Lobby

Bewertungen von Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South

4 out of 5

Bewertungen

8.6

Hervorragend

636 von insgesamt 1156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
84 von insgesamt 1156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
50 von insgesamt 1156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
39 von insgesamt 1156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Das Frühstück ist unterirdisch schlecht; billigste Lebensmittel werden auf Papptellern gepackt und mit Plastikbesteck verzehrt. Die Zimmer sind sehr klein und riechen unangenehm. Die Klimaanlage macht einen Höllenlärm. Ich hatte mit heftigen allergischen Reaktoonen in dem Hotel zu kämpfen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Service Team am 8. Mai 2024
Dear Andreas, We appreciate your feedback and apologize for the issues you encountered during your stay. It's disheartening to hear about your experience with breakfast and the condition of your room. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. Your comments have been noted, and we will take appropriate steps to address these issues. We genuinely hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with the stay you deserve.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Almut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 3. Apr. 2024
Dear Almut, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South; we hope to see you again soon. Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Marisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well situated, calm, clean.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 30. März 2024
Dear Marisa, Thank you for your positive feedback about your stay at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South! We're delighted you found our location convenient and enjoyed the quiet, clean atmosphere. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 28. März 2024
Dear Elena, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 1. März 2024
Dear Daniel, Thank you for choosing to stay with us and for leaving your rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Isabella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 26. Feb. 2024
Dear Isabella, Thank you for choosing to stay with us and for leaving your rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage. Tolle Auswahl beim Frühstück (Bagel, Cornflakes, Joghurt, Käse, Wurst, Würstchen, Rührei, Bratkartoffeln, Obst). Größe der Zimmer entsprechend New York nicht riesig aber ausreichend. Jedes Zimmer hat einen kleinen Kühlschrank, Mikrowelle, Wasserkocher.. morgens Stau vor Aufzügenaber das ist jedem Hotel zu den Soßzeiten so.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 16. Feb. 2024
Dear Jennifer, Thank you for choosing Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South and for your excellent review. We're delighted to read that you enjoyed our great location, breakfast selection, and the amenities in the rooms. Your understanding of morning elevator traffic is appreciated, and we will share this with our team and look into ways to minimize any inconvenience during peak times. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Timo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist sehr zentral gelegen, sodass viele Sehenswürdigkeiten fußläufig erreichbar sind. Wir waren mit der Sauberkeit und Ausstattung des Zimmers sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Service Team am 10. Feb. 2024
Dear Timo, Thank you for staying with us and for sharing your kind review. We're delighted to read that our central location and the cleanliness and furnishings of your room met your expectations. We take pride in providing our guests with a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back to Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South.Best regards,Guest Service Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schlechter Service in jeglicher Hinsicht, zu teuer
Die Zimmer waren okay, nicht neu, aber sauber und ordentlich. Die Lage war super. Jedoch gab es für 27 große Etagen mit vielen Zimmern nur 4 Fahrstühle, wodurch man ewig auf den Fahrstuhl gewartet hat und er jedes Mal überfüllt war (morgens meist bis zu 10 Minuten). Das war super nervig und hat viel Zeit gekostet. Das Frühstück war sehr einfach und alles von Pappgeschirr und aus Plastikbechern. Am Ende wurden die Sachen nichtmal recycled, was ich für ein Hotel dieser Größe und für diesen Preis nicht angemessen finde. An zwei Tagen hintereinander gab es weder Eagles noch Milch für Kaffee und Müsli, da sie angeblich aus war. Das finde ich ist eine Frechheit für den Preis dieses Hotels. Es gab auch keine Entschuldigung und so musste ich trotz bezahltem Frühstück außerhäusig frühstücken. Der Frühstücksraum war auch sehr dreckig. Es gab mehrmals Probleme mit unserer Zimmerkarte und ich habe an einem Tag 4Mal zur Rezeption gehen müssen, um eine neue Karte zu kriegen. Das personal war sehr unfreundlich und hat sich nicht einmal entschuldigt, selbst beim 4. Mal nicht, wodurch ich fast meinen Flug verpasst hätte, da ich nicht in mein Zimmer kam. Fazit: zu schlechter Service in jeglicher Hinsicht für solch einen Preis!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Services Team am 10. Jan. 2024
Dear Estevan, We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for your concerns; we genuinely regret the inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring every guest receives the highest service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. Also, we appreciate your positive comments about our clean rooms and location. We hope you will consider giving us another chance to provide your desired stay.Best Regards,Guest Service Team

