Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Milan Malpensa Solbiate Olona

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Milan Malpensa Solbiate Olona
Via Per Busto Arsizio, 7, Solbiate Olona, VA

Bewertungen

8.4

Sehr gut

86 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Urs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Muin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Simona Calabrese am 14. Dez. 2022
Dear Guest:Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the overall experience to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!Sincerely,Simona CalabreseGeneral Manager

8/10 – Gut

Sara

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Gianpietro

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Samuel Caramia am 2. Juni 2022
Gentile Gianpietro, La ringraziamo per il momento dedicato a recensire il Suo soggiorno presso la ns struttura. Ci dispiace se non abbiamo raggiunto aspettative più elevate. Stiamo lavorando per rendere la ns apertura perfetta e fare sempre del nostro meglio. Ogni riscontro è fonte di miglioramento. Nella speranza di poterla accogliere nuovamente nel ns albergo, l'occasione è gradita per Salutare cordialmente

10/10 – Hervorragend

Alessandro, München

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis für Italien und nahe zum Flughafen und Messe
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideales Hotel für den Golfplatz. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Wenn man kein Golf spielt hat es jedoch nicht viel in der Gegend ausser das kleine Einkaufszentrum neben an. Restaurants ums Hotel gibt es nicht viele. Man braucht ein Auto. Aber da wir fürs Golfspiel dort waren, war es ideal!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reise nach Italia
Hotel liegt am Rand eines Golfplatzes.Sehr ruhige Umgebung. Einkaufsmöglichkeiten durch Supermarkt gegenüber. Autobahn und Flughafen Malpensa in nicht zu weiter Entfernung, jedoch keine Geräuschbelästigung. Hotel relativ modern eingerichtet, klimatisiert. Parkmöglichkeit am Haus, aber unbewacht. Service am Tag unseres Aufenthaltes aufmerksam und hilfreich. Zimmer, Bad und Bett in Ordnung. Gutes Frühstück, je nach Anspruch fehlten vielleicht ein paar Feinheiten, im Prinzip aber alles vorhanden. Preis/Leistungsverhältnis super. Man kann da wieder übernacht
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel für Geschäftsreisende, vor Weihnachten fast leer, aber sauber und nett. Ideal auch wenn man nach Mailand shoppen gehen will (30 km). Varese ist auch um die Ecke. Wir können es nur empfehlen, auch wenn wir keine Golfer sind. Sehr gutes Preis-Leistungs Verhältnis.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Dorian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Jederzeit empfehlenswert!
Sehr unkomplizierte und großzügig konzipierte Anlage mit optimaler Infrastruktur für Golfer. Golfplatz für November in überraschend gutem Zustand. Pro Shop perfekte Auswahl an Bekleidung (Cervo).

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut bis sehr gut . Sehr freundliche Bedienung. Werde wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Bella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean ,friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bella

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very relaxed atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fabio am 17. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience in our property and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,FabioGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Donald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fabio am 17. Mai 2024
Dear Donald,Thank you for taking the time to share your recent experience in DoubleTree by Hilton Milan Malpensa and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Fabio General Manager

10/10 – Hervorragend

jed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fabio am 17. Mai 2024
Dear Jed,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to DoubleTree by Hilton Milan Malpensa soon.Kind Regards,FabioGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Myla

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant lobby, professional and friendly staff, beautiful and comfortable room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fabio am 17. Mai 2024
Dear Myla,Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Milan Malpensa and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to ItalyKind Regards,Fabio General Manager

8/10 – Gut

marina, Franklin Lakes

Nice hotel to spend a night between flights
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fabio am 17. Mai 2024
Dear Marina, We are truly heartened to receive your generous review of DoubleTree by Hilton Milan Malpensa. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Fabio

10/10 – Hervorragend

Lars, Jasper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von badr amazirh am 1. Mai 2024
Dear Mr. Lars Thank you very much for staying at Doubletree by Hilton Milan Malpensa, for your nice review and score.We hope you will come back and see us again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Priscilla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One thing I will comment on is the food in the hotel for breakfast and dinner is phenomenal
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von badr amazirh am 17. Apr. 2024
Dear Priscilla , We would like to thank you for staying at Double Tree By Hilton Milan Malpensa. We really appreciate your kind gratitude about the foods selection offred as for Breakfast as for dinner. it is really fantastic that everything was to your liking! Hoping to see you soon Regards from all of us.

