Außenbereich

Bewertungen von Delta Hotels by Marriott Montreal

4 out of 5
Delta Hotels by Marriott Montreal
475 President-Kennedy Avenue, Montreal, QC

Bewertungen

8.8

Hervorragend

601 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
280 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Cyrille

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angehnemes zentral gelegenes Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Genevieve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bon service, personnels accueillants et un menu excellent à recommander.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

EHSANUL

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bethany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Peter

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bon
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mercy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy and accessible parking! Bed was comfortable and good service! I would definitely stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Aakashdeep

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Very centralized and good location. All the staff were very quick and accommodating and nice. Its just a very old and run down hotel now. It needs a good renovation and it doesnt help so many tournament kids come here so pools and other areas are crowded and not good for patrons but when the kids left it was better to enjoy. Rooms are tidy but dirty, stains all over and the shower didnt have a tub so water would go everywhere when you showered. Also elevators are a nightmare, easy 15 min waits for elevators. Used stairs after first two times.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Dmitry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel. Slow elevators.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Cain

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place for family
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Vicky

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
easy to get to, easy parking, convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Janis, Manawan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je n’ai pas aimé l’odeur du tapis et l’odeur des draps à notre arrivée, le tapis, les lampes, les murs sont désuets et la télévision ne fonctionnait pas, il fallait le brancher pour allumer et débrancher pour l’éteindre. Le fauteuil avait une tache de saleté. Je suis totalement déçue pour le montant que j’ai payé cette chambre. De plus j’ai dû repayer un stationnement extérieur alors que c’était inclus dans mon forfait, manque de place pour les gros véhicule. (Les petites véhicules prenaient la place réservé pour les grands véhicules)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Balconies need a little cleaning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Efeturi Kelvin

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sergio

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Heather

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The parking garage is not made for a full size truck or SUV such as a Yukon.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

shelsy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Martine

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was exceptionally pleased with the level of service I received. I had leftovers from the night before but no microwave. The staff searched the building but to no avail. The staff went out of their way to reheat my food before the kitchen had opened for dining service. Brilliant service and much appreciated.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Fady

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel extraordinaire le tout extra sauf le spa pas de remous et pas assez chaud
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gilles

Recommend highly!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

heidar

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sally

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were very friendly!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Emmy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Consolee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 21. Apr. 2024
Chère Consolee,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre récente expérience. Nous apprécions vos commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel !Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing !
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 2. Apr. 2024
Dear Nicolas,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

4/10 – Schlecht

Harry

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The washroom did have a lock in the hotel room, overall not happy with my stay. Wouldn’t come back or recommend to a friend.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montréal am 2. Apr. 2024
Dear Harry,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay at our hotel. Your feedback regarding the washroom lock and overall dissatisfaction is concerning to us, and we are sorry that we fell short of meeting your expectations.We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we regret that we were unable to do so in your case. Your comments will be shared with our management team to address the issues you've raised and to ensure that improvements are made where necessary.We sincerely appreciate your feedback as it helps us to identify areas for improvement and to continue providing excellent service to our guests. We hope that you will give us another opportunity in the future to exceed your expectations and provide you with a memorable stay.Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

shivam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 2. Apr. 2024
Dear shivam,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

10/10 – Hervorragend

Aryane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les chambres communicantes étaient parfaites pour notre groupe!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montréal am 1. Apr. 2024
Chère Aryane,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre récente expérience. Nous apprécions vos commentaires sur nos chambres communicantes et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel !Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Dany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent endroit à recommander
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montréal am 1. Apr. 2024
Cher Dany,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre récente expérience. Nous apprécions vos commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel !Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Aline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 2. Apr. 2024
Dear Aline,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

10/10 – Hervorragend

Tristan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff went above and beyond in making sure our family had a wonderful experience. We visited over Easter weekend and were welcomed with plenty of activities for our children to participate in. MJ ( hotel GM?) made our stay very pleasant and made sure our needs were met and went over and above anything that was expected. My kids cannot wait to go back and visit! Top notch stay- highly recommend for people traveling with young kids.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 1. Apr. 2024
Dear Tristan,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are delighted to hear that your family had a wonderful Easter weekend at our hotel and enjoyed the activities we offered for children. We are proud of our team, especially MJ (our guest experience supervisor), for going above and beyond to ensure that your needs were met and that you had a pleasant stay. It's fantastic to hear that your kids are excited to return, and we look forward to welcoming your family back for another top-notch stay. Your recommendation means a lot to us, and we are committed to providing exceptional experiences for families traveling with young children. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 2. Apr. 2024
Dear Timothy,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

8/10 – Gut

Aniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nicely located, nice hotel, rooms are comfortable but hot tub and gym was not working, they only had few machines available
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 1. Apr. 2024
Dear Aniela,Thank you for sharing your experience with us!We're pleased to hear that you found our hotel nicely located and that you enjoyed the comfortable rooms. We apologize for any inconvenience caused by the hot tub and gym not being operational during your stay. Rest assured, we are actively working to resolve these issues and enhance our amenities for future guests. Your feedback regarding the limited machines in the gym during the renovation has been noted, and we apologize for the inconvenance. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rosemarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montréal am 1. Apr. 2024
Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre récente expérience. Nous apprécions vos commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel !Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Dany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and safe
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 1. Apr. 2024
Dear Dany,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

10/10 – Hervorragend

Caroline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really appreciated the fact that my room TV had been personalized to my name and made me feel really valued. Excellent service f. Easy solution to all our requests.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 28. März 2024
Dear Caroline,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your positive remarks on our services and facilities, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

10/10 – Hervorragend

Eric, North Gower

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Marie Josée Pepin was a great host - friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 24. März 2024
Dear Eric,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Marie-Ève

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Husain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would definitely book another stay .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Delta Montreal am 24. März 2024
Dear Husain,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel!Best,