Außenbereich

Bewertungen von NH Madrid Balboa

3 out of 5
NH Madrid Balboa
Calle de Nunez de Balboa, 112, Madrid, Madrid

Bewertungen

8.8

Hervorragend

121 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jochen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Rene

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

6/10 – Okay

G.

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mein Zimmer war gut eingerichtet, jedoch im Badezimmer ist das Wasser in der Dusche nicht abgelaufen, sodass das Badezimmer danach immer unter Wasser stand. Aufmerksame Reinigungskräfte sollten dies jedoch bemerken.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Esposito

Gutes Stadthotel im schönen Stadtteil Salamanca
Sichtlich renoviertes Hotel mit sehr gutem Frühstücksbuffet, das Personal spricht großteils leider wenig bis gar kein Englisch. Die Loungen der Lobby, obwohl neu gestaltet, durch andere Gäste (mit Schuhen darauf liegend) schon etwas verschmutzt. Die Zimmerausstattung ausreichend, die tägl. Reinigung gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Günter, Vorarlberg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein Stadthotel in ruhiger Lage
Ich habe hier längere Zeit verbracht und es hat mir insgesamt gut gefallen. Das Hotel liegt in der Nähe einer Metrostation in einer ruhigen Straße. Das Personal ist äußerst freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war ausgezeichnet und durchaus den Aufpreis wert. Das Zimmer war funktionell und etwas dunkel, aber durchaus ok. Ich finde, die Minibarpreise sind etwas zu hoch (3,70 für ein Mineralwasser in Spanien???), aber man muss sie ja nicht benutzen. Mein Gesamteindruck ist aber äußerst positiv. Hier waren eher Geschäftsreisende, als ich dort war.

8/10 – Gut

Juan Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location which is conveniently located between two main metro stations. Great dining options and the morning breakfast was exceptional. Extremely friendly staff. Would definitely recommend staying at this location.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von - RECEPCTION - am 2. Mai 2024
Dear AnthonyThank you for the trust placed in NH Hotel Group and for your kind words. We hope to welcome you in the not too distant future. Thank you so much! Kind regards

10/10 – Hervorragend

Don

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was very comfortable and the staff were delightful in all aspects.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Recepcion am 16. Apr. 2024
Dear Don,Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you had such a positive experience at NH Balboa. Our amazing staff , clean rooms, and great location are key to making your stay memorable. We appreciate your recommendation and are pleased to know there were no negatives during your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Pablo Rosero

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bueno
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Recepción am 3. Apr. 2024
Estimado Pablo Rosero, Gracias por compartir su experiencia reciente en nuestro Hotel NH Madrid Balboa. Apreciamos sus comentarios y estamos realmente contentos de saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. Sus comentarios se compartieron con el equipo para continuar motivándolos e inspirándolos a brindar un servicio excepcional a nuestros clientes. Gracias por su preferencia. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en un futuro próximo. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Juan Pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Excelente atención
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - RECEPTION _ am 18. Jan. 2024
Estimada Michelle, Nos alegramos mucho que su estancia haya cumplido con sus expectativas, trabajamos para ello y nuestra mayor satisfacción es conseguirlo. Agradecerle el tiempo dedicado en compartir su experiencia en nuestro Hotel NH Madrid Balboa . Recibe un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Jhojan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente and convinient hotel in Salamanca Madrid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jhojan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent and convenient Hotel in Madrid-Salamanca
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von - Reception - am 2. Jan. 2024
Dear Jhojan, Thank you for writing a comment about your stay with us. We are very happy to see that you had a good stay overall. We hope to welcome you again in the future when you visit our beautiful city! sincerely

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Near the Metro
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von - Recepción - am 2. Jan. 2024
Dear Rodrigo, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

KARLA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Recepction - am 23. Dez. 2023
Dear Karla, Thank you for taking a few minutes of your time to share your comments.we will welcome you back to our hotel in the not too distant future. a cordial greeting

10/10 – Hervorragend

Edgar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente estadia! Muy comodo y bien ubicado!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von -Recepción - am 4. Dez. 2023
Estimado Edgar, Nos alegramos mucho que su estancia haya cumplido con sus expectativas, trabajamos para ello y nuestra mayor satisfacción es conseguirlo. Agradecerle el tiempo dedicado en compartir su experiencia en nuestro Hotel NH Madrid Balboa . Recibe un cordial saludo

8/10 – Gut

Amit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and an amazing hotel for stay in Madrid
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Recepction - am 14. Nov. 2023
Dear Amit, Thank you very much for sharing your experiences with us. We are happy to see that you had a nice overall stay. We have taken good note of your suggestion.We look forward to welcoming you again in the future! Kind regards,

4/10 – Schlecht

Maria, Miami

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Emad

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel itself was nice and clean. I had a negative experience when it came to breakfast. I was mislead to believe that breakfast was included, as the room card I was given stated that it was included. On the first morning, I specifically asked if breakfast was included, and there no issues. On the second day, when I went to go get breakfast the person and front desk said it was not and that they made a mistake the day before, but still charged me for it. I would have rather they be honest than being sneaky and misleading.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Recepction - am 29. Okt. 2023
Dear EmadThanks for sharing your recent experience.We regret that on this occasion we have not met your expectations.Your feedback was shared with the team to continue to motivate and inspire them to provide exceptional service to our customers.We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Aranzazu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Diana lorena

