Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
2 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2
2 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
2
1 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
1
0 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
6.4/10
Sauberkeit
6.6/10
Personal & Service
6.6/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
MOHAMMED
18. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MOHAMMED
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Sabri am 28. Apr. 2019
Dear guest
thanks for your recent visit to concorde dar Al Kheer. While we are delighted to hear that you enjoyed the great location.
we appreciate your feedback and hope to welcome you back
6/10 – Okay
Fawzia
27. Jan. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fawzia
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sabri am 27. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Concorde Dar Al Kheer. It was good to know that we could give quality service to you during your stay with us and I am happy to know that you liked and enjoyed your stay. One of our biggest advantage is located close to Haram Naboui . We are looking forward to have you here soon. Best Regards, Sabri Souayeh General Manager
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
14. Dez. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No room cleaning servise except if guest is also in the room
Curtain fell down , they wouldn’t fix it except if the guest is in the room
Carpet smells
Bed old and dirty
Food looks really bad and not clean
Only advantage is it’s close to Haram
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Sabri am 17. Dez. 2018
Dear Sir,
First of all we would like to thank you for choosing Concorde dar al kheer for your accommodation. It is very important for us to receive our guests' comments about their stay with us in order to improve our service quality better and better constantly. We sadly understand from your comment that your accommodation has not met your expectations. We are sincerely sorry that we could not reflect our international service attitude to your kind selves. We assure you we are going to share your comment with all our team members and reconsider their training and make the necessary betterment as soon as possible. We thank you again for sparing your precious time and sharing your very objective thoughts with us. We are going to be more than happy to welcome you again at Concorde dar al kheer in the nearest future and receive your up-to-date comments about our hotel.
Sincerely,
Sabri Souayeh General Manager
10/10 – Hervorragend
Safyan Akram
17. Juni 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very convenient, Professional senior management,
Hotel is steps away from Masjid Nabwi, hotel senior management is very accomodating. Provided us free parking. Good size room, very convenient. Only issues is cleaning staff not bother to make your room single time, replace tosels and touletories even in five days.
Safyan Akram
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Sabri am 2. Feb. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Gut
Amr
7. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very close to ladies gate, clean.
Only problem is lift very slow and congested.
Amr
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is going through renovations
Location is good
However the elevator system is bad and inefficient. While there are 6 elevators they are not linked. So you have to call almost all of them and then this slows the whole operation with many rides stopping at floors where people took something else.
Breakfast is ok for the value.