Rezeption

Bewertungen von Hôtel Newstar Montréal

2.5 out of 5
Hôtel Newstar Montréal
5250 Jarry Street East, Montreal, QC

Bewertungen

6.8
379 von insgesamt 1465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
395 von insgesamt 1465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
281 von insgesamt 1465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
183 von insgesamt 1465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
227 von insgesamt 1465 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.8/10

Sauberkeit

7.4/10

Personal & Service

6.4/10

Ausstattung

6.6/10

Zustand der Unterkunft

6.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Die Zimmer sind wie auf den Bildern. Renoviert. Der Flur ist alt und der Teppich riecht nach Rauch. Der Straßenlärm der Umgebung ist laut, wobei die Fenster viel an Lärm verhindern, wenn sie zu sind. Klimaanlage ist etwas zu laut. Ohne wird es über Nacht wenn man zu 5. schläft ganz schön stickig. Die Sauberkeit wsr ok. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Cafe Milano um de Ecke ist sfhr zu empfehlen für Frühstück, Mittagessen oder Abendessen.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Angelina am 27. Aug. 2023
Bonjour , Nous vous remercions énormément pour votre note concernant notre établissement.

2/10 – Ungenügend

livia

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It smelled really bad and the mattress was disgusting
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 22. Mai 2024
We apologize for the discomfort you experienced during your stay. Your feedback is crucial to us, and we'll promptly address the issues you mentioned to enhance the quality of our accommodations. Thank you for bringing this matter to our attention.

2/10 – Ungenügend

Akshat

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wasted my money extremely noisy!!Complained twice but nothing was done.Also i was given a room which was full of smoke and then they changed to a different room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 21. Mai 2024
We sincerely sorry for the disruption and inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is invaluable, and we're committed to addressing these concerns to enhance our guests' experiences moving forward. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Lovepreet

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Nice for stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 21. Mai 2024
Thank you so much for your perfect for review! We're delighted to hear that you found our hotel nice. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!

2/10 – Ungenügend

Doug

Closet door came off the track when we tried to hang up some clothes. Could not get housekeeping the next day because we didn’t know we had to ask for it when we checked in. Staff I asked to help us out said “it’s not my problem” and walked away. Hallway was dark and dirty. Need I say more?
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 22. Mai 2024
We deeply sorry for the inconveniences you faced during your stay. We're addressing the issues with the closet door, staff responsiveness, and hallway cleanliness immediately. Your feedback is invaluable, and we're committed to ensuring a much better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Eleni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Merci!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 21. Mai 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre note parfaite! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous.

10/10 – Hervorragend

Danie Claude

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Belle expérience. Bon séjour
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 21. Mai 2024
Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour ! Merci pour vos commentaires positifs.

8/10 – Gut

Marjolaine

Mit der Familie gereist
The hair dryer was not functional, but otherwise, everything was good. A microwave would have been appreciated. Great service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 20. Mai 2024
Thank you for your feedback, Marjolaine! We apologize for the inconvenience with the hair dryer and will address it. We have a maintenance service that will take care of the issue promptly. We noticed you booked a standard two double beds, which typically doesn't include a microwave. However, we do have standard rooms with kitchenettes available, which do include a microwave. Additionally, we have microwaves available for public use at the hotel. We're glad you enjoyed our service

2/10 – Ungenügend

Folly Agbékpo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 21. Mai 2024
Nous sommes vraiment désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous prenons votre satisfaction très au sérieux. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir dans de meilleures conditions à l'avenir.

10/10 – Hervorragend

Issam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bon hôtel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 19. Mai 2024
Bonjour Issam, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Merci pour votre commentaire positif!

10/10 – Hervorragend

Isaac

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very great vacation
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 19. Mai 2024
Hi Isaac, We're thrilled you had a great vacation with us. Thank you for sharing!

4/10 – Schlecht

Valérie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
La cafetière dans la chambre ne fonctionnait pas, les murs étaient sale, manquait une poignée sur le garde robe, nous avons retrouvé un bouchon de seringue par terre
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 22. Mai 2024
Nous sommes désolés pour les problèmes que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Nous prenons ces problèmes très au sérieux et nous allons les résoudre immédiatement pour garantir le confort et la sécurité à l'avenir. Merci de nous avoir informés de ces problèmes.

