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454 von insgesamt 1948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
454
457 von insgesamt 1948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
457
377 von insgesamt 1948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
377
342 von insgesamt 1948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
342
318 von insgesamt 1948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
318
6.4/10
Sauberkeit
7.4/10
Personal & Service
6.2/10
Ausstattung
6.0/10
Zustand der Unterkunft
6.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Anja
Mit der Familie gereist
1. Nov. 2022
Gut: Personal & Service
Die Bilder des Hotels täuschen, denn die Zimmer sind schon sehr abgewohnt.
Uns wurde von 2 Zimmern derselben Kategorie, ein sehr abgewohntes Zimmer angeboten. Nach langem Hin und her wurde mir ein neues Zimmer gegeben. Nebeneinander, was zuerst abgelehnt wurde.
Es ist sehr laut. Wer nicht mit Ohrstöpseln schlafen kann, sollte hier in midtown nicht buchen.
Gut ist die kleine Küche.
Insgesamt ok. Würde es aber nicht noch einmal buchen.
Anja
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Customer Service am 2. Nov. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre 4/5 Bewertung mit uns zu teilen, Anja.Wir freuen uns zu hören, dass Sie eine so angenehme Erfahrung mit uns gemacht haben. Wir kümmern uns um den Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste, deshalb wissen wir es zu schätzen, dass Sie uns wissen lassen, was wir tun können, um Ihren Aufenthalt perfekt zu machen. Wir werden Ihr Feedback zum Zustand unserer Zimmer sowie zu unserer Schallisolierung an die zuständigen Mitglieder unseres Managementteams weiterleiten, damit wir uns in Zukunft verbessern können.Wir freuen uns darauf, bald ein noch angenehmeres Erlebnis mit Ihnen zu teilen.Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Pascal
15. Sept. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war das schrecklichste Hotel, in dem ich je übernachtet hatte. Ein schreckliches Bad, viel zu klein, alles viel zu laut, kein Platz. Kei WC-Papier (musste zweimal nachgefragt werrden). Alles scheint alt und schmuddelig zu sein. Das Bild ist alles nur Schein. Jedes Ein-Stern-Hotel in der Schweiz ist gegen das Stewert Hotel eine Luxusunterkunft.
Pascal
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Customer Service am 16. Sept. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen, Pascal.Mit Enttäuschung haben wir erfahren, dass der Zustand unseres Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprach. Bitte seien Sie versichert, dass dies nicht der Standard ist, den wir anstreben, und wir werden Ihre Bedenken mit den entsprechenden Mitgliedern unseres Teams in Zukunft teilen.Wir hoffen, dass Sie uns die Möglichkeit geben, bald eine positivere Erfahrung mit Ihnen zu teilen.Xerxes CursetjiGeneral Manager
6/10 – Okay
Michael
Mit der Familie gereist
9. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit
OK hotel but could do with a general renovation. Great location! Staff is overall friendly but reception seems understaffed, at least during peek hours.
Michael
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Customer Service am 10. Aug. 2022
Thank you for sharing your review, Michael.
We're glad to hear you enjoyed our location and interacting with our team. We truly value your feedback regarding our facilities and service efficiency. We'll take this into consideration as we move forward to improve for the future.
We look forward to hosting you again next time you're in town.
Xerxes Cursetji
General Manager
6/10 – Okay
Carsten
20. Juli 2022
Gut: Personal & Service
Carsten
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
4/10 – Schlecht
Arnold
15. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
enttäuschend
Executive Room war sehr sparsam eingerichtet, mit sehr kleinem Badezimmer; die Straßengeräusche waren sehr laut. Positiv zu bewerten ist lediglich die zentrale Lage in der Nähe von Penn Station.
Arnold
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2022
Danke für das Feedback, Arnold.
Es ist bedauerlich, dass Ihre Zeit bei uns nicht den hohen Standards entsprochen hat, die wir mit unseren Gästen zu teilen gewohnt sind. Wir hoffen auf die Gelegenheit, bald eine positivere Erfahrung mit Ihnen zu teilen.
Xerxes Cursetji
General Manager
4/10 – Schlecht
Tina
Mit der Familie gereist
2. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was nichts kostet ist nichts wert!