4/10 – Schlecht

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Chaos at breakfast Chaos at escalator Only cold water when taking a shower To much warte at breakfast
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Services Team am 10. Jan. 2024
Dear Maria, We appreciate you taking the time to leave your feedback. We apologize for the difficulties you experienced during your time with us. Your review will be discussed with our team, and we appreciate you bringing this to our attention. Thank you for choosing us during your visit to NYC, and we hope to have another opportunity to welcome you back soon. Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Sabine Helga

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Services Team am 18. Dez. 2023
Dear Sabine Helga, Thank you for the generous rating of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to our city.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Noelle

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Team am 26. Okt. 2023
Dear Noelle, Thank you for choosing to stay with us and for leaving a positive rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. If you have any specific feedback or suggestions to share, please feel free to reach out to us. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zu Fuß von Porth Autority oder Penn Station in wenigen Minuten erreichbar. Die Lage war echt unschlagbar! Frühstück war absolut ok, das Personal hat ständig aufgefüllt, war aufmerksam und hat auch leere Teller abgeräumt. Negativ war da nur das viele Einweggeschirr
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Team am 17. Okt. 2023
Dear Claudia, Thank you for taking the time to tell us about your visit to Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased your overall stay was enjoyable and appreciate your highlighting our location near Penn Station, breakfast, and attentive staff. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you to the exceptional stay you deserve.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Michaela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr empfehlenswertes Hotel mit einer tollen Lage. Das Personal war immer super freundlich und das Frühstück für amerikanische Verhältnisse top! Die Zimmergröße war perfekt und ich würde jederzeit wieder hier her kommen.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Team am 5. Okt. 2023
Dear Michaela, We appreciate you taking the time to review your recent visit to Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read how much you enjoyed our modern, refreshing accommodations in addition to our thoughtful associates. We are also delighted to know our convenient location and delicious breakfast added to your enjoyment. Thank you for choosing us for your visit to our exciting city, and we look forward to having another occasion to host you in the future. Best Regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Uwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Zimmer sehr klein. Frühstück ist eine Plastikschlacht.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Team am 23. Sept. 2023
Dear Uwe, Thank you for being our guest. We appreciate your comments and will certainly share your comments appropriately regarding your concerns with the utensils and plates we now use for breakfast. Without feedback we cannot improve our service to our guests. We also apologize for the concerns you had regarding the size of your room. Please know our front desk is always available and happy to help make your stay more comfortable. We utilize feedback like yours to improve our guest experience, and we appreciate you taking the time to leave your review. Thank you, and we hope to have you stay with us again.Best Regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Frühstück wurde in Kartontellern und Plastikbesteck serviert. Der Frühstücksraum war nicht sehr gemütlich und das Buffet in der Auswahl beschränkt. Ohne Frühstück zu buchen, wäre besser gewesen.
Antwort von Guest Service Team am 17. Sept. 2023
Dear Max, Thank you for staying with us and for your candid review. We apologize for the concerns you endured at our breakfast area and regret your disappointment due to the dinnerware we currently use. We appreciate all your comments and will share them with our team as we always look for ways to improve. We are grateful for your patience and hope you will give us another chance to provide you with the hospitality for which we are known on your next visit to this area. Best Regards, Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place to stay in Manhattan
Nice & clean room, everything was there for the daily needs (ice trayer, fridge, coffee machine). The room is not huge but you can walk around the bed and next to the window is space for the luggage. The free breakfast was good and the choice of food were more than enough. Every day between 5 p.m. and 6 p.m. you can drink free beers and wine at the hotel bar. Overall we were happy with the choice, the bed was super comfy and we had a nice time there.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Team am 17. Sept. 2023
Dear Fabian, Thank you for sharing your experience at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you enjoyed the breakfast we serve at our on-site restaurant, clean accommodations, and all the amenities we offer. We are also happy you appreciated our comfortable beds. We appreciate you being our guest and look forward to serving you again soon. Best Regards, Guest Service Team

8/10 – Gut

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Etwas kleines, aber sehr gut ausgestattetes Zimmer. Der Frühstücksraum ist für die Anzahl der Gäste viel zu klein, morgens gibt es immer Platzprobleme, was zu einer mühseligen Sitzplatzsuche führt. Gutes umfangreiches Frühstück, leider gibt es nur Einweggeschirr und Kunststoffbestecke, was zu umfangreichen Müllbergen führt. Sehr gute Lage in fußläufiger Entfernung zur Penn-Station.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Service Team am 2. Sept. 2023
Dear Alexander, Thank you for choosing to stay with us at -. We are glad to know you overall had a pleasant stay and that our convenient location, along with well-equipped accommodations, enhanced your time with us. That said, we apologize for the frustration you faced during our breakfast, which can get busy during peak times. Although we try to maintain a comfortable atmosphere, we are disappointed if we were unable to do so on your visit. We will share your comments appropriately as we strive to improve our guest's experience. We are grateful for your patience and look forward to welcoming you again.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Ricarda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The elevator was terrible to wait for.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Team am 27. Aug. 2023
Dear Ricardo, Thank you for taking the time to share your comments about your recent visit to our hotel. We hope your overall stay was pleasant. However, we apologize for any inconvenience and frustration caused by our elevator service during peak times. We are grateful for your patience and appreciate all feedback that helps us improve our guest experience. We look forward to hosting you again on your next visit to New York.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Suzette

