Hochwertige Bettwaren, Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert

Bewertungen von The Bentley Hotel

4 out of 5
The Bentley Hotel
500 E 62nd St, New York, NY

Bewertungen

6.6
266 von insgesamt 1015 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 1015 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
192 von insgesamt 1015 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
162 von insgesamt 1015 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
155 von insgesamt 1015 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.4/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

5.8/10

Ausstattung

6.6/10

Zustand der Unterkunft

6.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jürgen Walter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Aussicht. Schönes Zimmer. Freundliche Mitarbeiter. Vorhänge defekt. Man konnte nur 2 öffnen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Jaria - Manager am 5. Juli 2022
Thank you for choosing us!

4/10 – Schlecht

Gina

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Lage des Hotels war an sich ganz in Ordnung - man hatte eine schöne Aussicht aus dem Fenster und Zb central Park lief man zb nur ca 15-20 min. Bahnstation war relativ nah - nur mit den Koffern etwas ungünstig zu erreichen (da es bergauf ging) Die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen - kaputter Teppich und zb defekter Mini Kühlschrank - sonst ab ok. Die Klimaanlage war unfassbar laut - Man konnte sich kaum unterhalten wenn diese lief. Was gar nicht ging war die Sauberkeit! Wir hatten immer wieder dunkle schwarze lange Haare in der Dusche, auf den Handtüchern und auf dem Bett! Wir hatten die Vermutung diese seien von der Dame die die Zimmer säubert. Hatten uns beschwert aber keine Änderung! Die Zimmer wurden auch nicht jeden Tag sauber gemacht und es wurden manchmal für 2 Personen nur ein Handtuch set hingelegt! Das ging auch gar nicht. Ansonsten waren die Damen und Herren sehr nett an der Rezeption und wir hatten die Möglichkeit die Koffer nach dem Check out im Hotel zu lassen damit wir noch in die Stadt konnten. Zusammenfassend würde ich dieses Hotel auf Grund der mangelnden Sauberkeit nicht empfehlen und werde dieses auch nicht wieder besuchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Jaria F - Manager am 12. Mai 2022
Sehr geehrter Gast, Ich möchte mich für Ihren Aufenthalt entschuldigen. Ich hätte mich über die Gelegenheit gefreut, Ihre Ansicht über das Hotel zu ändern. Ich verstehe Ihre Frustration mit unserem Housekeeping. Ich werde Ihre freundlichen Worte an das Personal an der Rezeption weiterleiten.

8/10 – Gut

Michaela Cornelia, Freigericht

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist sehr gut .Die Zimmer sind schön groß und sauber. Die Badewanne ist etwas in die Jahre gekommen aber zum duschen vollkommen in Ordnung. Wir hatten einen tollen Ausblick zur Roosvelt Seilbahn. Das Personal an der Rezeption ist sehr hilfsbereit und nett . In unserer Besuchswoche waren die Handtücher etwas knapp. Nachts ist es recht laut.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Jaria F - Manager am 24. Mai 2022
Im Namen der Rezeption möchten wir uns für die freundlichen Worte bedanken. Ich möchte mich auch für unsere Handtuchprobleme entschuldigen, wir hoffen, Sie in Zukunft wiederzusehen.

10/10 – Hervorragend

Adriana

Mit der Familie gereist
it was clean
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Sabine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Leider ist die Unterkunft weit von der nächsten Subway entfernt. Die Betten sind sehr kurz und mit der Klimaanlage war nur heizen möglich. Es war nicht mal möglich Getränke im Hotel zu erwerben.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von Jaria F - Manager am 25. März 2022
Lieber Gast, ich möchte mich dafür entschuldigen, dass Ihnen das System nicht richtig erklärt wurde. Leider können wir nicht kontrollieren, wie weit wir vom Bahnhof entfernt sind. Ich möchte Ihnen danken, dass Sie sich entschieden haben, bei uns zu bleiben.

8/10 – Gut

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
ok
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Jaria F - Manager am 23. März 2022
Thank you for choosing us.

2/10 – Ungenügend

Mashia

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

INGRID

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from our room was fabulous. Perfect location for visiting friends living in upper east side.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Jake

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay , would definitely stay again, make sure you get the junior suite
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

ALEXANDER

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Joel, Washington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located near the Queensboro Bridge and the Roosevelt Island Tram, public transportation right outside with the buses and metro stations a few blocks away. Ritz Diner, Lunetta Pizza, and a lot of other places are nearby. Fully recommend staying at The Bentley Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

ava

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Overall good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Robert S

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a great stay, first time in New York. I just wish they would of had a restaurant in the hotel. The staff was great and the view was amazing. People were pleasant and we just had a blast. Poped the big question to my lady and she said yes, thanknyou New York.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quick to resolve issue
I slept very well! The bathroom is my only complaint. Caulking and the bottom of the tub aren’t top notch. I had to call about no hot water but the issue was resolved within 10 minutes of calling it in.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Vicky Lynn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Evelyn

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It is near the hospital which is good. There is no fridge, microwave or coffee in the room. It makes it difficult to stay more than one day
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Jerome

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Kristina

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice experience, bathroom somewhat lacking
Location is great! The staff was friendly and helpful. The room was beautiful and stylish. I wish the bathroom would have had CONTER Space (not just a narrow glass shelf) to place the toiletry bag. There was rust around the bath tub drain and I did not want to step into that tub to take a shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for taking the time to share your recent stay with us. We are glad to know that our team was helpful, and certainly appreciate you sharing your observations with us and are addressing the areas that require our attention.

