Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
366 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
366
291 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
291
150 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
150
96 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
96
99 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
99
7.6/10
Sauberkeit
8.0/10
Personal & Service
7.2/10
Ausstattung
7.4/10
Zustand der Unterkunft
7.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Uwe
Mit der Familie gereist
22. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr einfaches Frühstück, Hotel abgewohnt
Uwe
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you did not have a pleasant stay with us. We had to pause our remodeling process last year. We will be restarting soon this year. We will be replacing our carpets and creating a larger breakfast area. We hope if you have the chance to visit the Miami area again that you will give us another chance.
8/10 – Gut
Brigitte
Mit der Familie gereist
8. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
.
Brigitte
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Samantha am 12. Feb. 2023
Dear Ms. Doerrich,We are happy to hear that you have enjoyed your recent stay at La Quinta Inns & Suites. Thank you for staying and taking the time to post a review. We hope to see you again on your next visit to the Miami area.Sincerely,Samantha S.SupervisorLa Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay
6/10 – Okay
Brigitte
Mit der Familie gereist
4. März 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Brigitte
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. März 2020
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber, schönes zimmer. Service unfreundlich
Gutes Zimmer, sauber und gutes Frühstück. Servicedame unfreundlich.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Einrichtung ist nicht die modernste, aber es war sauber. Wir waren drei Erwachsene und zwei Kinder. Dafür waren aber die zwei Betten zu klein - 140 x 200 cm. Andere Zimmerkategorie war nicht buchbar. Für eine Nacht ging es aber...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
2/10 – Ungenügend
Marina
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ac unit smelled like urine once turned on. Noisy, dirty
Marina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 29. Apr. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We will share your review with our maintenance staff to ensure improvements are made. Thank you very much for bringing your concerns to our attention. Please come back and visit us when you are in the area and give us another chance to "WOW' you.
10/10 – Hervorragend
humberto
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fgccr
humberto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 29. Apr. 2024
We are happy to hear that you have enjoyed your recent stay at La Quinta Inn & Suites. Thank you for staying and taking the time to post a review. We hope to see you again on your next visit to the Miami area.
6/10 – Okay
Damaris
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Good location and price
Damaris
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 29. Apr. 2024
Thank you for your review and for your recent stay. We are happy that you had a good stay overall. It is our goal to make sure all of our guests have an enjoyable stay. At La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay, we constantly strive to provide excellent service and satisfaction to all of our guests, and when a guest takes the time to write, we are especially grateful.
10/10 – Hervorragend
Omar
Mit einer Gruppe gereist
23. Apr. 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little older, but it was a short and comfortable stay!
Omar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta Inn & Suites am 25. Apr. 2024
I appreciate you taking the time to tell us about your experience. Your satisfaction and continued trust are our top priorities. I look forward to showing you that we are continuously working hard to make sure each visit meets your expectations and our high standards.
6/10 – Okay
Donna
21. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Donna
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta Inn & Suites am 25. Apr. 2024
I appreciate you taking the time to tell us about your experience. Your satisfaction and continued trust are our top priorities. I look forward to showing you that we are continuously working hard to make sure each visit meets your expectations and our high standards.
2/10 – Ungenügend
Yenireé
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Las camas rechinan, las almohadas llenas de sangre, las alfombras húmedas y sucias, no gracias
Yenireé
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Frontdesk am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is very important to us. We are sorry that the room was dirty. We have brought this to the attention of housekeeping and maintenance.
10/10 – Hervorragend
Galina
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pacefull
Galina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta Inn & Suites am 25. Apr. 2024
Thank you very much for your comments regarding our staff at La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay. We strive daily to ensure all of our guests are well taken care of. We hope to see you back real soon!
6/10 – Okay
tesfa
19. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
tesfa
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta Inn & Suites am 25. Apr. 2024
I am glad to hear that you liked your stay with us at La Quinta Inns & Suites Miami Cutler Bay. I do appreciate the time you have put into your review. I hope that once again we will see you in the future and surpass your recent experience.
4/10 – Schlecht
Kenneth
15. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very old property, weird smell in rooms and hall. Furniture in room is too old and looks bad. Bed was confortable.
Kenneth
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von JAIE am 15. Apr. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.
8/10 – Gut
Brett
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Brett
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von JAIE am 15. Apr. 2024
Thank you for your review and for your recent stay. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction are very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests.
4/10 – Schlecht
Michelle
12. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The tub literally had a dirt ring around it. It was blood on the walls and bed.
Michelle
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
Thank you for leaving a review. I am truly sorry you didn't have a pleasant experience when staying with us. We strive to make sure each guest has a memorable experience and we didn't do that for you. I will share your comments with our housekeeping staff so we can improve. I hope you'll give us another chance in the future.
