Außenbereich

Bewertungen von Nanning Marriott Hotel

4.5 out of 5
Nanning Marriott Hotel
131 Min Zu Boulevard, Qing Xiu District, Nanning, Guangxi

Bewertungen

8.8

Hervorragend

82 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
62 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisch gelegen.
Einkaufszentrum und U-Bahn direkt nebenan. Sehr gutes, reichhaltiges Frühstücksbüffet. Schönes Schwimmbad.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Stephanie am 29. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

8/10 – Gut

aix, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Geschäftsreisen jederzeit
Antwort von Stephanie am 29. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was really enjoying the stay. My family can checked out many cool spots around the hotel while I was having business trip in the town
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von MARCOM am 13. Mai 2024
Dear Guest, please accept the most sincere greetings from Marriott Nanning Hotel! It is our honour to provide you with an outstanding stay experience. In addition, the hotel is located in the Convention and Exhibition Hangyang Business Circle on Minzu Avenue, connected with the Hangyang City, a 5-minute walk to the Mixc, 300 metres from the Convention and Exhibition Centre Station of Metro Line 1, and 3 kilometres from the Qingxiu Mountain Scenic Spot, making it very convenient for food, lodging and transportation. We will continue to work hard to be ready for your visit again!

8/10 – Gut

Chi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Air-con in room too noise
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von MARCOM am 26. Apr. 2024
Dear Guest,thank you for choosing Nanning Marriott Hotel and sharing your experience with us. We apologise for not being able to satisfy you on this occasion and have informed the relevant departments to carry out maintenance on the air conditioning. Thank you for your feedback and we sincerely welcome you to visit us again!

10/10 – Hervorragend

Chua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spacious clean rooms, great gym
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von MARCOM am 26. Apr. 2024
Dear Guest,please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel! It is our honor to provide you with an outstanding stay experience. We are dedicated to providing each guest with first-class facilities, value-for-money products, and uncompromisingly caring services. We will continue to work hard and are look forward see you soon!

10/10 – Hervorragend

Tobin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was perfect. Close to shopping, food and parks. Within walking distance.
Aufenthalt von 19 Nächten im Januar 2024
Antwort von MARCOM am 18. Feb. 2024
Dear Guest, please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel ! It is our honor to provide you with an outstanding stay. We would like to thank you for your feedback and your satisfaction with the location of the hotel. We will continue to work hard and be ready for your return!

10/10 – Hervorragend

SIEW CHENG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
Clean and classy hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von MARCOM am 18. Feb. 2024
Dear Guest,please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel! It is our honor to provide you with an outstanding stay experience. We are dedicated to providing each guest with first-class facilities, value-for-money products, and uncompromisingly caring services. We will continue to work hard and are look forward see you soon!

8/10 – Gut

Li

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Linfei

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

NINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location, good views, clean and spacious room …
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von MARCOM am 6. Dez. 2023
Dear Guest, please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel ! It is our honor to provide you with an outstanding stay. We would like to thank you for your feedback and your satisfaction with the location of the hotel. We will continue to work hard and be ready for your return!

6/10 – Okay

fat yeung

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
浴室去水不好,浴室較舊,電視機掛牆不對稱
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MARCOM am 3. Nov. 2023
尊敬的宾客:您好!感谢您选择入住南宁鑫伟万豪酒店。因酒店开业时间较早,部分设施设备略显年代感,我们会对硬件设施加大投入与管理,希望您下次入住时能给您带来全新的体验,热切期待您的再次光临!祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Zhengping

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is good except the extremely busy street next to the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von MARCOM am 12. Okt. 2023
Dear Guest,Please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel! Your support and recognition of the hotel gives us great encouragement. If you stay again we will arrange according to your preferences relatively away from the street rooms, thank you again for your affirmation, we will serve every guest with all our heart, and look forward to meeting you next time!

8/10 – Gut

Junlian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Junlian

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Zuobao

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Wai Chung

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

LIANGCHEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von MARCOM am 3. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for positively sharing your experience at our hotel and we are glad to accompany you for a pleasant time! Your support and recognition of the hotel gives us great encouragement. We will serve every guest with care and look forward see you soon!

