Außenbereich

Bewertungen von Crowne Plaza Malpensa Airport, an IHG Hotel

4 out of 5
Crowne Plaza Malpensa Airport, an IHG Hotel
Via Arturo Ferrarin, 7, Somma Lombardo, VA

Bewertungen

8.0

Sehr gut

357 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
402 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
144 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

evelin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
best hotel by malpensa airport
we tried all hotels in the area over the years, this is by far the best one, we can only recommend them, very smooth service and facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Crown Plaza am 27. Dez. 2023
Good evening Madame,Thank you very much for your kind message.Best regards.Front Office Team

6/10 – Okay

Fanni

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Giorgia am 31. Aug. 2023
Dear Fanni,Thank you for taking time to give us your feedback about our Hotel. Sorry that we did not fulfilled your expectations. We try to give a good service to our customers; if you give us once more the opportunity, your stay will be much nicer. Looking forward to it,Sincerely,Giorgia C.Supervisor front office

4/10 – Schlecht

Marie-Daniele

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nous avions réservé une nuit dans cet hotel. Pas d'eau chaude , service du repas déplorable. Nous avons attendu 40min. pour nous entendre dire qu'il n' y avait plus le plat commandé. Personnel pas sympathique
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Giorgia am 14. Juni 2023
Dear Guest,thank you for taking time to describe your personal experience here in Crowne Plaza. We apologize for any inconvenient you suffered.Regarding the water issue we really apologize for the discomfort caused.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Kind regardsGiorgia C.Supervisor front office

10/10 – Hervorragend

Istvan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Giorgia am 31. Mai 2023
Dear Istvan,Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Customers' feedback helps us to improve to better serve our Guests. We are very happy to see that your stay with us was satisfying, and we hope to have you again in the future among our Guests.Sincerely,Giorgia C.

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Giorgia am 10. März 2023
Dear Roland,We are very happy to have given you a fantastic experience and we thank you for the time you have spent in publishing this beautiful review.It will be my concern to share your comments with my fantastic team, complimenting for the attention and care that reserve every day for our guests.Thanking you again for your preference, hoping to welcome you again in the future, we send our best regards.Giorgia C.Supervisor front office

10/10 – Hervorragend

FANAK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist eine sehr gute Erfahrung, wenn man über den Flughafen Malpensa fliegt.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Germano am 19. Apr. 2023
Dear Fanak,We are very happy to have given you a fantastic experience and we thank you for the time you have spent in publishing this beautiful review.It will be my concern to share your comments with my fantastic team, complimenting for the attention and care that reserve every day for our guests.Thanking you again for your preference, hoping to welcome you again in the future, we send our best regards.Germano BonuraFront office staff.

6/10 – Okay

Sven

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Typisches Airporthotel
Für eine Nacht sicher Ok. Jedoch könnte etwas modernisiert werden und hin und wieder durchgefegt werden. Internet Grenzwertig, Live Streams haben Probleme. Personal ist aber freundlich und die Shuttle Busstation in 5min erreichbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Giorgia am 12. Sept. 2022
Dear Sven,Thank you for taking time to give us your feedback about our Hotel. Sorry that we did not fulfilled your expectations. We try to give a good service to our customers. We'll work to improve all the staff and to solve all the issues we encounter.We apologize once more if you are so disappointed about your stay.We hope to have the possibility to welcome you again in order to offer you a better experience in our hotel.Best regardsGiorgia C.Supervisor front office

8/10 – Gut

Erkut

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Alessandro G. am 28. Dez. 2021
Thank you so much for the good score left. Best regards,

6/10 – Okay

Aymen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hotel ist sehr Alt und der Service war schlecht.
Hotel war ok , aber die service waren sehr schlecht. Es wahr keine kostenlose Flughafen transfert wie auf der seite. Die bestellen dir Taxi auf deine Eigene Kosten. Die Gastronomie war sehr schlecht besonders der Frühstück sehr Arm und fast alles Mikrowelle Ware .
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Alessandro G. am 9. Dez. 2021
Thank you so much for your kind review. We took in serious consideration the comments of our customer. This is the only way we have to increse the level of our service. Best regards,

8/10 – Gut

Nicole

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Alessandro G. am 20. Juli 2021
Thank you so much for your kind review. Best regards

10/10 – Hervorragend

Kaweh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder!
War sehr schön Zimmer Sauber!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Alessandro G. am 24. Aug. 2020
Thank you for your kind review. BR