10/10 – Hervorragend
alexeis
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
alexeis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von JAIE am 15. Apr. 2024
Thank you for your review and for your recent stay. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction are very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests.
6/10 – Okay
Katherin
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
No me dieron acceso ala picina y eso que me salia en la reservación que si la tenía y no la tuve , por la mañana llamé por mi desayuno y no me lo dieron mal servicio en ese aspecto 😒
Katherin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to par. We will share your review with our staff to ensure improvements are made. Please accept our apology for not adequately stocking our breakfast bar. I know how frustrating that must have been. Since your visit we have re-evaluated our inventory levels to ensure guests arrive to a fully stocked breakfast bar.
10/10 – Hervorragend
Yunet, miami
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yunet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at La Quinta by Wyndham. We truly want all of our guests to find comfort at our hotel. Thank you for staying with us and thanks for taking the time to let us know how your stay was. We hope that when you are in the Miami area you will stay with us again.
8/10 – Gut
Ivy, Nokomis
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean but older hotel
Ivy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
We are happy to hear that you have enjoyed your recent stay at La Quinta Inn & Suites. Thank you for staying and taking the time to post a review. We hope to see you again on your next visit to the Miami area.
10/10 – Hervorragend
Christena
Mit der Familie gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean property. Always greeted with a smile at the front desk! We stayed just for one night and they had a few availabilities and ask us which floor would we prefer. Which I thought was nice.
Christena
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Fr am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so happy to have been able to provide you with good service. We strive to give our guests the best experience possible. We are glad you enjoyed your stay :)We hope you will stay with us again!
10/10 – Hervorragend
Carmen D
3. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Excellent
Carmen D
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay! We hope you will stay with us again, the next time you are in Cutler Bay :)
8/10 – Gut
Suman
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place to stay. Clean and comfortable. The bed sheet was stained and they changed it on request. The carpet seemed dirty could have maintained better. only thing that we disliked was - We used to come back late and everyday there were workers/or may be outsider drinking and smoking weed. that was bit uncomfortable for a family. Nothing worrisome.
Suman
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you had an over all pleasant stay. We are sorry for the state of our carpets. We will be changing them out soon, along with other remodeling projects. Also we have security on property every night. If anyone is not guest they will not be allowed on property and security makes sure of this. We hope you will stay with us again the next time you are in Cutler Bay.
6/10 – Okay
Kim-Marie
Mit der Familie gereist
31. März 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Breakfast could do with a little more children friendly snacks.
Overall my family and I had a great time.
Kim-Marie
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are very glad to know you had a pleasant stay :) Thank you for your feedback. We will look into some more options for children.
6/10 – Okay
Erika
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Personal & Service
Musty smell in the room
Erika
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry for the issues you had with your stay. We will share your comments with our housekeeping and maintenance staff, to make sure we can prevent this from happening again.
6/10 – Okay
YASEL
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
ANYONE WOULD SAY THAT YOU GET WHAT YOU PAY FOR BUT 150 A NIGHT IS NOT CHEAP AT ALL.
EVERYTHING IS OLD AND DIRTY, CARPETS, BATHROOM, WALLS. BREAKFAST WITH FEW OPTIONS.
YASEL
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you did not have a pleasant stay. We strive to give our guests a comfortable stay at an affordable price. We are sorry we were not able to provide you with that.
6/10 – Okay
Veronica
Mit der Familie gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The walls were paper thin and we could hear the people nect door talking well past 2am.
Veronica
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Samantha am 30. März 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.
8/10 – Gut
Angadpal Singh
Mit dem Partner gereist
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Although renovated the property is average
Angadpal Singh
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you had a pleasant stay. We apologize for our current appearance. We will be continuing our renovation project soon. We hope you will stay with us again in the future and have a chance to experience our fully remodeled hotel.
10/10 – Hervorragend
Natarsha
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will be back
Natarsha
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Samantha am 30. März 2024
We are happy to hear that you have enjoyed your recent stay at La Quinta Inn & Suites. Thank you for staying and taking the time to post a review. We hope to see you again on your next visit to the Miami area.
10/10 – Hervorragend
roy
25. März 2024
roy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JAIE am 15. Apr. 2024
Thank you for your review and for your recent stay. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction are very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests.
8/10 – Gut
Kim
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kim
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 30. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to see you had a pleasant stay. We hope you will stay with us in the future.
10/10 – Hervorragend
Christena
Mit der Familie gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is clean, easy check in service and the free breakfast keeps us coming back.
