Innenpool, 2 Außenpools

Bewertungen von La Residencia, A Belmond Hotel, Mallorca

5 out of 5
La Residencia, A Belmond Hotel, Mallorca
Son Canals s/n, Deià, Mallorca Island

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

119 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

9.8/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Felix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel sehr sauber, nettes Personal. Super gym und spa.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Thomas Moons am 17. Okt. 2022
Sehr geehrter Felixwir danken Ihnen, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns über hotels.com geteilt haben. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Ulisses Marreiros am 13. Nov. 2019
Many thanks for your visit.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ulisses Marreiros am 13. Nov. 2019
Many thanks for your visit.

8/10 – Gut

Anja, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nach Zitronen-und Orangenblüten duftendes Hotel
Ein wunderbares Hotel, welches einen einzigartigen Garten hat. Überall duftete es nach Zitronen- und Orangenblüten. Die Kunst im Haus und im Garten ist toll und man kann so einige echte 'Miros' bestaunen. Besonders hervorzuheben ist der Service, die Mitarbeiter/innen sind sehr zuvorkommend, niemals aufdringlich und immer professionell. Ein kleines Minus: die Tageszeitung könnte man an die Türklinke hängen oder auf den Frühstückstisch legen und nicht an der Rezeption hinterlegen. Ausserdem wäre die Aufbettung schön, wenn man nicht im Zimmer ist. Ein grösseres Minus ist leider auch zu erwähnen, da der Innen-Pool-Bereich nicht sehr sauber war, es lagen viele tote Fliegen und Fussel herum, welches besonders sichtbar wurde, wenn man im Pool war und quasi auf Augenhöhe mit dem Boden. Auch das Fitnesscenter war nicht sauber und die Geräte sind dringend erneuerungsbedürftig. Es lagen auf den Geräten alte Handtücher und in den Becher-Halterungen stand das Wasser. Dennoch müssen wir sagen, das Hotel hat durch Lage, Mitarbeiter und vor allem die unglaublich gute Küche einen sehr sehr hohen Standard.

10/10 – Hervorragend

Angela, Dresden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
für den perfekten Erholungsurlaub
Die Hotelanlage ist ein Traum: Komme definitiv wieder. Wunderbar zum Ausspannen. Das Essen im Restaurant El Olivio ist fantastisch.

10/10 – Hervorragend

G:, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eines der besten Hotels
Ein sehr schönes Haus mit wunderbaren Plätzen(z.B.der Swimmingpool, die Terrassen), ein unglaublich aufmerksames, freundliches Personal, das versucht alle Wünsche zu erfüllen,ein Frühstück von bester Qualität....und Ort Deia ist romantisch mit einigen guten Restaurants. Wirklich ein guter Grund den Preis zu akzeptieren.

10/10 – Hervorragend

Olaf, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La Residencia ist ein Traum
Ich habe meinen Aufenthalt sehr genossen, alles war perfekt!

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 9. Nov. 2023
Thank you for your rating Thomas.

8/10 – Gut

Marousa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointing - beware. We booked a Double Deluxe room at a very high rate at this hotel and were told at check-in that we were being given a “double upgrade” to a Jr Suite. We were initially very excited about this until we realized that although our room was a bit bigger than what we had booked, it only had 3 tiny little windows at awkward heights that looked directly into other guest rooms or level with the pool restaurant diners so we no view of anything and could not have the shutters/drapes open without having people able to peer directly into our room. In the end, when saw the rooms our friends received and looked at our booking confirmation and the website, we wished we’d insisted on being given the lovely room that we’d actually booked with large, bright windows/French doors and a nice outlook rather than the inferior room we had. Our room (#29) did not resemble the airy, bright Jr Suites that you see on the hotel’s website and it definitely did not feel worth what we paid at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 26. Sept. 2023
Dear Marousa, I am really sorry to read about your disappointment, I wish we would have known during your stay to try finding a different option for you according to your preferences and booking. I hope you did enjoy the rest of our facilities and had a nice time amongst us. Please feel free to contact us directly on your next visit in order to ensure the best room category recommendation for your stay. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

sergei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paraíso
El hotel La Residencia, Deiá y toda la estadía fue espectacular. El hotel y la propiedad, el servicio, los detalles de los colaboradores, las opciones de restaurantes, las obras de arte alrededor de todo el complejo, hay que estar ahí para terminar de entenderlo.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 26. Sept. 2023
Apreciado Sergei, Muchísimas gracias por sus amables palabras. Nos alegra enormemente saber que disfrutó de su estancia entre nosotros, así como de nuestros restaurantes y del arte que tiene nuestro hotel, como el pintoresco pueblo de Deià. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto,

