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482 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
482
279 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
279
133 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
133
57 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
57
49 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
49
8.4/10
Sauberkeit
8.6/10
Personal & Service
8.8/10
Ausstattung
8.2/10
Zustand der Unterkunft
8.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Marcus, Coesfeld
Mit der Familie gereist
9. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne saubere Zimmer. Nettes Personal.
Gutes Frühstück.
Leider gibt es beim Frühstück keine Bacon, Rühreier. Es gibt fertig eingepackte Sandwich, Bagel, die man in der Mikrowelle erwärmt.
Das ist nicht jedermanns Geschmack. Vor allem unnötiger Müll, da jeder dieser Sandwichs voreingepackt sind.
Marcus
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von FLLMR am 9. Jan. 2020
Thank you for your recent stay at our Home2 Suites in Miramar. We hope that you were able to feel relaxed and at home. Hilton will be upgrading the breakfast options in a few months time and we will not have anything microwaveable any more. We hope that if your travels should bring you back to the area, y ou will once again choose us to be your home away from home. See you soon.
Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt in unseren Home2 Suites in Miramar. Wir hoffen, dass Sie sich entspannt und zu Hause fühlen konnten. Hilton wird die Frühstücksoptionen in ein paar Monaten verbessern und wir werden nichts mehr für die Mikrowelle haben. Wir hoffen, dass Sie uns wieder als Ihr zweites Zuhause wählen, wenn Sie von Ihren Reisen zurück in die Region gebracht werden. Bis bald.
10/10 – Hervorragend
Dietmar, Brandenburg
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Große helle saubere Zimmer. Gutes Frühstück.
Etwas Pech : schlechte Aussicht.
Dietmar
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
1. Mai 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
MARIETTA
19. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MARIETTA
Antwort von Alexandra H am 4. Juni 2016
Dear Marietta,
Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us. We are glad you enjoyed it!
We hope to see you next time you are in the Miramar area.
Best Regards,
Alexandra
Front Office Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
14. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Sehr nettes Personal, super Zimmer, aber sehr, sehr laut.
Verifizierter Reisender
Antwort von Alexandra - Front Office Manager am 7. Apr. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us. I am glad you enjoyed it in spite of the noise!
We hope to see you next time you are in Miramar.
Best Regards,
Alexandra
Front Office Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Dieses Hotel liegt verkehrsgünstig, aber dennoch relativ ruhig nördlich von Miami, eine knappe halbe Autostunde vom Flughafen entfernt. Die Zimmer und das Frühstücksbüffet haben uns absolut überzeugt.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Dez. 2015
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nettes Hotel zur Durchreise und als erster Hotel nach der Landung in Miami... Nettes Personal
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
in ordnung
liegt an der autobahn ,mann hört im zimmer keine Geräusche
mall restaurants in der nähe mit auto zu erreichen
großes sauberes zimmer
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Jörg, Niederbayern
15. Nov. 2014
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
"Max. 1-2 Nächte ... das Hotel bietet NICHTS!"
Direkt am 75er ... Lärm stört bei Zimmer zum Parkplatz aber nicht. Zimmer groß und sauber - Frühstück ok. Das wars aber dann auch ... Safe kaputt, 2 von 4 Fitnessgeräten kaputt, am Pool hört man das eigene Wort nicht, Marihuana-Geruch im Flur ... einiges am Frontdesk angemahnt ... keinerlei Rückmeldung. Hotel höchsten für 2 Tage Shopping im Sawgrass Mills ok.
Jörg
10/10 – Hervorragend
Jose
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cleanliness is through all the property and very spacious.
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rebecca am 10. Mai 2024
Thank you so much for your kind words and we cannot wait to see you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Marie, Brooklyn
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like the fact that there was nothing near. It's isolated. Not for visitors
Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rebecca am 6. Mai 2024
Thank you for your stay and we apologize that our location was not to your liking. We hope we can improve in other ways so you can always have a home here with us in the future.
10/10 – Hervorragend
nadine
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nadine
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rebecca am 6. Mai 2024
Thank you so much for your rating and we cannot wait to see you again.
10/10 – Hervorragend
nadine
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have been staying there for a long time and I just love it..
nadine
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rebecca am 6. Mai 2024
We are so happy you enjoyed your stay once again and we had you leaving happy and relaxed.
10/10 – Hervorragend
Burt
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Burt
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rebecca am 6. Mai 2024
Thank you so much for your rating and we are happy you enjoyed your stay with us.