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Standard but clean and friendly service. Malpensa reachable in a few minutes. Restaurant was quite good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Alessandro G. am 29. Jan. 2020
Thank you and best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was refreshing to have a quality airport hotel at a very reasonable price with top staff and 24 hour check in
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Matteo V. am 11. Juni 2019
Dear Guest, thank you for leaving this extremely kind feedback. It's a pleasure to notice that your stay in our hotel satisfied your expectations. We are glad to hear that you appreciated our staff service and facilities offered, such as the shuttle bus to the airport. We thank you once more for the time spent for leaving this review and we hope to welcome you again in the future. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Matteo V. am 20. Mai 2019
Dear Guest, Thanks for taking time to leave your feedback about our Hotel. We're happy that your stay was satisfying and the hotel has met your needs. Please contact us again if you desire to provide more details about your stay with us. Once more, thank you for choosing Crowne Plaza Milan Malpensa Airport. Sincerely

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht zu Empfehlen
Airport Hotel wo man für den Transfer zum Flughafen bezahlen muss ? Frühstück ein Disaster nicht zu empfehlen Angestellte völligst überfordert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

4/10 – Schlecht

Horst, Wien

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel O.K., Service nicht
Der Shuttlebus von und zum Terminal fährt offensichtlich grundsätzlich früher als angegeben und wird großzügig (15 Euro für 3 km) verrechnet...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Antwort von Laura M. am 31. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for your review and to have chosen our hotel. We are sorry to read your negative feedback on our shuttle bus service which costs, during the day, € 4,00 per person and only during the night € 8,00 per person. For this reason we kindly ask to please provide us additional details in order to investigate on what you've paid. It is our goal to consistently provide customer satisfaction and your comments are very important to us. With kind regards.

10/10 – Hervorragend

Viktor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideales Hotel
Ideales Hotel in der Nähe des Flughafens Malpensa.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables, sauberes und modernes Hotel
Als ich ankam war die Erfahrung so la la da kein Porter Vorort war um mir mit meinem Gepäck zu helfen. Ich musste mein Gepäck selbst mit dem Porterwagen zur Rezeption fahren doch der restliche Aufenthalt war gut und das Zimmer war auch super.

8/10 – Gut

Beate, Essen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmes und ruhiges Hotel.
Alles perfekt mit sehr freundlichem Service. Würde ich jederzeit wieder buchen.

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
gutes Airport Hotel
Airporthotel mit geregeltem Shuttle, WLAN funktioniert aber die ein oder andere Schraube im Zimmer müsste für eine Top Qualität einfahc mal festgezogen werden Alles in allem gern wieder

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Flughafen-Hotel für eine Nacht
Netter Empfang, gutes und ruhiges Zimmer, nur das Frühstück war unnötigerweise enttäuschend. Zum Einen war die Qualität des Essens im Vergleich zu unseren anderen Hotels in Italien eher gering, zum Anderen war die Unaufmerksamkeit des Frühstück-Personals im negativen Sinne beeindruckend. Regelmäßig fehlten wichtige Bestandteile des Buffets, diese wurden erst auf Nachfrage durch die Gäste nachgeliefert. Insgesamt ist das Preis-Leistungs-Verhältnis dennoch gut, für mehr als eine Nacht würde ich dieses Hotel aufgrund des schwächelnden Frühstücks allerdings nicht buchen. Positiv sind der kostenlose Parkplatz oder alternativ der halbstündliche Shuttle vom Airport für 4€ pro Person und Richtung.

8/10 – Gut

Achim, Bergisch Gladbach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes, zentrales Hotel am Flughafen Malpensa!
Das Hotel war vom Flugafen schnell erreicht. Check-in war schnell und sehr hilfsbereit und nett. Die Zimmer waren sehr ordentlich und das Bett sehr gut! Auch das Fruehstueck war super! Wir würden wieder hier bleiben, wenn wir mit dem Auto von hier starten

6/10 – Okay

Sabine, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Dissapointing fitness center
The hotel is very close to the terminals and there is a regular shuttle between hotel and airport without fee which is very convenient. I had selected this hotel because of the fitness center and was heavily dissapointed: old and broken machines, just 3 types of machines, television out of order, nothing provided for desinfection of handles. Since this was the only important criteria for my booking I won´t stay there a second time.