In diesem Hotel ist Service leider nicht existent. Beim Check-in war das Zimmer nicht geputzt und das Bett benutzt. Zudem fanden wir eine Tasche vom vorherigen Gast. Nach mehreren Stunden und mehrmaligem Reklamieren, war das Bett immer noch nicht gemacht. Schliesslich brachten sie uns neue Bettlaken zum selber beziehen!!!
Der Teppichboden war alt und fleckig, das Bad hatte Schimmel, kaputte Bodenplatten und Tapeten, die sich vom den Wänden lösten. Das Wifi fiel 2 Tage aus und wir mussten selber beim externen IT-Support anrufen und reklamieren!
Die Fenster sind null schallisoliert und nicht dicht. Der Strassenlärm (auch im 22. Stock) schallt ungehindert ins Zimmer.
Einziger Pluspunkt: Die Betten waren sehr bequem.
Hier gilt das Prinzip: Was nichts kostet ist nichts wert!
Tina
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Customer Service am 4. Mai 2022
Wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen, Tina.
Wir sind enttäuscht, dass Ihre Zeit bei uns alles andere als perfekt war. Der Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen, daher bedauern wir, dass unsere Dienstleistungen und Unterkünfte Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Bedenken geteilt haben. Wir werden dies auf jeden Fall mit den entsprechenden Mitgliedern unseres Teams besprechen, damit wir uns in Zukunft verbessern können.
Wir hoffen, dass Sie uns bald eine weitere Gelegenheit geben, eine angenehmere Erfahrung mit Ihnen zu teilen.
Xerxes Cursetji
General Manager
4/10 – Schlecht
Julia
Mit einer Gruppe gereist
17. Dez. 2021
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: Die Lage, gegenüber vom Madison Square Garden, Nähe Times Square
Negativ: Sauberkeit, Zustand der Möbel, Klimaanlage, Schimmel im Bad, fehlender Wasserkocher
Julia
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Customer Service am 18. Dez. 2021
Vielen Dank für Ihre Kontaktaufnahme, Julia.
Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt in unserer erstklassigen Lage in der Nähe des Times Square und des Madison Square Garden gefallen hat! Wir entschuldigen uns für die mangelnde Sauberkeit, Klimaanlage, das Badezimmer und das Fehlen eines Wasserkochers. Wir werden diese Bedenken umgehend mit dem Housekeeping sowie unseren anderen Mitarbeitern besprechen, um sicherzustellen, dass dies nicht noch einmal vorkommt. Vielen Dank, dass Sie uns dies mitgeteilt haben, und wir hoffen immer noch, Sie bald wieder für eine viel bessere Erfahrung zu bewirten.
Mark P - Hotel Manager
2/10 – Ungenügend
Gehad
Geschäftlich gereist
28. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das war ein Witz Hotel … Service war sehr schlecht nur ein receptionist… Zimmer war sehr klein und auf der Hauptstraße sehr laut schlafen war nix mehr
Gehad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Edward am 28. Juni 2021
Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben.
10/10 – Hervorragend
Yuridia
Mit der Familie gereist
24. Mai 2023
Gut: Sauberkeit
It was actually really nice, I loved that it was so close to the subway station and had restaurants all around! didn’t have to worry about food and transportation. One thing I do wanna see improvement is their showers, it’s so tiny! Not made for bigger people.
Yuridia
4/10 – Schlecht
Stewart
14. Apr. 2023
Stewart
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
8/10 – Gut
osman
24. März 2023
osman
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Savannah
22. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place! Will go back again
Savannah
4/10 – Schlecht
Lucy
24. Feb. 2023
Lucy
2/10 – Ungenügend
James
Mit einer Gruppe gereist
23. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
2/10 – Ungenügend
michol, greenville
14. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
P
michol
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Migrant hotel. No availability
This a migrant hotel and does not state this while booking. Had to find another hotel after being notified by the front desk there was no availability even though we were able to book the hotel room.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Customer Service am 1. Feb. 2023
We appreciate you taking the time to share your feedback.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations.Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Paola Mariana
Mit einer Gruppe gereist
28. Jan. 2023
No tengo información de porque estuvo cerrado, en el hotel que nos cambiaron más centrico, pero las habitaciones con muchas deficiencias.