8/10 – Gut
Dashanti
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The free breakfast was average and decent. The breakfast included waffles, eggs, sandwiches, yogurt, cereal, juices, muffins, bagels and oatmeal. The room was spacious and clean. Room TV was dysfunctional and staff tried to fix the problem during my short stay. The staff was very nice. I would definitely visit again. The location is near Publix, dollar tree and a gas station.
Dashanti
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rebecca am 28. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words and we apologize for the issues you came across while staying with us. We hope we can exceed your expectations on your next visit in the near future as you are important to us, and we appreciate you.
10/10 – Hervorragend
Erica
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the room!
Erica
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rebecca am 27. Apr. 2024
Thank you so much for your rating and we cannot wait to see you again
10/10 – Hervorragend
jorge
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love everything about the hotel thanks.very good service.
jorge
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rebecca am 22. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words and we hope to see you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Yakira
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great.
Yakira
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rebecca am 14. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words and we cannot wait to see you again.
10/10 – Hervorragend
timothy, lecanto
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Nice breakfast layout, very clean, awesome staff. Was a little loud around 530am, not sure what was making the noises. Enjoyed our stay
timothy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rebecca am 14. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words and we apologize if any noise woke you up. You can always contact the front desk and we will handle all noise complaints. You are important to us, and we appreciate you.
10/10 – Hervorragend
DIMAS
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service , nice place iI recommended!
DIMAS
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rebecca am 8. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words and we cannot wait to see you again.
10/10 – Hervorragend
Vernette, Orlando
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I never have an issue at this hotel.
Vernette
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rebecca am 6. Apr. 2024
Thank you so much for your kind words. We cannot wait to see you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Chris
28. März 2024
Nice manager
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rebecca am 31. März 2024
Thank you so much for your rating and we are glad you enjoyed your stay with us. We cannot wait to see you again in the future.
10/10 – Hervorragend
Daneill
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Daneill
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rebecca am 20. März 2024
Thank you so much for your rating and hope to see you again.
2/10 – Ungenügend
Jade
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
11. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked the room and let them know we had 2 dogs. When we got there to check in after driving 16 hours they told us we had to pay an additional $150 for our dogs. The inside of the rooms looked nothing like the pictures. I’ve stayed in much more modern hotels for half the price. The staff was very rude.
Jade
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von AGM am 15. März 2024
Although we are a pet friendly hotel, we do charge a fee.for that amenity. You can find that information in Expedia under Policies. We apologize that this was not to your liking and we did adjust the charge.
10/10 – Hervorragend
SHANITA L
Mit dem Partner gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel!
SHANITA L
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AGM am 7. März 2024
Thank you for responding! We are pleased you enjoyed our hospitality and hope we can be of service again in the near future.
4/10 – Schlecht
Fedline
3. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
This hotel has fell off. My room looked as if it were never cleaned. I understand not changing sheets if staying less than 5days, but changing out the towels, taking the trash out and wiping down the room wouldn’t have been all that bad to do. I will never stay here again.
Fedline
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von AGM am 7. März 2024
We apologize that your stay was not to your liking. We will use your comments to train the staff in order to improve our service. We take cleanliness very serious and will investigate to see where we failed.
10/10 – Hervorragend
SHANITA L
Mit dem Partner gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was perfect! Clean, safe, quiet, close to main attractions and provided great amenities within the king suite!
This hotel has been saved as our favorite when visiting Miramar/Hollywood.😁
SHANITA L
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von AGM am 7. März 2024
Thank you so much for rating your stay and the kind words. We look forward to your return.
10/10 – Hervorragend
Nelvics
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good attention from the staff
Nelvics
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AGM am 7. März 2024
We thank you for the kind words concerning our staff. we take pride in providing exceptional customer service. We hope we can be of service again soon.
10/10 – Hervorragend
Walter
Mit dem Partner gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean room, geeat service.
Walter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AGM am 7. März 2024
Thank you for rating your stay. We hope we can be of service again.
4/10 – Schlecht
Carolina
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bed was noisy, pillows uncomfortable, limited toilet paper, lotion, soap, towels, etc
Carolina
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von AGM am 18. Feb. 2024
Let me start by apologizing for the inconvenience you encountered. We will use your comments as a resource to improve our service. Did you ask anyone to replenish those items that you were low on?
8/10 – Gut
Ryun
Mit dem Partner gereist
5. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
The bed was so comfortable…
Had a problem with the shower water not getting hot at all had to take a cold shower room wasn’t really clean
Ryun
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rebecca am 8. Feb. 2024
Thank you so much for your kind words and we are happy you were comfortable while staying with us. We apologize for the cold water and we will make sure our maintenance person is aware. We hope we can make it up to you in the near future.
