Km5 Route de Casablanca Jnane El Qodate, Across from Grand Musée d'Eau, Marrakech
Bewertungen
6.8
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
12 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
12
21 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
21
8 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
8
8 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
8
8 von insgesamt 57 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
8
8.4/10
Sauberkeit
7.0/10
Personal & Service
6.8/10
Ausstattung
7.8/10
Zustand der Unterkunft
7.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Youssef
Mit der Familie gereist
5. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rooms were not clean.
Bad quality brrakfast.
This should be 3 stars hotel not 5 stars one
Youssef
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
von Sonntag bis Mittwoch keine frischen Brötchen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
6/10 – Okay
Ingrid, Morris Plains
Mit der Familie gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Didn't like the pillows.... Buffet dinner was very expensive
Ingrid
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Younès
1. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Younès
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Nouha
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ik vind het een mooie hotel met een prachtige zwembad maar het ontbijt was vreselijk de meloen was gewoon zuur door de warmte. Ik zou adviseren om de ontbijt kwaliteit wel te verbeteren want het ontbijt paste niet bij het hotel
Nouha
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Aboulkaid
Mit einer Gruppe gereist
15. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Client satisfait
Un special remerciement a Mr hassan à la reception
Aboulkaid
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Responsable reservation am 29. Okt. 2021
Tout d'abord nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de nous écrire suite à votre séjour au Riad Ennakhil 5*
Nous sommes ravis de constater que vous avez passé un merveilleux moment parmi nous et vous promettons d'optimiser d'avantage nos performances lors de votre prochain retour.
Très cordialement,
10/10 – Hervorragend
marouane
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
9. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Riad Ennakhil is by far the excellent hotel I have ever stayed in. Very clean rooms and space, very nice, professional and friendly staff.
Thank you Riad Ennakhil and I will be back soon.
marouane
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Responsable reservation am 29. Okt. 2021
Bonjour Cher(e) Client,
Nous vous remercions d’avoir choisi le Riad Ennakhil 5* et sommes ravis d’avoir pu contribuer à rendre votre séjour inoubliable et vous promettons d’être encore meilleurs lors de votre prochain retour.
Cordiales salutations,
8/10 – Gut
Abdel, Casablanca
Geschäftlich gereist
29. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bon rapport qualité /prix
Petit déjeuner copieux
Abdel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
YAHYA
30. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
YAHYA
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
21. Nov. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Equipes de la direction am 7. Dez. 2019
Bonjour ,
Nous vous remercions tout d'abord pour votre commentaire sur la qualité de nos services. Nous sommes ravis d'embellir votre séjour au sein de notre établissement .
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir très prochainement au sein de notre hôtel.
Cordialement
10/10 – Hervorragend
KAO
25. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
KAO
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Equipes de la direction am 5. Dez. 2019
cher KAO
Merci pour votre commentaire. Sachez que nous sommes heureux de vous compter parmi nos fidèles clients.
Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Bien cordialement
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
2/10 – Ungenügend
Yasmin
18. Aug. 2019
Yasmin
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
18. Aug. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit
This hotel is clean however food is the same everyday even the lunch and evening menu. Not worth going all inclusive. We had to get taxi evey evening so we could eat which to be honest wasnt cheap. If the hotel catered more food and varietys then we wouldnt have spent 2100 Dirhams in 6 days!! Hotel price definitely not worth it just so you have clean surroundings. You have to pay for water which 25dh compare to 4 outside but you cant bring food or water from outside. Hamnam was.nice and worth the price but was annoying that you have to pay for the sauna and jacuzzi. Outside swimming pool is nice and free but they play the same music all day long. I would say this hotel is not for family with kids more for couples or even honeymoon couples as it is quiet and out off the way from other tourist attractions. Restaurant manager is very lovely and good at having a banter with you and staff who stand by the front door very friendly and wiling to help.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
8/10 – Gut
Naima
9. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je le conseille fortement
Bonjour , super séjour au Ryad ennekhil le personnel est accueillant , la piscine et grande et propre . La chambre était propre et le petit déjeuner correct . Point négatif : la localisation, un peu loin du centre de Marrakech (20 minute en taxi ) , du coup si on prend un taxi c’est vite chère . Point positif : hôtel familial calme , parfait pour les couple et les familles . Hôtel propre. La literie confortable ++++ avec des lits kings size .
