Privatstrand, Liegestühle, Sonnenschirme, Strandtücher

Bewertungen von LABRANDA Royal Makadi

5 out of 5
LABRANDA Royal Makadi
34 KM Hurghada Safaga Road, Makadi Bay

Bewertungen

8.2

Sehr gut

48 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
41 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Sven

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024
Antwort von LABRANDA Royal Makadi am 26. Apr. 2024
Dear Sven,thank you for choosing our Hotel and for sharing your rating!We would be grateful if you can send us more details about your stay in order to understand why we could not reach your expectations completely.It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 – Hervorragend

Vjekoslav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Jeremy Simeon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fast alle Mitarbeiter waren sehr nett & zuvorkommend. Trifft aber nicht auf alle zu. Das Zimmer war immer sauber & aufgeräumt nachdem es geputzt wurde. Es gibt eine grosse Auswahl an Aktivitäten die super sind. Man kann überall mit Euro zahlen im Hotel. Es gibt verschiedene Pools, von denen einer nur für Erwachsene ist & es sehr ruhig ist. Beide Pools haben Poolbars. Der Spa-Bereich war sehr schön & es gab viele Angebote zu fairen Preisen. -WLAN hat man nur in den öffentlichen Bereichen und auch dort ist es zum Teil eher schlecht. Essen war eher so mittelmässig von der Qualität her & zum Teil ein wenig fad. Man wird jeden Tag mehrmals angesprochen ob man diese & jene Aktivität auch noch machen möchte, was mit der Zeit ein bisschen zu viel wird. Aus dem ATM konnte man nur ägyptische Pfund abheben, welche man im „Book Store“ gegen Euro umtauschen kann, bei welchem man jedoch regelrecht abgezockt wird & viel weniger bekommt als der Wechselkurs in Wirklichkeit ist. Für die à la carte Restaurants kann man nur mit einem Gutschein von der Rezeption gratis essen, ansonsten muss man normal bezahlen. Wie haben bei unserer Ankunft einen bekommen & sind dann aber nochmals zur Rezeption um nach mehr zu fragen & haben zwei weitere erhalten.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von LABRANDA Royal Makadi am 20. Aug. 2023
Sehr geehrter Jeremy Simeon,vielen dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung!Es freut uns, dass Sie so zufrieden waren und gerade das Personal, das Zimmer und die Sauberkeit in so guter Erinnerung geblieben ist! Wir geben Ihre lieben Worte sehr gerne weiter! Bezüglich des Shops werden wir Maßnahmen ergreifen!Es war uns eine Freude, Ihr Gastgeber gewesen zu sein und wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen!Mit freundlichen Grüßen,Hedi Ben aissaCEO MPE Hotelsund das gesamte Team

8/10 – Gut

Farzan

Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023
Antwort von LABRANDA Royal Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Farzan,thank you for choosing our hotel and for sharing your experience afterwards!We are happy that you enjoyed your stay with us so much!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!with kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

6/10 – Okay

Khaled

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 11. Jan. 2021
Dear Mr. Khaled, Thank you for taking the time to add your review on Expedia. We would like to apologize that we did not exceed all of your expectations of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Hope to see you soon at Labranda Royal Makadi. Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire team

10/10 – Hervorragend

Billy, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist super, eine sehr grosse schöne saubere Anlage die direkt am Strand ist.Grosse Auswahl an Essen und Trinken, bei bisschen Trinkgeld (freiwillig 1€) sehr aufmerksames Personal. Alle verstehen Deutsch oder Englisch und sind sehr freundlich. Viele Sportmöglichkeiten oder Wellnessbereich auch Beauty Salon, nur bei den Preisen wie üblich muss mann handeln.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Eva, Bad Vilbel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr bemüht, den Gästen einen tollen Aufenthalt zu bieten. Insgesamt sehr zufrieden. Wir würden es immer wieder buchen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emad Saleh - General Manager am 13. Jan. 2020
Sehr geehrte Frau Eva, Besten Dank für Ihre Weiterempfehlung unseres Hotels. Es ist schön zu wissen, dass wir Ihren Geschmack als Hotel angesprochen haben. Würden uns glücklich schätzen, wenn wir Sie nochmals in unserem Hotel als unsere Gäste begrüssen dürfen. Senden Ihnen im Namen des ganzen Labranda Royal Makadi herzlichen Grüßen, Emad Saleh General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundliches und hilfreiches Personal. Super bequeme Betten - prima Essen - alles supi!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emad Saleh - General Manager am 13. Jan. 2020
Sehr geehrter Gast Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und für die Wahl von Labranda Royal Makadi.Wir freuen uns immer wieder zu hören, wenn unsere Gäste einen schönen Urlaub in unseren Hotels verbracht haben. Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Emad Saleh General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Die Anlage war schön. Das Personal war meist freundlich, nur schwer sich mit ihnen zu verständigen. Wir waren einmal 5 Stunden aus unserem Zimmer ausgeshlossen, weil die Karte aufgehört hat zu funktonieren. Die Antwort von der Rezeption war uns vier mal hin und her zu schicken mit einer neuen Karte die auch jedes Mal nicht funktioniert hat...
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emad Saleh - General Manager am 13. Jan. 2020
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns über jede Bewertung und vor allem wenn wir unseren Gästen einen schönen Urlaub ermöglichen konnten. vielen Dank für Ihre positive Bewertung und die Zeit die Sie dafür investiert haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten bezüglich die Zimmerkarte. Wir würden uns auf ein Wiedersehen in den Labranda Makadi Hotels sehr freuen. Herzliche Grüße aus Makadi Bay Emad Saleh General Manager

