Außenbereich

Bewertungen von Beacon Hotel South Beach

3.5 out of 5
Beacon Hotel South Beach
720 Ocean Dr, Miami Beach, FL

Bewertungen

8.0

Sehr gut

1158 von insgesamt 2339 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
538 von insgesamt 2339 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
279 von insgesamt 2339 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
173 von insgesamt 2339 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
191 von insgesamt 2339 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Emine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel lag am ocean Drive und damit direkt am Strand. Zeitgleich nicht weit weg von der Innenstadt entfernt. Das Personal war jederzeit freundlich und hilfsbereit bei fragen bzgl der Umgebung und des Aufenthaltes. Das Frühstück war sehr gut und abwechslungsreich! Diese Unterkunft würde ich jederzeit wieder buchen. Es war einfach aber gut ausgestattet und die Location war super.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Beacon Management am 5. März 2024
Dear Emine,Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, nettes Personal, immer wieder gerne!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Beacon Management am 3. Feb. 2024
Dear Katharina.Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again for another memorable experience.

8/10 – Gut

Maren

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Beacon Management am 1. Sept. 2023
Dear MarenThank you for your review and feedback. We look forward to host you again for another memorable experience.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Beacon Management am 19. Juni 2023
Dear Guest.Thank you for taking the time to rate your experience with us. We look forward to host you again in a near future.

10/10 – Hervorragend

Bernd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liegt sensationell
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Agustin C am 3. Apr. 2023
Dear guest,Thank you for your review and feedback, we hope to host you again in a near future.

6/10 – Okay

Dominik

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage top. Natürlich ist es dort ein bißchen lauter. Früstück war nach einer halben Stunde vergriffen. Das Hotel ist ein alles in allem mal wieder renovierungsbedürftig. Man hat das Gefühl, dass im Moment mehr Geld rausgeholt als reingesteckt wird. Zum reinen Übernachten im Hotspot geeignet.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Agustin C am 21. Aug. 2022
Dear guest,Thank you for your review and feedback, we hope to host you again in a near future.

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel in sehr guter Lage und sehr gutem Preis-Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Agustin C am 19. Aug. 2022
Dear guest,Thank you for your review and feedback, we hope to host you again in a near future.

8/10 – Gut

Isabelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkmöglichkeiten teuer. Allerdings gut zur Fuß alles erreichbar. Frühstück nur einmal holen mit einem Bändchen möglich, was etwas doof ist, da man alles mitnehmen muss. Personal super hilfsbereit.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Agustin C am 15. Aug. 2022
Dear guest, Thank you for your review and feedback, we hope to host you again again in a near future.

10/10 – Hervorragend

Stephan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice stay in Miami Beach
We were there with the family and had a total of 3 rooms. All rooms were clean and comfortable. We enjoyed the central location and will gladly come back to this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Agustin C am 9. Aug. 2022
Dear guest, Thank you for your review and feedback, we hope to host you again in a near future.

4/10 – Schlecht

Vanessa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider ist es echt nicht sauber im Hotel ich habe immer mit langer Kleidung im Bett geschlafen und die Dusche hat auch nur entweder kaltes oder heißes Wasser zur Auswahl. Sauberkeit war wirklich ganz furchtbar aber das Personal war dafür wirklich sehr nett immerhin
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022
Antwort von Agustin C am 22. März 2022
Dear guest, Thank you for your review and feedback, we will be sure to follow up with our housekeeping team pertaining to this review and be sure to correct the issue and avoid from having this inconvenience reoccur. We hope to host you again in a near future.

6/10 – Okay

Julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Etwas in die Jahre gekommen
Das Hotel ist von außen Top und ebenfalls die Lobby. Die Zimmer sind renovierungsbedürftig. Trotz zwei Nächten fand keine Zimmerreinigung statt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Agustin C am 16. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for your review and feedback, we hope to host you again in a near future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Deutlich in die Jahre gekommen
Das Zimmer ist nun schon deutlich in die Jahre gekommen. Das Zimmer wurde zwischendurch nicht gereinigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hotel Management am 11. Dez. 2021
Dear Guest Thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience caused with the cleanliness. We do hope can we make it up to you during your future stay.

