Außenbereich

Bewertungen von The Wagner

2 out of 5
The Wagner
Two West Street, New York, NY

Bewertungen

9.0

Wunderbar

459 von insgesamt 687 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 687 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 687 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 687 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 687 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice Hotel, very good located and with friendly people
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 23. Jan. 2020
Dear guest, We thank you for your wonderful review after staying at The Wager! Have wonderful days until we meet and greet you again with memorable services for your next time travel to NYC.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Phantastischer Blick, geräumige Zimmer und super nettes Personal.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 23. Dez. 2019
Dear guest, We are delighted to see that you were happy with services during your stay at The Wagner! We would be happy to have you here again for another memorable stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 9. Dez. 2019
Dear guest, We thank you for taking time to leave your feedback. We look forward to meeting and greeting you again for your next time visit to NYC! Please let us know if there is anything that we can to to make your stay more memorable. We would be happy to assist.

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 9. Dez. 2019
Dear Julia, We thank you very much for your generous review! We would be happy to have you here again for another memorable stay. Until we meet and greet you again, have wonderful days and a happy New Year.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Wunderbares Hotel!!! Zimmer war sauber und ruhig. Personal freundlich und aufmerksam.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 1. Okt. 2019
Thank you very much for your good review. We are so pleased to see that you liked the room and services during your stay! We would be happy to meet and greet you again with better services for your next time visit to NYC.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer mit direktem Blick auf die Freiheitsstatue, täglich frisches Wasser auf dem Zimmer. Sehr netter Concierge bei der Abreise und der Blumenduft man empfang war super.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 13. Sept. 2019
Thank you very much for your generous review, we are glad to see that your stay at The Wagner was memorable. We would be happy to have you here again with another great services.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Firstclass- Hotel in außerordentlich guter Lage am Batterypark! Komfort, Sauberkeit, Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft des Personals perfekt! Umgebung sehr idyllisch ( für NewYork ungewöhnlich) und trotzdem ist die ganze Stadt von dort aus leicht zu erkunden
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 13. Sept. 2019
We appreciate your wonderful review. Our Concierge team is here to assist you to make your stay more memorable. Anytime at your service!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 1. Aug. 2019
Thank you very much for your great review!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 25. Juli 2019
Dear guest, we thank you for taking time to share your experience after stay. We hope all was well, we also hope to have you here again for better services!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Valable Alternative zu Midtown
Schönes Hotel für New York Verhältnisse obwohl m.E. für ein 5-Sterne Haus eine anständige Dusche anstatt Badewanne mit Vorhang erwartet werden dürfte. Ausgezeichnetes Frühstück, obwohl das Coupon-System sehr umständlich und kompliziert ist. Gym ist klein aber gute Ausrüstung. Preis-Leistung viel besser als in Midtown-Hotels.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 25. Juli 2019
Dear guest, thank you for your review after stay. We are glad to see that you had a memorable stay with us. We will share your review with team to better serve you for your next time visit. Have a wonderful day!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Nicht gefallen hat mir das relativ unfreundliche Personal an der Rezeption. Ansonsten gutes Hotel mir einer Einrichtung, die in die Jahre gekommen ist. Positiv sind auch die großen Zimmer.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 18. Juli 2019