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
New York Tripp
Staff sehr freundlich hilfsbereit. U Bahn 6-7 Minuten weg. Ansonsten alles in der nähe. Restaurants ect.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Team am 24. Aug. 2023
Dear Suzette, We appreciate you taking the time to review your recent visit to Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read how much you enjoyed our convenient in addition to our thoughtful associates. Thank you for choosing us for your visit to our exciting city, and we look forward to having another occasion to host you in the future. Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Ursula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich hatte ein Zimmer im 22. Stockwerk. Das Zimmer war geräumig und das Bad ebenfalls. Alles wurde täglich gereinigt. Da es nur zwei Fahrstühle gab, musste man zwischen 08:30 Uhr und 09:00 Uhr längere Wartezeiten vor den Lifts in Kauf nehmen. Das Frühstück war reichhaltig und sehr gut. Man konnte sogar draußen sitzen. Der einzige dicke Minuspunkt ist die Rückzahlung, der beim einchecken, geforderten 300 Dollar Kaution. Beim auschecken wurde mir versichert, dass die Kaution sofort zurück gebucht wird. Dies ist bis heute nicht geschehen. Ich bin seit 3 Wochen wieder zu Hause, Mails werden nicht beantwortet.
Antwort von Guest Services Team am 25. Aug. 2023
Dear Ursula, Thank you for reviewing your stay at the Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad to know you were pleased with our delicious breakfast and your clean, comfortable room. Having said that, we are sorry for the inconvenience caused by our elevator service during peak times. We are grateful for all the feedback that helps us improve our guest experience. Furthermore, we regret to learn there has been a delay in receiving your authorization hold back and that we are not receptive to your emails. Your patience in this matter is much appreciated. We will share your message appropriately as we are committed to enhancing our services on all levels.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Manuela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal unauffällig und zuvorkommend Zimmer klein , aber ausreichend für eine Städtetour
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Team am 11. Aug. 2023
Dear Manuela, It was a pleasure to welcome you at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you enjoyed our well-appointed accommodations and helpful associates. Thank you for choosing us; we hope to see you again soon. Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Hotel in guter Lage
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Service Team am 16. Juli 2023
Dear Sandra, Thank you for your stay at Fairfield Inn & Suites in Times Square South. We are thrilled that we exceeded your expectations and appreciate your positive review. Our goal is to provide our guests with everything they need to enjoy their time in the Big Apple. We hope to see you again soon and wish you safe travels!Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war eine sehr gute Wahl, alles hat geklappt und die Zimmer sind sehr gepflegt, sehr gute Matratze und das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Einzig diese Unmengen Plastik beim einfach gehaltenen Frühstück, das für einen ersten Kaffee aber ok war. Der Müllberg abends vor dem Hotel macht halbwegs umweltfreundlich gesinnte Menschen fertig, aber Plastik ist vor Ort ja grundsätzlich ein Thema. Auf jeden Fall eine empfehlenswerte Unterkunft.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Service Team am 9. Juli 2023
Dear Gabriela, On behalf of all of us, thank you for the review. We are pleased to know you enjoyed many aspects of your stay. However, we regret any disappointment you experienced due to the dinnerware we currently use. We are grateful for your concerns regarding the essential role we play with the environment today. Sustainability is an integral part of our design process and continues throughout our guest experience. We do regret if our commitment to this matter was not evident during your visit, and we will share your concerns appropriately. We appreciate the review and look forward to having you as our guest again soon!Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Bernd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute zentrale Lage, Nähe Penn-Station. Leider heruntergekommenes Viertel, viele Obdachlose. Hotel sehr gut, schönes Zimmer im 24. Stock. Frühstück gut, etwas viele Menschen auf einmal. Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Service Team am 22. Mai 2023
Dear Bernd, We appreciate you taking the time to review your recent visit to Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read how much you enjoyed our modern, refreshing accommodations in addition to our convenient location. That said, we have also taken note of your additional comments; unfortunately, the public area and environment outside the hotel are not under our control or influence. We strive to ensure that any disruption for our guests is mitigated to the best of our ability, and we regret any discomfort you felt while visiting our city. Thank you for choosing us for your visit to our exciting city, and we look forward to having another occasion to host you in the future. Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Pia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel mit schönen Zimmern und guten Betten. Das Frühstück ist ebenfalls sehr gut und reichhaltig. Wir würden dort jederzeit wieder buchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Service Team am 12. Apr. 2023
Dear Pia, Thank you for the excellent review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Our complimentary breakfast buffet is popular with our guests, and we are pleased you enjoyed it too! We appreciate your kind comments regarding the hotel and comfortable accommodations. It is always a joy to see our guests are excited about returning; we look forward to it.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Manuela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist sehr gut, Hudson und Times Square sind zu Fuß in kurzer Zeit erreichbar. Die Subway ist nur 5 Minuten entfernt. Personal äußerst freundlich und hilfsbereit. Auch der Flughafentransfer zurück zum Airport konnte kostengünstiger und problemlos im Hotel gebucht werden. Frühstück war für amerikanische Verhältnisse sehr gut.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service Team am 1. Apr. 2023
Dear Manuela, Thank you for the excellent review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Our complimentary breakfast buffet is popular with our guests, and we are pleased you enjoyed it too! We also appreciate your kind comments regarding our great location and cordial associates. Thank you again for the feedback, and we look forward to hosting you again.Best Regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Sascha, Allersberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider wurde nach der Abreise die Rechnung noch zu unrecht geändert und mehrere versuche Kontakt aufzunehmen wurden ignoriert, deshalb auch der eine abzug in der Bewertung.