8/10 – Gut

M.M, Bonn

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Sehr gepflegte Anlagr. Gutes Speiseangebot. Tolles Animationsteam mit guten Sportangeboten. Zu wenige Sitzplätze in der Lobby/ Aufenthaltsbereich Bar. Sehr Schlechte Lunchpakete. Extrem hellhörige Zimmer.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emad Saleh - General Manager am 9. Jan. 2020
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre Kommentare bei Expedia. Es freut mich, dass wir fast alle Ihre Erwartungen an unser Haus erfüllen konnten. Für Ihre Kommentare bin ich Ihnen sehr dankbar, denn nur so ist es uns möglich uns stetig weiterzuentwickeln und uns den Kundenwünschen anzupassen. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns im LABRANDA Royal Makadi begrüßen zu dürfen! Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute und verbleiben Mit den besten Grüßen aus Makadi Bay Emad Saleh General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Lage mit Zugang zum Meer mit Badebucht ist gut. Buffetrestaurant gut, Getränke-Bedienung ist nicht gut, Weisswein ist warm und die Gläser sind sehr klein. Themenrestaurants sind gut, Bedienung aufmerksam, Wein in richtiger Temperatur. Liegestühle am Strand und am Pool sind sehr früh besetzt, 6.00 Uhr!
Aufenthalt von 21 Nächten im April 2019
Antwort von Emad Saleh - General Manager am 24. Mai 2019
Sehr geehrte Herr/Frau Anonymous, über Ihr positives Feedback haben wir uns sehr gefreut und bedanken uns herzlich für die Zeit, die Sie dafür investiert haben! Schön zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus verbracht haben und uns weiterempfehlen werden! Besuchen auch Sie uns doch bald einmal wieder- wir freuen uns auf Sie und verbleiben Mit den besten Grüßen aus LABRANDA Royal Makadi Emad Saleh General Manager

8/10 – Gut

Franz, Niederkaltenkirchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr luxuriöses Hotel direkt am Strand mit ausgezeichneter Küche und sehr zuvorkommendem Personal. Am Strand viele Sportmöglichkeiten, Shuttle zur nächsten Tauchschule. Leider nur WLAN mit sehr eingeschränkter Reichweite in der Lobby. Fitness-Studio ist abgenutzt, aber noch funktionsfähig. Vielfältige Restaurant-Möglichkeiten.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Labranda Makadi Team am 13. Dez. 2018
Sehr geehrter Herr Franz, Vielen Dank für Ihr Feedback bei Expedia. Es freut uns, dass wir so ein nettes Lob von Ihnen erhalten haben. Dieses werden wir auch an unser Personal weiterleiten. Es freut uns auch sehr, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten und in diesem Sinne schauen wir positive in die Zukunft und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen im LABRANDA Royal Makadi. Mit freundlichen Grüßen, Walid El Husseiny Executive Assistant Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2018
Antwort von LABRANDA Team am 20. Nov. 2018
Dear Anonymous. Thank you for your 4 out of 5 rating. We are glad to know that you have enjoyed your stay. Thank you, Walid El Husseiny Executive Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel an Roten Meer
Unser Aufenthalt im Royal Makadi Hurghada war einfach fabelhaft. Schöne große Anlage, immer lächelndes und freundliches Personal, usw. Wir haben unseren Urlaub sehr genossen!!!! Erstklassiges Hotel!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von General Manager am 8. Aug. 2018
Dear Olaf; Thank you very much for your time sharing your feedback following your recent stay at Labranda Royal Makadi. We are delighted to know that you enjoyed your holiday with us, your very nice words will be shared with our teams. Looking very much forward to your next visit. Best Regards Hiahsm Tawfik General Manager