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Recepction - am 27. Sept. 2023
Dear Rui, We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 – Hervorragend

Jay

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Aranzazu

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

MANUEL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staf not friendly,the worst in cafeteria, real bad.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Recepction - am 21. Sept. 2023
Dear ManuelThank you for taking a few minutes of your time to comment on your stay at our hotel.We will forward your comment to the Saona restaurant so that they can focus on what happened.We regret that on this occasion we were not able to meet your expectations.Receive a cordial greeting

10/10 – Hervorragend

GERMAN, WESTON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well located, great service and the property is in neat conditions.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Recepction - am 16. Sept. 2023
Dear German, First of all, I would like to thank you for spending some of your valuable time in rating our Hotel and services. We are very glad to know that you have very much enjoyed your stay with us. Kind regards

8/10 – Gut

Federico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property ok, rewards in NH hotels useless.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Recepction - am 9. Sept. 2023
Dear Federico, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

John, Asolo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Todo bien, recepción muy amable
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Recepction - am 9. Sept. 2023
Estimado John, Le damos las gracias por su opinión y por haberse tomado unos minutos de su tiempo en compartir sus comentarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Marcello

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great locativos and great staff
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Recepction - am 20. Aug. 2023
Dear Marcello, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Recepction - am 20. Aug. 2023
Estimado Christian, Le damos las gracias por su opinión y por haberse tomado unos minutos de su tiempo en compartir sus comentarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Recepction - am 9. Sept. 2023
Estimado Frank, Muchas gracias por tomarse un tiempo en escribir una reseña sobre su estancia en NH Madrid Balboa. Nos alegramos de que su experiencia con nosotros cumpliera con sus expectativas.Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos volver a verle muy pronto. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Recepction - am 9. Sept. 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse un tiempo en escribir una reseña sobre su estancia en NH Madrid Balboa. Nos alegramos de que su experiencia con nosotros cumpliera con sus expectativas.Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos volver a verle muy pronto. Un cordial saludo,

2/10 – Ungenügend

Karen

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Recepction - am 11. Juli 2023
Dear Karen We regret that on this occasion we have not reached your expected level of satisfaction. We hope you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Elizabeth, Guatemala City

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel. A bit far from the shopping area but great to visit you family member studying at IE.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Recepction - am 11. Juli 2023
Dear Elizabeth, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Gut

EDUARDO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good place
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Recepction - am 11. Juli 2023
Dear EDUARDO, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Joan, Oakland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Michael Gerard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was seriously impressed with the employees that I met. They certainly went out of their way to help me. I absolutely plan to stay at this hotel again on my next visit.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Recepction - am 30. Apr. 2023
Dear Miguel Gerard,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

2/10 – Ungenügend

BERNAL ALBERTO, San jose

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
NO ME GUSTO QUE A POCOS SEGUNDOS DE HABER RESERVADO POR EXPEDIA, TENIA QUE CORREGIR LAS FECHAS Y EL HOTEL SE APROVECHO DEL ERROR A SABIENDAS QUE NO IBA A NECESITAR LA RESERVA, PERO INSISTIÓ Y LA COBRO
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Recepction - am 30. Apr. 2023
Estimado Bernal Alberto Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo para hacernos llegar sus impresiones. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente propiedad y muy buena ubicación
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Estimado David Apreciamos su fabulosa valoración sobre nuestro hotel NH Balboa. Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos que ésta sea una de muchas mas visitas. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Cecilia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Estimado cliente Agradecerle la confianza depositada en NH Hotel Group.Esperamos darle la bienvenida en nuestro hotel .Muchas gracias Un saludo

10/10 – Hervorragend

Armando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy amables todos y el hotel remodelado funciona muy bn
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Estimado ArmandoLe damos las gracias por su opinión y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
No a/c because they decided to
Very clean, very nice staff, everything right but no air conditioner at 20* is not possible when they state they have air conditioning included as an amenity. The staff couldn’t do anything about it because it is a managerial decision and the whole hotel had the a/c unavailable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Dear customer Thank you for the trust placed in NH Hotel Group.Inform you that we have taken good note of your suggestion. We hope to welcome you again in our hotel.Thank you so muchBest Regards

10/10 – Hervorragend

Armando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La persona que nos recibio al llegar fue muy amable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Estimado Armando, En nombre de todo el equipo del hotel NH Balboa le agradezco el tiempo que se ha tomado en dejarnos una reseña tan amable. Esperamos volver a tenerle pronto con nosotros nuevamente, Un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Phedra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour. Je recommande !
Séjourné 2 nuits, très bon accueil. Le petit déjeuner est bon avec beaucoup de choix. Environnement calme.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Thank you for taking a minute of your time to share your experience.We take good note of your suggestions.Thank you so muchKind regards

8/10 – Gut

Francisco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great food
The hotel has an amazing restaurant, which must be booked to avoid disappointment!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Recepction - am 24. Apr. 2023
Good after Thank you for taking a minute of your time to share your experience.We take good note of your suggestions.Thank you so muchKind regards

10/10 – Hervorragend

Omar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

matias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien barrio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023