LED-Fernseher, Pay-TV

Bewertungen von Gringo Bill's Boutique Hotel

3 out of 5
Gringo Bill's Boutique Hotel
Jiron Colla Raymi 104, Machu Picchu, Cusco

Bewertungen

7.8

Gut

134 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
111 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Liliana

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I regret to share that our stay at this hotel was a complete disappointment. The entire place seemed neglected and almost abandoned. Our room, located on the last floor, required navigating through abandoned rooms, creating an unsettling atmosphere. The interior design was outdated, smelly, dirty, and full of broken elements. The abundance of windows and door windows made the room feel unsafe, attracting numerous insects. The supposed amazing view was marred by an abandoned building with an individual overlooking our room and a neglected structure on the right side, uncomfortably close to our balcony. The experience was so distressing that we couldn't sleep at all, and we were relieved to have an early wake-up at 4 am the next day. This hotel desperately needs a thorough cleaning, a significant renovation, and an improved security system. Until these issues are addressed, I strongly advise against staying here. It would be in the best interest of everyone if they considered temporarily closing for the necessary improvements.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ingo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Reinald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
HIlfreich
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das war alles Super!!! Wir kommen 100% wieder super Lage und alles super nett Leute Dankeschön
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Rubi Pernia am 23. Dez. 2019
Das war alles Super!!! Wir kommen 100% wieder super Lage und alles super nett Leute Dankeschön

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gute lage, um machu picchu zu erkunden. hilfreiches personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Giancarlo am 9. Aug. 2018
Thank you very much for your comment. We appreciate your comment that helps us to continue working every day in improving our services and facilities, we hope to have fulfilled your expectations and you will always be welcome to Gringo Bill's, Thank you for visiting Machupicchu

4/10 – Schlecht

Yannick, Rouyn Noranda

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Omar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Ranga R

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lift was not working and doors are getting closed after 12 AM
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Selma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The man at the check-in desk was extremely helpful! As soon as I arrived, he automatically notified me that my tour guide for the following day's events had called for me, calling him back so I could speak with him. I definitely appreciate that he remembered to do so. The property itself was unique, very cute! The breakfast area was very nice as well. Great location.. train station, shops, and restaurants were all within a short walking distance. Overall I'd stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Corinne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was truly unique! We had a very clean room with a balcony. Breakfast was great and I loved the open air walkways. If you're going to Machu Picchu, definitely stay here!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Brandi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not recommend hotels.com or this hotel!!
I was in Peru during the time when the locals of agua caliente were rioting. They blocked the train tracks and Peru rail had to cancel all train tickets due to “safety” for passengers and staff. I asked a hotel for a refund and I received a refund for one day and not my whole stay and have emailed them at least twice with no response. Hotel.com is also not responding to me. I do not recommend this hotel or this booking website. I am a nurse and am making sure to tell all my friends and coworkers to stay away!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sally

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel. Great staff. Great location. Spacious rooms and a good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Yesica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente camas y servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
Good hotel. Better than expected. Thanks!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Bjørnar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

shelly

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Bruno Cleiton

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Priscilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excelente custo benefício! Funcionário Alejandro muito prestativo, conseguiu encomendar uma Torta no meu aniversário! Quarto grande, confortável, limpo! Cama Ótima, roupas de cama e toalhas ótimas, Café da manhã delicioso com pessoas gentis no atendimento! Recomendo!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Jamie, Wenatchee

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gringo Bills has a central location near the plaza and friendly staff. The property unfortunately is in poor shape. The elevator broken, no functioning pool/spa as advertised, loose electric wires in the bathroom and poorly fitted doors/windows resulting in 1000s of flying insects in the room. Thankfully we had only one night here and they allowed us to store our bags while we visited Machu Pichu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

ROYMAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Carla, Greensboro

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Gringo Bills served our purpose. We arrived in Agues Caliente a day prior to our hike to Machu Picchu. For one night the hotel met our need. The staff was friendly and personable during the stay. The room was clean. Based on reviews the hotel did not exactly match and was not what I expected. It is very very dated and needs a lot of updates. The remote was missing in our room and when attempted to ring front desk, the phone was not working properly. The front desk clerk was kind enough to meet me halfway because there are ALOT of steps. But that’s just Peru in general 😊. The rep informed us that none of the TV’s on our row were working :( disappointing but okay. We had a early time for the mountain. The tile in the bathroom gets very slippery so care is necessary when entering and exiting from the shower and room in general there is only one small rug in front of shower. The noise at night between tipsy tourist and someone filling the hot tub with energetic children in the center of the hotel is a bit disruptive but folks are vacationing so not hotels fault. Overall, if you are looking for a clean, very basic hotel room for a short stay this hotel will do. It is less than 2 min walk to buses to Machu Picchu and Hot Springs! The location cannot be beat hands down!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Irma