10/10 – Hervorragend

Olga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel , outstanding service , beautiful hike to the deia beach . Amazing breakfast selection. Located In most beautiful part of Mallorca . The beauty of nature that surrounds the hotel is priceless. Also ,got upgraded
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 20. Sept. 2023
Dear Olga, we love reading that you have enjoyed the time in our charming village of Deià! Thank you for choosing La Residencia for your holidays! We look forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing property in Mallorca!
Review for La Residencia Hotel ⭐⭐⭐⭐⭐ From the moment we stepped onto the beautifully manicured property of La Residencia, we knew our stay would be something special. The hotel radiates a unique charm and atmosphere, effortlessly blending luxury with comfort. But what truly sets La Residencia apart is the impeccable service. Every staff member went above and beyond to ensure our stay was memorable. Whether it was personalized recommendations, prompt room service, or the genuine warmth in their greetings, the excellence of their service was evident. The grounds are picturesque and every corner of the hotel seems to tell its own story. If you're seeking an unforgettable experience enveloped in elegance and warmth, La Residencia should be at the top of your list. Highly recommended!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 9. Sept. 2023
Dear Timothy, Thank you! Reading your review is an amazing way to start our day! The entire team is looking forwars to welcoming you back in a near future to surprise you once again! Sunny regards,

10/10 – Hervorragend

Yanek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfection
This is the best hotel in Mallorca - bar none Friendly warm professional team Amazing location - surroundings and atmosphere Just perfect Been staying here for 25 years and they always excel and never disappoint
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 9. Sept. 2023
Dear Yanek, Thank you so much for your loyalty and for sharing your feedback with us. We look forward to welcome you back home many more years!

10/10 – Hervorragend

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
absolutamente bello, comodo con un servicio espectacular!!! la propiedad es hermosa y el personal super atento
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 9. Sept. 2023
Apreciada Ana, Muchísimas gracias por su valoración. Nos encanta saber que ha disfrutado de su experiencia en La Residencia!

10/10 – Hervorragend

ROSIE

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 9. Sept. 2023
Dear Rosie, thank you so much for your rating!

8/10 – Gut

Katia

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 6. Aug. 2023
Dear Katia, Thank you so much for your rating. We are thrilled to know that you have enjoyed and already look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Carine

Mit der Familie gereist
Go to this Hotel!
Amazing hotel with impeccable service. Probably the most beautiful hotel we ever stayed at. The unforgettable views will stay with me forever!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence & Quality Manager am 10. Juli 2023
Dear Carine, Thank you so much for having chosen our hotel for your holidays! We are delighted to read that you enjoyed your time in Deià!. We look forward to your next visit,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bela vista da cidade
O hotel é muito bonito e tem uma bela vista da cidade
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 17. Mai 2023
Thank you very much for your visit!

10/10 – Hervorragend

Kyungmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 17. Mai 2023
Thank you Kyungmin, for your visit and for the 10!

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb stay
Absolutely outstanding service in the most beautiful area of the island. Impressive facilities, super comfortable room, great food and plenty of nice personal touches. Will definitely return!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Julia Schramm, Excellence Manager am 2. Mai 2023
Dear Matthew, It is fantastic to read how much you have enjoyed your experience at La Residencia, thank you so much for having chosen our hotel and for sharing your kind words with us. We look forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Lisa Marie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic property,staff exceptional !Could not have been better !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 14. Nov. 2022
Dear Lisa Marie,thank you very much for your visit and review!

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I don't have words to describe how beautiful this property is, how great the amenities are, and how gracious the staff is. Highly recommended -- one of the best hotels I've ever stayed at.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 13. Okt. 2022
Dear Laura,thank you so much! What a compliment!It was a pleasure having you as our guest!

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 13. Okt. 2022
Thank you David!

2/10 – Ungenügend

SERGIO

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 16. Sept. 2022
Dear Adrian,excellent is good!see you next time!

10/10 – Hervorragend

Xhiliola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent !!!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 3. Sept. 2022
Thank you for your visit! Xhiliola!

10/10 – Hervorragend

Yanek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel is perfection - Deia is stunning
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 1. Sept. 2022
Dear Yanek,thank you so much for your visit and for your positive feedback!

10/10 – Hervorragend

LUCY, Toronto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I thoroughly enjoyed my stay at La Residencia. Beautiful property. The only frustration during my stay was the slow kitchen / dining service at Cafe Miro.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 15. Aug. 2022
Dear Lucy, thank you for sending us your feedback! Sorry to hear that you felt the service was a bit slow. The only explenation I could come up with is that we had many tables arriving at the same time, which slows service down a bit. Apologies, I do hope you enjoyed the quality of your meal!

10/10 – Hervorragend

Nancy, Pico Rivera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Immaculate! From the moment we entered the property everyone was so warm and hospitable. Welcomed us with beautiful views and drinks at the bar lounge while we waited to check in. Amazing dinner at el Olivo, must enjoy aperitif before dinner at the bar with live music. There’s really not much else do in the surrounding area so I don’t recommend staying more than 2 days.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 15. Aug. 2022
Thank you Nancy! Actually, Deia is the perfect base for discovering the entire west of the island, as it is very strategically located. Thank you for your visit!

