Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Novotel Medellín El Tesoro

4.5 out of 5
Novotel Medellín El Tesoro
Cra 25a # 1 a sur 45, Medellín, Antioquia

Bewertungen

9.0

Wunderbar

710 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
156 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
36 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Edwin Marcelo Gordon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war eine tolle Erfahrung, es wurde alles gemacht was man sich vom Service wünschte ! immerwieder gerne ich komme gerne wieder.
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 2. Apr. 2024
Lieb Edwin,Wir danken Ihnen für die Beantwortung unserer Umfrage. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig. Sie motiviert uns, uns jeden Tag weiter zu verbessern. Ich werde Ihre Kommentare mit unserem Team teilen. Wir warten bald auf Sie.Herzlich

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy hotel for a short break
I was staying at this hotel with my mum. We both enjoyed the food offered, the attention at the bar and the drinks! The hotel is very cozy and feels more like a family place than just a (business) hotel. A small disappointment was the pool, which looked way bigger on the photos displayed than in reality. In my opinion, it is better to show what you offer and not try to make things look better than they are.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von David am 14. Apr. 2021
Dear guest We are so happy to read that you enjoyed your stay with us. We regret the small disappointment of the size of the pool, we were corroborating and the photos of the pool look just as it really is. We apologize for what happened. We hope that you returns soon so that you continues to enjoy our services. Novotel Medellin.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von David am 6. Dez. 2020
Estimado huesped Agradecemos su maxima calificacion y estamos felices de haber cumplido con sus expectativas. Deseamos que regrese pronto. Novotel Medellin El Tesoro

10/10 – Hervorragend

Emeli X. G.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a very nice hotel. I liked that it is located in a nice and safe shopping mall with lots of shopping, dining and entertainment options. The staff is helpful and friendly. The only thing is the breakfast buffet options are limited and boring.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 1. Mai 2024
Dear Emeli, We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important and helps us evaluate ourselves to improve every day, we will take your recommendations into account at breakfast, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 1. Mai 2024
Estimado Andres, Le agradecemos mucho por responder nuestra encuesta, Su opinión es muy importante para nosotros, nos motiva a seguir mejorando siempre, los esperamos pronto.Cordialmente,

2/10 – Ungenügend

Nathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 1. Mai 2024
Dear Nathan,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it helps us evaluate ourselves and continue improving every day, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Tamieka N, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome service and great breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 29. Apr. 2024
Dear TamiekaWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon. Have a nice day

10/10 – Hervorragend

Margarita

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El lugar está espectacular y la localización también! Súper seguro y todo accesible. Highly recommended!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 29. Apr. 2024
Estimada MargaritaEsperamos que se encuentre muy bien. Queremos agradecerle por haberse tomado el tiempo de responder a esta encuesta. Para nosotros, su opinión es muy importante, pues nos motiva a ser siempre mejores en nuestro servicio. Esperamos que regrese pronto a nuestras instalaciones. Que tenga un feliz día.

10/10 – Hervorragend

Melinae

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very convenient
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 23. Apr. 2024
Dear MelinaeWe hope you are fine. We want to thank you for taking you time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

john

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 23. Apr. 2024
Dear John We hope you are fine. We want to thank you for taking you time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Christy, Dallas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was excellent in my opinion. The staff was super nice, i was felt completely safe, and they were always so helpful with everything. This will definitely be the place i stay the next time i visit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 22. Apr. 2024
Dear Christy, We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean. The staff was always helpful and available. It was very nice that it was right next to the mall. Definitely a safe location.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 21. Apr. 2024
Dear KimberlyWe want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Ghislaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just AMAZING!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 21. Apr. 2024
Dear Ghislaine We hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Alexis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Novotel El Tesoro was very centrally located and has direct access to a great shopping mall. The dining options and the views from all areas are spectacular. The hotel's cleanliness is kept up very well and the hotel staff are nice and curtious. The spa experience was great and they gave me exactly what in asked for at affordable prices. The one thing I have to say is that the pool area is under construction and is being remodeled. Access to the pool is still allowed, but there is also no direct access to a poolside lounge area.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 19. Apr. 2024
Dear AlexisWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it helps us to evaluate ourselves and it also motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Argenis

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 19. Apr. 2024
Dear Argenis We hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Zulay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt very safe since I was traveling alone and the room was super clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. Apr. 2024
Dear Zulay,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, we will share your comments with our team, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Liliana, Middletown

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 18. Apr. 2024
Dear Liliana We hopr you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel. Have a nice day.