Dear guest, We are sorry to see that you were not happy a few parts, but we also appreciate your comment on large rooms. We proud ourselves of keep improving our services for better experience, we hope your next time stay is better than your first time. We thank you for taking time to share your experience. Have a great weekend.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Einrichtung war sehr alt, die Teppichböden sollten ausgetauscht werden. Die Lage ist hervorragend. Alles würde perfekt funktionieren wenn man täglich eine Menge Tip für jeden hinblättern würde. Duschgel gab es immer nur für 1 Person , also mussten wir ständig nachfordern. Es ist alles extrem teuer. Auf der Karte war das Essen ( ein grüner Salat -> ein paar grüne Blätter und vier halbe Tomaten und ein vegetarischer Burger) für 35€ angegeben. Wir bestellen außerdem zwei Cola ( der Preis war nicht auf der Karte angegeben), diese haben und 14€ gekostet. Letztendlich hat uns das Essen 62€ gekostet. Bei diesem Preis haben wir kein Trinkgeld gezahlt ( trotzdem dieser Wert auf der Rechnung angegeben war), da wir der Meinung sind, das 45 € Resortfee + Tax ausreicht. Daraufhin würden wir auf dem Zimmer angerufen und auf den niedrigen Preis aufmerksam gemacht. Leider fehlt es vom alten Glanz des Ritz-Carlton. An der Rezeption gibt es leider ausschließlich muffelige Gesichter und es würde uns noch nicht einmal eine gute Heimreise gewünscht.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 18. Juli 2019
Dear guest, We are sorry to see that you were not happy with your experience. We hope to provide you a better experience for your future visits, if you are willing to give us another chance. Compared to other NYC hotels and restaurants, our restaurant services and prices are not far from average of same level business, however, again we are sorry to see that you found the service didn't meet your expectation. Have a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 17. Juni 2019
Dear guest, Thank you very much for your great review! We hope you could bring back wonderful memories with you when you left NYC.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 31. Mai 2019
Dear guest, Thank you very much for your fantastic review! We appreciate your feedback. We would be happy to meeting and greeting you with another perfect stay in this Downtown Oasis for your next time travel to NYC.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider wurde uns beim auschecken ein Frühstück berechnet, was wir nicht in Anspruch genommen haben ! Weiteres Mango, der direkt im Hotel gebuchte Wagen zum Flughafen zu einem sehr hohen Preis kam leider mit 25 min Verspätung.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 31. Mai 2019
Dear guest, Thank you for your feedback after stay. Kindly note that we do not run shuttle services to airports, however, our Concierge team can provide you several car service options for your consideration. If you are not willing to use car services for your stay, we also would be happy to assist providing public transportation service options for your travels. Also with regards to any billing issue with us, please do not hesitate to let us know. We would be happy to assist.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 20. Mai 2019
Dear guest, We appreciate your feedback, we also hope all went well during your stay. If you stay with us again for your next time visit to NYC, please let us know if there is anything that you can make your stay more memorable.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr nett, das Hotel hat eine gute Lage.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 24. Apr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your review. If you stay with us again in the future, we would be happy to better serve you.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das breakfast Voucher Konzept ist eine Katastrophe und hat einem durch das undurchsichtige berechnen von Extras den Aufenthalt deutlich verkleidet! Abgesehen von einer einzigen sehr unfreundlichen Bedienung am 1. Aufenthaltstag waren alle sehr nett und auch beim miserablen Frühstück Thema sehr lösungsorientiert!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 19. Apr. 2019
Dear guest, We are sorry to hear that your stay didn't meet your expectation. We will review your note with team to provide better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 18. Apr. 2019
Dear Andreas, Thank you for your great review! We hope your stay at The Wagner at The Battery was lovely. Please feel free to reach out to us for your next time visit to NYC, we would be happy to make your next stay more memorable.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Empfang war äusserst höflich. Check-in verlief sehr schnell. Hotelzimmer mit wunderschöner Aussicht im 10 Stock. Ruhige Umgebung. Frühstückspreise an oberer Grenze.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 1. Mai 2019
Dear guest, We appreciate your wonderful review. We are glad to find that your stay at The Wagner was memorable. For your next time visit to NYC, we look forward to meeting and greeting you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
NY von seiner schönen Seite
