Außenbereich

Bewertungen von Hilton Garden Inn Miami Brickell South

3 out of 5
Hilton Garden Inn Miami Brickell South
2500 Brickell Ave, Miami, FL

Bewertungen

7.2

Gut

323 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
290 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
156 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
119 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
114 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sicheres und sauberes Hotel. Nahe an der Innenstadt von Miami gelegen. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von The Hilton Garden Inn Miami Brickell South am 17. Nov. 2022
We are so happy to hear you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, man ist schnell in Miami Downtown. Möglichkeit an der Unterkunft zu parken (aber nicht ganz billig) und einfach Anreise. Leckeres Frühstück mit frischem Obst.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Christopher am 14. Mai 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback und für Ihren Aufenthalt bei uns. Sichere Reisen.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Derzeit grosse Baustelle
Baulärm ab 7.00 Uhr morgens, nur teures Valet Parking, beides wurde bei der Buchung nicht angegeben. Nicht korrekt von Ebookers. Hotel wollte die Buchung nicht mehr kostenfrei stornieren.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Katrine - Guest Services Manager am 4. März 2018
Thank you for your feedback! We apologize for the inconvenience you experienced. We hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

anna, Hamburg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Liegt gut aaaaber...
Bilder haben überhaupt nichts mit dem Hotel zu tun ausser Pool-Bild Enttäuschend, Fruehstueck im Hoteleingang Das Hotel eine Baustelle macht einen dreckigen Eindruck obwohl die Putzfrauen versuchen es instand zu halten. Zusätzlich ist das Hotel eine Notunterkunft für Huracane geschädigte die sehr niedriges Benehmen zeigen und das machte den Aufenthalt noch unangenehmer denn es gab sogar einen Polizei-Einsatz weil von einer Frau die Zimmer Tür eingeschlagen wurde im Drogenrausch Für dieses Geld ist das Hotel, welches eine Absteige ist, viel zu teuer Es liegt sehr schön und günstig aber SICHER NICHT ZUM WEITEREMPFEHLEN.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Katrine - Guest Services Manager am 13. Dez. 2017
Hallo, wir freuen uns über Ihr Feedback. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erfahren haben. Bitte lassen Sie uns wissen, ob wir noch etwas hinzufügen können. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Chance geben und uns besuchen, sobald wir ein Hilton Garden Inn werden.

6/10 – Okay

Anne, Köln

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, etwas in die Jahre gekommen
Die hier auf der Website gezeigten Fotos sind sehr vorteilhaft. So schön sieht das Hotel in Wirklichkeit nicht aus. Besonders die schönen Bilder von der Lobby sind Fake. Diese Lobby existiert so nicht. Vielleicht soll es mal so aussehen nach der Renovierung, in der sich das Hotel momentan befindet. Das Hotelpersonal ist sehr freundlich. Das Frühstück war für amerikanische Verhältnisse gut. Es gab sogar geschnittenes frisches Obst (Melonen und Ananas)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Katrine - Guest Services Manager am 10. Nov. 2017
Thank you for your feedback! We apologize for the inconvenience and note that we are here to make sure your stay is memorable. I will be sure to pass along your comments! We pride ourselves in having top notch customer service and appreciate it when we get any feedback so we know where we can improve. We hope you can visit us again soon after our conversion to Hilton Garden Inn is complete. Thank you!

4/10 – Schlecht

Armin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht weiter empfehlungsert
Baustelle ! Kein Wasserdruck zum Duschen Pool Umgebung unzumutbar Keine Taxis vorhanden Keine Restaurant in der Nähe keine Getränkebar nur zum schlafen geeignet
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Thank you for completing the guest survey. Your opinion matters to us and we appreciate your time and consideration. Hotel Urbano

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in direkter Nähe zu Key Biscsane
Sehr sauber, richtig großes Frühstücksangebot, tolle, ruhige und moderne Zimmer. Gute Infrastrukturelle Lage. Wir waren sehr zufrieden.
Antwort von Hotel Urbano am 22. März 2017
Sehr geehrter Gast, ich möchte mich bei Ihnen für den Aufenthalt im Hotel Urbano bedanken, Ihr Feedback ist sehr wichtig. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.