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel kann für einen Städtetrip sehr empfohlen werden. Das Preis-/Leistungsverhältnis ist in jeder Hinsicht sehr gut. Hervorheben möchte ich das inkludierte Frühstück, das meiner Meinung nach weit über dem amerikanischen Standard liegt und in anderen Hotels mindestens 25 Dollar pro Person und Tag kosten würde.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service Team am 28. März 2023
Dear Tobias, Thank you for the excellent review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Our complimentary breakfast buffet is popular with our guests, and we are pleased you enjoyed it too. We appreciate your kind comments regarding your stay, and we look forward to hosting you again. We are also grateful to you for recommending us to future guests.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service Team am 17. März 2023
Dear Julia, Thank you for sharing the nice rating about your experience at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are happy to see your stay was pleasant, and we look forward to having the pleasure of hosting you again soon.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Helena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut gelegen, mitten in Manhattan War für unseren Aufenthalt gut gewählt
Antwort von Guest Service Team am 17. Feb. 2023
Dear Helena, Thank you for staying at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South and for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations, and we appreciate you mentioning how our convenient location was perfect for your travel plans. We like providing our guests with everything they need to enjoy all that the Big Apple offers. We look forward to seeing you again soon and wish you all the best with your travels. Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Markus, Pyhra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Service Team am 10. März 2023
Dear Markus, Thank you for your fabulous rating and for letting us know your stay at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South was exceptional. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war alles super
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Saskia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Es ist einfach unglaublich zu sehen, wie die Amerikaner mit unserer Umwelt umgehen. Es wird im Hotel massenhaft Plastikmüll produziert- aufgerechnet auf NY oder die USA- gar nicht mehr zeitgemäß und auch von Touristen nicht gewollt.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lesen Sie selbst.....
Es gibt wichtigere Kriterien als Wartezeit am Aufzug. Wir hatten ein Zimmer mit Queen Bett und noch genügend Platz um zwei große Koffer und Handgepäck ohne Probleme zu verstauen. Und wie lange halte ich mich darin auf? Zimmer sind renoviert. Neue Ausstattung, USB Anschlüsse, Riesiger TV. Fenster konnte man sogar leicht öffnen. Fensterbank als Ablage und ein doppelter Sitzhocker vorhanden. Wer dazu klein sagt war noch nie in einem kleinem Zimmer in N.Y. Das Bad ist auch neu. Lüftung funktioniert gut. Wasserdruck und Warmwasser im 24 Stock sind top. Auch zu den Stoßzeiten. Das sind Basic's für ein NY Zimmer. Klima lief einwandfrei. Sehr freundliches Personal. Jederzeit ansprechbar und hilfsbereit. Frühstück für USA sehr gut. Lage für Ausflüge perfekt. Egal ob nach Downtown oder uptown. 34 Penn Station hat direkt Verbindung von und zu Jamaika Station JFK mit der Linie E. Ca. 30 Min. dauert die Fahrt. Plus kurzem Fußweg bis zum Hotel. Wer natürlich meint um 8.30 Uhr der einzige am Aufzug bzw. beim Frühstück zu sein der wartet halt auch Mal. Fazit. Top Hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Giuseppe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very well located Hotel to start sight seeing tour
Hotel is very well located and generally in a good shape. Bed's are very comfortable. All employees are very, very friendly, from front desk, to cleaning ladies. The only handycap of this Hotel are the elevators. During rush hours, it takes 10 - 15 minutes until you may reach a room in 20 + floor. Same going down to the lobby. Rest perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Julia Kathrin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, freundliches Personal und sehr gute Zimmerausstattung! Nur der ganze Müll beim Frühstücksbuffet durch eingepacktes Essen etc. muss nicht sein.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Klaus-Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Zentrale Lage. U Bahn in 5 min Entfernung. Frühstück typisch amerikanisch. Leider alles in Plastik (auch einzelne Brotscheiben) verpackt. Zimmer mit guter Ausstattung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

