Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von WoodSpring Suites Miami Southwest

2.5 out of 5
WoodSpring Suites Miami Southwest
16055 SW 117th Avenue, Miami, FL

Bewertungen

6.6
312 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
192 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
145 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
122 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
229 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.8/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

6.2/10

Ausstattung

6.8/10

Zustand der Unterkunft

6.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von S. Lumert am 25. März 2020
Thank you so much for staying with us and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grundsätzlich war alles in Ordnung, freundliches Personal, gute Zimmer (wobei diese etwas Moderner sein könnten). Einzig der Boden im ganzen haus war sehr feucht, als hätte es da einen Wasserschaden gehabt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von S. Lumert am 19. Okt. 2019
Thank you so much for your business and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!

10/10 – Hervorragend

Fernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Moraima

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property looks nice in pictures and the outside till they give you an outdated room with old ripped chairs and it says its a suite with no amenities. The room was dirty hall ways were dirty. It wasn't woth the money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location with secure parking lot and rooms are very clean.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Timmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Very friendly staff! The room has all it needs.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Julio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay away!!!! Dirtiest hotel booked via Expedia. Poor conditions, filthy, doors salami g all hours night. Tried canceling and was unsuccessful, ended up leaving and going somewhere where I could get Sleep. I do not recommend this hotel to any traveler.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exactly what I was hoping for
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Shalisha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My second time staying at this hotel, For the price the stay is really nice, I love the smell walking through the room isles. Definitely would recommend!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
Thankyou for staying with us.

6/10 – Okay

Ronnie

Mit der Familie gereist
There was a lingering odor that never went away
Aufenthalt von 15 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 – Schlecht

pamela

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
An when you walk the floor squeak
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Brittany

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

8/10 – Gut

Cesar

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Edward

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Terrible.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

2/10 – Ungenügend

WILLIAM

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Había cucarachas en el cuarto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 – Schlecht

Duane

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very noisy and wasn’t very clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Maribel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A/c broken and bad smell
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice n calm
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank You

6/10 – Okay

Michael

Mit dem Partner gereist
Very basic
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

tabethia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When getting off the elevator, the entire 3rd floor reeked of a musty, foul order along with some form of air fresher. The shower in my room on the 3rd floor was backed up so water puddled while using it. There was black mold on the ceiling in the bathroom and there were no curtains on the window, no iron and ironing board, no hangers, or actual blankets on the beds. The Absolute worst place I’ve ever stayed.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Franklin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Gabriel

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
lots of noise and the smell of cooking everywhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Gut

Shaquan

Nice stay
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Roderick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was okay.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Nataly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely disgusting. Definitely giving your local run down motel vibe.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Mariselis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pisos sucios. No utensilios para uso de la cosina. Todo lo demas ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 11. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

José

Es un lugar de muy mala categoría y los precios son muy altos. Se huele a marihuana en todo el hotel y me siento muy inseguro estando aquí con mi hijo pequeño. Tengo fotos de el deterioro de los inmuebles y el churre de la resección.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 11. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Heyssel M Montenegro, Indianapolis

Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Abel

Mit dem Partner gereist
Los cuartos tienen mucho mal olor, se pega en la ropa y en la piel
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 11. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Ana

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager am 8. März 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Nikkie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 8. März 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

Angela

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ac in our room didn’t work . Our first room smell like mildew .bathroom was dirty
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 8. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

jovier

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
this hotel is really bad experience….
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 4. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 8. März 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Luz

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The cleaning in the shared areas was poor. Even in the room we found some cockroach. The kitchen was completely empty so we couldn’t cook or eat anything there. The bed was pretty uncomfortable too, and you can hear the noise around the room. We couldn’t sleep several nights as the neighbors were walking loudly upstairs and also you can hear the whole conversation from outside in the aisle.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 4. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

LaDonna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
safe/easy parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 1. März 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

MARIA

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

2/10 – Ungenügend

Emily

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

4/10 – Schlecht

Lianne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entire hotel has a strong bad smell and the property isn’t very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 26. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Blaine

Nice staff lady
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Obinna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was super unprofessional, room was not clean on my second stay with them and they do not offer proper cleaning supplies and towels. Only two pillows for a queen bed. NEVER RETURNING BACK
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 – Schlecht

Maywell

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tuve que pedir toallas, sábana, en 10 días que estuve nunca me cambiaron nada de eso y mucho menos me dieron limpieza en la habitación
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Renee

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room floor was dirty, it was even uncomfortable walking around with socks on. My partner felt uncomfortable due to the environment of the hotel. The place is best described as a hotel for traveling construction workers just needing a place to lay their heads. Will not be stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Nestor

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The building smell bad, the room was diry, it smell like humidity, there was hair all over .The door to the refrigerator was rusted and spray painted.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 19. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Samuel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front Desk Agent and Front Desk Manager. Are Súper Star.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 19. Feb. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Samuel

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 19. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great area right off the highway. Lots of good choices of food in the area. Overall great booking.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 13. Feb. 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel inside need an upgrade. The lobby was dirty and the room need fixing up. I saw a few roach and they didn't have any iron. The hotel sames to have people living there. I really didn't feel safe
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 13. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for letting us feel safe and happy while staying in WoodSpring Suites
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 13. Feb. 2024
Thank you for staying with us.