Rezeption

Bewertungen von Hotel De Point

2.5 out of 5
Hotel De Point
20-07 127th Street, College Point, NY

Bewertungen

7.8

Gut

227 von insgesamt 685 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
262 von insgesamt 685 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
102 von insgesamt 685 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 685 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
49 von insgesamt 685 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

6.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Innen hui - außen pfui
Schönes Hotel; tolles Zimmer aber die Umgebung ist hässlich und die Asiaten in dem Haus sind sehr laut, schmutzig und sehr unfreundlich!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Brianna N. - General Manager am 6. Nov. 2019
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We are pleased to hear you enjoyed the rooms and appreciate your feedback. We hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was no window in the room. The sheets weren't clean. The coffeemaker didn't work. 3 light bulbs were out
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Brianna N. - General Manager am 27. Sept. 2019
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We are sincerely sorry that you experienced some issues throughout your stay. We appreciate your feedback and will ensure we correct the problems with the coffee maker and the light bulb immediately. We hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 – Okay

Alexandra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Funktionell
Es genügt als Übernachtungsadresse für LaGuardia Abflüge. Weiß nicht wie das mit dem Shuttlebus ist, hatte einen Mietwagen. Parkplätze sind abends Mangelware , da er auch von Besuchern eines großen Chinarestaurants mitbenutzt wird.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Brianna Neenan - General Manager am 22. Juni 2019
Thank you for staying with us at Hotel De Point. We do share a parking lot with other businesses, but parking is always available for our hotel guests. We are close to LaGuardia Airport which makes us a great hotel for layovers or a one night stays. We hope to see you again the next time you come to New York.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Lillian.L am 15. Nov. 2018
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Ivy - Front Desk Supervisor am 18. Juli 2018
Thank you so much for your rating

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellent LGA airport hotel
Very friendly+efficient staff, from checkin/checkout, breakfast bar, parking. Hotel is in the upper floors of a chinese business building with shops, restaurants,rooftop bar etc. Shopping, Gas, fiveguys etc. is within 5 min reach by car. Breakfast+parking was included. Good value for price. Standard american breakfast (good) on plastic plates served in rooftop bar. Cleen. Quiet room.needs some attention with appliances. Very good bed. Perfect shower (high pressure). Can only recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Ivy - Front Desk Supervisor am 20. Juli 2018
We appreciate you taking the time to leave a review. I'm pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to hosting you again on your next visit.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They don't care about you
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021

2/10 – Ungenügend

Mujahed Ahmed, Broken new Yourk

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nasty and I’ll never reserve it again
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

OG, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. It was clean, big bedroom and great service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Carolina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was closed when I arrived, no way to contact anyone
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

2/10 – Ungenügend

Joshua

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
eh
Well I didn’t stay cuz the hotel wasn’t even open so thanks for that ...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2020

2/10 – Ungenügend

Elaine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They charged me $150 for the smoke fee which I NEVER SMOKE!!!!! I called back to the hotel and the lady in the front desk refuse to help me solve the problem. She said I can't do anything about that?!?!?!?! ARE U KIDDING ME?
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Elaine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They charged me $150 for the smoke fee which I NEVER SMOKE!!!!! I called back to the hotel and the lady in the front desk refuse to help me solve the problem. She said I can't do anything about that?!?!?!?! ARE U KIDDING ME?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed in this hotel for one night, and they charged me 150 for smoke fee which I NEVER smoke. I'm questioning about clean is the hotel now. And the operation agent on the phone even refuse to help me to solve the problem.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was nothing unique about the property. However the room was spacious, design of the bathroom was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Hotel De Point am 8. März 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 19. März 2020
Thank you for staying with us and for leaving a 5 star review. We hope to see you again very soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shuttle from the airport was not real . Misleading information.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 3. März 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We apologize that you were not satisfied with your stay. We appreciate your feedback and hope you will consider staying with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay again, thank you.
I was comfortable, felt safe and was content. I would stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 29. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent experience staying here
Front desk staff were so kind! I was visiting for my dad's memorial and encountered a problem accessing files for his photo slideshow. Desk staff provided business service assistance that went above and beyond to help resolve my tech challenge. Overall the hotel was clean, convenient and comfortable. Breakfast was good. Will definitely return in the future!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 27. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Juan, New York

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encanto la vista a la ciudad es muy relajante .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 26. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 25. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

8/10 – Gut

Phil, Western NY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
For the price point charged, the hotel is a good value. If you aren't a fussy traveler, and need a clean room, free parking, and close proximity to public transport and the Van Wyck, then you will be satisfied. They offer free breakfast--it's serviceable. Try instead the 7 stars diner in College Point. Very good, and less than 5 minutes away.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 22. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limpieza!!! Servicio personal amable lo recomendaría 100%
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 21. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate the review and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

James, New York

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great overall, would definitely go back when I have the chance and tell other people About this amazing hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 21. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate the kind words and look forward to seeing you again very soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very friendly and helpful. Love this place Definitely will be back!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 19. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel De Point am 19. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Internet ad there’s a 24 shuttle service. But there’s none. Deceiving add.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 18. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We apologize that your stay was less than satisfactory. We hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 18. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hotel de Point am 12. Feb. 2020
Thank you for your feedback! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiteness... it was clean, convenient and affordable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 12. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We are pleased to hear you enjoyed the quietness our hotel provides along with other attributes which our guest's find comforting. We hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