2/10 – Ungenügend

Philip Soeren

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel, petit déjeuner correct.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Services Team am 11. Mai 2024
Dear Olivier, Thank you for choosing Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. We're thrilled to hear you enjoyed our buffet breakfast! It's our goal to offer a satisfying start to the day with a selection of fresh, tasty options. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We hope to welcome you again soon.Best regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Hena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Best part of this stay was the location and the staff - everyone was very friendly and attentive to our needs. Our room was smaller than anticipated due to sharing space with the elevator and our fridge did not work well. The breakfast was decent. Great location and walkable from a lot of sights and food. DO NOT recommend using the hotel's shuttle service for the airport -- you are better off using Uber or Lyft, even if it is more expensive. We had a terrible time with our shuttle - the driver was late, he did not drive well (made us sick to our stomachs and he also cut off an ambulance which was really inappropriate), it was very hot and AC did not work well, we were not informed that they would be stopping at other hotels, and I would have missed my flight due to issues with this shuttle if I did not have TSA precheck to get me through security. It was a really unnecessarily stressful experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Service Team am 9. Mai 2024
Dear Hena, Thank you for being our guest and providing feedback. We are delighted to hear you enjoyed our prime location and experienced our attentive staff's hospitality. However, we apologize for the inconvenience you encountered during your stay, especially with the shuttle service. Your comments will be shared with our team for improvement. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope you will give us another opportunity the next time you are in the area.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Claire Isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Service Team am 8. Mai 2024
Dear Claire Isabelle, We are thrilled you had an excellent stay at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Oscar, North Bergen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exellent service Thank you !
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 3. Mai 2024
Dear Oscar, It was a pleasure reading about the excellent service you received from us at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. Everything we do is aimed at providing a fantastic experience for our guests, so thank you for taking the time to acknowledge our efforts. Our team will certainly be delighted to hear of your kind remarks. Thank you for being our guest, and we hope you will choose us again.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

SHANTEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 1. Mai 2024
Dear SHANTEL, We are happy you chose Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South for your recent visit to the city. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Nelda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 30. Apr. 2024
Dear Nelda, Thank you for the excellent rating! We are glad you enjoyed your time here at Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We look forward to making many more great memories with you anytime your travels bring you to the city.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Susanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable rooms nice amenities wish the elevators were faster but they are servicing two hotels combined here
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 28. Apr. 2024
Dear Susanne, Thank you for your review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We're delighted you found our rooms comfortable and enjoyed our amenities. Your comments regarding the elevators are noted, and we appreciate your understanding as we strive to enhance our guest experience. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to your return.Best Regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

simone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was awesome from the start. Staff was so friendly. They took caee of us.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 27. Apr. 2024
Dear simone, We are flattered by your generous review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. It is very kind of you to recognize our devoted staff for their hospitable service, and we'll surely pass along your compliments to them. We look forward to having you as our guest again whenever your travels bring you back to New York City.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Jean-Patrick

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
good
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 27. Apr. 2024
Dear Jean-Patrick, Thank you for choosing Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We take pride in providing our guests a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Regis Christian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 25. Apr. 2024
Dear Regis Christian, Thank you for the fantastic review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South! We are delighted your stay was perfect in every way, and we look forward to your next visit with us.Best Regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Melini

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was fantastic, within walking distance of many attractions for newcomers to New York. Room was great except for the shower pressure.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 24. Apr. 2024
Dear Melini, Thank you for the kind review of Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased everything went great for you during your stay and that our wonderful location made it even better. Your feedback regarding the shower pressure is noted, and we'll work to enhance this aspect of your experience. We are delighted you included us in your travel plans and hope to welcome you back on a future visit.Best Regards,Guest Service Team