6/10 – Okay

Tamara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Our room did not have hot water for the shower. We talked to the front desk. It was fixed. Then the following night there was no hot water again. It happened the three nights we were there. The positive, is when I went to check out they comped our breakfasts that were charged to our room. Very friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for taking the time to share your recent stay with us. Our goal is to ensure complete satisfaction and we apologize your the experience you've depicted was was not in alignment with our standards nor service. We will certainly address your feedback regarding your overall experience

8/10 – Gut

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient and close to transportation
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again

10/10 – Hervorragend

SANDY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We greatly appreciate your rating and looking forward to welcoming you back in the future

10/10 – Hervorragend

Scott

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was a bit anxious booking this property as the room rate was such a bargain. My King/Deluxe room was a corner room on the 14th floor overlooking the bridge and river. The room was beautiful, exceptionally clean and comfortable bed with crisp, clean sheets and bedding. Staff is friendly and helpful from check-in to check-out! I would definitely recommend this hotel for business, or pleasure travel!
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and we greatly appreciate your wonderful review. We will share your valuable comment with our team and hope to welcome you back in the future

10/10 – Hervorragend

Zafar, MAPLE RIDGE

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely friendly and polite
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again

8/10 – Gut

craig

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 30. März 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again

4/10 – Schlecht

Ernesto

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
It is unfortunate to hear that you didn't enjoy your stay with us. We will make sure to review your response and address it accordingly. Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Katrina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We booked a room specifically for the "city view" they are so sure to highlight- only to find that the blinds were completely broken. The pull cord that should have been used to move the blinds up and down, to allow a view of the the city- the main focus of our stay- had been COMPLETELY RIPPED OFF, leaving the blinds permanently down with no way to open them. We called the front desk and asked to be moved to a different room- only to be offered a room that did not have the same view. Why would we book a city view room, which costs more, and then take a room without the view we specifically paid for? As it was 20 degrees outside on a March night, and we got in at 10:30pm, we had no other choice but to stay with the hotel room we got. We were offered free breakfast, but we booked this hotel for the view, not breakfast, and we declined. When we checked out the next morning, I made sure to make the front desk staff aware- and they seemed surprised that our experience was so poor. When I called the following day I was told by the supervisor that management is well aware that the blinds in many rooms are broken because the Bentley Hotel was used as a shelter during COVID and the damages sustained to the hotel during that time have never been fixed or updated. When the view of the city is your selling point, and you are fully aware that you are making people pay for something they won't get? That is a deceptive and underhanded way of doing business.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
I'm sorry to hear about the issues in your room, and that we were not able to fully address them. Guest comfort and satisfaction is our #1 priority, and it sounds like we fell short of those standards. We hope to have the opportunity to host you again to show you our best

4/10 – Schlecht

Leonard

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It served its purpose
The gotel served its purpose. I needed a room for thw night at the last minute. I reserved a Superior room with a queen bed and was told they upgraded me to a double. It was a 9x15 room with 2 double beda. Not an upgrade in my opinion. There was no hot water. I dont do cold showers. The front desk lady was very cordial and polite. She was a 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
thank you for this wonderful review! I'm proud to hear that you were impressed with your experience with my team member. However, we apologize for the room type and no hot water. We would love to have you back the next time you're in town!

10/10 – Hervorragend

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is beautiful, modern and clean. There is a beautiful view of the city. We went out in Times Square so we were close but the action. The convenience of the parking garage is the best part. We didn’t spend a bunch of time searching for parking. We had the nicest clerk at check in. Very helpful. Bar in the lobby is a plus. Would stay again for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
thank you for this lovely review! I'm so happy to hear that you felt so well taken care of by our team. We are proud to have earned your loyalty and are looking forward to your next visit.

6/10 – Okay

CARLOS

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The bathroom and the shower were very uncomfortable
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
TWe regret to hear that your experience fell short, and appreciate your helpful feedback about what we could have done better. We do hope to have the chance to host you again to show you our best.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
It seems like we felt short from your expectations. We appreciate your rating about what we could have done better. We will continuously make improvement to welcome you back in the future.

4/10 – Schlecht

Jennifer

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
We regret to hear that your experience fell short, and appreciate your honest rating. We will continue to improve our overall services to welcome you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Spencer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Thank you for the review and it was a pleasure having you as our guest! We will share your wonderful review with our team and hope to welcome you back in the future!