Paola Mariana
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Customer Service am 30. Jan. 2023
Gracias por la reseña, Paola. Lamentamos saber que no pudo quedarse con nosotros y que el hotel al que fue trasladado no era de su agrado. Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro, para brindarle el excelente servicio que nuestros huéspedes han aprendido a amar.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
Pamela
18. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pamela
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Customer Service am 20. Jan. 2023
We appreciate your lovely rating, Pamela!The satisfaction of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Stewart Hotel soon. We want to share an even more fantastic experience with you next time.Thanks again for taking the time to leave your feedback!Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
Claudio Marcio
Mit der Familie gereist
14. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bom hotel
Localização muito boa. Hotel antigo mas ainda se sustenta bem. Apenas 1 lavadora de roupas das 2 existentes em funcionamento.
Claudio Marcio
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 17. Jan. 2023
Obrigado por dedicar seu tempo para compartilhar sua avaliação conosco, Cláudio.Estamos felizes em saber que você teve uma ótima experiência conosco e amou nossa localização ideal. Preocupamo-nos com a satisfação dos nossos hóspedes, por isso agradecemos que nos informe o que podemos fazer para tornar a sua estadia perfeita. Faremos questão de comunicar seu feedback à nossa equipe.Estamos ansiosos para compartilhar uma experiência ainda mais agradável com você em breve. Obrigado novamente.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
Mary
14. Jan. 2023
Mary
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Customer Service am 17. Jan. 2023
Thank you for the great rating, Mary!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Stewart Hotel. We'd like to share an even better experience with you soon.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
sarah
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
11. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elegant & upscale lobby with 24-hour security. I felt very safe. The street is very loud with sirens. We bought a white noise at a local Target to drown out the street noise. Great location. We saved money during our vacation snacking in our room via using our mini kitchen, fridge, and microwave. There's a Starbuck's literally across the street and an awesome pastry coffee shop directly below the hotel. Greay location I'd definitely stay there again.
sarah
Antwort von Customer Service am 12. Jan. 2023
Thank you for the 4/5 rating, Sarah!We're happy you had a pleasant stay with us and appreciated our secure property and great location. It's unfortunate you had such challenges with our soundproofing. We're disappointed we couldn't accommodate your needs and fix the problem. We hold ourselves to a higher standard. We'll address your concern with our management team moving forward.We strive for excellence so we look forward to sharing an even better experience with you soon!Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Christine, Walden
10. Jan. 2023
Christine
10/10 – Hervorragend
Yadiel, Bayamon
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó el servicio al cliente, el lobby y su personal de “Housekeeping”. El tamaño de las habitaciones me parece un poco pequeñas, pero si vas solo a dormir, es perfecta.
Yadiel
Antwort von Customer Service am 9. Jan. 2023
¡Gracias por compartir la excelente reseña con nosotros, Yadiel!Estamos muy contentos de que haya tenido una experiencia excepcional en Stewart Hotel de principio a fin. Es maravilloso saber que nuestro personal lo trató tan bien y lo hizo sentir bienvenido durante todo su tiempo con nosotros. ¡Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto!¡Gracias nuevamente por tomarse el tiempo para dejar sus comentarios!Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Bobby
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
6. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Bobby
Antwort von Customer Service am 7. Jan. 2023
Thanks for sharing this perfect rating, Bobby!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Stewart Hotel! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Ryan
5. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ryan
6/10 – Okay
Karim
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La chambre été correct et propre mais sans plus, au 3e étage c’est plutôt sombre malgré les deux fenêtres. Le lit été confortable, c’est même le seul qui mériterait un note complète. Ne choisissez pas les étages inférieurs !
Karim
Antwort von Customer Service am 7. Jan. 2023
Nous apprécions les commentaires, Karim.Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié nos chambres propres et nos lits confortables, il est regrettable que notre éclairage et notre insonorisation n'aient pas répondu à vos attentes. Nous regrettons vos défis et les inconvénients, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.Xerxes CursetjiGeneral Manager
6/10 – Okay
Misty
Mit der Familie gereist
4. Jan. 2023
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
*
Misty
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Thank you for sharing your feedback, Misty.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
Eduardo José
3. Jan. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eduardo José
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
We appreciate you sharing this positive rating, Eduardo José!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Stewart Hotel. We want to share an even more enjoyable experience with you next time!Xerxes CursetjiGeneral Manager
4/10 – Schlecht
RAFAEL
Mit der Familie gereist
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
El.sofa cama muy viejo se sentian los resortes la alfombra del cuarto muy vieja y rota
RAFAEL
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Agradecemos los comentarios, Rafael.Estamos decepcionados de que su estadía con nosotros haya sido menos que ideal. Es lamentable que haya notado una disminución en la calidad de nuestros alojamientos. Nos preocupamos por la comodidad de nuestros huéspedes, por lo que abordaremos sus inquietudes con nuestro equipo en el futuro.Esperamos tener la oportunidad de hospedarlo nuevamente pronto para una experiencia más positiva.Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Angela
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location and Service
Great location across the street from MSG. A lot of great places to eat and visit. 10 block walk to Times Square. Brought in the New Year in NYC and couldn’t have stayed at a nicer hotel. Friendly service, plenty of elevators. Great lobby with work stations and plenty of seating to just hang out and relax. Great price as well. Will stay here again the next time we visit. Nice bar as well !
