Dachterrasse

Bewertungen von Hotel Can Bordoy Grand House & Garden

5 out of 5
Hotel Can Bordoy Grand House & Garden
Carrer del Forn de la Glòria 14, Palma de Mallorca

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

64 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.6/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 14. Dez. 2022
thank you very much for your valoration. We hope to see you soon. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exclusives Hotel in Top Lage
Wir hatten eine Premium Suite mit einer Badewanne auf der privaten Terrasse. Wir werden wieder kommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Julio Martín, General Manager Can Bordoy Grand Hou am 13. Dez. 2021
Sehr geehrter Ralf, Vielen Dank für Ihre Bewertung, es war uns eine Freude, Sie als Gäste zu haben. Ihr positives Feedback motiviert uns, unsere hohen Qualitätsstandards weiter zu verbessern, um einen unvergesslichen Service zu bieten. Ich freue mich darauf, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Katja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes kleines Hotel in der Altstadt
Das Hotel und die Anlage sind wunderschön. Das Hotel liegt direkt neben der Kathedrale. Das Hotel ist das einzige in Palma, welches über einen Garten verfügt. Das Personal ist super freundlich. Einziger Minuspunkt ist, dass es an den Pools jeweils nur sieben Liegen gibt, die immer belegt waren. Insgesamt hat uns der Aufenthalt sehr gut gefallen und wir kommen auf jeden Fall wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 2. Aug. 2021
Sehr geehrte Katia, Vielen Dank für Ihren Kommentar und Ihre konstruktiven Anmerkungen, die ich an die beteiligten Teams weitergeleitet habe. Im Can Bordoy Grand House wissen wir, wie wichtig es ist, unseren Gästen zuzuhören, deshalb schätzen wir Ihren Input. Ich freue mich darauf, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Zimmerwechsel war überflüssig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 11. Juli 2021
Sehr geehrte Gäste, Vielen Dank für Ihren Kommentar. Ich hoffe, Sie erneunt als Gäste wieder zu begrüssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
your feedback encourages us to continue to work hard to provide the best service. we hope to see you again very soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
your feedback encourages us to continue to work hard to provide the best service. we hope to see you again very soon

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Thank you very for your feedback. That encourages us to continue to work hard to provide the best service. we hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste Hotel in Palma
Für uns, als "Mallorca-Kenner", ist dieses Hotel definitiv eines der BESTEN auf der Insel und ganz sicher wird es das führende Haus in Palma werden, wenn es das nicht schon ist. Es stimmte einfach alles und es waren neben dem paradiesischen Garten, dem hervorragenden Essen, die tollen Zimmer/Suiten auch die vielen Kleinigkeiten, die den Aufenthalt so angenehm gemacht haben. Sei es die frischen Blumen im Zimmer, die Erdbeeren und die Schokolade zur Begrüssung, die nach Orange duftenden Seife oder der beheizte WC-Sitz und vieles mehr. Wir können das Hotel wärmstens empfehlen und wenn wir etwas kritisieren sollten, dann wäre vielleicht ein weiterer Haken für den Bademantel oder das nasse Handtuch wünschenswert. Doch das ist definitiv jammern auf hohem Niveau ;-).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Ihr Feedback ermutigt uns, weiterhin hart zu arbeiten, um den besten Service zu bieten. wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen grussen.

10/10 – Hervorragend

Ines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
your feedback encourages us to continue to work hard to provide the best service. we hope to see you again very soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist wie nach Hause kommen. Herzlicher Empfang, dezente Einweisung ins Handling des Zimmers. Sehr komfortaler Schlaf , ruhig inmitten der Stadt. Und ganz wichtig : aussergewöhnlich charmantes, kompetentes Personal...dabei sehr familiär. Absolut zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Ihr Feedback ermutigt uns, weiterhin hart zu arbeiten, um den besten Service zu bieten. wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen grussen.