8/10 – Gut

Anonymous

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sauber und Gut, alles bestens!
Geschäftsreise mit 5 Personen, 2 x Doppelzimmer und 1 x Einzelzimmer. Alles war absolut in Ordnung, Zimmer Sauber und Gut, Essen lecker, Personal freundlich. Fazit: jederzeit wieder

6/10 – Okay

PATRIZIA

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Hotel nella media per soggiorni di poca durata. Ideale come posizione se c'è bisogno di un pernottamento tra un volo ed un altro. Camere comode ma vecchiotte. Ristorante ok. Buona la possibilità della navetta il cui costo però non si discosta molto da quello pagato al taxi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karidia Samassi am 24. Apr. 2024
Gentilissima Patrizia,la ringrazio innanzitutto per il tempo dedicato a recensire il nostro hotel.Siam lieti di sapere che i nostri servizi e la nostra posizione siano state di suo gradimento.Per noi il giudizio del cliente è estremamente importante, poiché ci permette di migliore.Speriamo di aver l'opportunità di ospitarla nuovamente.Cordiali Saluti,Karidia SamassiFront OfficeCrowne Plaza Milan Malpensa an IHG hotel

2/10 – Ungenügend

Maureen, North Salem

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Upon arriving in Milan, we called the hotel to request the free shuttle transport. We were told where to stand and wait, but the shuttle never arrived. Long story short, after four calls and waiting in the cold for 90 minutes, we decided to look for other accommodations. We lost confidence that they would be able to assist with returning us to the airport the following morning for an early flight home. Thank you Expedia for assisting us with obtaining a refund from this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von keltiana am 23. Apr. 2024
Dear Maureen,Thank you for taking time to give us your feedback. Sorry that we did not fulfilled your expectations. We try to give a good service to our customers; if you give us once more the opportunity, your stay will be much nicer. Looking forward to it,Sincerely,Keltiana G. front office

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great airport hotel. Food was good and really well priced.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karidia S. am 18. Apr. 2024
Dear Simon,firstly we would like to thank you for the time spent to review our hotel.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and our services.Hope to see you again in our hotel!Kind regards,Karidi S.Front OfficeCrowne Plaza Milan Malpensa

10/10 – Hervorragend

Laila

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Faceva molto freddo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karidia Samassi am 15. März 2024
Gentilissima Laila,la ringraziamo per il tempo dedicato a recensire il nostro hotel.Siamo spiacenti del fatto che abbia riscontrato qualche problema durante il soggiorno. La ringraziamo nuovamente della recensione e speriamo di poterla ospitare nuovamente, e garantirle un esperienza migliore.Cordiali Saluti,Karidia S.Front OfficeCrowne Plaza Milan Malpensa Airport an IHG hotel

6/10 – Okay

Heather

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elena am 23. März 2024
Buongiorno,Grazie per aver speso parte del suo tempo per recensirci, anche se siamo veramente desolati nel leggere che la nostra struttura non è stata al 100% di suo gradimento, la sua opinione ci aiuta a migliorare.Sperando di riceverla nuovamente presso la nostra struttura le auguro un buon proseguimento di giornata.

10/10 – Hervorragend

john

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous buffet breakfast...lovely grounds...short walk to free airport shuttle..Business services..spacious lobby and lounge..
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karidia Samassi am 17. Feb. 2024
Daer John,Thank you for taking the time to review our hotel, and to share your experience publicly.We are pleased to hear that we have met your expectations and that you have enjoyed our services.We would like to take this opportunity to thank you again and wish you a pleasant weekend.Kind regards,Karidia SamassiFront Office

6/10 – Okay

Matios

Gut: Zustand der Unterkunft
It is not walking distance from airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karidia am 28. Jan. 2024
Dear Matios,thank you for the time spent to review ou hotel and share your personal experience with us!As an aeroportual hotel we are very close to the Airport by car; that why we offer a transportation service to reach us at any time.Hope to see you again!Kind regards,Front Office Staff

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karidia S. am 17. Jan. 2024
Dear Debbie,thank you so much for the time spent to review our hotel.I will personally take care to share with my colleagues the eccellent score that you leave to us!Hope to see you agina in our hotel!Kind regards,Karidia S.Front Office

8/10 – Gut

raffaele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tutto OK
Hotel comodo e di buon livello Eccellente il personale ed i servizi
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karidia S. am 6. Jan. 2024
Gentilissimo Raffaele, innanzitutto colgo l'occasione per ringraziarlo del tempo dedicato a recensire il nostro hotel!Siamo lieti di sapere che i nostri servizi, la professionalità e la ospitalità del nostro staffa sia stato di suo gradimento.Speriamo di poterla avere di nuovo come nostro ospite!Cordialità,Karidia S.Front Office

4/10 – Schlecht

Adrian

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Office staff am 27. Dez. 2023
Dear Adrian, thank you for the short time spent to leave a review to our hotel.However, without any details review about your stay or issues met during the stay, we are not able to change and improve our experience.For the next time, will be pleasant to have a concrete review.Kind regards.

