Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Shangri-La The Fort, Manila

5 out of 5
Shangri-La The Fort, Manila
30th Street corner 5th Avenue, Bonifacio Global City, Taguig

Bewertungen

9.4

Aussergewöhnlich

455 von insgesamt 614 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
111 von insgesamt 614 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 614 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 614 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 614 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.4/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Carla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Shangri-La at the Fort, Manila am 17. Jan. 2019
Hi, Carla! Thank you for your 10-star rating. We are glad you had an excellent experience with us. We look forward to welcoming you back on your next visit. Have an excellent day ahead!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles war mehr als top. Alle waren ausserordentlich hilfreich und vor allem schnell. Für Geschäftsreisende eine Tot-Adresse.
Antwort von Hotel Manager am 1. Okt. 2016
Thank you for the review and comments. We shall continue to work towards delivering the high standards of Shangri-La Hotels and we look forward to your returning to our hotel the next time you are in Manila.

10/10 – Hervorragend

Jolene Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly and safe
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

SHERRY MAE

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceeded our expectations. The service is above and beyond. The staff are superb. The room and amenities are amazing! Cant recommend enough!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mary, Burlingame

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

aris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 star hotel with a 5 star service … I’m always gonna comeback here. The VIP horizon club is totally worth it 🙌💫
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rhendyanno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

RUDY HIN SONG

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Young Hwa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, the exceptional service and hospitality always makes it a pleasure to visit.The bed is very comfortable and the room is spottlessly clean. There's also plenty of dining options, and the spa treatment was relaxing. However, the service was a bit underwhelming at the Horizon Lounge and could improve.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

rey marvin, American Canyon

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, excellent service. Malls and shops, restaurant in walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Kristofer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Refer to my first feedback. Terrible staff and attention to detail.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Kristofer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Stayed in Shang BGC for the remaining days of our 3week vacation in Manila after 11yrs. I thought it would be nice stay in a trusted Shang property so we leave Manila on a positive note. Did not happen. Terrible staff especially the welcoming ambassadors who greet you upon entering the hotel. A particular staff welcomed us by asking "did you get a suite or JUST a deluxe?". You do not use "just" or any point of comparison between your accommodations. I shared the feedback to the Manager, hours after I saw the same staff at the lobby. I greeted her wi to a big jolly smile on my face which returned by rolling her eyes, frowning, and snob attitude. This annoyed me expecting that as someone who works in hospitality, you do not/never engage with your "paying clients" with crass and antagonizing attitude. Regardless if your were the subject of a complaint! On our last day, I booked an airport transfer and preferred a luxury suv. I asked for a bmw suv and there was a back and forth over series 7 and x7. I know for a fact that series 7 is a sedan but they were saying that its an suv. I googled a picture, thinking there might be a little disconnect to how they call bmw models. I showed a picture of a bmw x7 suv, showed it to all their transport staff and everybody confirmed it was the same vehicle they have. Came the time we need drive to the airport, a bmw series 7 sedan was waiting for us. This is super annoying, disappoint, and downright unacceptable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

rey marvin, American Canyon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you are looking for a great experience in your stay, this is it.

10/10 – Hervorragend

Rosel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sara, Suffolk

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly and attentive to guest needs. I really enjoyed the spa (indulge in the massage and scrub!) And the pool area was wonderful. I'll definitley stay again when I'm in Manila!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Gemma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is excellent except for the breakfast.Not good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila Team am 19. Feb. 2024
Dear Gemma, Thank you for your rating and for taking the time to share your feedback. We are glad you had an excellent experience. At the same time, we are sorry to hear that your breakfast experience was short of your expectations. Please be assured that this has been communicated to the management. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Abraham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila Team am 19. Feb. 2024
Dear Abraham, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Omar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably the best city hotel I’ve stayed in, they’ve got it right in practically every single area. The general hotel fit out and rooms are of very high standard, f&b options are top tier and the gym is exceptional. Local area is buzzing with vibrant bars and restaurants. This hotel will always be my home when I visit Manila!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Holly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional property.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Holly, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Michael, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Marita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Marita, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Edward, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Sharon Del Villar

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Sharon, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

William, Corona Del Mar

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Have stayed here a number of times and it’s always a pleasure to return. The hotel is in a great location and has a beautiful pool and gym. Rooms are spacious and comfortable. It’s getting close to time for a bathroom update but apart from that this hotel is tops in Manila.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Chris

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dante

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ed

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Shangri-La The Fort, Manila am 19. Feb. 2024
Dear Ed, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your most recent stay and we look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Frederick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Shangi la, the fort!!!
Best hotel experience of my life. We had a suite, and were treated like royalties. Even hotel arts in Barcelona looks like a child compared to this experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Allison

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rochelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Lydia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Surrounding of the hotel is good because it is located in BGC. Hotel is clean but not the lobby's not big enough. Overall it is an overpriced hotel. You can live in other hotel with the same hotel standard without having to pay that much. We wouldn't get a grab back to Manila that night and avail of their hotel car for 5000 pesos
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Maria Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, great amenities and awesome staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Marielle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
we had an amazing stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love the location and atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Vicky

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Excellent surrounding area.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

subhashini

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property.Great job!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Thelma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Impressed that they have a nurse in the hotel who is available for someone needing care. Overall experience was very positive
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Regina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome location and loved the Christmas decorations and festivities
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Nancy

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at Shangri-La the Fort
I had a fabulous stay at the Shangri-La the Fort. The staff was very attentive and helpful and friendly. The hotel was very comfortable and stylish and in a great location. I look forward to my next stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ferdinand

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Pinky

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
M
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023