10/10 – Hervorragend

Marcus

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 27. Jan. 2024
Thank you very much for your valoration. We hope to see you soon!. Best regards from CAN BORDOY

10/10 – Hervorragend

Max

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 27. Jan. 2024
Thank you very much for your valoration. We hope to see you soon!. Best regards from CAN BORDOY

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with amazing staff, highly recommended.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 6. Sept. 2023
We really thank you very much your feedback. We hope to see you again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Can Bordoy is an excellent place to stay if in Palma. Its location in Old Town makes everything very walkable, the staff is extremely professional and helpful, and their onsite dining is excellent. Its a beautiful property with a lot of character and charm!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 29. Aug. 2023
Dear Dennis, we really thank you very much your feedback. We hope to see you soon and you can recommend us to your friends!. All the best.

8/10 – Gut

maurice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellant location for Palma City Centre. Staff were very attentive, ans accomadating. We only besides Breakfast, Lunch in the Garden Area. The only let dowm, was Breakfast. Slow sevoce, and food was cold. Suggest they allow people to access there own hot drinks, and they invest in a toaster!! Otherwise, brilliant hotel, highly reccomended.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 29. Mai 2023
Thank you very much for your feedback and evaluations, which help us to continue improving our high standards of quality and service. We hope to see you again in our hotel. Receive a warm greeting.

10/10 – Hervorragend

Rania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A hidden gem in Palma
An amazing hotel. The staff are young, energetic and super helpful. The hotel is in a prime location and a walking distance to the centre and the cathedral.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 27. Apr. 2023
Dear Rania, we really thank you very much your comments and valorations. We hope to see you soon on your next visit to PALMA DE MALLORCA. CAN BORDOY GRAND HOUSE & GARDEN. Best regards.

8/10 – Gut

jean christop

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vacances 3 jours Palma
Nous sommes descendus 3 nuits dans cet hôtel très bel hôtel Très belle déco Tres bel emplacement dans le vieux Palma Mais le service pourrait être amélioré notamment lors de l accueil en évitant de montrer une petite pancarte avec un flash code lors d une simple question sur les horaires d ouverture de la piscine par exemple
Piscine chauffée dans le jardin
Petit déjeuner (pas de buffet)
Vue depuis le roof top
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2023
Merci beaucoup pour vos notes et commentaires qui nous aident à continuer à améliorer nos normes de qualité élevées. Nous espérons vous revoir dans notre maison. Recevez un salut cordial.

10/10 – Hervorragend

CLAIRE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Can Bordoy Family am 13. März 2023
thank you very much Claire for your valorations. We hope to see you again at CAN BORDOY GRAND HOUSE.Best regards

10/10 – Hervorragend

Lynius

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 30. Nov. 2022
thank you very much for your valorations. We hope to see you soon on your next visit to Palma de Mallorca. CAN BORDOY.

10/10 – Hervorragend

Tracee

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 26. Okt. 2022
Thank you very much for our valorations. We are very glad to know that your stay were on your entire satisfaction. We hope to see you soon ! Best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Family Can Bordoy am 17. Okt. 2022
Thank you very much for your valoration that helps us to improve our standards of service everyday. We hope to see you soon!. Best regards

8/10 – Gut

torben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 16. Okt. 2022
Thank you very much for your valorations. We are very glad to know that you have a favorable stay with us. We hope to see you soon !. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is GORGEOUS. It's a small hotel with staff are gracious, friendly, and knowledgeable. The hotel restaurant is also fantastic.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von CAN BORDOY FAMILY am 16. Okt. 2022
Thank you very much for your comments. We are very glad to know that your stay was on your entire satisfaction. We hope to see you on your next visit to Palma. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Anette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra boende
En oas i hjärtat av Palma! Frukosten lite tråkig!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Family Can Bordoy am 25. Juli 2022
Thank you very much for your comments and valorations. we hope to welcome you again on your next visit to Palma de Mallorca.

