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Bewertungen von Best Western Plus New Orleans Airport Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

8.0

Sehr gut

416 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
311 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
138 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
68 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was ok. I will come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Roland

Mit dem Partner gereist
Its just ok!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Selena R am 3. Apr. 2020
Thank you for your review! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Greg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel was in great condition and the staff was friendly. The TV in our room would not work and the hotel is no longer convenient to the airport since they have redone the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy clean hotel i felt safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Special thanks to the Manager, for helping me out with a booking that needed to be rescheduled.Much appreciated!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Erggvd
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean, everything worked. Very satisfied.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Nicolas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were really nice and friendly. The breakfast was mid. Everything is unflavored: white bread, plain bagels, vanilla yogurt. Also, it was almost all carbs. In the room, the bed was surprisingly comfortable for a hotel bed. The downside was the AC unit. The unit wouldn't kick on until the room was incredibly hot, and then stay on until it was incredibly cold. The worst part of the stay was the pool. We specifically came for a pool day, and the pool was filled with bugs, both alive and dead. There were dead bugs backflowing out of the skimmer. Also, there were so many water bugs that it looked like the pool was painted black.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

AMERICA, Lake Hiawatha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast at the hotel wasn’t very good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bianka, Lakewood

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Kenmeisha

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worse experience ever while visiting NOLA! Management was very rude and obnoxious. I will never stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Terri am 29. Apr. 2024
I'm truly sorry to hear about your negative experience during your visit to New Orleans. Your feedback regarding the management's behavior is concerning, and I sincerely apologize for any rudeness or unpleasantness you encountered. This is not the experience we strive to provide our guests, and we will address your concerns internally to ensure better service in the future. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us, and we hope you'll give us another chance to improve your stay in the future. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Jenny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everybody's very nice. Love the pool. Room was very clean comfortable. Best Western does not disappoint .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient to airport and major highways
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Daniel, Santiago

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tipical airport area. Mostly industrial
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ginger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Yohanna

Mit der Familie gereist
La persona que nos atendió tiene una atención súper horrible no es nada amable y de paso le dije que la lámpara no servía y dijo que no avía quien lo hiciera y no ahí tú allá en el cuarto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Terri am 14. Apr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the arrangement of the bedside lamps' power switch, which are operated by a on/off switch located at the entrance door. Your feedback is valuable, and we will consider ways to improve the accessibility and convenience of these features for our guests in the future. If there are any other aspects of your stay that you would like to discuss or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know.

2/10 – Ungenügend

Shannon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was incredibly rude
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Terri am 13. Apr. 2024
We are deeply sorry to hear about your negative experience with our staff. Providing excellent customer service is a top priority for us, and it's disheartening to learn that we fell short of meeting your expectations. We take your feedback seriously and will address this matter with our team to ensure that all guests are treated with the respect and courtesy they deserve. Please accept our sincere apologies, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

10/10 – Hervorragend

Alvaro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Les

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy close trip to the airport, very clean and comfortable. Friendly polite staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kendra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Danderia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk was great. We got in after midnight & a large party walked in just ahead of us but the woman at the front desk was so quick that we were in our room in no time. Area was industrial but it was fine for us since we were site seeing at various places. And also a big plus was it being so close to the airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Stacey

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Timmy

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer service was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

LESLIE

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a nice place to stay. We were greeted by friendly and helpful staff. The thing I really appreciated was that housekeeping did not come banging at the door at check out time. The only thing wrong was housekeeping did not remove the used piece of soap in the shower. The bathroom was cleaned but i honestly think they didnt look up and get the soap.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Carolyn, Friend

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast was horrible. Check out service bad No on was available!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Terri M. am 7. März 2024
We truly care about your experience with us during your stay. Thank you for choosing Best Western Plus New Orleans Airport for your travel needs. This will indeed help us improve for you and other future guests.I fully understand how you feel about not receiving the quality of service you expected. We are very sorry for that. Our staff will definitely do better next time. I have also forwarded your comment to our general manager for further attention. Our commitment is to deliver the most enjoyable experience every time. Sometimes our agents are assisting other guest around the property during breakfast hours. I apologize if they were not available during your timeframe at the desk.I hope you will visit again in the future. It would be a pleasure to host you once more. Stay safe and healthy until then!

8/10 – Gut

Donna, Fredericksburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast buffet featured a malfunctioning coffee dispenser and lukewarm scrambled eggs.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a very well managed hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Karrie

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The first room we were put in had people in it, 2nd room was dirty, 3rd was pretty bad also. The bed was sloppily made up, there were 3 miniature pillows on the bed, paint on floor, room very outdated , small hairs on comforter. We will never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Terri M am 27. Feb. 2024
Dear Karrie,We sincerely apologize for the unacceptable experience you encountered during your recent stay at our hotel. It is deeply disappointing to hear about the series of issues you faced, from the initial room assignment to the cleanliness and condition of subsequent rooms. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience and frustration caused.Rest assured, we take your feedback seriously, and we will be conducting a thorough investigation into the issues you mentioned to ensure they are addressed promptly and effectively. Our guests' comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.We understand your decision not to stay with us again, but we hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience we strive to deliver to all our guests. Please feel free to reach out to us directly if you would like to discuss your experience further or if there is anything we can do to regain your trust.Thank you for bringing these concerns to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Earline

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, very nice staff. They know how to take care of handicap persons extremely well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice staff, clean and spacious room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Stacy, New Iberia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Only gave 3 stars due to bed being really uncomfortable and the pillows basically being completely flat
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

James, Dartmouth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Decent aitport hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Yanwei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
nearby gas station The truck is a little noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lloyd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable Stay
The room was spacious and fully met our needs. The breakfast was extensive. The staff were very helpful and welcoming.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gudrun

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Linda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Love it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Starr

Geschäftlich gereist
It was fine except for the stack of personal identifying information laying out on the check-in desk, there should be a shredding ceremony when you check-out because what are they doing with photocopies of my drivers license?! UNNECESSARY and reckless.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Erin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient clean hotel close to MSY economy parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Roger

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

James

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Stacy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We always enjoy staying here when we have an early flight from NOLA.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Rae

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Katy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a decent hotel, but we wouldn’t choose to stay there again. Right beside a truck rest stop, one trucks generator was so loud we struggled to fall asleep for a 4am wake up the next morning.

10/10 – Hervorragend

Carlton

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024