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limited beverage options in the all inclusive accomodation. Food festival was amazing
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Un hôtel club très bien on y a séjourné une semaine et le personnel est extrêmement gentil aux petits soins on a pas levé le petit doigt qui sont déjà à côté de nous pour nous servir tout tout ils sont vraiment à notre service c'est vraiment incroyable ils sont trop gentils tout à volonté, la nourriture est très bonne le restaurant tout ça c'est très bien, le petit-déjeuner très bien on est vraiment libre de tout mouvement et ça c'est génial, la plage elle est bien très bien, sur la plage aussi il y a beaucoup de personnel pour servir, les piscines il y en a beaucoup elles sont grandes elles sont bien, le bar au milieu c'est génial vraiment super bon elle était un peu froide au début de notre séjour puis après elle s'est réchauffé et puis vraiment c'était super je recommande cet hôtel. Seul petit bémol peut-être c'est un peu vieillot voilà les ameublement dans les chambres c'est marron foncé vieillot et même les terrasses c'est un peu vieillot mais franchement c'est vraiment un petit détail qui se comble dans le reste qui est génial voilà.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jacki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed a couple of night pre joining a live aboard, great resort
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Pauline

Aufenthalt von 14 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

ebru

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von LABRANDA Royal Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Ebru,thank you for choosing our Hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

4/10 – Schlecht

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von LABRANDA Royal Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Maria,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!be assured that our Team is always available for you in order to solve issues or problems.We hope you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben aissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 – Gut

Emily

10/10 – Hervorragend

Remon Roskoaf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff

8/10 – Gut

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very nice resort with beautiful outdoor areas, big beach, pool and gardens. Very friendly staff and good entertainment. Food was good and changed every night. Indoors and furniture might need a touch up, but cleanliness was good.

8/10 – Gut

Sophia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property had one major selling point because it had a number of restaurants. It was good for kids and adult alike. What I didn’t like is the extra charges - for ice cream and drinks at the beach bar. The hotel was not a 5 star hotel it was 4 star.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

allan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great friendly staff, good food and plenty of things to do. Wound happily go again.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

JANINE

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel, un bon buffet, belle plage, le seul reproche, difficile d'aller faire du snorkeling.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022

4/10 – Schlecht

Maria

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Chantelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not recommended for ALLERGY sufferers. On my last night, I booked the Italian restaurant at the hotel with guest relations at reception. Just like the other two bookings I had previously with other restaurants at the hotel, the guest relation staff added a note to my booking online to state nut allergy. I then attended the restaurant for the 9pm booking and mentioned to the waiter my nut allergy. The waiter stated just no desserts were suitable. I ordered chicken Caesar salad for my starter and for main the Olio Pasta (sauce on menu stated chilli, olive oil, garlic and parsley). I ate the starter and then it was around 20minutes until the main arrived. Within 5 minutes of starting to eat the main I felt the initial symptoms of an allergic reaction. I then went to reception and stated I needed an ambulance as I think I’m experiencing an allergic reaction. The receptionist stated it was 40 minutes to a hospital but they have a doctor on site who they would call. I spoke to the doctor on the phone explaining I have anaphylaxis and they came to me quickly and assessed me confirming I was in the initial stage of anaphylaxis. I was with the doctor from around 9.45pm - 2am and luckily survived. The meeting with Head Chef, Food Manager and Guest relations next day made me feel very emotional as I had a near death experience, had been too afraid to sleep since and then I was afraid to eat anything. They denied any nuts were in the food and that the recipe was in the Chef’s head.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Slobodan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice but needs some improvement
We booked family room with two single beds and one king-size bed, but we got one king-size and one single bed. At the check-in conditions for the payment of the booking changed, we supposed to have deposit paid before arrival and rest before check in but that was not the case. We had to pay the full amount before check-in without explaination if someone pulled money or not for the deposit. After that during our stay it was nice. There need to do some more work around timetable for the animation activity since there is not information about that on the beach or around the pools. There should be more sunbeds around the pools since it is war in the morning to catch free sunbeds. Even it is Egypt I think that the name of the hotel should be earnet there is nothing Royal in the hotel. Dress code is not enforced even it is written. Towel change is late during dinner and should be before closing the pools. I think that service is little slow for this kind of hotel you need to get everything by yourself. Other thing that is kind of annoying are tours that are sold by the pool. The prices are sometime double than the real price. If this kind of seller is operating on the hotel ground the should be regulated by the hotel with offical price list and extra costs written on leaflet or in front of their shops. The shows and the other program is perfect. I really enjoyed my stay as much as I could because I was only 6 nights there. Hopefully you can improve somethings so it will be great.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 19. Aug. 2022
Dear Mr. Slobodan,We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards,Hedi Ben Aissa Cluster General Manager

