Außenpool

Bewertungen von Valley Inn

2 out of 5
Valley Inn
10621 Sepulveda Blvd, Mission Hills, CA

Bewertungen

6.2
264 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
193 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
148 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
132 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
273 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.0/10

Sauberkeit

6.6/10

Personal & Service

5.8/10

Ausstattung

5.8/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles etwas schmuddelig und runtergekommen. Das Personal war sehr unmotiviert.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Gerardo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Mildred

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I got kicked out for getting beat up and calling the police.
Antwort von mohammad hasan am 2. Mai 2024
We advised the guest to check out earlier than the scheduled date as they were fighting through out the night until police came in the morning . the guests of neighboring rooms could not sleep the whole night . We also put this guest name in our DNR list .

10/10 – Hervorragend

Juan manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s okay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 1. Mai 2024
Thank you very much for your feedback . We really appreciate it .

6/10 – Okay

Golnaz

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 29. Apr. 2024
thank you for the feedback . We really appreciate it .

10/10 – Hervorragend

Angelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great job
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 27. Apr. 2024
Thank you for the feedback . We appreciate sharing your hotel experience with family and friends thank you .

10/10 – Hervorragend

Angelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place and safe to stay very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 25. Apr. 2024
Thank you very much . We appreciate your feedback .We also appreciate sharing your experience with family and friends .

2/10 – Ungenügend

Vincent

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 27. Apr. 2024
This guest is now listed as DNR (DO NOT RENT ) as he repeatedly violated the hotel policy . Couple of reminders and warning did not help . Nevertheless we are sorry as the guest will be remaining as unhappy .

10/10 – Hervorragend

Andre

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 25. Apr. 2024
Thank you very much .

10/10 – Hervorragend

monica

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 22. Apr. 2024
thank you for a good review .

2/10 – Ungenügend

Vincent

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 22. Apr. 2024
Sorry , The hotel management has listed this guest as a DNR (DO NOT RENT )

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. Apr. 2024
thank you very much. We really appreciate your feedback

4/10 – Schlecht

Zenaida

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
neighbors were noisy and room was not clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience .

2/10 – Ungenügend

Denise

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Mai 2024
We did not rent the room to the guest as the guest is in our DNR list .

4/10 – Schlecht

Ingrid

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 1. Mai 2024
We are sorry as it looks like was not a happy stay .We could have addressed the issues if the guest could be specific on the areas of concern .

10/10 – Hervorragend

Julio

Ty
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 9. Apr. 2024
thank you very much . We really appreciate your feedback .

2/10 – Ungenügend

Tatevik

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not recommended, very dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 9. Apr. 2024
we are sorry for an unpleasant stay . We could move you to other room if we would have known it just after you checked in . Rooms are re inspected after cleaning and eventually no rooms can be rented as even dirty . An investigation is being processed as to the rent a dirty room .We really apologize

2/10 – Ungenügend

Leo, North Hills

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 28. Apr. 2024
This is a cancelled reservation as a result of NO SHOW . (it was for 2 nights ) It was pre paid and non refundable . Nevertheless we refunded for one night and charged for one night .We could not figure out the reason of this lowest rating !

2/10 – Ungenügend

Sean

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 9. Apr. 2024
We are sorry seeing a bad rating ! But this is a good room and the closest one from the lobby and the office . We would appreciate the reviews to be more specific so that we can address the concerns

8/10 – Gut

Gabriel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von mohammad hasan am 27. Apr. 2024
thank you for the feedback . We really appreciate .your time and concern

10/10 – Hervorragend

Adriana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El recepcionista súper amable el cuarto muy limpio y buen estacionamiento definitivamente regresaría otra ves.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
Thankyou very much . We appreciate your encouraging feedback . Please share this with family and friends .

2/10 – Ungenügend

Guy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and outdated. No positive attributes in room. Pool locked and cold. Chipped paint. Black crusty tub caulk.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
we are sorry as the guest did not have a pleasant stay . Yes , It is old but not out dated . The pool our is 9am to 10 am and it remains open during that time . Because of the cold , rainy and windy weather no guest did not want to use the pool . The guest might have thought that it is closed .

8/10 – Gut

Mary Myla

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
thank you very much . We appreciate your feedback .

2/10 – Ungenügend

Neyla

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. Apr. 2024
Look like the guest was not happy and accordingly rated the feedback at the lower end .We enquired into the matter and noticed that the guest had a Dog accompanied with them whereas the hotel is not pet friendly . Bringing the issue might frustrated the guest . Nevertheless we are really sorry for the inconvenience Thanks

2/10 – Ungenügend

Kaptainofhollywood

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Never again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
If we would have known the concern we might have serve the guest better .

4/10 – Schlecht

Cesar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noisy, dirty corridors, animals in the bathroom, overall poor quality of the place.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
This hotel is not pet friendly at all . We try to keep the corridors and the premises always clean . We are sorry as the guest was not comfortable .