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not too friendly staff, swimming pool or whirlpool wasn’t working, no elevator working either ….
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Guiliana

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Cristina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shower is not properly sealed, so you basically have a flooded bathroom once you finish taking a shower. Room is filled with mosquitoes, bathroom window was wide-open, no screen, and room and bathroom had insects all over the ceiling. Shower was not properly cleaned, there was floss on the floor from some previous guest. And, we were placed on the 5th floor, elevator not working, and the staff person did not even offer to help carry any bag. But if you like hotel rooms that smell damp like some abandoned warehouse, walking on a wet bathroom floor, being bitten by mosquitoes, finding hairs from who knows on the nightstand, and paying a disproportionate fee for what you are getting, then you might like the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
No volvería.
En general fue bueno, destaco el servicio de la señora de los desayunos, pero la persona del check IN, se le pidió revisar la televisión y nunca subió pese a que se le hizo varios llamados, la piscina y Jacuzzi que aparecen realmente están sucios e inutilizables, pues están al aire libre sin mantenimiento, al momento del check out querían cobrar un impuesto, que si no reclamamos, nos lo cobran.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Normam

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Jessica

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was nice but the reason I chose this hotel was for the pool which was in disrepair. The bathroom in the room was open at the top so it was difficult to contain bathroom odors. The shower was also open at the top adding to the humidity of the room. There was heat for the cold but no AC or fan for the heat. Nice balcony and great water pressure. I feel I paid way too much however.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Sergio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall we had an excellent experience at this hotel. However, at check-in there was a confusion as to whether the room booked had been previously paid (It had been). Nevertheless I had to produce my credit card and pay again. Then after logging to the internet I was able to double-check with Expedia and my bank and showed receipts to management. They quickly cancelled the new transaction and refunded me the money. They apologized. No harm done I said and accepted their apology. We stayed three nights. Loved the place and the location
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Carla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solid 3 star
Some of the hotel is still under construction and the elevator did not work the entire length of the stay. As far as I could see the restaurant was only open in the mornings for breakfast. Pool and hot tub were uncovered, but not open might have been the time of year (August). Staff was pleasant, rooms were clean, breakfast was basic but hit the spot. Wifi was spotty in one of the kids rooms and batteries should be checked in the tv remotes we went out and bought some for our room.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Alex

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient and affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Daria

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

JACEK

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Sophia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is under construction. Nobody notified us about this. We arrived and found it at the place. However hotel keep offering rooms. Do not pick this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Marina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Roberto

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel está cerrado y no hay nadie que te pueda ayudar a resolver, aunado qué hay toque de queda y la policía no te deja estar en la calle para buscar otro hotel, expedia no se quiso hacer responsable para hacer mi remabolso
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Yue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very lovely scenic place right on top the central square, the owner/ stuffs are super friendly, pick us up and offering to carry
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel cumplió con las expectativas, lo usamos para descansar después del viaje desde Lima, el baño limpio y las camas cómodas, en general el hotel bien. Mención especial a su personal que fueron muy amables y nos recogieron en la estación del tren y nos dieron recomendaciones para hacer el recorrido por Machupichu y cuando regresamos nos recomendaron donde cenar. El lugar esta muy bien ubicado.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is not even open. It is in shambles like it’s under construction or something. No one was there, here wasn’t even a front desk to talk to anyone. It’s pretty much an abandoned building.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel closed down and is under renovation for over a year now, yet they still allow booking and take your money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was closed when I got Machu Picchu. Never got a notification that the hotel was closed and still got charged for this service. And there are still promoting an open hotel in Expedia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Even though I was able to book the hotel, receive confirmation from EXPEDIA and decided to pay the extra $ fees for welcome drink and breakfast. When we arrived at 7pm tired, hungry and looking forward for our room to rest. The hotel was under construction and in shambles when we arrived. It was night time and now we had nowhere to sleep and had to scramble to find a place to connect on wifi to find a different accommodation and try and have expedia resolve this issue. Once I decided to call them and pay out of pocket for the ONE HOUR phone call the problem was solved but it shouldn't have happened to begin with and even less taken that long to resolve!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020