4/10 – Schlecht

Beat, Therwil

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wenn möglich meiden
Die erste Nacht nach der Ankunft. Der Parkplatz ist für die kurze Zeit extrem teuer. Im Bad fehlten einige Schrauben. Der Teppich im Zimmer war schmutzig und müsste längst ersetzt werden. Die Angestellte welche den Toast auffüllte, hatte zwei Scheiben zu viel, welches nicht mehr in der Ablage versorgt werden konnten. Folglich wanderten dies zwei Scheiben in den Abfall! Geht gar nicht!!!
Antwort von Katrine - Guest Services Manager am 8. Dez. 2016
Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft.

8/10 – Gut

wp, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Stadthotel mit Key Biscayne-Nähe
Dieses Hotel befindet sich 25 Autominuten von Southbeach entfernt, von Key Biscayne nur 10 Min. Auch Coconut Grove, das Seaaquarium, Little Havanna und schließlich der Airport sind 15-30 Min. entfernt. Damit liegt das Hotel südlich zentral von Miami direkt an der Hotelstraße Brickell Avenue. Allerdings liegt das Hotel auch direkt an einer Hochstraße, hat aber schallgedämpfte Fenster. Leider sind die Parkgebühren dieses Hotels sehr hoch (30 Dollar dieNacht). Recht ansprechende Zimmer, galerieartige Gänge und moderne Lobby, auch der Poolbereich ist überraschend schön, so dass man nach einem langen Reisetag recht gut bei der Happy hour entspannen kann. Das Frühstück in der Lobby ist o.k., das Personal zuvorkommend.
Antwort von Guest Services am 1. Apr. 2016
Vielen Dank für die Zeit aus Ihrem Tag nehmen über Ihren letzten Aufenthalt bei uns zu reagieren. Wir arbeiten sehr hart daran, unsere Einrichtungen und Dienste , um sicherzustellen, sind überlegen und wir bemühen uns um das beste Hotel zu sein. Es klingt wie wir Ihre Erwartungen erfüllen. Wir nehmen alle Bewertungen positiven und negativen sehr ernst , und Ihr Feedback hilft uns, für unseren nächsten Gast oder Ihrem nächsten Besuch im Hotel Urbano at Brickell verbessern.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Guest Services am 21. Mai 2016
Thank you choosing Hotel Urbano at Brickell for your accommodations. We look forward welcoming you back in the near future .

10/10 – Hervorragend

Luis, West Vancouver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 8. Apr. 2024
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We strive in delivering memorable experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Roberto, Panama

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
el hotel es viejo, sin embargo los cuartos son relativamente nuevos. El hotel no tiene muchas amenidades. El aire acondicionado del cuarto hace mucho reuido y nos toco un cuarto hacia la calle con mucho trafico y ruido. Baño muy chico.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 3. Apr. 2024
Gracias por elegir el Hilton Garden Inn Miami Brickell. Le agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus comentarios y nos aseguraremos de transmitir sus comentarios al departamento necesario para abordar los problemas que experimentó durante su estadía. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.