4/10 – Schlecht

Morgane

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 20. Mai 2024
Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous apprécions votre retour et prendrons des mesures pour améliorer.

8/10 – Gut

Marie Carline, Gatineau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 20. Mai 2024
Merci pour votre note, Marie Carline ! Nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour. Nous continuerons à travailler pour rendre votre prochaine visite encore meilleure.

10/10 – Hervorragend

jean luc, chicoutimi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 14. Mai 2024
Bonjour Jean Luc, Il nous fait plaisir de savoir que vous avez aimé votre séjour à l'hôtel Newstar. Nous espérons vous revoir bientôt!

8/10 – Gut

Ryan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
We had to switch room because of very bad smoke smell, then was paying for queen bed but it was only a double so switched rooms again and gave us a upgrade to a king without paying which was nice. We were traveling with a large group and couldn't have all our rooms in the same building which made it difficult because the key would not let us access other building so would have to call the rest of our party to come to the door so we could hang out in each other's rooms. Nice to have a sink and stove top but induction so make sure you bring proper pan or else it won't work. Would have been a bit happier if it was cleaner. Happy it was close to highway so made our travels into city and our conference easier.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Thank you for sharing your experience. We apologize for the inconveniences you faced and appreciate your feedback. We're glad our team could assist with the room upgrade and that our location was convenient for your travels. Your comments regarding cleanliness, room access, and the room arrangements have been noted and will be addressed internally. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience.

10/10 – Hervorragend

Stéphanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel accueillant, la chambre est conforme à la description (lit très douillet) et l'hôtel est très facile d'accès même sans auto.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous! C'est merveilleux de savoir que notre personnel chaleureux, nos chambres confortables et l'emplacement pratique ont contribué à rendre votre expérience agréable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite dans la région.

2/10 – Ungenügend

Patrice

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aucunement comme les photos. Vraiment décevant
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, en raison des différences entre les chambres et les photos. Nous prenons vos commentaires au sérieux et souhaitons nous améliorer.

6/10 – Okay

Ann Marie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Bonjour Ann Marie, Nous vous remercions pour votre note concernant notre établissement.

10/10 – Hervorragend

Hymly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a great day saver
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
That's great to hear that you had such an experience, at the hotel! Providing value to our guests is one of our top priorities. We look forward to having you back!

2/10 – Ungenügend

Lincoln

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Usually I don’t leave reviews on business because sometimes I prefer to manage any matter privately with the concerned entity but let me explain my story. I booked this hotel aka motel practically a week before my stay but I came 3 hours late for my check out because there was a lot of traffic going around Montreal at that time. The lady that I met at the counter was nice and she checked me in smoothly. I left my bags in the car and went to check the room and the first thing I realized the room was bombed with cigarettes smell the I went down to the reception to explain to the lady at the front desk that I didn’t book a smoking room so I need to change room ASAP so she changed me the room and gave me one next door which didn’t do a big difference in term of smell. When I entered the room trust me when I tell you can smell the entire room fill like someone was cooking inside the room as I was tired I got in and put my stuff inside and close the door. I inspected the bed and they barely put anything on the bed, check the bathroom and not even my 6 years old son would enter that bathroom. Curtains are dirty, bugs are flying everywhere and shower don’t working properly. To be continued
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 14. Mai 2024
Hi Lincoln, We are deeply sorry to hear about your stay, at our hotel. Your feedback means a lot to us. We regret the problems you faced regarding cleanliness and the odor of smoke. Please know that our housekeeping team is skilled and committed, to upholding top notch standards. We are currently looking into these matters. We look forward to having you return and ensuring you receive the experience you should expect.

6/10 – Okay

Madrid

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insonorisé, bruyants surtout la nuit, on entends les portes calquées, les autres clients parlent fort, l'étage au dessus on dirait que les déménagement durant la nuit. Le coté positif la chambre était propre, le lit est confortable .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von L.L am 6. Mai 2024
Nous sommes sincèrement désolés que le bruit ait perturbé votre séjour. Vos commentaires sont précieux pour nous et nous prendrons des mesures pour résoudre ce problème, afin d'assurer un séjour plus calme à nos clients. Nous vous remercions également d'avoir noté la propreté de la chambre et le confort du lit. Nous espérons avoir l'occasion de vous offrir une expérience plus plaisante lors de votre prochaine visite.