Naima
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
8/10 – Gut
Adil
22. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
overall good stay but read the details
It was a good stay. Since it was so hot in Marrakesh, we bought 4 bottles of water, but one person (seems like a director) didn't allow us to bring them to the hotel, we asked why? he asked how much we paid for our stay, we said just over a 100$ a night. he said, this hotel can go forward with a minimum of 200$ a night, so to compensate, they try to sell other services
Adil
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
8/10 – Gut
tanara
3. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótimo custo benefício
Atendimento excelente na recepção, restaurante deixou a desejar e a comida não vale a pena. Quarto confortável. A piscina é sempre convidativa.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
9. Juni 2019
Hotel loin de valoir 5*. Accueil moyen. Etat salle de bain robinetterie nul. Excentre. Pas de jardin. SPA basic. Propre mais service pas en rapport
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
4/10 – Schlecht
Alice, Nederland
Mit dem Partner gereist
6. Juni 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Zeer slecht ontbijt. Absoluut niet wat er staat vermeld op de site. Oud brood, slijmerige jam enz. De kamers hadden geen voorzieningen. Geen waterkoker, thee, koffie glazen in de badkamer, telefoon maar die was stuk. We mochten zelf geen water buiten het hotel aanschaffen. Dat moest naar binnen gesmokkeld worden.
Alice
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
5. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was very clean. They need to put more varieties to their breakfast (the options are very limited). The swimming pool was very clean
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
21. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff at night shift was very unprofessional. While checking in they couldn't find our reservation and wasted about an hour
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
21. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
19. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
17. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Don’t do it.
This hotel is masquerading as a 5 Star hotel whereas it is a 3 Star hotel at Best and that’s being generous. The upkeeping and overall Vibe at the hotel is of a bad standard. You have to chase housekeeping to ensure your room is cleaned but they Seem to have a habit of trying to Enter the rooms when not needed. On a positive note the Security at the front are pleasant as Well as the Brown uniformed guys. You Will require a lot of taxis to and from the hotel as the location is really bad if you want to visit the main City.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
jafnaso
Geschäftlich gereist
29. März 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The rooms and breakfast are good. Some of my colleagues found challenges dealing with staff though
jafnaso
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. März 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel staff especially reception, gave no details of anything at check in. Just given room key - no offer to take bags up even though we had a child with us and pram. No one can speak or understand English. We wanted to book excursions through the hotel and were told there's nothing to book just take a taxi wherever you want to go. We got dumped in the middle of no where by a taxi - the driver had no clue where we wanted to go. Morrocans can't remember the names their own sites or points in the city. All of them looking to make a fast buck out of tourists - saying taunting words like is one dirham too much for you to pay ? The next day after complaining to the same hotel manager, he miraculously pulls out a folder to book excursions and day trips via the hotel. Rooms sub par - very dusty felt like a smokers room. No slippers - towels hard and disgusting. Breakfast - very poor - barely any choice and hard stale bread served every day. Would not book here again - this is not a 5 star hotel at all.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
13. März 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The garden view overlooked the main road. The reception staff were unprofesional. I reported several issues, none were addressed.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
7. März 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel. Cependant à notre arrivée nous n’avons pas eu la chambre demandée (vue sur les jardins) car « certains clients avaient prolongé leur séjour » je ne trouve pas ça très professionnel. Sinon rien à redire sur le reste : l’hôtel est magnifique, propre et le personnel très gentil.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved my stay here, the staff were very helpful and friendly. the room was beautiful, friendly staff a peaceful nights sleep here.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent je recommande et surtout l’équipe au petit soin auprès de c’est client
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Stéphane, Paris
3. Jan. 2019
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hôtel accueillant / petit déjeuner pas terrible / chambre confortable
Stéphane
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
2/10 – Ungenügend
Paul, Cascais
17. Nov. 2018
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As I am sure you are aware I was out here on business, there just happened to be a national truck drivers strike the day i arrived and my shipment could not be delivered.I had booked for 11 days and used only 5 of them. When I informed the hotel I was going to be leaving early they informed me I probably wouldn't get any money back, but as I was returning in a week they could let me have the days in lieu...