8/10 – Gut

Jessica Palma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 31. März 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are so glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope tto welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the convenience of having the train station about a five minute walk made it a great place to stay for ultra. it’s really quiet and quick to get to if driving or ubering. also really clean and the staff was really friendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 27. März 2024
Jonathan, Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. We are so happy to hear that you enjoyed your stay during Ultra! We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

June

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell for your recent stay. We are so glad to hear you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Janice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed walking around the area. There are some great spots to check out. The check in process was great and the personnel for the desk, rooms and bar area were wonderful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for your time in providing feedback regarding your stay with us. We are thrilled to hear that your experience was delightful, including the team members interaction during your time at our Hotel. We appreciate your business and look forward to possibly having you again as our guest.Yours in Hospitality,

8/10 – Gut

Rhonda Kay

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to cruise terminal and offered a shuttle.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for taking the time to provide us with a survey regarding your experience with us. We appreciate your business and hope to have you back again as a guest to our property.Yours in Hospitality,

4/10 – Schlecht

Tammi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon check-in the lady at the desk was rude and unfriendly. Once we got to the room we had a toilet that didn’t flush and the room was very dark. Went back down to the front desk, the lady was still rude and didn’t appear to care. She stated I needed to wait for maintenance, after waiting on maintenance for an hour I went back down to complain again. This time I just begged to be moved instead of waiting again. She finally agreed. Once we get to the new room with all of our belongings including groceries the refrigerator doesn’t work. Smh. She said there was nothing she could do. Just all around frustrating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for your time taken to provide us with your feedback. We truly appreciate your patience throughout your experience at our Hotel. We have taken this information into consideration and assure you to take the necessary steps into training our team during such incidents. For your next visit to Miami, FL, please reach out directly so we may take the opportunity to rectify this situation.Yours in Hospitality,

10/10 – Hervorragend

Kristi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staying for work. This was convenient off and on Rickenbacker Causeway for me and i felt safe. They have valet available all night, and the front desk was very responsive. Would recommend this property.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for your feedback regarding recent stay at our property. We are thrilled to hear you enjoyed your time at our hotel.We hope to see you again soon in the near future!Yours in Hospitality,

2/10 – Ungenügend

William

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not Good.
The hotel itself was nice. However, they left their pool/outdoor music on all night and they were clueless about their shuttle to the port and lied to us about it. The staff were absolutely clueless... one telling us one thing and the other another thing. My recommendation would be for them to cut ties with their shuttle service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for your survey regarding your stay at our Hotel. We apologize for any challenges experienced during your time on our property. We have taken into consideration your feedback and assure to take action with training our staff in such incidents.We hope for the next opportunity to have you stay with us.Yours in Hospitality,

8/10 – Gut

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for the time taken into providing us with your feedback regarding your stay. We are excited to hear your time at our hotel was enjoyable.We appreciate your business and look forward to your next stay with us!Yours in Hospitality,

6/10 – Okay

Maria

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for providing us with your feedback regarding your stay at our property. We sympathize with you for any concerns you may have in reference to scoring us with a 6/10. We hope for the next opportunity to have you as a guest during your next visit in Miami, FL, where we may possibly exceed your expectations as a valued customer.Yours in Hospitality,

2/10 – Ungenügend

Kate

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in was ridiculous. They told us "10 minutes" for 45 minutes. No clue what was going on. The process was insane and one of the women just flat out lied about the situation. It just cannot be this hard man
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for the time taken into providing us with your feedback. We appreciate your patience and apologize for any challenges experienced during your stay at our hotel. We find the satisfaction of our guests highly important and assure we have taken the proper steps into training our staff through similar incidents.We hope for the next opportunity to have you as a guest at the Hilton Garden Inn - Miami Brickell South.Yours in Hospitality,

4/10 – Schlecht

Sung Tae, East Rutherford

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible shower head water pressure, valet only parking for $25/day, no complementary water bottles in room, room cleaning available only every other day, some of the elevators were out of service, breakfast was super basic.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for staying with us at the Hilton Garden Inn Miami - Brickell South. We truly appreciate your business and value your feedback regarding your stay.We have taken into consideration the information you have provided and will assure to take the necessary steps to address your concerns mentioned. We hope this will not affect you as a loyal guest to our property and hope for the next opportunity to your next stay with us.Yours in Hospitality,