ANNA

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very strange hotel in a bad way. Do not stay here.
Horrible hotel do not stay here room was extremely dirty. Stains on the floor on the carpet. Really bad smell in the room. We reserved a shuttle to airport which was 30 minutes late we almost lost our flight.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Brianna N. - General Manager am 12. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate your feedback and are sincerely sorry you were less than satisfied with your stay. We hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Gut

TMZ, Jacksonville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property exceeded my expectations. From the outside it looks like a retail location/mall but once you get inside you will be pleasantly surprised.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 10. Feb. 2020
Thank you for staying with us and for leaving a review. We are pleased to hear that we exceeded your expectations and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 10. Feb. 2020
Thank you for staying with us and for leaving a five star review. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 10. Feb. 2020
Thank you for staying with us and for leaving us feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 10. Feb. 2020
Thank you for staying with us and for leaving a five star review. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Seoin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 4. Feb. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Las alfombras del cuarto muy sucias y cada vez q entrabamos un fuerte olor a mariguana
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 2. Feb. 2020
We sincerely apologize that you were less than satisfied with your stay. We appreciate the feedback and hope you will consider staying with us again in the future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hotel De Point am 1. Feb. 2020
We are sorry that your stay with us was less than ideal. Please know that your concerns will be directed to appropriate department. We hope you give us another chance to show you what we are truly capable of.

8/10 – Gut

DG, New York, NY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were huge and bathrooms as well! The restaurants in hotel were great too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 31. Jan. 2020
We appreciate your feedback and are pleased to hear you enjoyed our large rooms and spacious bathrooms!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was falling apart. The bed frame was peeling. The sheets were super worn, a faded yellowish white. The pillows were flat. There was only cable. Television not setup for Netflix. The breakfast was like gas station food. It was not a cheap stay to say the least. It felt like a cheap inn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 31. Jan. 2020
We appreciate your feedback and sincerely apologize that you were not satisfied with your stay. We hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 31. Jan. 2020
We appreciate your feedback and for leaving a review. We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
El hotel bello pero deben de actualizar las camas muy rasgadas más limpiezas en las toallas tenía una toalla manchada y sucia deben de poner nuevas estaban también viejas y descosidas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 27. Jan. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sinju, San Francisco,

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport. Nice modern room and great bathroom with amenities. Free on site parking which is blocked off to non residents. Makes you feel safe when you drive in or out at late night or early morning hours. Will use them again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 27. Jan. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We are pleased to hear you enjoyed our amenities as well as the complimentary parking. We look forward to seeing you again soon.

6/10 – Okay

Nisia, New York

Mit einer Gruppe gereist
Was told twice that early check in was available. When I got to hotel, A room wasn’t available. Our room wasn’t ready even at 3 PM check-in. Room service did not clean our room, change the trash, or anything at all. Room was cheap and basic, and served its purpose for this last minute weekend trip. Would not recommend other than that
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 27. Jan. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point. We sincerely apologize that you experienced some issues throughout your stay. We have taken your comments under consideration as our guest's feedback is our number one priority. We hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
4 star hotel with a 1 star concierge on jan17 2020
Staying in my hotel room was fine. My problem with this hotel was the concierge for the day in which I came onto property. The concierge at the desk did not greet me I had to be the first one to say hello. When he finally did give me his attention he made mention to me about a that needs to be addressed for the room. I told him I was not aware of it and he rudely said it's on the website where you book your room. He then pointed to a sign to the left of him on the counter and said you can read it. Not politely said bold Miss if you would like here is the same information you can look it over now. Very rude I don't know whether or not it's just his mannerism or he's just unprofessional. I told him I did not have my glasses and I told him I was not aware of the deposit once again I then told him is that not why you are here to assist me into understanding what I may have overlooked? He then and only then began to explain the reason for the deposit. There are plenty of people out here looking for employment who can put on a chery face and have no problem explaining what's needed in order to stay as a guess at Hotel de point without rudeness and an attitude. It was all so perplexing to find that there was patio furniture in the dining area and the tables were not properly made for placing coffee cups liquids or even utensils as they can all fall through the holes of the tables. Strange setup and possibly somewhere down the line a lawsuit. Maybe you guys should invest proper table
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hotel De Point am 22. Jan. 2020
We are sorry that your stay with us was less than ideal. Please know that your concerns will be directed to the appropriate department. We hope you give us another chance to show you what we are truly capable of.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was very clean and breakfast was great and staff was beyond amazing
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 21. Jan. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point and for the 5 star review. We are very pleased to hear you enjoyed our clean rooms, great breakfast and wonderful staff. We hope to see you again very soon!

6/10 – Okay

Minh

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 20. Jan. 2020
Thanks for staying with us at Hotel de Point. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The carpet need to change or deep clean other than that I really i like everything.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Brianna N. - General Manager am 20. Jan. 2020
Thank you for staying with us at Hotel de Point and for your feedback regarding our carpeting. We hope to see you again soon.