10/10 – Hervorragend

Clas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Family Can Bordoy Grand House & Garden am 13. Juli 2022
Dear Clas, We really thank you very much your valoration and we are very glad to know that your stay on our Hotel was at your entire satisfaction. We hope to see you soon on your next trip to Mallorca. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Carly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The most incredible experience! Wonderful staff and a beautiful hotel. The pool was remarkable
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Julio Martín, General Manager am 12. Juni 2022
Dear Carly, Thank you very much for your great review, I am very glad to read that you had a wonderful stay and enjoyed an amazing experience. We are looking forward to welcoming you back very soon.

10/10 – Hervorragend

Joseph Moran

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with top class service. A great rooftop pool and bar. The restaurant is lovely. Would recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Julio Martín, General Manager Can Bordoy Grand Hou am 12. Mai 2022
Dear Mr. Moran, Thank you for your comment. We are glad that you enjoyed your stay with us and that you experienced the magic of our House. I hope to see you again in the future and conquer you again with the excellent service that usually distinguishes us.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the loveliest boutique hotels I've stayed in. Excellent service, great restaurant as well. One top tip- not all rooms have balconies so make sure to request one when you book.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2022
Antwort von Can Bordoy Family am 3. Mai 2022
Thank you very much for your comments. At Can Bordoy Grand House we know the importance of listening to our guests, so we appreciate your input to make our future guests' stay even better. Looking forward to welcome you again on your next visit to Palma, warmest regards

10/10 – Hervorragend

Kristian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service, ambience and location
Wonderful service and hospitality. Loved the ambience and quiet central location. We really enjoyed our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Julio Martín, General Manager of Can Bordoy am 1. März 2022
Dear Kristian, Thank you for your kind feedback. I am really happy to see that we were able to deliver a fantastic service for you to enjoy a wonderful stay. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Julio Martín, General Manager Can Bordoy am 8. Feb. 2022
Dear Alex, I thank you for your review and I hope to welcome you back at Can Bordoy Grand House very soon to enjoy another magical stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Totally recommend!!
Friendly and kind staff, amazing food and lovely service!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Julio Martín, General Manager Can Bordoy Grand Hou am 13. Dez. 2021
Dear Guest, It is a real pleasure to read that Can Bordoy Grand House has lived up to your expectations. I will pass on your comments to the whole team. Our commitment is to turn every stay into an unforgettable experience and I am proud to know that we have achieved it and that you return home full of the best energy. I hope you will give us the opportunity to greet you again.

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 19. Okt. 2021
Thank you very much for your comments. we hope to see you again on your next visit to Palma de Mallorca. Muchas gracias por su valiosa puntuación. Esperamos que su estancia haya cumplido sus expectativas y esperamos volverle a ver en nuestro Hotel.

8/10 – Gut

Deirdre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s a lovely calm restful place. The garden pool and restaurant are very tranquil. The staff were very kind and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 5. Sept. 2021
Dear Deirde, Thank you very much for your comment. I am really happy that you enjoyed your stay. I hope to welcome you back soon. Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A favorite stay
A wonderful stay. Harmonic and tranquil. Everything well thought through and executed. Really good restaurant. Will definitely go back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 2. Aug. 2021
Dear Peter, It is a real pleasure to read that Can Bordoy Grand House has lived up to your expectations. I will pass on your comments to the whole team. Our commitment is to turn every stay into an unforgettable experience and I am proud to know that we have achieved it and that you return home full of the best energy. I hope you will give us the opportunity to greet you again.

8/10 – Gut

Vesa

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vesa
The hotel itself was very nice. Beautiful garden with a pool and few sunbeds. Service was occasionally very slow and neutral. For example in the spa there were towels and bottles of the previous guests. We mentioned about it and asked for someone to collect them, but nothing happened. One day the hotel was fully booked and the service during breakfast was extremely slow because there was not enough personnel. On the other hand housekeeping was perfect. Also food in the restaurant at dinner as well as at breakfast was very good. But is this a five star hotel? Nevertheless as a whole we had a very nice stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 19. Juli 2021
Dear Vesa, Thank you very much for this comment. I thank you, likewise, for your words and constructive remarks that I have already shared with the corresponding department. Believe that I am very sorry to read that you did not enjoy your stay as much as we wish as we are deeply aware of the importance of taking care of every detail to create an unforgettable experience. We will review compliance with our demanding service standards and work internally to improve.