Ruhige und dennoch verkehrsgünstige Lage. Unser Zimmer 1023 hatte eine nahezu einmalige Panorama-Aussicht auf den Hudson und auf Ms. Liberty.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 2. Apr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your fantastic review! Our Statue of Liberty in-room view is incomparable as you mentioned, we are delighted to see that you could enjoy it during your stay! We look forward to greeting you again in the future for your next time visit to New York City in this Downtown Oasis.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage des Hotels ist super... Ruhig gelegen mit super Umgebung. Alle Subways sind schnell erreichbar. Ausstattung des Hotel ist einem 5* Hotel aber nicht würdig. Keine Heizung im Bad (schlecht im Winter), Fitnessstudio ist unzureichend ausgestattet und auf ein Minimum reduziert, die Fenster der Zimmer der Startseite entsprechen nicht denen der Fotos. Die Zimmer hier sind viel kleiner und dunkler als auf der Webseite. Fahrräder ausleihen ist auch Saison abhängig, was nicht auf der Homepage erkenntlich ist. Verbunden mit der erforderlichen Hotel Fee die zu zahlen ist, iat die Zusammenfassung "es gibt viel bessere Hotels zu diesem Preis"
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 20. März 2019
Dear guest, Thank you for your stay with us and also appreciate your feedback. We will review your feedback with team. For your next time stay with us, please let our staff members know if there is anything we do to make your stay more memorable, We would be happy to assist. The Wagner at The Battery Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 1. Apr. 2019
Thank you very much for your review! We are happy to find that your stay was memorable. We would be happy to meeting and greeting you again for your future stay at The Wagner at The Battery!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a very nice stay! Great staff and good experience! We would go there again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 6. März 2019
Dear guest, We thank you for your stay at The Wagner at The Battery and also appreciate your great review about your stay! Anytime we would be happy to meeting and greeting you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super gewesen sauber freundlich und zuvorkommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 5. März 2019
Dear guest, Thank you for staying at The Wagner at The Battery, we also appreciate your wonderful review. We would be happy to greeting you again with better services for your future travels to New York City.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 27. Feb. 2019
Dear Thomas, Thank you very much for your feedback. If you stay with us next time, please let our staff members know what you need. We would be happy to assist you to make your stay memorable!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat mich vollkommen überzeugt. Liegt zentral, ist sauber, dass Personal ist nett!! Würde es jederzeit wieder buchen!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 25. Feb. 2019
Dear guest, Thank you very much for your generous review! We would be happy to meeting and greeting you again with better service!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel. Gute Lage. Unweit von diversen Subway Station.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 14. Feb. 2019
Dear guest, We appreciate your amazing review! We would be happy to meet and greet you again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 7. Jan. 2019
We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 27. Dez. 2018
Dear guest, Thank you very much for your great feedback! We look forward to meeting and greeting you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, tolle Lage, dolle Aussicht auf die Freiheitsstatue, super Verkehrsanbindung(U-Bahn), riesige Zimmer und riesiges Bad. Äusserst nettes Hotelpersonal! Leider wird versucht Geld über die Hintertür zu machen. Servicepauschale 45 $ am Tag für ding die weltweit üblich inkludiert sind. Kleine Kaffeemaschine oder Wasserkocher auf dem Zimmer sucht man vergebens. Den Kühlschrank/Minibar hat man ausgebaut!!!!!!!!!!!! Der kann auch gegen eine tägl. Pauschale gebucht werden!!!! Geht's noch?????? Anscheinend muss man in Manhatten über solche Ärgernisse hinwegsehen! Ein Frühstück gibt es leider nur a la cart im Restaurant, mit eingeschränkter Auswahl und dafür eigentlich indiskutabel teuer( da geht man wirklich besser um die Ecke in eines der zahlreichen cafes! Aber ansonsten gerne wieder! Nice!!!!!!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 4. Dez. 2018
Good afternoon, Thank you for your feedback. Please allow us to take this opportunity to further explain our Residency fee which includes the following services: High Speed Wi-Fi throughout the hotel Unlimited Local & Long distance calls 24-hr access to a state-of-the art Fitness Studio 2 Bottled waters replenished daily Turn down service upon request Complimentary Lobby Coffee from 7am-11am (7 days) Press reader service - offering you access to thousands publications from around the world on your device Complimentary bicycle rental program Thank you for your stay with the Wagner at the Battery again, we would be happy to better serve you for your next time travel to New York City. The Wagner at the Battery team