6/10 – Okay

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Room was tired. Especially the desk and the lighting both on the desk and the reading lights by the bed.. Was booked in an handicap room. The shower head would not stay in place. After my shower water was everywhere. Public areas were nice. The server in the lounge, Sonja, was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Crown Plaza am 27. Dez. 2023
Good afternoon Sir,thank you for your message.Your reservation was for a room accessible to disable people, and we assigned it according to your request.We do apologize for the inconveniences you have encountered in the room.Thank youKind regardsFront Office Team

6/10 – Okay

Peter

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room had a broken chair and faulty AC and there wasn’t anyone available to remedy the problems
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office Team am 30. Nov. 2023
Goodmorning Peter, thank you for your feedback, we are very sorry you encountered these problems with our structure.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Gianmarco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura am 24. Nov. 2023
Gent.mo Gianmarco,la ringrazio del tempo e della preferenza accordataci. Sono lieta che abbia apprezzato il soggiorno presso il nostro hotel.Nella speranza di averla presto con noi porgoCordiali saluti

6/10 – Okay

MIGUEL

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nora am 12. Nov. 2023
Dear Miguel,Thank you for leaving us a feedback about your stay with us.We hope to welcome you soon again.Kindest regards,Nora Del FabbroFront Office

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grandes chambres. Très propre. Excellente nourriture au restaurant de l’hôtel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura am 6. Nov. 2023
Dear William,thank you so much for your nice feedback.We are so happy that you liked our hotel and service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lars Sigmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant stay 😁
A very nice and modern hotel that had very nice rooms. The overall stay was very pleasant for our departure to the airport the next day. There were alot for parkings spots (free) at the hotel. There was also a free shuttle bus to the airport that went every 15 minutes. There was sauna and turkish baths included aswell
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura am 6. Nov. 2023
Dear Lars,thank you so much for your amazing feedback. We are so glad that you appreciated your stay with us. We will share your nice word with our staff. Sincerely

4/10 – Schlecht

Marcos

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A cama faz muito barulho! O chuveiro não para no lugar! A janela não blinda som! Ônibus ligado às 5 da manhã por 15 minutos na frente do nosso quarto. Iluminação do banheiro muito ruim!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Laura am 2. Nov. 2023
Dear Marcos,thanks for your time and we are so sorry that you didn't like the stay with us.Best regards,

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
Excellent value for money. Close to airport and very nice restaurant. Highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Giorgia am 31. Okt. 2023
Dear John,Thank you very much for having written your opinion about our Hotel. Customers' feedback helps us to improve to better serve our Guests. We are very happy to see that your stay with us was satisfying, and we hope to have you again in the future among our Guests.Sincerely,Giorgia C.Supervisor front office

8/10 – Gut

P

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Roberto Taurino am 26. Okt. 2023
Dear Guest, thank you for your feedback about your stay in our hotel. We're glad to see that you've enjoyed so much your stay: we hope we made your experience memorable.Kind Regards,Roberto Taurino, Front Office agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wish the AC worked better
Temperature in room was very uncomfortable, especially after using shower. The front desk (3 different people) were not of much help. If I stayed again I would test the ac before unpacking. The restaurant was very good. The room was nicely updated. The staff was friendly. The shuttle was on time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura am 24. Okt. 2023
Thank you so much for your nice feedback.We will share your kind word with our staff.Best regards

8/10 – Gut

Julia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura am 19. Okt. 2023
Dear Julia,thanks for your feedback and we are glad that you enjoyed your stay with us.Best regards

2/10 – Ungenügend

Lisa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frustrated
I booked the hotel in my name but asked the name to be changed to my son over a month before the date of check in. When he arrived they would not allow him to check in and he had to pay for another room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura am 2. Nov. 2023
Dear Lisa,we are so sorry we will investigate what's happened. Best regards

4/10 – Schlecht

Michael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room Door handle pulled off the door in my wife's hand. 15 EU cost for 2km shuttle Dinning Room meals were not hot, servers were slow 2 different rooms had mildew/mold in shower Room didnt smell clean - burnt smell
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura am 20. Okt. 2023
Dear Michael,thanks for your time and we are so sorry regarding your experience. We appreciated your suggestion and we will work to improve it. Best regards

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Staff was very helpful, friendly & polite. Our reservations included a breakfast and that was a good value for our early flight. Rooms were very clean, bed was comfy, and room was quiet. A+
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Roberto Taurino am 17. Okt. 2023
Dear Jasmine, thank you very much for the time spent to leave us a feedback. We appreciate so much what you wrote us: we hope to see you again as our customer to make you live the best hotel experience to live and remember.Kind regards, Roberto Taurino, Front Office.