8/10 – Gut

alex

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 17. Juli 2021
We really thank you very much your valoration, that encourage us to improve our standards of service. We hope to see you again on your next visit to Palma de Mallorca. Best regards.

8/10 – Gut

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adorable boutique Hotel
Hotel Parfait pour un séjour à Palma coté centre ville historique Petit hotel ravissant à la déco très réussie et au grand confort Adorable jardin arboré où l'on prend petits dejs et cervesas. Seul bémol le service bar/resto/petit dej qui est très lent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Alastair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb hotel
Wonderful stay. Incredible property. Great location and the garden is a haven.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 11. Juli 2021
Dear Alastair, Thank you very much for your comment, it has been a pleasure to have you as a guest. Your positive feedback motivates us to continue improving our high quality standards to offer an unforgettable service. I look forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prachtig hotel, lief personeel en heerlijk eten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Mikael Hall, Can Bordoy Grand House & Garden owner am 27. Juni 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind words, we are very happy to have pleasantly surprised you. We look forward to seeing you again at Can Bordoy Grand House & Garden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful room, good food service. Overall great stay in Palm Old town, if not the best.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 9. Juni 2021
we really thank you very much your comments. we are very glad to hear from you that your stay were at your entire satisfaction. We stay at your disposal for your next visit in Palma. Best regards

8/10 – Gut

Sylvie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely location in the centre of Palma
Fantastic garden
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 31. Mai 2021
We really thank you very much for your stay and really appreciate your comments. we hope to see you again soon. best regards

10/10 – Hervorragend

Malin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely luxury boutique hotel
Very nice boutique hotel with a great location in Palma old town. The restaurant was amazing, healthy, and tasty food. Extra plus for the heated pool and the quiet garden. If I would leave a small complaint it was the fact that our junior suite didn’t have a full-body mirror.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 10. Apr. 2021
We really thank you very much your comments. We are very proud to know that your stay was at your entire satisfaction. Looking forward to see you again on our House, best regards.

10/10 – Hervorragend

Armin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Thank you very much for your feedback that helps us to mantain our level of standards. we look forward to your visit very soon. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
thank you very much for your feedback. we look forward to your visit very soon. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
We really appreciate and thanks that your stay was on your entire statisfaction. Hope to see you soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente fin de semana. Personal muy servicial, me sentía como en casa. El hotel muy lindo, los desayunos en el jardín espectaculares.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Muchas gracias por sus comentarios. Esperamos volverles a ver muy pronto en su segunda casa.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Thank you very much for your comments. your feedback encourages us to continue to work hard to provide the best service. we hope to see you again very soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay!
Yet another amazing stay at Can Bordoy! The place and the staff are outstanding. Feels like home and nothing is too much trouble. The hotel is beautiful and the attention to detail is amazing. Cant wait to go back! See you soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
We really thank you very much your kind comments. Everything will be done to ensure an entire satisfaction on your next visit. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muy recomendabke
Muy amables y atentos, un hotel muy revomendable y al que esperamos volver
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
Agradecemos sus comentarios. Esperamos volverles a ver muy pronto.

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely weekend in Palma
Well located hotel in grand old building, great breakfast in the beautiful garden of Botanica restaurant. Hotel design is stunning but some rooms overlooking the inner courtyard can be noisy with poor sound proofing.. We did complain after a noisy first night and very quickly offered an alternative room without issue. Our favourite part of the stay was relaxing around the lovely poo and garden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Can Bordoy Family am 28. Feb. 2021
we appreciate your feedback and that the stay was finally satisfactory. we look forward to counting on you very soon. Best regards