Rezeption

Bewertungen von OYO 125 Moon Plaza Hotel

2 out of 5
OYO 125 Moon Plaza Hotel
No 25, Road 338, Block 339,, Umm Al Hassam, Manama, Capital Governorate

Bewertungen

4.6
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

3.4/10

Sauberkeit

6.0/10

Personal & Service

4.0/10

Ausstattung

3.4/10

Zustand der Unterkunft

3.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Waheed

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leaking toilet, room was from 1950’s, absolutely dire!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Ammy am 11. Mai 2023
Apologies for the problems you had faced, Waheed! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.

2/10 – Ungenügend

najla

Antwort von Ammy am 11. Mai 2023
Hi, Najla! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.

10/10 – Hervorragend

Djoher

T
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Ammy am 13. Apr. 2023
Hi, thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

4/10 – Schlecht

Mohamed

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad and do not select this place
Terrible, not clean and feel scary room and not healthy. I will not recommend this place to anyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von jane am 27. Sept. 2022
We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Jane