8/10 – Gut

Mariama

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On a passé un bon séjour de 10 jour, rien a dire de mal franchement il y a tout dans ce palace, piscine, plage, activités (quad, cheval …), des restaurant inclus sous réservation si vous avez la formule All! Inclusive. Vraiment contente
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

youssef

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Alan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Been to several all inclusive resorts before - Bahamas & Mexico- and found Labranda Royal on par with the rest. The general food is always impossible to make great, there was some hits and some misses, but the à la cart restaurants -in our case, Greek, French and Seafood- were EXCELLENT. The pools are clean and big, the rooms were spacious and comfortable. What stuck me the most was the hard working staff everywhere… at the reception, the lifeguards, the servers and bartenders… they made our trip wonderful and enjoyable. Thank you the Labranda team, we will come back and see you again. Special thanks to Uounan, Waleed and Khaled.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 12. Juli 2022
Dear Mr. Alan, Firstly, I would like to personally thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience on your recent stay with us. I am glad to note you were satisfied with your overall stay at our resort. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. My team and I take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success. Once again thank you and I am very much looking forward to welcoming you back. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

2/10 – Ungenügend

wael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unprofessional staff , bad food , sometimes you find nothing to eat in their restaurant , totally overrated
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 12. Juli 2022
Dear Mr. Wael, Thank you for taking the time to add your review on Expedia.com. We would like to apologize that we did not exceed your expectation of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Hope to see you soon, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

6/10 – Okay

Hala

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
I spent 3 days in labranda royal makadi every thing is ok but there is luxuries some point i want to mention beach is excellent becuse you can swim but itis boring no music or entertainment In all inclusive very bad quality of coffee milk and juices Food is ok but not excellent quality or variety Room is clean but with little bad smell from bathroom You can’t control the air conditioning Overall the stay was good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hedi Ben Aissa am 11. Mai 2022
Dear Mrs. Hala, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager

2/10 – Ungenügend

Rakan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Terrible staff with a lot of attitude, when we ask them something I have to ask several time, a lot of problems and miscommunication and false information from the management team, thanks to Saber Joseph head of security and Mostafa Abel Aty who helped pushing the staff to do their job, otherwise we would have left from the first day
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was ok. Friend staff but the food was overall uninteresting and under seasoned. What you would expect of a all inclusive but the reason for my disappointment is that this is promoted as a 5 star resort. In my opinion it’s more of a 3.5/4. Not a bad experience but definitely not 5 star all around.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Ekaterina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Ömer faruk

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Deniz havuz guzel, acik bufe genelde cesitlilik var ve tadlari iyi, hurghada merkeze konum olarak uzak, genel olarak iyi bir tatildi.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 14. Nov. 2021
Dear Mr. Omer, We would like to thank you for staying at Labranda Royal Makadi and taking the time to share your valuable comment with us. We are happy to know that you had an enjoyable stay. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible Management
I went to celebrate my birthday with my wife. My nephews and nieces are Makadi residents which meant they had access to the hotel. The management denied them access and called security. When I asked Sherif the manager and Mohamed at checkin the told me Hadi the general manager said no. I asked to meet that “Hadi” guy. Apparently he was too good for me. Later on they sent me a cake to my room. I returned the cake to them and wrote a letter to the general manager to shove it up his ass. I had to celebrate off site somewhere else. I couldn’t eat at the hotel. There is no valet service and I had to walk away with a foot injury. The whole experience was terrible. The lower staff were great. The management sucked. They don’t like us Americans or Egyptians apparently. I was told they only like Russians only. I was extremely disappointed of how discriminative they are. Because I said that’s not fair sherif walked me to coco loco, a side establishment and acted like he was doing me a favor to get me off the checkin counter. I was cordial ok but peeved. Not a hotel to stay in for me again. I’m going to raise holly hell on them with the department of tourism and the county commissioner. They haven’t heard the end of me yet. They have to learn their lesson. I had a terrible birthday experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 10. Okt. 2021
Dear Guest, We greatly appreciate your feedback and constantly strive to achieve the highest quality standards. Based on your review, we were really disappointed to learn that we weren't able to meet your expectations. Please be informed that we do not allow any outside guest to use our hotel, without hotel reservation, as explained to you by our hotel management. Outside guests/ guests who are coming for a beach use, will be allowed on our Coco Loco Beach Club & Lounge only, as per hotel policy. As we are working under the supervision of the local health authorities and the Egyptian Hotel Association as well as safety and hygiene companies to apply new post COVID-19 procedures, we also limited outside guests visiting our property. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience encountered, however our staff and management are following the hotel rules. We look forward to welcoming you once again at our Resort, should you decide to give the Resort another chance. With Best Regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 – Hervorragend