Christena
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 30. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are very glad to hear you had a pleasant stay :) We are so happy that we were able to provide a good service. We look forward to your next visit :)
10/10 – Hervorragend
Juliana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. März 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little unsafe ,police around the check in
Juliana
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you felt unsafe at our property. Rest assured we have security personal at night as a precaution. And there is always some at the front desk who can help if ever you feel unsafe. Thank you again for staying with us.
10/10 – Hervorragend
Jasmine
18. März 2024
Jasmine
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to know you had a pleasant stay. We hope to see you again the next time you are in the area :)
10/10 – Hervorragend
Farid
Geschäftlich gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room
Farid
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to know you had a pleasant stay. We hope to see you again the next time you are in the area :)
10/10 – Hervorragend
Benjamin
Geschäftlich gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Benjamin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 30. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to see you had a pleasant stay! We hope you will stay with us again the next time you are in the Cutler Bay area.
2/10 – Ungenügend
katherine margisela
16. März 2024
katherine margisela
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
Thank you for your review. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction are very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests.
8/10 – Gut
douglas
13. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
douglas
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad that you had a pleasant stay with us. We hope you will stay with us again, the next time you are in the Cutler Bay area.
6/10 – Okay
Hilda Ana
13. März 2024
Hilda Ana
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Samantha am 12. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know how we are doing. Please come back and visit us when you are in the area and give us another chance to "WOW' you.
2/10 – Ungenügend
Paola
12. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Paola
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Thank you for taking time to leave us a review. We are sorry that your stay was unpleasant. We will strive to provide better service and more comfortable stay going forward. We hope you will give us another chance.
10/10 – Hervorragend
FREDDIE
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. März 2024
Necesita un poco mas de espacio para desayunar pero de lo demasiado muy bueno.
FREDDIE
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 25. März 2024
Gracias por tomarse el tiempo para dejarnos una reseña. Estamos muy contentos de que haya disfrutado de su estancia. También nos gustaría compartir que pronto este año seremos renovados e incluiremos un área de comedor más grande. Esperamos que te quedes con nosotros nuevamente :)
10/10 – Hervorragend
Magdiel
Mit der Familie gereist
10. März 2024
Está bien ubicada, pero le falta tener más áreas de estacionamiento.
Magdiel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queena B. Front Desk Desk La Quinta SUITES am 21. März 2024
Me alegra saber que le gustó su estadía con nosotros en La Quinta Inns & Suites Miami Cutler Bay. Aprecio el tiempo que has dedicado a tu reseña. Espero que una vez más nos veamos en el futuro y superemos su reciente experiencia.
2/10 – Ungenügend
Juan
9. März 2024
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Samantha am 30. März 2024
Thank you for your review. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction are very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests.
8/10 – Gut
Barbara
8. März 2024
Gut: Sauberkeit
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta Suites am 21. März 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at La Quinta by Wyndham Miami Cutler Bay. We truly want all of our guests to find comfort at our hotel. We hope that when you are in the Miami area you will stay with us again.
10/10 – Hervorragend
Keith
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Keith
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queena B. Front Desk Agent La Quinta Suites am 21. März 2024
Thank you for your kind comments regarding your recent stay. I am pleased to hear that you had an enjoyable stay at our property. At La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay, we constantly strive to provide excellent service and satisfaction to all of our guests, and when a guest takes the time to write, we are especially grateful.
4/10 – Schlecht
Mushtaq
4. März 2024
Mushtaq
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 30. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you had an unpleasant stay. We will strive to do better going forward.
10/10 – Hervorragend
MERCEDES
Mit dem Partner gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
MERCEDES
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Agent La Quinta Suites am 21. März 2024
Thank you for the positive feedback! It’s great to know your stay with us at La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay was as good as we had hoped it would be. We’re looking forward to having you again as our guests!
10/10 – Hervorragend
Donald
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great housekeeping and property kept jl
Kleen.
Donald
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2024
Antwort von Queena B. Front Desk Agent La Quinta Suites am 9. März 2024
Thank you for the positive feedback! It’s great to know your stay with us at La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay was as good as we had hoped it would be. We’re looking forward to having you again as our guests!
10/10 – Hervorragend
Luciano
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good place!
Luciano
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Queena B. Front Desk Agent La Quinta Suites am 9. März 2024
Thank you for the positive feedback! It’s great to know your stay with us at La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay was as good as we had hoped it would be. We’re looking forward to having you again as our guests!
8/10 – Gut
Maira
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff. Although room was nice and clean hotels should consider removing carpets. Furniture can be updated as well.
Maira
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Queena B. Front Desk La Quinta am 25. Feb. 2024
hank you for your review and for your recent stay. We are happy that you had a good stay overall. Our goal is to ensure all of our guests have an enjoyable stay. At La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay, we constantly strive to provide excellent service and satisfaction to all of our guests, and when a guest takes the time to write, we are especially grateful.