10/10 – Hervorragend

Katrina

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you taking the time to complete this survey regarding your stay with us! We are ecstatic to hear your time at our hotel was amazing. We truly appreciate your business and look forward to your next visit in Miami, FL.Yours in Hospitality,

6/10 – Okay

alejandro

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for the time taken into providing us with your feedback regarding your stay at our hotel. We sympathize with you for any concerns you may have had throughout your visit. We value this information and hope to have you again in our property as a loyal guest to us.Thank you for staying with us at Hilton Garden Inn Miami - Brickell South.Yours in Hospitality,

6/10 – Okay

alejandro

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Falta de mantenimiento y pésimo servicio de limpieza de la habitación
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Saludos Cordiales,Gracias por brindarnos sus comentarios sobre su estadía en nuestro hotel. Nos solidarizamos con usted por cualquier desafío que haya experimentado durante su visita. Hemos tomado en consideración esta información y podemos asegurarle que hemos tomado las medidas necesarias para abordar estas inquietudes. Gracias nuevamente por su paciencia y esperamos la próxima oportunidad de tenerlo como huésped en nuestra propiedad.Sinceramente,

8/10 – Gut

jahnna

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for staying with us at the Hilton Garden Inn Miami Brickell South. We truly appreciate your business and the feedback provided through this review.We hope to see you again in the near future.Yours in Hospitality,

10/10 – Hervorragend

George

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Chantal Russo | General Manager am 7. März 2024
Warm Greetings!Thank you for your feedback regarding your recent visit to our hotel. We are excited to hear your stay with us was enjoyable. We value your business and look forward to your next reservation at the Hilton Garden Inn Miami - Brickell South.Yours in Hospitality,

2/10 – Ungenügend

Nabeel

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 29. Dez. 2023
We sincerely value and appreciate your feedback in regards to your recent stay at The Hilton Garden Inn Miami Brickell. We strive to provide the best possible experience for our guests, and we are sorry to hear that we fell short of meeting your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and hopefully ensure we can deliver on our service.

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Worth the money
There was finger nail polish on our sheets but they gave us new ones. Everything else was Hilton quality.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 29. Dez. 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. We are so glad to hear you enjoyed your stay overall with us. We value your feedback and thank you for taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Terry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Staff was nice, room clean and nice. Informed desk i was checking out between 330 and 4 to ensure i could get my car. When i tried to check out a t 4, no one was at desk, knocked on staff only door, man came out half awake and checked me out. Said valet would be right out. 30 minutes past, found valet station unlocked, found my keys and everyone elses but could not find car. Finally valet came out, spoke no English, none. I could have taken every key, will never stay at hilton again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. Thank you for taking the time to share your feedback as it is very valuable to us. Please accept our sincerest apologies with the issues experienced at the time of check out with our front desk and valet service. We will ensure to pass on this information to the necessary department heads to avoid this issue from happening in the future. We do hope you are able to give us a second opportunity and we are able to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Maranda

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. Thank you for taking the time to share your feedback. We are so glad to hear that you enjoyed your stay overall and we hope to welcome you back the next time your travels bring you to the area.

8/10 – Gut

susie

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
hotel is old and in need of some modernization.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Gracias por elegir el Hilton Garden Inn Miami Brickell y gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Sus comentarios son muy valiosos para nosotros. Nos aseguraremos de transmitir sus comentarios a la alta dirección para mejorar la experiencia general. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.

10/10 – Hervorragend

María

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente toto!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Gracias por elegir el Hilton Garden Inn Miami Brickell y gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Sus comentarios son muy valiosos para nosotros. ¡Esperamos verte pronto!