8/10 – Gut

JIWAN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the location you cant ask for better
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 16. Apr. 2024
Dear Jiwan,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it helps us to continue improving every day, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Carlos, Plantation

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is attached to a premier shopping Mall. El Tesoro. Lots of high end shopping and good restaurants. It does get a little crowded on weekend nights. The other city landmarks are about a 30 minute cab right through the city and with traffic. Otherwise like most other reviews of Medellin the city is marvelous. The hotel is great
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 16. Apr. 2024
Dear CarlosWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon to our hotel to keep enjoying it. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ataff at this property is beyond excellence. Fromt Dssk bars se urity housekkeping and restaurant staff are super and service beyond expectations. I will make this place my home away from home. Thanks
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 13. Apr. 2024
Dear George,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team, we hope to see you soon.Regards,

2/10 – Ungenügend

Sydney, Cedar Hill

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 14. Apr. 2024
Dear Syndey, We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it helps us to continue improving every day, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Jorge, MIAMI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing experience, professional and courteous service. Amazing breakfasts buffet with amazing choices to stodgy any taste or diet.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 11. Apr. 2024
Dear Jorge,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Christian, Davenport

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 12. Apr. 2024
Estimado ChristianEsperamos que se encuentre muy bien. Queremos agradecerle por haberse tomado el tiempo de responder a esta encuesta. Para nosotros, su opinión es muy importante, pues nos motiva a ser siempre mejores. Esperamos que regrese pronto a nuestras instalaciones. Que tenga un excelente día.

4/10 – Schlecht

kelvin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 10. Apr. 2024
Dear Kelvin,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, we hope to see you soon.Regards,

6/10 – Okay

David, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No coffee machine in the rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 10. Apr. 2024
Dear David,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it helps us to continue improving every day, we will take your recommendations into account, we hope to see you soon.Regards,

2/10 – Ungenügend

Trey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This property was terrible, they charged me additional charges and did not explain what the charges were. And they charge you a checking in fee which is unheard of, just be careful if you’re an American because they will try and finesse you.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 10. Apr. 2024
Dear Trey,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it helps us to continue improving every day, we will take your recommendations into account, we hope to see you soon.Regards,

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They have hidden fees and security always watching you for no reason
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 8. Apr. 2024
Dear KevinWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important, since it helps us to evaluate our service. We are sorry that your experience did not meet your expectations. However, we would like to clarify that we have not hidden fees. That is something clear through our government that if a guest does not have a package included, for example the breakfast, the guest will have to pay for the VAT (19%) of the stay. On the other hand, security guys are always taking care of us and our guests, that is why they are always watching everything. We do not want you to take this personal. We hope you give us another opportunity to serve you in the future. Come back soon. Have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un buen lugar, muy bonito y cómodo, aparte tienes fácil acceso al centro comercial, la recomiendo
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 6. Apr. 2024
Estimada Geraldine,Le agradecemos mucho por responder nuestra encuesta, su opinion es muy importante para nosotros, nos motiva a seguir mejorando cada dia, los esperamos pronto. Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 15 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 6. Apr. 2024
Dear Sarah,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Bastante caro para tan poco
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 5. Apr. 2024
Estimada Sra. Sandra,Le agradecemos mucho por responder nuestra encuesta, su opinion es muy importante para nosotros, nos ayuda a seguir mejorando cada dia, seguiremos trabajando para ofrecer el mejor servicio a nuestros huespdes, los esperamos pronto. Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a very good hotel in Medellin. I will be to back
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 4. Apr. 2024
Dear WilliamWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to improve our service. We hope you come back soon. Have a nice day.

8/10 – Gut

sylvain

Mit dem Partner gereist
Endroit propre bien situé, mais très ennuyant à la piscine, pas de monde et de musique. personnel à la réception no jovial , trop sérieux, pas une bonne ambiance et accueil.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 4. Apr. 2024
Cher SylvainNous espérons que vous vous sentez très bien. Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre à cette enquête. Pour nous, votre avis est très important, car il nous aide à nous évaluer et nous motive à toujours être meilleurs dans notre service.Nous sommes vraiment désolés que votre séjour n'ait pas été parfait. Mais nous vous invitons à revenir pour profiter de notre service amélioré. De la piscine, et du bar que nous ouvrirons prochainement.Passe une bonne journée.

10/10 – Hervorragend

Gaetano

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exellent in all aspects
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 2. Apr. 2024
Estimado GaetanoEsperamos que se encuentre muy bien. Queremos agradecerle por haberse tomado el tiempo de responder a esta encuesta. Para nosotros, su opinión es muy importante, pues nos ayuda a evaluarnos y nos motiva a ser siempre mejores en nuestro servicio. Esperamos que regrese pronto, y que tenga un feliz día.

8/10 – Gut

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 2. Apr. 2024
Estimada AnaEsperamos que se encuentre muy bien. Queremos agradecerle por haberse tomado el tiempo de responder a esta encuesta. Para nosotros, su opinión es muy importante, pues nos ayuda a evaluarnos y nos motiva a ser siempre mejores en nuestro servicio. Esperamos que regrese pronto y que tenga un excelente día.