10/10 – Hervorragend

Marion

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kleineres uriges Hotel direkt am Ocean Drive. Personal sehr nett und aufmerksam. Wir konnten nach dem Auschecken unser Gepäck einlagern und noch den Tag am Strand nutzen, incl. Strandhandtücher.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Hotel Management am 11. Dez. 2021
Hello Marion Thank you for your review, your feedback is very appreciated. We are delighted to hear our staff was very helpful throughout your stay. We look forward to hosting you again in the near future

10/10 – Hervorragend

Tomasz, CHICAGO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not your average Mariot or Hilton. This hotel is totally different and unique. Super friendly Staff. Chiara is super nice and very helpful person. Amazing sunrise in our oceanview room. Great breakfast selection. Amazing late night fun. Will come back every time when visiting South Beach. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Hevere

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
None
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gulchehra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Manuel

Overpriced on expedia and they have their own $40 service fee a day for the amenities that you have to pay in full once you check in while also applying a $100 hold on the card.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Karan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stage were very friendly and professional especially the receptionist on first day at the check in, he was very polite and friendly, thank you, Tashkor Edirim Afandi
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 20. Mai 2024
Dear Karan,Thank you for your review and feedback, we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great spot on Ocean Drive
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 19. Mai 2024
Dear David.Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again for another memorable experience.

2/10 – Ungenügend

Betsy C

Gut: Zustand der Unterkunft
No me sentí segura y además hubo mal trabajo en la propiedad y retuvieron mi dinero por ineficiencia de ellos
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 19. Mai 2024
Dear Betsy,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is so valuable to us. We sincerely apologize for any inconveniences you have encountered throughout your stay. We hope to get the chance to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

gibrian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
N/A
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 19. Mai 2024
Dear Gibrian,Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

LeAndre

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok. Toilet had stains on it I left my clothes in the top drawer. Kept calling, guess I’m not getting my clothes back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Akjol

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 20. Mai 2024
Dear Akjol,Thank you for your review and feedback, we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Beacon Management am 19. Mai 2024
Dear Yvonne,Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again for another memorable experience.

2/10 – Ungenügend

Don, El Paso

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 20. Mai 2024
Dear Don,Thank you for rating your experience with us. We never want our guests to leave unhappy, and from your rating, it is clear that we let you down. We are sorry your visit did not live up to your expectations and hope you will give us another opportunity to regain your trust.

6/10 – Okay

Fiona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Staff was good, did their best to accommodate requests.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Fiona,Thank you for rating your experience with us. We look forward to hosting you again shortly, confident we can better impress you.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Took a solo trip and Beacon was a great option! Staff was great as always and always enjoy the complimentary breakfast! I also love the easy access to the beach.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Rebecca,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Dante

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great staying at the beacon! The staff was very welcoming and Francisco was very professional.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Dante,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Marcelo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good option right on Ocean Drive. Clean, comfortable, great service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Marcelo,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

8/10 – Gut

Delia

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Delia,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

4/10 – Schlecht

Imari

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear ImariThank you for rating your experience with us. We look forward to hosting you again shortly, confident we can better impress you.

8/10 – Gut

Bruce

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great location and ambience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Bruce,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Toya, Jersey City

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Oscar at front desk helped us before arriving with our disabled Mom. We had early check-in. 1sr floor disability room that was beautiful and comfortable Breakfast included was yummy. Staff amazing overall a wonderful stay we will be back this summer. Thanks again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Toya,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved our stay.Staff were great we had the best room the view was zmazing
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Roger,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

4/10 – Schlecht

Denise

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The good: The location was amazing!!!!The front desk staff and concierge were fantastic. The restaurant staff and service were great. The bad: The rooms are small. We requested to be moved from our first room because my husband was too tall and could not stand up completely in the bathroom (6’3). The next room the ceiling in the bathroom was higher. The overhead light for the room did not work. The telephones don’t work. Our room was not swept at all during our stay (Thursday-Sunday), and the location is across the street from the beach! Definitely was not worth the price! Would not return.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Denise,Thank you for your review and feedback. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience you have experienced. I have forwarded your comment to the right department for review. We hope you allow us a second opportunity in the near future.