10/10 – Hervorragend

María

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La ubicación es magnífica !!!! El hotel tiene todo lo que se necesita para estar cómodo. Ropa de cama y toallas impecables, las habitaciones excelentes de tamaño y limpieza. Disfruté enormemente mi estadía, staff súper servicial y amables !!! Le doy un 10 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Gracias por elegir el Hilton Garden Inn Miami Brickell South. Estamos muy contentos de saber que tuvo una estadía excepcional y disfrutó de su experiencia en general. Esperamos darle la bienvenida de nuevo a nuestro hotel muy pronto.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Miami Brickell. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Lizzett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was wonderful, area was nice and clean. bar and kitchen open until 10 pm with great selection. Happy Hour 4-6 pm ..
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Good morning, we are so happy to hear you found the staff and stay to your liking! We will be sure to relay your compliments and perfect score to our team! Thank you so much for your feedback, and we are hoping to see you soon! Have a wonderful day!!

10/10 – Hervorragend

María

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel ha mejorado notablemente, ahora cuenta con Valet parking, la atención del personal es muy superior a hace 2 años que estuve aquí. Superó mis expectativas !!! No dudo en lo más mínimo en seguir quedándome aquí en mis futuros viajes ! Veo muchos cambios positivos y el hotel cumple con todo lo que necesito. El staff maravilloso !!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Good morning, we are so happy to hear you found the staff and stay to your liking! We will be sure to relay your compliments and perfect score to our team! Thank you so much for your feedback, and we are hoping to see you soon! Have a wonderful day!!

10/10 – Hervorragend

Jorge

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Good morning, we are so happy to hear you found the stay to your liking! Thank you so much for your feedback, and we are hoping to see you soon! Have a wonderful day!!

6/10 – Okay

Kathryn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This Hilton was okay. I have stayed at nicer Hilton’s. This one was really small. Also, don’t do the snack upgrade option, they don’t put snacks in your room. The pool was just okay. Not much for landscaping. The staff was friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 – Hervorragend

Beata

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Dez. 2023
Gracias por elegir el Hilton Garden Inn Miami Brickell y gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Sus comentarios son muy valiosos para nosotros. Nos aseguraremos de transmitir sus comentarios a la alta dirección para mejorar la experiencia general. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Good morning, we are so happy to hear you found the stay to your liking! Thank you so much for your feedback, and we are hoping to see you soon! Have a wonderful day!!

10/10 – Hervorragend

Leigh

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tia am 19. Nov. 2023
Good morning, we are so happy to hear you found the stay to your liking! Thank you so much for your feedback, and we are hoping to see you soon! Have a wonderful day!!

10/10 – Hervorragend

Antonette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tia am 6. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear your stay was great. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 – Hervorragend

LINDA JOY

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was clean and spacious. The breakfast offered a full selection of fruits, cereals, breads, and hot entrees. The pool and patio was lovely, and the port shuttle ran a half hour late. Fortunately, we still had plenty of time to check into our cruise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Tia am 6. Nov. 2023
Dear Linda, thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the room and breakfast to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

2/10 – Ungenügend

Danielle

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I asked to change my room because I was directly in front of an over pass for 95. They said they could move me one door down. Same location. There was food all in the hallway on my floor and the shower had not been cleaned from the previous occupant. Would not recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Tia am 23. Okt. 2023
Dear Danielle,Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 – Hervorragend

Gabrielle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I spent a week with my girlfriend. We’re both transgender, and I haven’t changed my deadname yet. The staff was very kind when I booked in and they understood my situation completely, it was very kind of them. The room was great, they always had food available which is good since I kept under-eating and getting headaches, it’s a great and welcoming place.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tia am 13. Okt. 2023
We are so happy to hear that you two enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you, we hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Zulema

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great location, customer service, and staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Tia am 10. Okt. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! It was a pleasure having you!!! We are hoping to see you soon!

6/10 – Okay

Christopher, Oak park

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
staff was really rude except for the girl at checkout. her name started w/ a T (can't remember)
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Tia am 10. Okt. 2023
We are so sorry to hear this about your stay; it is our goal to always provide the best customer service to our guest. Please give us a call, so we can further discuss your stay at our hotel. We hope you have a wonderful day!