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Thank you so much for your kind words - we're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that you found our location to be so convenient. We hope to welcome you back the next time you're in town!Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Claudio
Mit einer Gruppe gereist
2. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
👍
Claudio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Obrigado pela ótima avaliação, Cláudio!Estamos sempre trabalhando muito para oferecer uma experiência de alta qualidade para todos os nossos hóspedes. É excelente saber que você teve uma ótima estadia no Stewart Hotel! Esperamos que você planeje ficar conosco novamente em breve!Estamos ansiosos para sua próxima visita!Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Maria
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
2. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was not as it was advertised in Expedia. Basically the photos used in the webpage are photoshopped. Also the rooms were extremely dirty. Stains all over the place and air was coming in from the windows so it was ver cold. Bathrooms were outdated. This hotel should not even have a one star neither Expedia recommending it.
Maria
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your stay. We strive to provide our guests with an enjoyable experience, and we're sorry that we fell short in your case. We'll be sure to pass along your feedback to our team so that we can improve our service in the future.Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Pamela
2. Jan. 2023
Pamela
10/10 – Hervorragend
Cristian
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
2. Jan. 2023
Pretty cool stay. Only downside was that my room had no AC luckily it was cold outside and the open window sufficed.
Cristian
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Thanks for the review, Cristian!We are glad you had a great experience with us! We are disappointed to see some of your concerns regarding our temperature control sytsem, and we will let our engineering team know about them. We always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay. We look forward to hosting you again for an even better experience.Xerxes CursetjiGeneral Manager
6/10 – Okay
Divya
2. Jan. 2023
Divya
10/10 – Hervorragend
Stefanos
2. Jan. 2023
Stefanos
2/10 – Ungenügend
Oscar Armando
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me cancelaron la reserva 1 hora antes de entrar, dijeron que me mandarían a otro hotel, y cuando les mande correo me bloquearon. El otro hotel ya estaba lleno. No lo recomiendo en lo absoluto
Oscar Armando
2/10 – Ungenügend
Kay
1. Jan. 2023
Kay
10/10 – Hervorragend
Chris
1. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Migna
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff front desk and the door bell absolutely wonderful.
"Landry room " yes!
Migna
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 6. Jan. 2023
Thank you for sharing this wonderful review, Migna!We are very pleased to hear that you had an enjoyable experience at Stewart Hotel! We appreciate your praise for our team; they work very hard to ensure every guest feels right at home. We are delighted you felt welcomed and valued during your time with us!We'd love to share another positive experience with you in the future!Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
REBECCA
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The rooms were spacious and the front desk was very helpful. The property is older though and updates in the rooms are needed. Furniture was showing a lot of wear and tear.
REBECCA
Antwort von Customer Service am 3. Jan. 2023
Thanks for the nice rating, Rebecca!We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. We're happy that you loved our spacious rooms and friendly staff. Regarding your concerns with the condition of our rooms and furnishings, we will bring those to the attention of our management team as we continue to improve for the future.We'd love to share a more positive experience with you next time.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
Martina
31. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Martina
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 3. Jan. 2023
Thank you for taking the time to share your review with us, Martina!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Stewart Hotel.Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Amit Shaan
30. Dez. 2022
Amit Shaan
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 2. Jan. 2023
We appreciate your feedback, Amit.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Andrea
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andrea
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 30. Dez. 2022
Thank you for sharing your perfect rating with us, Andrea!It's wonderful to see how much you appreciated your time at our hotel! We want everyone to feel right at home at Stewart Hotel. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!Xerxes CursetjiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Angela
29. Dez. 2022
Angela
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 31. Dez. 2022
Thanks for the perfect rating, Angela!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Stewart Hotel, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!Xerxes CursetjiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Grace
Mit dem Partner gereist
28. Dez. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked this hotel for 4 nights through Expedia. We arrived at the hotel at around 1AM. While we were in line to check in, 2 parties ahead of us were checking out complaining about the condition of their rooms. We silently hoped we would not have this issue. After checking in and getting in our room, we were so disappointed. The room was very dirty and the heat was not working. It was about 30 degrees that evening. We asked to switch rooms but the night manager said there were no available rooms. We tried to find hotels to transfer nearby but couldn’t find any until the next night. We checked out around 9am and told them the issue. The person checking us out said we will get refunded when Expedia calls them. I asked for a receipt as proof of our checkout, and he wouldn’t give us any. He assured me that we will get our money back. Expedia has called them several times at this point, and they have not answered any of their calls.