10/10 – Hervorragend

Marlene

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. Apr. 2024
thank you very much

8/10 – Gut

romina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like my stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 27. März 2024
Thank you very much . We really appreciate your feedback .We also appreciate your sharing the experience with family and friends .

6/10 – Okay

Mayra

Gut: Personal & Service
Everyone was nice and respectful but the room that I stayed was dirty and it smellled horrible
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 26. März 2024
We are sorry as the guest did not have good stay experience .We reviewed the HK operations and took appropriate actions . We apologize .

8/10 – Gut

Alma

Mit dem Partner gereist
The rooms are clean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 24. März 2024
Thank you very much . We really appreciate your time and concerns .

10/10 – Hervorragend

tania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 26. März 2024
thank you . We really appreciate and value your feedback

10/10 – Hervorragend

Chantall

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 24. März 2024
thankyou very much for a positive feedback . we will appreciate your sharing this with family and friends .

2/10 – Ungenügend

Pavelly

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was one of the most humiliating and discriminatory experiences I've ever had. I have diagnosed PTSD and Epilepsy so my companion is of course my sevice buddy who when outside is always on a leash and more chill than I am. I read that someone's stuff went missing. So I decided that when I was not there I did not want anyone in my room. So I politely informed housekeeping that I would keep it tidy and I knew she had more than enough work and that I would only need towels. My stay was for 3 days. I paid 4 more day online because I had an appointment and wouldn't make it on time if I had to get my belongings and organize them. So I informed front desk and he said B4 you pay management and housekeeping supervisor want to talk to you. I found that so odd as I was gone all day and came at night. So they both started with the fact that they needed to perform a room inspection because of me not allowing anyone in the room and I said because of their policy that if anyone steals that is not their problem. So they said that since I had a dog that they could damage the room. Long story short they said that they knew know that there were federal laws about service animals but they had different laws in their hotel and animals were not welcome. To please not to extend my stay another and vacate the premises in the morning. They then from my deposit kept 50.00 because of dirty towels. One that I used to dry the bathroom floor after showering and the other to wipe theifilthy AC/Heat unit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 26. März 2024
We are sorry as the guest went through a bad experience .Nevertheless , Hotel needs to operate under a certain guideline and the guests are expected to honor the guidelines which are communicated at the time of check in . the guest had dogs , birds and damaged lot of towels .Considering those as significant violations the hotel management marked the guest as DNR .

8/10 – Gut

Pedro

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 19. März 2024
Thank you for the feedback on staying with us . We really appreciate it .

10/10 – Hervorragend

Jackson Harris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to my destination
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 18. März 2024
thank you for the feedback .We really appreciate it .

2/10 – Ungenügend

Sergio

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On my second night someone just walks in my room ...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 19. März 2024
We put this guest in our DNR (DO NOT RENT ) list . The room was not only roughly over used but was also left as a super dirty condition . Though it is a non smoking property , the guest smoked and largely violated the hotel policies .We are sorry but we need to keep all the concerned rightly informed .

8/10 – Gut

Erika

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 9. Apr. 2024
thanks for the feedback . We appreciate your time and concern

6/10 – Okay

Jessica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 12. März 2024
Thank you for the feedback . We really appreciate it .

2/10 – Ungenügend

Mandy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
We did not get any feedback from the guest during the stay time . this room is the closest one from the lobby . And we are 24 hours open to address any concern of the guest ,We might have missed the opportunity to serve the guest better .

6/10 – Okay

JEFERZON

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 2. Apr. 2024
Thank you for the feedback . We really appreciate it

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 9. März 2024
Thank you for the feedback . We really appreciate it

2/10 – Ungenügend

Laura

There was poop all over the shower
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von mohammad hasan am 4. März 2024
It was not poop actually . Water was back flowing and right away we moved the guest to another room and put the other room on maintenance . We are really sorry for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Hakim

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von mohammad hasan am 4. März 2024
Thank you for the feedback . We really appreciate it .

6/10 – Okay

Avelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 4. März 2024
Thankyou for the feedback .

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Got kicked out because of a toilet overflowing and using a towel to pick it up. When they did not offer any service to clean it up themselves
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 20. Feb. 2024
We had to let the guest go because of the policy violation We are not pet friendly , Guest had a big Dog .The guest did not want to take the room service .Damaging towels and linens everyday . .Nevertheless , we are sorry as we could not accommodate the guest further ,

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. März 2024
thank you for the feedback . please share this with family and friends .

10/10 – Hervorragend

Saan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great shower head
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 18. Feb. 2024
thank you very much . We really appreciate your feedback .

8/10 – Gut

Burger

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 21. März 2024
Thank you for the feedback . We really appreciate it .

6/10 – Okay

Guadalupe

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 14. Feb. 2024
thanks for the feedback

6/10 – Okay

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von mohammad hasan am 14. Feb. 2024
Thanks for the feedback