10/10 – Hervorragend

Si Ting

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

Chenguang, Upland

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The deposit was double charged, although corrected. front desk service is not prompt, not as comfortable as expected
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von MarCom am 30. Nov. 2022
Dear guests, please accept the most sincere greetings from Nanning Marriott Hotel! We apologize that your stay was not satisfactory and have informed the relevant departments to improve. Your feedback is our motivation for improvement, please look forward to our progress, sincerely look forward to your visit again.

10/10 – Hervorragend

Chang-Wen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常好
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Luke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Couple in nanning
Good conventional room, pay for upgrade to lounges worth it! Staff were amzing
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

YUCHE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Staying for business trip, staff were friendly, spacious room and clean.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
CI进房间,先是给安排了一间connecting room,让前台给换了一间房,结果闻到房间里有烟味,预定的时候明明备注了要无烟房的,总之失望。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
尊敬的宾客:感谢您入住南宁鑫伟万豪酒店并利用宝贵时间分享您的入住体验。南宁鑫伟万豪酒店一向致力于提供至臻周到的服务,为每位客人创造独特而难忘的体验。我们非常重视您的反馈并真诚希望查找原因,如您能在百忙之中抽空与我们联系,告知更多细节,我们将不胜感激。

10/10 – Hervorragend

toyoto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff at this hotel could not be more attentive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear value guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly. Look forward to welcome you back to Nanning Marriott Hotel in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Lucia Yang am 28. Mai 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても満足できました。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Lori Li am 8. Okt. 2019
尊敬するお客様:こんにちは、南寧鑫偉万豪ホテルにご宿泊いただきまして、ありがとうございました。そして満足できるチェックイン体験ができました。とても嬉しいです。お客様の肯定を見て、私達はいつものようにお客様のチェックインサービス体験を提供します。次のホテルの旅行を楽しみにしています。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Nice front desk staffs and room cleaning lady. Breakfast is good and the managers are responsible by giving prompt action while taking complaints about one chef whose impolite (the one doing frying eggs in the kitchen section) on Sept 30.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Lori Li am 2. Okt. 2019
Dear Guest: Thank you for choosing Nanning Marriott Hotel. It's a great honor for you to share your thoughts with us. We will pass on your feedback to the hotel management team. We apologize for the inappropriate working attitude and behavior of hotel staff. Hotel management will strengthen the training of staff and emphasize the importance of customer service quality to all hotel staff. We apologize again for the inconvenience, thank you for your valuable feedback, and look forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Lori Li am 29. Aug. 2019
尊敬的宾客,您好!南宁鑫伟万豪酒店很荣幸陪您度过了一个美妙的入住时光。我们的用心和真诚您感受到了,我们感到万分感激。感谢您的赞誉,我们将以此为动力,期待再次为您创造美好的回忆。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Lori Li am 12. Aug. 2019
Dear Guest: Welcome to Nanning Marriott Hotel. Thank you for sharing your stay experience. Your support and recognition of the hotel is a great encouragement for us. We will continue to provide quality service to every guest. Sincerely look forward to your visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk staffs were very professional and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Lori Li am 31. Juli 2019
Dear Guest: It's a pleasure to accompany you through a pleasant hotel time! Your support and recognition of the hotel is a great encouragement to us. We will serve every guest attentively and look forward to meeting you next time.