6/10 – Okay

Joanne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Comfy bed, good breakfast. Bad restaurant.
I had some lovely sleep in Double Tree, the bed was huge and the room was airy and pleasant. Unfortunately neither mine nor my colleagues rooms were ready on arrival (after check in time) and we had to wait. One of us waited over an hour which is unacceptable. Reception staff didn’t seem to care. Check out was terrible as well; items were incorrectly named on the invoice. This may have been because it was night staff but it needs to be correct especially for business users. I only used the restaurant once because it was so salty it was inedible. If I wanted salt granulated all over my food and plate I would have added it myself. However breakfast was very good with a great mixture of hot and cold which catered for all tastes.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Badr Amazirh am 19. Feb. 2024
Dear Mrs. JoanneThank you for sharing your experience with us and for your stay at Double Tree by Hilton Milan Malpensa.We are glad you appreciated the comfort given during your stay, size of the bed, quality of sleep and the outstanding cleanliness.We are very happy to read too that you enjoyed our delight buffet breakfast which is considered one of our strong points with a high rating by the majority of our guests.At the same time, We are very saddened to read about your dissatisfaction related to waiting time for check-in but believe us that after an accurate investigation We found that the check-in has been done at 03.05 p.m. as it’s reported on our official website:For your stay: Check-in 3 pm Check-out 12 pmFurthermore, We assigned the room category you booked standard double bedded doing everything to honor your request for a quite accommodation away from the lift and courtyard view.Concerning your checkout experience, We are surprised to read about the night staff behavior .Really, We have checked accurately your invoice and We found that the bill has been cleared the night before covering only 3 nights plus incidentals and during the check-out process the fourth night has been added since it has not been charged.We certainly know that there is always areas for improvement and we’ll share your feedback with the staff members who took care of your check-in and check-out procedures.Thank you again for you visit and feedback, We truly hope you will come and stay with us again and again.Warmest wishes and kind regards

10/10 – Hervorragend

Marie, Lighthouse Pt.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Badr Amazirh am 20. Jan. 2024
Dear Marie Thank you for staying with us and for you Hight score this means really a lot to us!Grazie mille from everybody! Take care and visit us again soon.

10/10 – Hervorragend

ara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Badr Amazirh am 13. Jan. 2024
Dear AraThank you for your high score We are really happy to know that everything was to your liking by having an amazing stay at Double Tree By Hilton Milan Malpensa.Visit us again and accept our best regards.

4/10 – Schlecht

romain

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Pas de service et standing bas pour le coût
Chargeur HS pour VE, l’autre monopolisé par un client à la batterie pleine qui ne soucis pas des autres, j’ai du trouvé une alternative de recharge. Chambre froide la nuit et douche sale. Je ne suis normalement pas très critique mais là j’ai pas compris au vu le nom et du prix. Je ne recommande pas sauf si pour prendre l’avion
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Badr Amazirh am 12. Jan. 2024
Monsieur Romain Nous vous remercions d’avoir séjourné à l’Hôtel Double Tree By Hilton Milan Malpensa et nous apprécions le temps dédié pour partager vos impressions et commentaires.À propos du sujet colonne de recharge , comme il est bien spécifié et mentionné sur la page de l’hôtel , notre établissement possède deux colonnes pour la recharge electrique : Une pour Tesla et l’autre pour les autres marques de Voitures électriques exclusivement à titre gratuit que les Hôtel voisins n’ont pas. Je tiens à souligner que les deux colonnes sont mises à disposition des clients qui les gèrent et les utilisent à titre gratuit et en mode autonome.Concernant la chambre décrite froide et douche sale , je suis très désolé pour cette incidence, mais avec une communication immédiate à la réception pendant votre séjours on a pu vous trouver une solution meilleure.Votre avis compte beaucoup pour nous et représente toujour une occasion d’améliorer encore la qualité de nos services.Dans l’espoir de vous revoir bientôt, nous vous prions d'agréer l’expression de nos meilleures salutations.

10/10 – Hervorragend

sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Badr Amazirh am 12. Jan. 2024
Gentile Sabrina, La ringrazio per aver soggiornato al DoubleTree By Hilton Milan Malpensa e per il suo ottimo punteggio.Torni presto a trovarci, l’aspettiamo a braccia aperte.Cordiali saluti.

10/10 – Hervorragend

Zachary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was lovely very clean and the shuttle was very helpful in getting around with some great advice of what was best to see and how to get there
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Badr Amazirh am 12. Jan. 2024
Dear Zachary First of all thank you very much for staying at Double Tree by Hilton Milan Malpensa and for your nice review and score.We are very glad to hear such a nice words about our comfort, location, cleanness , Hotel facilities and the free shuttle service.It will be a pleasure to host you again in the sooner future.We hope you will come back and see us again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Joyce