10/10 – Hervorragend

Abdiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 31. März 2024
Dear Abdiel,We thank you very much for answering our survey, your opinions are very important to us, it motivates us to always continue improving, we are glad that you enjoyed your stay, we hope to see you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Lilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 3. Apr. 2024
Dear Lilian,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, we hope to see you soon.Regards,

8/10 – Gut

Sue

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property in general is ok just don’t get excited with the pool area, is under renovation. Also be prepared to get additional taxes never mentioned.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 30. März 2024
Dear Sue,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue constantly improving, we will continue working to make our guests' stay unforgettable. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Fernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This Hotel Novotel, is absolutely amazing, it is so clean, beautiful, the staff is so helpful and very kind, I highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 29. März 2024
Dear Mr. Fernando, We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our work team. we wait for you soon.Regards,

8/10 – Gut

German Alejandro

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They did charge us taxes as we were locals, arguing that we must have had taken at least 2 services in order to avoid these charges, in other words, they obliged us to pay taxes
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 25. März 2024
Dear German,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day. We will take your recommendations into account, we hope to see you soon.Regards,

8/10 – Gut

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
J'ai bien aimé l'hôtel et sa simplicité. La seule que j'ai remarqué est un manque d'insonorisation, je me suis faite réveillée quelques fois lorsque mon voisin entrait dans sa chambre. Sinon, tout était bien, nourriture, personnel et propreté!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 22. März 2024
chère Jessica,Nous vous remercions beaucoup d'avoir répondu à notre sondage, votre avis est très important pour nous, il nous motive à continuer de nous améliorer chaque jour, nous prendrons en compte votre recommandation concernant la sonorisation. Nous vous attendons bientôt.Cordialement,

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Novotel is well-located within the Tesoro mall and offers great service.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 26. März 2024
Dear MichelWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon. Have a nice day. Sara SuazaVIP Concierge

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the hotel a lot, it was beautiful, had a lot of great services. The spa was really good, we liked that it was connected to the mall and had a lot of stuff around the area for us to do.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. März 2024
Dear Nicoles,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Luis M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice customer service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. März 2024
Dear Luis,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Giovanny Alberto Vazquez

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent and very informative. The Novotel was a really nice hotel but the staff made our stay extra special with the caring welcome and hospitality during our stay there. I would definitely be staying here again the next time I come to Medellin, Colombia.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. März 2024
Dear Giovanny,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Juan Esteban Mejia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. März 2024
Dear Juan,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Esther

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I will definitely stay here again
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 18. März 2024
Dear Esther,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your comments with our team. we wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

gissy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel and location connected to a big mall with a lot of dinning options. Rooms are very big clean, over all great experience
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Andrever Giraldo, Gerente de turno am 16. März 2024
Dear Gissy,We thank you very much for answering our survey, your opinion is very important to us, it motivates us to continue improving every day, I will share your opinion with our work team. We wait for you soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Virgilio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently had the pleasure of staying at Novotel Medellín and it was an unforgettable experience. From the moment I arrived, the staff went above and beyond to ensure my comfort and satisfaction. The luxurious accommodations, coupled with exceptional service, made my stay truly memorable. The hotel’s prime location made exploring the city a breeze, and I can’t wait to return to Novotel Medellín on my next visit. Highly recommended .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 15. März 2024
Dear VirgilioWe hope you are fine. We want to thank you for taking your time to answer to this survey. For us, your opinion is very important since it motivates us to be always better at our service. We hope you come back soon, we will be waiting. Have a nice day

2/10 – Ungenügend

FANGSHU

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Les pedí al hotel una factura digital cuando hacía check out y la recepcionista me contó que se iba a demorar unos 15 minutos en enviármelo pero realmente ya pasaron 3 días sin que haya recibido nada por parte de ellos. El número en la app no está disponible y me están ignorando la demanda totalmente no importa qué urgencia tenga por sacar ese papel. Muy mala atención!!!
Antwort von Departamento de reservas am 15. März 2024
Buenos dias estimado FANGSHU.Agradecemos su comentario. Realizando el respectivo seguimiento hemos evidenciado lo siguiente:1) nuestro hotel emitió la factura corresponidente a Expedia.com (medio por el cual se realizo la reserva y por el cual ingreso a nuestro sistema) el dia de su check out 12 de marzo de 2024.2) Nuestro gerente de turno le solicitó un correo electronico por el chat en linea de expedia.com el dia 13 de marzo 3) el dia 14 de marzo recibimos la información por su parte del correo electronico donde deseaba le realizaramos la factura, este mismo dia se procede a compartir el documento respectivo.Continuamos muy atentos a sus importantes comentarios.

10/10 – Hervorragend

paula

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sara Suaza VIP Concierge am 1. Apr. 2024
Estimada Paula Esperamos que se encuentre muy bien. Queremos agradecerle por haberse tomado el tiempo de responder a esta encuesta. Para nosotros su opinión es muy importante, pues nos ayuda a evaluarnos y nos motiva a ser siempre mejores en nuestro servicio. Esperamos que regrese pronto a nuestras instalaciones. Que tenga un feliz día.