Terrasse/Patio

Bewertungen von The Ritz-Carlton, Montréal

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Montréal
1228 Sherbrooke Street West, Montreal, QC

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

360 von insgesamt 400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Valerie am 4. Okt. 2019
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Audrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

PARWESH

Very limited food options
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hospitality. A hotel well worth experiencing.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the doorman to the cleaning staff. Everyone was so friendly and accommodating even with our French Bulldog in tow. Would highly recommend !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ping, Oakville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff service is standing out comparing to others.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

MERIC

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Danxi

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

David Boyd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

cedric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente propiedad
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

John, Orange

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff! Extremely polite, friendly and attentive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew Michael, Reading

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Classic beauty and elegance. Staff incredibly friendly and helpful. Highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Pierre-Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel de l'hôtel est tout simplement exceptionnel.

10/10 – Hervorragend

Ching

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s Ritz. Everything was great especially the customer service, top notch! The only thing is that you should call 15min ahead if you have valet parking. Other than that, all is fab.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Raphael Morello am 7. Jan. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Incredible property with incredible staff in a great location in Montreal. Will be back.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Layley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Luxury at its best. The bathroom was immaculate. Service from parking attendant, receptionist , housekeeping was impeccable. 5 minutes after we settled In, someone knocked on our door and the Ritz sent us wine and charcuterie as a welcome gift. We will be back!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the best Ritz in which I have ever stayed. Kudos to everyone who works at this iconic hotel in downtown Montreal who made my two days in Montreal memorable. And an extra worthy mention of sommelier Gilbert whose expertise of fine French wines made my lunch the best one I have had in a while!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

MARK

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Ritz is a fantastic hotel. From the moment I arrived the staff made me feel at home. I drove from NYC and was immediately met by the valet to assist with my car and the luggage. When I arrived at my room there was a handwritten note welcoming us along with cookies. I came in to see the Pink concert( which I walked to from the hotel) and spent three wonderful nights. They have two restaurants in the lobby. One a very upscale French restaurant the other more relaxed. I found both excellent. The location of the hotel is perfect with several wonderful restaurants in near proximity if you want to venture outside of the hotel for options. Also shopping glamour within a couple blocks. The hotel has an excellent Spa and a gym which while adequate could use a refresh. There is also a pool and sun deck on the roof. In conclusion a fantastic hotel with a wonderful staff. Highly recommend!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simply the best!
What a wonderful hotel.....super hotel, great food, nice location, awesome staff. The Ritz-Carlton Montreal is so welcoming, and the services are premier level. Old world charm and elegance. We will be back again!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Mishaal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall it was comfortable, staff was extremely amazing and good amenities. I think they need to dial down their price even if it is a ritz. They need to improve the tea quality even in the tea room. Tea room scone were below standards, but ambiance was nice. I struggled to have my morning tea which was disappointing. If you are a swimmer, the pool is short barely 10 m so will slow you down with all the turns. Sauna was great and cozy. Breakfast at Maison Boulud was good but overpriced and no good tea so had to have a latte.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Best Ritz we have ever stayed at! Unbelievably exceptional service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 28. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

MARK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 28. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Ariel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very personal experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 28. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay as usual. Great service. See you again in 24
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 3. Okt. 2023
Thank you for your great feedback.

10/10 – Hervorragend

Louis-Philippe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 20. Sept. 2023
Thank you for your comments. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Alexis

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 9. Okt. 2023
Merci pour vos bons commentaires.

10/10 – Hervorragend

Graham

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great beds , linens and bathroom ; three of the things that we find Iimportant., as the dining room was not open in the evening we ate out but breakfast was more than acceptable.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 13. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your patronage.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 13. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your patronage.

8/10 – Gut

ESRA

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 13. Sept. 2023
Thank you for your score. We appreciate your patronage.

10/10 – Hervorragend

Aya

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
During my stay, I discovered that this is the first, ORIGINAL Ritz-Carlton! Everything about the property is exquisite, from the original chandeliers from 1912 to their high tea time at their beautiful lobby lounge- loved it all! The service is also impeccable! House keeping spoiled me with a birthday cake as well as fresh flowers, and Antonio and his team took amazing care of my 4-year old son and me. It’s walking distance to all of the cool spots in downtown Montreal, but away from the noise so location is perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 5. Juli 2023
Thank you very much for such great feedback. I will share your kind words to the team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Best in Montreal
Great hotel, we stayed at the signature room, very spacious and clean , they cleaned the room twice a day. Front desk very friendly. We also booked a reservation for the tea time ,great experience… Highly recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 5. Juli 2023
Thank you for such great feedback

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Suberpe treatments. Ritz-Carlton really feels like a Royal Experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 4. Juli 2023
We are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you again for choosing Ritz-Carlton Montreal as destination.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 4. Juli 2023
Thank you for your fedback. We appreciate. It was a pleasure to have you at the Ritz-Carlton Montreal

10/10 – Hervorragend

HENGCHAO, Jamaica

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 30. Juni 2023
merci d'avoir répondu au sondage

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 26. Juni 2023
Merci pour vos bons commentaires.

10/10 – Hervorragend

Corinne

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement am 5. Juni 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Suresh

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
It was my wife's birthday we stayed 5 nights. The hotel and staff were amazing. The room was excellent. We loved our time there. The Bar area was great.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Erwan L am 22. Mai 2023
Thank you so much for your great comments

10/10 – Hervorragend

Elin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service at this hotel couldn't possibly be better. They treat their guests like royalty. We also had dinner at the hotel restaurant one night and it was a true culinary experience. Bravo!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot director of rooms am 17. Mai 2023
Thank you for such great feedback We appreciate

10/10 – Hervorragend

VICTOR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot director of rooms am 9. Mai 2023
Merci pour vos bons commentaires

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Louis-Philippe Talbot director of rooms am 9. Mai 2023
Thank you for your great feedback.