Außenbereich

Bewertungen von Residence Inn New York The Bronx At Metro Center Atrium

3 out of 5

Bewertungen

9.2

Wunderbar

530 von insgesamt 704 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
105 von insgesamt 704 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 704 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 704 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 704 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent everything. I'll be back. An indoor pool would be great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kristina

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rageb

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 19. Mai 2024
Dear Rageb,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your hotel experienceIt is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel team. as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

NICOLE, NEW YORK

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service & breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 19. Mai 2024
Dear Nicole,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your hotel experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

lucas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff was friendly and area was nice and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 21. Apr. 2024
Dear Lucas,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your hotel experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 25. Apr. 2024
Good Afternoon,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your current stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Treston, stratford

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 25. Apr. 2024
Good Afternoon,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your current stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the hotel staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Niurkys Ortiz- Front Office Manager am 23. März 2024
Thank you so much for you're review and for choosing us to host your stay!

6/10 – Okay

Elaine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The Front desk staff when we arrive wasn’t friendly didn’t say hello or Good evening ! They don’t tell where anything is as far as the ice machine and just little things that would be helpful to guess. The rugs in the elevator were dirty . The counter in my room want clean. People had dogs saying there with them walking around while people are eating . That’s unsanitary I would not stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jeremy Pierpont - Assistant General Manager am 13. März 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience. I'm sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Pets are welcome in our hotel and service animals are welcome anywhere a person can go by ADA standards. I have shared your feedback with the management team so that we can ensure the elevator carpet and room counters are cleaned properly to prevent these things from happening again.

6/10 – Okay

Maria Teresa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Fabienne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Logement agréable spacieux
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jingqiang

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Breakfast is not enough, and the food is a little less.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Hengrong

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Took $20 deposit for no reason.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Takeema

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gabriell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Chana

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jihad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staffing
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is fine
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Nadia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von -MANAGEMENT am 28. Nov. 2023
MELISSA! Thank you so much for sharing your stay experience with us, hope to host your stay soon again.

10/10 – Hervorragend

Latoya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Niurkys- Front Desk Supervisor am 6. Nov. 2023
Latoya! Thank you so much for the amazing rate and for sharing your stay experience with us!

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Niurkys -Front Desk Supervisor am 2. Nov. 2023
David!Thank you so much for staying with us and for sharing your experience here at our hotel. We appreciate you , hope to see you soon again :)

6/10 – Okay

Desnitta

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Niurkys am 23. Okt. 2023
Good Evening Desnitta,Thank you for choosing to stay at our hotel. Please let us know of any feedback you may have so we can better improve your future stay.

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Heart of the Bronx
If you’re looking to stay near Fordham or Arthur Ave, this is a comfortable and spacious choice. However, this is not a walkable neighborhood - but there is free parking and great delivery food. I recommend Frank’s.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Residence Inn Marriott Hotel am 8. Okt. 2023
We appreciate your feedback from your previous stay at the Residence Inn Marriott at the Bronx.We hope to see you again!

2/10 – Ungenügend

Morgan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Managment Team am 7. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us and sharing your valuable feedback. We are sorry to hear your stay was not exceptional and will use your feedback to improve our experience.

10/10 – Hervorragend

Ramon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Myself and my family had an excellent time staying at this hotel. And we'll stay there again. The only problem was housekeeping they claim. Every other day
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von The Managment Team am 6. Okt. 2023
Thank you for staying with us and sharing your valuable feedback! I have shared your feedback with the entire team and hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a great hotel but a little expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 13. Sept. 2023
Hello Eva, Thank you for the positive review.

6/10 – Okay

luther Lloyd

Aufenthalt von 11 Nächten im August 2023
Antwort von The Managment Team am 6. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us and sharing your valuable feedback.

10/10 – Hervorragend

Vincenzo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 13. Sept. 2023
Hello Vincenzo, Thank you for the positive review.

10/10 – Hervorragend

Yanikee

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was Awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, safe and new
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Managment Team am 7. Okt. 2023
Thank you for staying with us and sharing your valuable feedback!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mindy G

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 27. Juli 2023
Thank you for the positive review.

4/10 – Schlecht

Dorolyn

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The tv did not work because of upgrades being done so traveling alone in a hotel room by myself without a tv was quite boring. I called down to they front desk asking when the work would be finished they did t know, told me to log into Amazon or Netflix to stream, but couldn’t since I don’t have accounts. One of the front desk staff was extremely rude, had no interest in resolving the tv issue and hung up the phone on me. When I called back she told me to come to the lobby I can watch tv there. These people are in the hospitality business and hospitable they were not.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Marriott Residence Inn Hotel at the Bronx am 4. Aug. 2023
Good Evening Ms. Barnett,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience you experienced with TV and WIFI. Your feedback is valuable to us, as it helps us identify areas for improvement. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience on the next visit. If you have any further concerns, please don't hesitate to contact out guest relations team. We look forward to welcome you back in the future. Best Regards,Marriott Residence Inn Hotel at the BronxFront Desk

10/10 – Hervorragend

Donya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love the stay, easy check-in, clean area, and helpful staff. I would recommend it 10/10!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 1. Juli 2023
Hello Donya, Thank you for the positive review. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Jean

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reservation was needed to be close to the hospital. Staff could not do enough to accommodate our needs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 1. Juli 2023
Hello Jean, Hotel thanks you for the positive review. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Lumidee

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 13. Juni 2023
Hi Lumidee, Thank you for your review. We highly appreciate all the hard work is being recognized! Our team value your review.

10/10 – Hervorragend

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 9. Juni 2023
Thank you Charles for the positive feedback

6/10 – Okay

Marie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Due to miscommunication with the front desk staff, I was not able to extend my stay as previously discussed. I had to check out after one night and find another hotel to stay in. This was quite rough since I just got off a 14 hour flight.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 9. Juni 2023
Dear Marie, We apologize for the miscommunication and value your feedback. We hotel this does not keep you from booking again.

10/10 – Hervorragend

Nilsa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 4. Juni 2023
Thank you for the wonderful feedback Nilsa, We look for ward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Abraham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The best experience Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 31. Mai 2023
Thank you Abraham! We very much appreciate the positive feedback. We try our very best to make each guest feel comfortable with us. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Martha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property in a safe area. So glad they allow me to have my dog with me. Thank You !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 18. Mai 2023
Thank you Martha for the positive review. We look forward to welcoming you and your pup back.

2/10 – Ungenügend

Paul

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THERE WAS A CEILING LERAK IN THE MIDDLE OF THE NIGHT, 2 AM. KEPT US UP AND NEEDED TO CLEAN UP FOR A 1.5 HRS. NOT MUCH SLEEP IF ANY! DRIPPED INTO A WASTE BASKET
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Operations Manager am 2. Mai 2023
Dear Mr. Brzozowski,Thank you for choosing to stay with us. Your experience of your stay with us was not up to our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. Unfortunately, due to the constant rain this caused the leak in your ceiling. I do apologize for the extreme inconvenience. I have shared your feedback with all team members, so we can do our best to ensure this does not occur again.As a result of my review of your experience, I have sent you an email stating the means of compensation. Once again, thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you again. Feel free to let me know if there is anything we can do to make your next stay a memorable one.

10/10 – Hervorragend

Kerri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Yomi Batista - Front Office Manager am 18. Mai 2023
Thank you for the positive review.

4/10 – Schlecht

Noel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Shantel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Sekena, Coon Rapids

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for a great stay!

10/10 – Hervorragend

Shereka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023