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A magical place. Impecable service.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 15. Aug. 2022
Thank you for your visit Monica!

10/10 – Hervorragend

Tracy L.

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Emma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect one night stay
Beautiful rooms and surroundings.. can't fault the service either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 9. Aug. 2022
Dear Emma, thank you for your visit and for your feedback!

10/10 – Hervorragend

SEKYOUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
호텔비용이 아깝지 않았던 곳
직원들 모두 친절하며, 호텔도 낮,밤 모두 너무 아름답고 편안했습니다. 호텔 내부에 있는 바디케어 제품마저도 만족스러웠으며 하루에 한번씩 직원들이 전해주던 발 맛사지 등 기타 다른 제품들도 사용해보니 너무 좋았습니다. 이곳은 다음에 기회가 된다면 또 이용하고 싶습니다.
웰컴드링크
내부 로비
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 9. Aug. 2022
Dear Sekyoung, thank you for your visit in April, we hope to be able to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Malin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing, amazing. Amazing! Luxury with class at its best!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 9. Aug. 2022
Dear Malin, thank you, thank you, thank you :-) See you next time!

10/10 – Hervorragend

Alastair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a privilege to stay here, one of the most exceptional hotels we have ever stayed at! We will be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 3. Apr. 2022
Dear Alistair, Thank you so much! What a complement that is! We look forward to welcoming you again!

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Underbar miljö och service, fantastisk mat och frukost men för dyrt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 12. Okt. 2021
Dear Eva, thank you for your visit and for providing us with your feedback!

10/10 – Hervorragend

Amanda A

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay. The property itself is beautiful and in a great location. Staff and food was amazing. Pools could have been a little cleaner.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 17. Sept. 2021
Thank you very much for your feedback Amanda! We take your comments to heard and we will look into it! Travel safe and see you next time!

4/10 – Schlecht

Clare

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff in general were good and did their best despite the hotel being full. The general manager, Thomas let the team down, he lacked
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 17. Sept. 2021
Dear Ms. Rankin, Once again, I truly regret that you had an issue and that we were not able to correct what went wrong during your stay. It is always our intention to provide excellent customer service and we strive to exceed the expectations of every guest. Therefore I am sad and dissapointed to read that you still look back with these feelings about our intentions. Travel safe

10/10 – Hervorragend

Aida

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Getaway
Excellent location!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Thomas Moons, General manager am 6. Sept. 2021
Thank you Aida!

10/10 – Hervorragend

Bryan, Camp Hill

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely surroundings, very attentive staff
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 6. Sept. 2021
Thank you for your visit Bryan!

10/10 – Hervorragend

Caitlin

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 6. Sept. 2021
Thank you Monica, see you soon!

2/10 – Ungenügend

Clare

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Henrik

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Mr Martin Reichelt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quality
Great hotel & staff! Some work over 30 years! Eva, Luciana, Noemi, Danielle, David and many more make this place. Thomas Moons the GM is very polite, friendly and courteous trying to find out how to even go beyond all expectations. We will definitely be back! Nothing to fault with service or hotel! Hotel fleet/taxi could be improved but that’s in progress I think. Thank you for a wonderful stay with you all!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Thomas am 26. Juli 2021
Dear Martin, thank you for taking the time to share your experience with your fellow travellers! It was nice to have you as our guest!

10/10 – Hervorragend

jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect getaway spot
An amazing stay in the most glorious of settings. Hard to fault anything. Cleanliness and servicing of our suite was discrete and 10/10. The staff were all lovely and helpful and honestly went the extra mile to make ours and everyone's stay blissful.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 21. Juli 2021
Dear Jane, thank you for providing us as well as your Hotels.com peers some insights into your stay. We are happy to read that you enjoyed yourself!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 21. Juli 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Yanek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our favourite hotel on the planet !!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 15. Juli 2021
Dear Yanek, thank you very much for taking the time and share your feedback! We are glad to read that you love our rustic oasis so much and we look forward to welcoming you back soon! Best, Thomas Moons General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stunning
Most amazing staff, stunning facilities, can’t wait to get back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 15. Juli 2021
Thank you very much for sharing this beautiful review! We are glad to read that you enjoyed your stay at our hotel so much as well as the service. We hope to welcome you back soon! Best, Thomas Moons General Manager

10/10 – Hervorragend

JM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The very best hotel you'll ever stay in
Probably my favourite hotel in the world. Second time here and we will certainly be back.
Pool area
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Thomas Moons, General Manager am 17. Aug. 2021
Dear JM, wow! How nice. We do hope to see you again soon!