I do not recommend this hotel at all. Our vacation has turned into a nightmare.
Grace
Antwort von Customer Service am 29. Dez. 2022
Thank you for bringing this to our attention. We are sorry to hear that your stay was less than satisfactory. We would like to apologize for the condition of the room and the lack of heat. We would also like to apologize for the inconvenience of having to switch rooms. We would like to assure you that we are taking the necessary steps to prevent this from happening again in the future. We would also like to assure you that you will be refunded for your stay. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.Xerxes CursetjiGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Jill
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If we could have moved hotels, we would have!
We had to change rooms 3 times upon arrival. The rooms were cold (air conditioner in the window which created a breeze), noisy (windows are old), dirty (we had to purchase cleaning supplies to clean our bathroom-especially the shower) and overall just worn.
Jill
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 29. Dez. 2022
We appreciate the feedback, Jill.We regret that your time with us was less than ideal as providing our guests with a pleasant experience is very important to us. It's unfortunate our temperature control system and the condition of our property as well as our soundproofing and cleanliness didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we'll address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.Xerxes CursetjiGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Shelly
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. Dez. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in room 1007. There was mold and mildew in the bathroom! Dust was alllllover the shades. The amount of grime built up in the corners of the bathroom (especially next to tub) was so gross. The vent in the shower was covered in dust. The carpet was dirty and stained. I will never stay here again or recommend this hotel to anyone. So disappointing.
Shelly
Antwort von Customer Service am 29. Dez. 2022
We appreciate you taking the time to share your concerns with us, Shelly.We're disappointed that your experience with us was anything less than ideal. It's also unfortunate you've noticed a decline in the quality, cleanliness and condition of our accommodations. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with the appropriate members of our team so that we may improve moving forward.We hope to see you again soon so we can share a more positive experience that our guests are accustomed to.Xerxes CursetjiGeneral Manager
4/10 – Schlecht
MARCELA
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. Dez. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we checked in at 11pm at night, our room was not ready for us. It had not been cleaned. We had to wait in the lobby until the room was cleaned quickly (and poorly) at the last minute. I reserved for 4 travelers, but there were only pillows and towels for 3. The sofa bed to accommodate the 2 of the travelers was not made. We had to request pillows and towels. Everything was in rough shape in the room - wallpaper peeling, carpet dirty. Would not stay there again.
MARCELA
Antwort von Customer Service am 28. Dez. 2022
We appreciate you taking the time to share your feedback, Marcela.It's disheartening your stay with us was disappointing. We strive for quality so it's unfortunate that our check-in process and the condition of our rooms didn't meet your expectations. We also regret that our cleanliness was less than ideal. We'll be sure to discuss your concerns moving forward.We hope to host you again soon for a more positive experience.Xerxes CursetjiGeneral Manager
8/10 – Gut
jose
Mit der Familie gereist
27. Dez. 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Front desk people were amazing. Very professional and helpful. The room was ok for the price. The bathroom could have been cleaner but overall, it was fine. We booked 2 weeks before our trim and we still got a good price and everything was close to us, so we had fun
jose
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Customer Service am 28. Dez. 2022
Thank you for the review, Jose!We're pleased you enjoyed your time with us at Stewart Hotel! Our staff goes above and beyond for our guests. They will appreciate the praise. However, we appreciate the praise regarding the cleanliness of our bathroom. We will address this with our team moving forward. We hope to see you again soon.Xerxes CursetjiGeneral Manager