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear WilliamThank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

6/10 – Okay

Charles

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
A big hotel with large rooms, with small, but adequate toilet/washroom facilities. HOWEVER be wary of hidden charges. I booked through EXPEDIA, and what I paid them, was not the final charge. The hotel charges you $40 for service, per room when you book in at the counter. This should be factored in when you book. I’ll contact Expedia about this, but it should not happen. The hotel itself, provided you are not looking for a view, is ideal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Charles,Thank you for your review and feedback. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience you have experienced. I have forwarded your comment to the right department for review. We hope you allow us a second opportunity in the near future.

2/10 – Ungenügend

James

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lots of hidden fees associated with this booking please be aware of convenience fees holds and no refunds ! The price is not worth the benefits.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear James,Thank you for your review and feedback. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience you have experienced. I have forwarded your comment to the right department for review. We hope you allow us a second opportunity in the near future.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was so humid inside, the bedding felt wet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 16. Mai 2024
Dear Timothy,Thank you for your review and feedback. we look forward to hosting you again for another memorable experience.

6/10 – Okay

Keonie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property has no pool!!!!! The rooms are small. Moved to new room it had smell couldn't be removed with clorox, candle or spray. Phone not work in room or internet. Staff friendly and water pressure great. Francisco housekeeping awesome the ladies not helpful. We came with group and overall we had a good time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear KeonieThank you for your review and feedback. So sorry for the issues you encountered during your stay. We would love the chance to welcome you back again as we are confident that we can better impress you.

8/10 – Gut

CHUNWU

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Space seems too small and our room has not even a chair or desk
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear Chunwu.Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again shortly.

4/10 – Schlecht

GLENDA

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rooms are very out dated. Don't do the "free" breakfast! It's a buffet style & I got food poisoning. Loaction is excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear Glenda.Thank you for your review and feedback. So sorry to hear about the issues you encountered during your stay. I would love to get the chance to welcome you back again for a 10-start stay.

6/10 – Okay

Caroline

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I was disappointed in my overall experience. The art deco history is what attracted me to the building in the 1st place but I was not expecting amenities from the art deco era! 1. No ice machine! I wanted to make a drink and had no ice to enjoy it. That’s a big negative. 2. No microwave! I had some leftover dinner which was really good BTW and had no means of reheating it. 3. No freezer in the mini fridge. It wasn’t a deal breaker but when there are no ice machines then having a freezer would have been nice. and went to the front desk to asThe rooms had small refrigerators but no freezer inside so I
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear Caroline.Thank you for your review and feedback. As we continue to enhance our property, we will be sure to consider your review. We hope to host you again in the near future.

6/10 – Okay

Earl

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Need microwaves & bigger rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear Earl,Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again shortly.

8/10 – Gut

Meghna

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management. am 6. Mai 2024
Dear Meghna,Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again shortly.

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gokturk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great Italian restaurant, great breakfast and room had a wonderful view. I would love to stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Beacon Management am 1. Mai 2024
Dear Gokturk,Thank you for your review and feedback, we look forward to hosting you again shortly.

10/10 – Hervorragend

Mona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management am 1. Mai 2024
Dear Mona,Thank you for your review and feedback, we look forward to hosting you again shortly.

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Beacon Management am 6. Mai 2024
Dear KristinThank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again shortly.

10/10 – Hervorragend

Chinina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a very good experience at the Beacon clean, good breakfast, fine dining and great rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Beacon Management am 30. Apr. 2024
Dear Chinina.Thank you for your review and feedback. We look forward to hosting you again in the near future.