2/10 – Ungenügend

Ramy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is so smelly and needs to be cleaned
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 6. Mai 2024
We're sorry if the smell, in the room has inconvenienced you. Please know that we prioritize cleanliness and will attend to this promptly. Thank you for letting us know about it.

10/10 – Hervorragend

Jean

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
J'ai apprécié NewStar vu leur un excellent service. Je recommande à tous ceux qui peuvent y aller de garder un coeur tranquille sans hésiter vous serez bien reçu surtout vous aurez tous les services à votre disposition.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 6. Mai 2024
Nous sommes enchantés que vous ayez apprécié notre service ! Un grand merci pour vos gentils mots et votre recommandation. Notre objectif est toujours de garantir à nos clients une expérience exceptionnelle et de répondre à tous leurs besoins. Nous espérons vous revoir bientôt et de continuer à vous offrir le meilleur service possible. Merci encore pour votre soutien !

8/10 – Gut

Max

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 6. Mai 2024
Merci beaucoup pour votre bonne note ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous revoir bientôt !

2/10 – Ungenügend

Dirgh

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Didn’t like the service was ask to come back 4-5 time every hour for checking if the room is available or not and she make excuses that all rooms were book last night while we book our room 10-12 days before and paid in advance.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von L.L am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback. Our hotel check-in time starts at 3:00 PM, as stated during the booking process. While we strive to have rooms ready as soon as possible, we cannot guarantee availability before this time. We apologize for any inconvenience and hope to welcome you again under better circumstances.

6/10 – Okay

Wei

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Not that bad. However, we did not get the room we booked, neither my friend.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von L.L am 2. Mai 2024
We apologize for the inconvenience. I'm glad to hear that your stay wasn't too bad despite this. To compensate for the room issue, we have applied a discount to your bill. I hope this is satisfactory for you. If you have any further concerns, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Marjolaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von L.L am 30. Apr. 2024
Hi Marjolaine, Thank you for taking time to give us your feedback and for giving us an excellent review.

6/10 – Okay

Sonya, Hamilton

Clean hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von L.L am 29. Apr. 2024
Good Day Sonya, We would like to thank you for your kind word. We are glad to see that you've enjoyed your stay with us.

2/10 – Ungenügend

Emilie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Odeur de drogue et beaucoup de prostitues
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von L.L am 26. Apr. 2024
Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre cela. Nous prenons très au sérieux la sécurité et le confort de nos clients. Nous allons immédiatement enquêter sur ces problèmes et prendre des mesures pour garantir un environnement sûr et agréable pour tous nos clients.

2/10 – Ungenügend

Lise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was very good, as I like it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von L.L am 26. Apr. 2024
We are delighted to know that you had a time with us! Your happiness is important, to us. We value your words. We can't wait to have you visit us again soon!

4/10 – Schlecht

Eric, Contrecoeur

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très cher pour la qualité offerte
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von L.L am 26. Apr. 2024
Nous regrettons d'apprendre que vous avez trouvé notre établissement coûteux par rapport à la qualité perçue. Vos commentaires sont importants pour nous, et nous sommes toujours à la recherche de moyens d'améliorer notre rapport qualité-prix. Merci pour votre retour.

10/10 – Hervorragend

Jale

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Merci infiniment pour votre aimable note sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires positifs sont une source de motivation pour toute notre équipe. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt

8/10 – Gut

Gilles

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von L.L am 13. Mai 2024
Bonjour Gilles! Ce fut un plaisir de vous accueillir à l'hôtel ! Merci pour cette magnifique note.

8/10 – Gut

Alexandre

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von L.L am 9. Mai 2024
Bonjour Alexandre, Merci d'avoir pris le temps de laisser cette superbe note sur notre établissement.

6/10 – Okay

Moda

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Checking in was very challenging since they wanted me to do it online and were providing wrong link with missing letters and they didn’t want to admit it . The area is good and close to everything, however the place is not very clean , tv is not working ( no channels at all ) , the rate is good compared to area . Overall it’s not the best experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lorrie L. am 18. Apr. 2024
"We're sorry, for the challenges you faced during check in and your stay. We'll work on fixing the cleanliness and TV problems. Appreciate your feedback. We look forward to hosting you in a better situation."