Jessyca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Amei o lugar, tudo maravilhoso, comida, funcionários, quartos tudo impecável voltarei mais vezes com certeza lindo o resort, fizemos os passeios, massagens tudo incrível!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Hedi Ben AIssa - Cluster General Manager am 24. Sept. 2021
Dear Mrs. Jessyca, Thank you for taking the time to review us on Hotels.com. We are glad to know that you enjoyed your stay at Labranda Royal Makadi and that you have nice memories about our hotel, our team and our services. Our guests’ appreciation and acknowledgment is our greatest reward and encourages us to maintain the standard of our services. Thanks again for your nice words and hope to see you soon at Labranda Royal Makadi. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 – Schlecht

Karim

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 23. Sept. 2021
Dear Mr. Karim, Thank you for your rating, following your recent stay with us. We are glad to read you have had a good time and returned home with nice memories. Hope to see you soon again. Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

6/10 – Okay

Jacinta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This was supposed to be all inclusive and it wasn’t. Staff did not honor the reservation.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 23. Sept. 2021
Dear Mrs. Jacinta, thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to us with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our Resort! Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 – Schlecht

Dominique

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Gábor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked everything
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 14. Sept. 2021
Dear Mr. Gabor, Thank you for taking the time to review us on Expedia.com. We are glad to know that you enjoyed your stay at Labranda Royal Makadi and that you have nice memories about our hotel, our team and our services. Our guests’ appreciation and acknowledgment is our greatest reward and encourages us to maintain the standard of our services. Thanks again for your nice words and hope to see you soon at Labranda Royal Makadi. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is the worst hotel ever, the food was horrible cold SALTY SOUPS THE LIST GOES ON: i changed my room three times and still the rooms are horrible. Old smelly dated rooms with barely working AC units: OUTSIDE LOOKS AMAZING the inside is HORRIBLE
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 7. Sept. 2021
Dear Mrs. Stefanie, Thank you for taking the time to add your review. We would like to apologize that we did not exceed your expectation of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 28. Aug. 2021
Dear Mr. Ahmed, Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Animation team was the best , other than this the hotel is terrible
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa am 28. Aug. 2021
Dear Guest, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

8/10 – Gut

Jenna

Gut: Komfort des Zimmers
Correct, mais sans plus
Séjour agréable, mais l'hôtel mérite un coup de rafraichissement. Il n'y pas d'endroit accueillant où on a envie de siroter un cocktail, le mobilier est très vieux. Les chambres sont grandes et confortables, le service de ménage ne passe pas tous les jours. Le personnel n'est pas très aidant, spécialement la personne qui occupe le poste de relation clients. La clientèle majoritaire est russe et ukrainienne. La nourriture est bonne, mais peu variée. Un bon séjour, mais je ne recommanderai pas cette hôtel.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 13. Apr. 2021
Dear Mrs. Jenna, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in LABRANDA Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. - We appreciate you bringing issues encountered with the hospitality level to light. This should not have been the case and please accept our sincere apologies for any shortfalls committed by any team member. Kindly rest assured that we do not tolerate such individual behaviors and my Senior Team do not hesitate to proceed with immediate corrective measures once notified. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to LABRANDA Royal Makadi soon. With best regards, Sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 – Hervorragend

Ashraf

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 6. Apr. 2021
Dear Mr. Ashraf, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 – Hervorragend

Ashraf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic trip
It was an amazing trip and the wonderful vacation with all staff help and support, I want to thank the whole team but especially the reception team for all their support for any request I ask for, amazing animation team, good quality of food and taste, a la Carte restaurant level is very good, I would recommend it to anyone to stay there
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager am 16. März 2021
Dear Mr. Ashraf, Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Labranda Royal Makadi. We are happy to read about your experience with our hotel facilities and services. I appreciate you taking the time to share your experience on Hotels.com and we look forward to welcoming you back at Labranda Royal Makadi in the future. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team