4/10 – Schlecht

Vitali

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not as promised
WiFi internet and TV was broken for all 2 days I was there. On my first request a manager told me that they going to call a technician to come. Next day another manager told me that Internet service company is too far and they will call me instead. And I would need to pay routing phone charges to fix their problem? Last day on check out I was told that they do not do anything with it. New comers are welcome. Heater is noisy, water pipe noise arrestor would be nice to have.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
We are very sorry to hear about your experience. The comfort of guests is our top priority, so it's very disappointing that we missed the mark, and I can certainly understand your frustration. Please know that if you'd every consider returning that we'll make every effort to ensure a more comfortable stay.

6/10 – Okay

Tierre

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bar doesn’t exist, it’s closed. The rug in the room smelled; not bad per se, just like dirty laundry. Photo’s definitely look better than reality. Had to run the shower for 7 minutes to get warm. Location is good, view was fine, comfortable sleep… decent price but won’t book again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Dear Tierre, thank you for sharing your thoughts. I'm very sorry to hear that we missed the mark. The conditions you describe sound highly unusual-- we'll be sure to address the issues in your room. While we'd understand your decision to not return, we hope to have the chance to host you again to provide a more pleasant experience.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No words
I don't know where to start. The good thing is that the hotel is near the hospital it is really neglected. Hot water didn't work, heating was making a very loud airplane noise(they came and turned it off completely in a very unorthodox manner and thankfully it was not too cold this week), the curtains didn't work (not able to see the view), the safe didn't work. Literally nothing worked. if they took care of the hotel it would be a really nice one but NO I would not recommend this hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Hello, Thank you for sharing your feedback. I regret to hear that you felt let down by your experience. The issues you faced sound unusual, and I'll be following up with my team to ensure they're addressed. We do hope you'll consider giving us another chance the next time you're in NYC.

2/10 – Ungenügend

Austen

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I planned my trip to NYC to donate bone marrow to save a cancer patients life. I emaioed the hotel to tell them I would be arriving on a tuesday on a red eye from Costa Rica and asked about early check in. I emailed them directly not through a 3rd party. I was told to reserve the room for Monday too in order to be certain the room was ready for me. I didbook the room an extra day and then emailed them to be sure they knew I would not be there until tuesday and to please have my room ready when I got there after traveling all night. Well I arr8ved to confused looks and I quote "we maroed you as a no show so we dont have a room for you until 3pm. Just in from the tropics its snowing I have major medical things to deal with and then Im stuck with no where to go. The6 wouldnt even give a full refund until i threatened lawyers. Rented a room paid for it then they re rejt3d it to someone eose and tried to keep my money. Stay on a bench in Centeal 0park ijstead of booking here. Your odds will be better that it will be available when you arrive
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
It is very unfortunate to hear about the experience that you had. Our Hotel Manager, Steve Park will reach out to you directly to go over the incident.

2/10 – Ungenügend

Jonathon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Dear Jonathan,We apologize for not meeting your expectations during your stay. we will be following up with my team to ensure this rectified. We do hope you’ll consider giving us another chance the next time you’re in New York.

6/10 – Okay

Annie, Toronto

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Kenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Thank you for the wonderful review and we are thrilled to know that you had a great experience. We will share your review with our team and hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Carlyne

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Thank you for the excellent review! it is always to know that our guests felt so well taken care of. We can't wait to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, incredible views - looks just as advertised.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
We greatly appreciate your valuable review! Thank you for sharing about the view of our guest rooms. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Randy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fair price for a decent hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 17. März 2023
Thank you for your valuable feedback! It is good to hear that our price matched your expectation. We hope to welcome you back in the future!

4/10 – Schlecht

Gabriella

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
So I’m usually not picky about hotels, I just turned 21 and booked to stay for 4 days, the view was definitely captivating but there was definitely some technical issues first when we arrived the window blind was broken so someone had to come up and fixed I called the lobby clerk and she said the window blinds are always breaking which he used a zip tied to fix it. The only thing that made up for all of this was the great view and location; I didn't make a big deal out of the bathtub being clogged, but it would fill up so quickly and the air conditioner wouldn't function correctly whenever we tried to use it. Overall I would give a 5/10 I really wished I could give a higher rate.
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
We regret to hear that your experience fell short, and appreciate your honest review. Our team will use your valuable feedback as a tool for us to improve. Thank you for staying with us and hope to welcome you back in the future!

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is great located 5 blocks from slogan hospital
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 23. März 2023
Thank you for your excellent rating! We're happy to hear that we met your expectation and we hope to welcome you back!

8/10 – Gut

Edimar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked where is located
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Management am 7. März 2023
thank you for sharing this lovely review! I'm thrilled to hear that hotel location was convenient for your stay. It was a pleasure having you as our guest and hope to welcome you back in the future!

2/10 – Ungenügend

Michael

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shower did not drain. Staff did not fix even after request. Walls like paper
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 7. März 2023
thank you for sharing your feedback. I'm very sorry to hear about the issues in your room. The conditions you describe do not meet our standards, and I'll be following up with our housekeeping and maintenance teams to ensure everything is addressed. The comfort of guests is our top priority, and it's disappointing that we let you down. We do hope you'll consider giving us another chance the next time you're in town.