10/10 – Hervorragend
Danica
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Feb. 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the front desk was helpful due to the app not working for the keyless access. Friendly and professional
Danica
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rebecca am 8. Feb. 2024
Thank you so much for your kind words and we are happy that you chose to stay with us at Home 2 Suites. We cannot wait to see you again.
8/10 – Gut
James
27. Jan. 2024
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AGM am 20. März 2024
Thank you for responding and rating your stay.
4/10 – Schlecht
IIzhem
Geschäftlich gereist
15. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were dirty and very unaccommodating.
IIzhem
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for responding. We apologize that the room did not meet your expectations. We will be renovating the rooms this year. We invite you back after the renovation so you can experience the difference.
8/10 – Gut
Rahim
14. Jan. 2024
Rahim
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay!
2/10 – Ungenügend
Tahkia
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
10. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tahkia
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay. If you would like to provide further feedback, we would love to hear from you.
10/10 – Hervorragend
Samuel
31. Dez. 2023
Gut: Personal & Service
Samuel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay. We are pleased you enjoyed the accommodations and hope we can be of service again in the near future.
8/10 – Gut
Elvis
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The highway is very noisy,especially early in the morning.
Elvis
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
We thank you for taking the time to respond to the survey. We apologize for the highway noise. We realize how disconcerting this can be particularly in the morning.
10/10 – Hervorragend
Jorge
29. Dez. 2023
Jorge
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rebecca am 8. Feb. 2024
Thank you so much for your rating and we are glad you enjoyed your stay here with us. We cannot wait to see you again.
10/10 – Hervorragend
Ryan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great stay (8 nights) with our two young daughters and the cat too. The staff were all
Very helpful and friendly. Good breakfast too. Would definitely recommend and we will stay again.
Ryan
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you so much for responding and for the kind words. We look forward to your next visit
10/10 – Hervorragend
Lynn
Mit der Familie gereist
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lynn
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay. We are pleased that you enjoyed our hospitality.
10/10 – Hervorragend
Ryan
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Scarlet allowed me early check in great service
Ryan
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
We thank you for responding. We take pride in the service we provide. We hope your future travels brings you back to us.
10/10 – Hervorragend
Henry
18. Dez. 2023
Henry
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thanks for rating your stay. We are pleased you enjoyed the hospitality and hope to be of service again.
8/10 – Gut
Ragena
Mit der Familie gereist
17. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good stay
Staff was amazing wish the bathroom door shut properly. Pullout couch bed super uncomfortable springs kept poking my daughter.
Ragena
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for responding, We apologize you had an issue with the bathroom door and sofabed, Thank you for the kind words concerning the staff. We hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit der Familie gereist
17. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lady that checked us in was very nice.
Jessica
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for responding. We are pleased that you enjoyed our hospitality and hope your future travels return you to us.
10/10 – Hervorragend
WASHITA
Geschäftlich gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
WASHITA
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay. We are pleased that you enjoyed our hospitality.
8/10 – Gut
Margaret
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Margaret
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
Thank you for rating your stay!
6/10 – Okay
Ronald
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not again at this Home2
Let me start with all the staff were excellent. Unfortunately I had several occasions to confer with them. They put us in a room that shouldn’t have been used. Missing chairs, table, and very small. Fortunately the second day of four we moved to a much better room. Very little road noise from I-75. It had a desk chair with an arm that had the plastic peeling off. Twice we ran out of hot water in the shower. Very limited choices of tv stations. The problem seemed to be with the upper management and investing in the business. Again the staff couldn’t have been any nicer. They tried to solve any problems they could.
Ronald
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Reinhard am 6. Dez. 2023
Thank you for your honest feedback. I am truly sorry that your experience was hindered by the conditions of our location and facilities. We have been awaiting chair parts for a long time and recently replaced 40 arm rests. Our accessible rooms don't typically have an office chair, however we installed some after receiving this notice. With regard to the hot water, we do our best to troubleshoot the issue. It is often difficult to isolate which shower valve is causing the issue as the cold water tends to affect multiple units. I am thankful that our staff was able to provide you comfort during your stay and do their best to resolve the issues.
2/10 – Ungenügend
Adrianna
25. Nov. 2023
Adrianna
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von AGM am 17. Jan. 2024
We thank you for taking the time to rate your stay. If you would like to provide further feedback concerning any issues, we would love to hear from you.