Terrasse/Patio

Bewertungen von Qish Hotel

2.5 out of 5
Qish Hotel
No 12&14, Lorong Bukit Cina, Malacca City

Bewertungen

6.6
6 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.0/10

Sauberkeit

6.4/10

Personal & Service

5.8/10

Ausstattung

6.2/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Surendren

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Fatin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

MOHD REDZUAN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice for budget hotel. walking distance to town & happening place.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Izzah Haris am 10. Aug. 2022
Dear Mohd Redzuan, Thank you so much for taking the time to review our property. Yor comment are very much valued and we glad to hear that you happy with your stay. Thank you so much for staying at Qish Hotel and have a nice day

6/10 – Okay

NANDTHINI

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Izzah Haris am 10. Aug. 2022
Dear Nandthini, Thank you so much for taking the time to review our property. Yor comment are very much valued and we glad to hear that you happy with your stay. Thank you so much for staying at Qish Hotel and have a nice day

8/10 – Gut

Yusma Amira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommended budget hotel
Overall im satisfied. But at certain thing like tv not function well,air condition also not so cold. Please do maintenance. For parking price too expensive. That’s all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Miss Nurul am 15. Jan. 2022
Dear Yusma Amira, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. Thank you for staying with us and have a nice day

2/10 – Ungenügend

NOOR DIYANA LIZA

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Miss Nurul am 15. Jan. 2022
Dear Noor Diyana, Thank you for your time to review our hotel. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will improve our room. Thank you for staying with us and have a nice day

2/10 – Ungenügend

KHAIROLIZWAN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel kotor & xselesa
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Noor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible experience at this hotel. Don't stay here. RM30 hotel much better than this place!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient. Simple
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

NOR NAJWA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was so good , but please prepare some water near room
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The maintenance no good... customer service bad at all
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

TAN, kepong

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The floor was oily , don't have many television channel present
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A bit quieter remote area but pretty alright stay
Walked for approximately 15 minutes from my Bus dropoff point at Makhota Medical Centre around 1130pm.. The route leading to QISH Hotel goes past Dataran Palawan & Equatorial Hotel , to the smaller quieter streets , that is a shortcut to Stadhuys & Jonker area.. There is nothing specific but this streets are totally quiet & bare , a bit dangerous for solo female travellers.. The street where QISH Hotel is located , is very near the river & Stadhuys , but really really quiet at night.. As a frequent city walker , i walked the streets throughout the day & night.. You need to exit from the Reception door to gain access to some of the rooms , just next door. There is a metal door with a lock but it's never locked as travelllers need to be able to go in & out throughout the day & night. There is no security guard so really anyone can just gain access to the corridor of these rooms. Once u turn into the corridor from the stairway , u can get shocked if someone comes around the corner as there are blind right angle turns along the corridor. As a frequent solo guy traveller , i'm alright with this budget hotel's amenities , but i do not recommend this hotel for solo female travellers due to all my earlier descriptions. I give 10/10 for Staff service , which is beyond reproach. 5/10 for room & tenant security as well as immediate area of hotel. 7.5/10 for hotel amenities based on the low hotel rates.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 Star
A good budget hotel. The family room should be onbthe first floor instead of second floor. The water dispenser only on the ground floor near the reception. Overall, 3 star.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

ain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
BEst hotel!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

4/10 – Schlecht

DM

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間一般般
價格公道,位置方便,但房間有味道,房間設施稍嫌不足
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

4/10 – Schlecht

Marylin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not recommended for those who have small infant.
1. Upon check in found rubbish in the room. 2. No small towel for wiping our feet after shower 3. Not suitable for those who have babies n infant. 4. No body at the counter when check out... ring the bells a few times have to wait for more than 10 minutes until I call through the phone number after searching in the Facebook.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

abdul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

AZNAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
cleanliness and staff attitude (friendly) should be improved...

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If you just need a bed
No towel, toothbrush. Hotel is abit smelly. Hotel staff took a long time to verify my booking. Deposit of RM52 is needed. If you just need a bed to stay is ok to stay here :)

4/10 – Schlecht

jerry, Shah Alam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tidiness yet to standard
Not a nice experience and perhaps cleanliness should be the main focus for improvement

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
鄰近雞腸街,有24小時check in 服務,十分方便。房間整潔。

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Only front desk is ok
Not comfort at all. Small roo. Not as per advertised. Too expensive for that kind of room. No towel. No floor mat