10/10 – Hervorragend

EDDIVINE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SIMPLEMENT HOT
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Lorrie L. am 18. Apr. 2024
Nous sommes ravis que votre passage parmi nous vous ait apporté satisfaction! Nous attendons avec impatience de vous accueillir à nouveau très bientôt !

10/10 – Hervorragend

Danie Claude

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hébergement de qualité
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lorrie L. am 18. Apr. 2024
"Nous sommes très heureux que votre séjour parmi nous vous ait plu ! Un grand merci pour vos gentilles paroles. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche !"

2/10 – Ungenügend

Kanza

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Would not stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lorrie L. am 18. Apr. 2024
We are genuinely sorry to hear that you are feeling this manner about your experience. We acknowledge your frustrations. Are dedicated to resolving the concerns you have brought up in order to enhance our services. We trust that you will reconsider and grant us another opportunity to offer you a stay, in the future.

10/10 – Hervorragend

Bella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
C est bien tranquille vu les petite gang dans le stationnement
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von angelina am 15. Apr. 2024
Chère Bella, Il nous fait plaisir de savoir que vous avez aimé votre séjour à l'hôtel Newstar. Nous espérons vous revoir bientôt !

2/10 – Ungenügend

Nicolas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Le plancher était loadé d'insectes. La salle de bain etait dégueulasse. Il était hors de question que j'y passe la nuit. J'attend toujours mon remboursement.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lorrie L. am 18. Apr. 2024
Nous regrettons d'apprendre que vous avez rencontré des difficultés dans votre chambre. Vos préoccupations sont importantes pour nous, et nous sommes désolés pour tout inconvénient que cela a pu causer. Nous allons agir rapidement pour résoudre cette situation. Vos commentaires sont précieux, et nous espérons regagner votre confiance lors de votre prochaine visite.

6/10 – Okay

Graciela

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von angelina am 15. Apr. 2024
Hi , Thank you for taking the time to review our hotel. We would like to know more about your experience.

2/10 – Ungenügend

Henrique

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N’importe quoi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von angelina am 15. Apr. 2024
Bonjour, Mr. Henrique, nous sommes navrés que nous n'avons pu vous accueillir à l'établissement, mais vous aviez fumé lors de votre ancien passage chez nous et nous sommes un établissement non-fumeur.

2/10 – Ungenügend

Claudia, west new york

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This is not hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Angelina am 12. Apr. 2024
Hi , Thank you for taking the time to review our hotel. We would like to know more about your experience.

6/10 – Okay

Vicky

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We've visited this place 3 times now. The first 2 times awesome, nothing to say. This 3rd time though.. our room was very different. Not much noise cancelling isolation, we could also see underneath the room door. Our bathroom door didn't close at all, not even trying to push or slam it. There was no hand soap, no body wash, no shampoo, nothing available for personal hygiene. The bed header and frame weren't very sturdy and the pillows were just horrible.. the smell of that wing of the hotel was unbearable as well. On top of that, there was an electricity plug outside all busted and in contact of snow!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Angelina am 12. Apr. 2024
Good Day Vicky, We thank you for taking the time to rate the establishment. We are particularly disappointed with the issues you mention, because we could have corrected everything you mentioned. Please accept our sincere apologies.

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Angelina am 12. Apr. 2024
Hi Tim ! Thank you for your kind review. We are thrilled to know that you enjoyed your stay! Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Lucie

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Angelina am 12. Apr. 2024
Hi Lucie ! Thank you for choosing to be our guest. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your visit with us.

6/10 – Okay

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von L.L am 26. Apr. 2024
Merci beaucoup pour votre retour positif ! Nous sommes enchantés d'apprendre que vous avez apprécié votre expérience à nos côtés.

8/10 – Gut

Ingri

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
La chambre avait un audeur à cigarette
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von angelina am 12. Apr. 2024
Bonjour Ingri, nous vous remercions d'avoir pris le temps de revoir l'établissement.

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von angelina am 12. Apr. 2024
Hi James ! Thank you for your kind review. We are thrilled to know that you enjoyed your stay! Thank you for staying with us.