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quick check in and made sure I was happy through my stay even got me extra blanket I requested as came from Dolomites. Cuisine was delicious and loved Lasagna and the cod . Definitely loved my stay and shall return 🥰❤️
Antwort von Badr Amazirh am 20. Jan. 2024
Dear JoyceThank you for your staying at Double Tree By Hilton Milan Malpensa. Thank you once again for your sweet mention about express Check-in and cuisine. We hope you will come back and see us again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Marilyn, COLVILLE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful and kind. The rooms were very clean & spacious. The only complaint I had was; at 5:30am construction or tree felling began (chainsaws) and that was annoying & interrupted our much needed sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Badr Amazirh am 20. Jan. 2024
Dear Marilyn Thank you for your nice review and your score. We are happy to read that your stay has been comfortable and We appreciate your kind words on behalf our staff and cleaning.We hope to get the opportunity to see you again in the nearest future. Grazie mille from everybody! Take care

8/10 – Gut

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Situated next to a golf complex, this hotel is very new, quiet and orderly. Had to dock for a night before a longer stay in the center of Milano. It's in a northern Italian setting of small, quaint towns.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Badr Amazirh am 22. Jan. 2024
Dear Joseph Thank you for staying at Double Tree By Hilton Milan Malpensa and for dedicating your time by writing such a detailed feedaback!We are really happy to know that everything else was to your liking by appreciating our location, facilities and cleanness.Visit us again soon and accept our warm greetings .

2/10 – Ungenügend

Daniel

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Wrong rooms dirty
Bad service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Badr Amazirh am 27. Jan. 2024
Dear Daniel Thank you for your visit and for staying at Double Tree By Hilton Milan MalpensaWe are sorry to read your comment about the dirty room. We are very proud of our standard of cleanliness as reported by many other guests 'feedbacks.However, if you found something wrong during your stay , We wish you had only informed in real time the reception or housekeeping staff We would have taken immediate action to rectify the problem.This issue apart We hope you will visit us againKind regards.

10/10 – Hervorragend

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was brief. Our room was comfortable and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Badr Amazirh am 22. Jan. 2024
Dear Wendy Thank you for your review and for your stay. We are very happy to hear you had a comfortable stay. We look forward to welcoming you again for a longue stay please accept our Warmest wishes and best regards.

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice people at front desk y also in restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Badr Amazirh am 22. Jan. 2024
Dear John We are proud to know you were fully satisfied with your experience at Double Tree by Hilton Milan Malpensa! We are happy to read your general satisfaction and your sweet words about the staff.Hoping to see you soonand Grazie mille from everybody! All the best.

8/10 – Gut

Bertil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Badr Amazirh am 22. Jan. 2024
Dear Bertil We would like to thank you first for staying at Double Tree Hilton Milan Malpensa., Twice for your nice score and feedback!Please Visit us again and accept our kind regards.

6/10 – Okay

Tina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
I liked that it was a typical North American hotel with the soaps and shampos in the bathroom. Bed and linens were good. The restaurant is not very good. This was our last 2 nights in italy and having travelled around and tasted some great food, this restaurant was at best average.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Badr Amazirh am 27. Jan. 2024
Dear Mrs. Tina Thank you so much for staying at Double Tree by Hilton Milan Malpensa and for your feedback.I greatly appreciate your positive evaluation for the comfort, the cleaning service and the quality of sleeping provided, such helpful comments will help us to continually to improve an outstanding quality service in the hospitality field.Furthermore, I am sorry that you felt unsatisfied with the restaurant. We try to offer a wide selection of fresh and local products, various dishes with the highest quality great array of food and beverages to satisfy all our guests and tastes guaranteeing of course a very good value of money.We hope you will return again in the near future for a new experience.All the bet and kind regards

6/10 – Okay

Ireley

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Dale

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Charles

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Badr Amazirh am 27. Jan. 2024
Dear Charles Thank you for your visit and for your time.We are very surprised to read your lower score concerning your stay and We remained saddened to know that it did not meet your expectations.Hoping to have the chance to welcome you again very soon,Best regards.

8/10 – Gut

Marianne

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
They advertise free airport shuttle but only can accommodate 7 people. Runs per hour. 40$ one way back to airport if you are lucky and can get a cab. Do not stay here unless you have car
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious room with great amenities! Comfortable bed and the BEST pillows!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked that they had a shuttle. The room was nice and had everything I needed. The shower concerned me because it was slippery.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Leanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Don’t stay here
Don’t stay here. Staff are horrible and so unhelpful. Wanted to end our lovely Italian holiday in a nice hotel the night before we flew home and it was by the far the worst we place we stayed at our entire holiday - no hospitality whatsoever. Room service food was also disgusting (still frozen at the bottom of the bowl).
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Last minute. A bit expensive but good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Steven

Mit dem Partner gereist
Advertised a pool, they have no pool. Also, tv did not work in the entire hotel. Cable was out and they had no repair service until after weekend. Room service food, was good but did not come hot.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Avinash

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Rami

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Houman

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Lynne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not as close to airport as I had hoped and shuttle times were limited. But very clean with nice in-house restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Radhouane

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Syllene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Excelente! Acomodação, local, serviços.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Siti

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice & clean
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Jodie

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023