8/10 – Gut

sharvan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von lori am 12. Juli 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

10/10 – Hervorragend

JLK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nanning jewel
Great hotel though a bit dated but still comfortable so will come again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Stephanie am 26. Juni 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

8/10 – Gut

gracia yan chi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location and staff are very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Stephanie am 29. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
For goodness sake, RENOVATE! My other stays in JW Marriott is better off than this property in Nanning. The city is laid back but that doesn’t mean the Marriott should be.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Stephanie am 10. Mai 2019
Dear Guest, We appreciate your feedback. We did not anticipate such a high demand for our environment and facilities. We are so sorry about the inconvenience that it might had caused to you. Your comments are very valuable to us, please believe us providing more thoughtful, dynamic and polished services next time.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Stephanie am 22. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Stephanie am 15. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Stephanie am 15. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

8/10 – Gut

kimkai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Stephanie am 26. März 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Stephanie am 2. Apr. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

6/10 – Okay

Svetlana

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Посредственно
Отель расположен в хорошем районе , рядом с большим торговым центром . В номере имеется чайник , утюг, сейф, комфортная кровать и новое белье . В ванной комнате открывается из окна панорама на город . Слив в самой ванне не работал , те есть один человек помылся , а другой не смог. На второй день то-же самое ,,, В номере не работал WI-FI , обратились к сотрудникам - на второй день установили роутер .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Stephanie am 18. Feb. 2019
Dear Guest, We appreciate your feedback. We did not anticipate such a high demand for our amenities. We are so sorry about the inconvenience that it might had caused to you. Your comments are very valuable to us, please believe us providing more thoughtful, dynamic and polished services next time.

2/10 – Ungenügend

Carlos

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible service and not friendly with foreigners
Hotel was so so and the location was good, metro station and mall nearby. Staff don't speak English, so communication was very difficult. They sell the idea that Wifi is free but it is not, they charge you daily for the service. I paid for room and breakfast, but when I got to the hotel they said that breakfast was not included. Staff was not friendly at all, they basically kicked me out on the check-out day, they were calling and calling on the phone all day to invite me to leave or they would charge additional days, in the final call I said I was on the way to the lobby and got to the counter 7 minutes after the check-out time, but anyway they charged me one more day at almost double the price (they say it was because of the day, but it was not), so I paid and left to another hotel to never return back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Stephanie am 18. Feb. 2019
Dear Guest, We appreciate your feedback. We did not anticipate such a high demand for our service. We are so sorry about the inconvenience that it might had caused to you. Your comments are very valuable to us, please believe us providing more thoughtful, dynamic and polished services next time.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Stephanie am 18. Feb. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

10/10 – Hervorragend

Tay, Singapore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centralised area. Easy access tp places 0f interest.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Stephanie am 18. Feb. 2019
Dear Guest, We're glad you enjoyed your stay with us and that the facilities and services met your expectations. We appreciate the time you spent to share your experience with us. Happy exploring! Regards,

8/10 – Gut

YuanHong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Stephanie am 24. Jan. 2019
尊敬的客人:非常感谢您抽出宝贵的时间与我们分享您在南宁鑫伟万豪酒店的入住体验。我们十分荣幸的得知您的入住非常愉快并且对酒店所提供的服务设施表示满意,也很荣幸能为我们的客人提供高品质的服务。非常感谢您的意见和建议,以便于我们改进和提高服务水平。再次感谢您的光临与厚爱,我们将继续提供优质的服务,同时期盼您早日再次光临。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WIFI 能夠連接國外網站,這是一大優點~
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Stephanie am 22. Jan. 2019
尊敬的宾客:非常感谢您选择南宁鑫伟万豪酒店并在百忙中抽空分享您的入住体验!感谢您对酒店的支持与认可,这让我们更有动力去为宾客带来更出彩的入住体验,为每一位宾客提供精心优雅的服务是我们的宗旨。我们会不断努力,期待您再次光临!

10/10 – Hervorragend

Ka Hing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
方便
旁邊是大型商場航洋城,應有盡有,很方便。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Stephanie am 22. Jan. 2019
尊敬的客人:感谢您选择入住南宁鑫伟万豪酒店,我们十分荣幸和感激您能够和我们分享您的入住感想。南宁鑫伟万豪酒店地处繁华商业区,与航洋国际中心相连通,步行至万象城仅需五分钟;周边交通便利,位于地铁一号线会展中心站出站口;酒店设施完善,是您的不错选择。我们会向我们的管理团队传递分享您的反馈,并衷心希望您能够再次光临。