and we can't wait for your return visit to our preserved piece of history.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elegant old hotel but very clean and comfortable
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
Douglas, it's wonderful to see you enjoyed your stay at Biltmore Los Angeles. We take pride in preserving the hotel's historic elegance while providing a spotless and cozy environment for our guests. We're pleased to hear that we met your expectations and look forward to welcoming you back for another comfortable stay.

2/10 – Ungenügend

sajidah

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room were dirty and pillows had yellow stain… the room condition was terrible.. but the receptionist area and going to the bar and elevator area was beautiful. Stuffs were really friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
Sajidah, it's concerning to read about your experiences. Your comments regarding the cleanliness of the room and condition of the pillows have been noted. We constantly strive to uphold our commitment to an outstanding guest experience. It's relieving to hear that you found our reception area aesthetically pleasing and our team members amiable, reinforcing our dedication to hospitality. We would appreciate another opportunity to impress you, should your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Ana Rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
Thanks for the amazing rating, Ana!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Biltmore Los Angeles!

10/10 – Hervorragend

Jorge Rodriguez

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its history and architecture! Staff was incredible & kind
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Jorge, thank you for your kind words about Biltmore Los Angeles' historical appeal and distinctive architecture! Our team members appreciate your acknowledgment of their hard work and dedication to providing standout service. We're looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Mary Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good! For sure we're gonna come there.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Mary Ann, it's wonderful to know that you enjoyed your stay at the Biltmore Los Angeles! Your positive experience is precisely what we strive to provide all our guests. We're thrilled to hear that you're planning on returning. Thank you so much for sharing your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Maurice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 18. Apr. 2024
Maurice, thank you for your remarkable 5-star rating of Biltmore Los Angeles on Expedia. We are delighted to know that you had a wonderful experience with us. Our team looks forward to welcoming you back in the near future for another enjoyable stay. Safe travels, Maurice.

8/10 – Gut

Abel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and history of property was impressive
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Abel, we are delighted to hear that you appreciated the unique history of Biltmore Los Angeles. Our magnificent heritage is one of the many aspects that truly sets us apart. Thank you for your review, we look forward to serving you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Alicia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Alicia, it's fantastic to know enjoyed your stay at Biltmore Los Angeles! Your 5-star review is greatly appreciated by our entire team. We anticipate the pleasure of your company in the not too distant future. Safe travels.

6/10 – Okay

Abdallah

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Other then hair still being in the bathtub the parking was terrible they charge $50 a night for parking but they don’t tell u that almost every spot is reserved already i had to park on the 10th floor everyday
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Abdallah, we regret to hear about the challenges you faced during your stay, including the cleanliness aspect and the parking situation. We strive to provide clear information about additional charges such as parking, and we're sorry it seemed unclear. Rest assured, we're addressing these issues so our future guests have a smoother experience. We truly appreciate your feedback and hope for an opportunity to provide a superior experience in the future.

8/10 – Gut

Ronald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Loved the old building character with all the wonderful architectural details. If you want to stay somewhere with class and elegance this is it , they do not build them like this anymore. Also the staff from the moment you arrive are friendly, attentive and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Ronald, we're thrilled to hear your appreciation for the classical refinement and the majestic architectural details of the Biltmore Los Angeles. It's great to learn that our team members managed to impress with their attentiveness and helpful attitude from the moment you arrived. We would be delighted to welcome you back, preserving the timeless charm and exceptional service you enjoyed.

10/10 – Hervorragend

anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

laurianne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Employé gentils, alentour bruyant et malpropre
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Laurianne, merci d'avoir choisi de séjourner au Biltmore Los Angeles et de partager votre expérience. Il est réconfortant d'apprendre que les membres sympathiques de notre équipe ont ajouté de la valeur à votre visite. Nous regrettons cependant toute insatisfaction que vous pourriez ressentir concernant l'environnement. Sachez que nous travaillons continuellement avec les autorités locales pour maintenir un environnement propre et paisible. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau pour une expérience encore meilleure.

8/10 – Gut

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a very classy hotel in a convenient area. The bar and the food there are excellent but expensive and they don't have room service. Our bathroom was small and only partially updated, and the mattress was soft. Nonetheless, if you get a good price, I would recommend the Biltmore.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 14. Apr. 2024
Barbara, it's great to hear you found the Biltmore Los Angeles to be a sophisticated and conveniently located hotel. We're glad you enjoyed our bar and dining options, despite the costs. In regard to the absence of room service, we've noted your suggestion. We value your feedback about the bathroom and mattress comfort. It's encouraging to know that despite these minor aspects, you would still recommend our hotel. We hope to welcome you back for an even better stay.

10/10 – Hervorragend

Ingeborg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for exploring Downtown L.A. Very close to Pershing Square station. Reception staff warm and welcoming. Lovely rooms, which some might say need updating, but the old fashioned styling ads to the great ambiance of this hotel. Fabulous indoor heated pool and gym that I enjoyed using daily. The public areas are huge and have striking decor, with beautiful classical music playing at all times, adds to the sense of history. If you’re after a hotel with a lot of hustle and bustle this is not for you, more of a quiet oasis from the craziness of DTLA. I won’t hesitate to stay here next time I visit.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 14. Apr. 2024
Ingeborg, thank you for sharing your experience at the Biltmore Los Angeles. It's wonderful you enjoyed our prime location, the charm of our rooms, and the fitness and spa amenities we provide. We're thrilled that you embraced the tranquil atmosphere, something we hold in high regard. We appreciate you recommending us and eagerly await your return visit.

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the history and the service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Thank you for this excellent rating, Eric!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Biltmore Los Angeles! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

10/10 – Hervorragend

Suat

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Suat, we genuinely appreciate you taking the time to rate your experience at Biltmore Los Angeles. It seems we have lived up to expectations, which is always our goal. We look forward to welcoming you back in the future.

6/10 – Okay

yuval

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
No restaurants
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Thank you for taking the time to submit this feedback, Yuval.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.