Obviously on my return I was not given these days just the run around from manager to manager to a point that I checked out and went to a hotel just around the corner.
Not only have they lost my business they have lost the business of a rather company here in Marrakech who I have reported this to.
I guess if you just come out here and spend the time you booked then it is nice place, staff very helpful until you get to management level..
Paul
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2018
10/10 – Hervorragend
alex, paris
15. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bien accueilli bon hotel
Tres bon sejour hotel super tres propre personnel au top
alex
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2018
6/10 – Okay
Shainoor
29. Juli 2018
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent building but horrible service..
Excellent hotel but lousy service.. took us 2 hours to check in at 2:00 am in the morning.. staff just wouldn’t except our booking and wanted payment upfront even though it was prepaid by hotel.ca.. very frustrated.. 71 yrs old was fainting as it was a log day of journey and heat.. temps were at 38*C.. asked was water to drink and they wanted to be paid on the spot.. very rude and ignorant staff.. they need to improve their customer service... spiders in the rooms as it’s a big hotel and they gave us rooms that weren’t used for a while..
Shainoor
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
10/10 – Hervorragend
agd, Marrakech
23. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
c'est bien pour se détendre
agréable détente et le personnel est très bien la vue sur la piscine est jolie le soir manger en terrasse
agd
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2018
10/10 – Hervorragend
Sal
25. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You will not find better
A beautiful Palace. Large comfortable clean rooms. A large, intelligent and obliging staff. You have to be there to fully appreciate its beauty and comfort. Everything works perfectly, including the English, French and other language TV stations. PERFECT
Sal
8/10 – Gut
samira, rotterdam
7. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rustig schoon hotel
Super fijn hotel, mooi ingericht. Bedden liggen heerlijk. Met de auto zo in het centrum.
samira
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
8/10 – Gut
BOUDDINE
2. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable
C'est la deuxième fois que nous sejournons dans cet hôtel. Bon rapport qualité prix le personnel est très accueillants. Je recommande vivement
BOUDDINE
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
8/10 – Gut
Wiam, Amsterdam
30. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, good location
We had a pleasant stay. The rooms where so clean. Everyday we found our rooms cleaned up. Also very nice that the room had a lot of space. Nice pool. Breakfast also good. Only thing is the bad service if you want to eat lunch, we waited for an hour. Also we saw alot of other people complain about the service and food. Food was bad. Still i would recommend it for sure! just eat dinner outside!
Wiam
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017
6/10 – Okay
Sirine
25. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
bof
Le service est médiocre sinon l'hotel est bien situé
Sirine
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
4/10 – Schlecht
Sirine
24. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nul
Le service catastrophique!! j'ai etait bloquer deux fois a la reception car ils ne m'ont pas reconnu pendant plus de 30min c'est du n'importe quoi je n'ai jamais vu sa de ma vie. 1h pour un coca, room service unmangeable
Sirine
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
4/10 – Schlecht
HANAE
17. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad experience
I didn't like it there was no animation. The breakfast was a disaster there was hardly anything to eat. The bread was horrible
No cafe machine , there was absolutely nothing.
Buffet for dinner there was hardly something and it was tasteless.....
No animation very quit during day or night the bar close at 23h00 as well no A.C. no music.
Nothing for the children no clubs... anyways it was a very bad experience. Staff hardly any people. O feel sorry for them they are doing a lot of work.
The only thing who was good it's the pool
HANAE
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
16. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Nice. Pool Nice
Hotel Nice. Pool Nice. Service must be improved if 5*
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
10/10 – Hervorragend
Omar
8. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel Magnifique et très propre
Très bon rapport qualité prix , l'hôtel est magnifique et le personnel est très à l'écoute.
Omar
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leuk hotel maar niet dichtbij toeristische plekken
Mooi hotel en veel personeel niet allemaal evem vriendelijk alles werd goed schoon gemaakt en gehouden en je kon er lekker eten