8/10 – Gut

Umamageswaran, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Nice
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von The Wagner at the Battery Team am 10. Aug. 2018
Thank you for your nice review, we look forward to meeting and greeting you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it! Great location!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful place, great service and the Statue of Liberty
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von The Wagner management am 14. Apr. 2020
Thank you Allan for your heartwarming commendations. We are glad that you liked our place, service and views. We look forward to your future stay!

4/10 – Schlecht

Zechariah

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dissapointed
This was my 4th, and last, stay at was the Wagner. I thought it was extremely tacky to charge me the resort fee every day when the gym, restaurant, and room service was closed. They told me it was for the Newspaper (Do people still read them?) the Phone (its 2020 we use cell phones) and wifi (it was horrid i just used my phone). I expected the $75/day parking but the resort fee was disappointing to say the least. It's not about the money, its the principle. I stayed in a suite, per usual, and spend a lot of money when I'm in the hotel. I won't be back after this.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von May am 27. März 2020
Dear Mr Zechariah, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We are very sorry to hear about your disappointment regarding our facility fee. As courtesy, we will be waiving off these fees for you and will email you the refund invoice shortly. We hope you will give us a second chance and stay again with us in the future. Please let us know if you require any further assistance. Have a safe and pleasant day!

10/10 – Hervorragend

NA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The people were friendly and helpful. They followed up on requests and the food was good.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von The Wagner Management Team am 25. März 2020
Thank you very much for sharing with us your feedback. We are glad that you found our staff friendly and helpful and that you liked our food. We hope you will stay again with us in the future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super service amazing view of the lady liberty. Room was excellent central to walking everywhere.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Management Team am 25. März 2020
We truly appreciate that you took the time to share with us your amazing feedback. We are happy to know that you had enjoyed our services, view, room and location. We look forward to your future return at The Wagner hotel!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von The Wagner Team am 11. März 2020
Dear guest, Thank you for staying with us at The Wagner Hotel. We appreciate your feedback and would love to learn how we can offer better service. Please contact us via messenger and it will mean a lot to us!

10/10 – Hervorragend

Clinton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von The Wagner Team am 11. März 2020
Dear guest, Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again in the future!

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was very clean and nice. We were a bit disappointed the room did not have a refrigerator. Also, the toilet wouldn't fully flush. It was clogged and took 3-4 attempts to get anything to go down.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von The Wagner Team am 11. März 2020
Thank you for staying with us at The Wagner Hotel. As for the fridge, it is only upon request subject to availability when requested. We apologize for the inconvenience during your visit. We appreciate if you could share with us some details via messenger or contact us directly so that we could rectify the issue.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice Hotel - friendly staff. great location downtown with view of the harbor and lady liberty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von May am 9. März 2020
Thank you very much for your commendations about our staff and location. We are glad to know that you had a wonderful stay with us. We look forward to your return!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von The Wagner Management am 26. März 2020
Thank you very much for rating us 5 out of 5! We truly appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top notch service. Great location, short walk to liberty island fairy and ground zero memorial.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 4. März 2020
We thank you for your fantastic review after your stay at The Wagner! We would love to have you here again for another memorable services. Until we see you again, have lovely days in memory of NYC.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 4. März 2020
We are sorry to see that your stay with us was not meeting your expectation. Please feel free to message us via Expedia if there is anything that we can assist, we would be happy to.

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Staff is very friendly and professional-make you feel like you are home. Food in restaurant is great - hotel in close proximity to sites in New York-I travel a lot all over the world, Wagner is the only hotel where I stay in New York
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 2. März 2020
Dear Robert, We appreciate your wonderful review after staying with us! We are delighted to find that you loved services and location of The Wagner. We definitely would love to have you here again for your memorable stays in the future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I travel to New York for work fairly often. I always stay here and everything is always excellent. My boyfriend and I had a dinner to go to in TriBeCa Friday night so I thought we’d stay here. There were no water bottles in our (very small) room. In the morning upon checkout, the man at the front desk got into an argument with us about the amenity fee which I was already charged by Expedia. And then charged again upon checkout. When asked what the fee was even for, he replied “for the waters and the WiFi” even though there were no waters. And the WiFi didn’t work. The only redeeming qualities this hotel has is the doormen and the bartender.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 2. März 2020
Dear guest, We are sorry to see that your stay did not meet your expectation. Please feel free to message us directly via your Expedia messenger if you still have any issue with your payment, we would be happy to assist.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 2. März 2020
Thank you for your great review after staying at The Wagner at The Battery. We look forward to meeting you for another memorable services for your next time travel to NYC!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staffs that would send message to see if there is anything we need and would respond to it right away. We greatly appreciate it! Also, we do enjoy the view from our rooms! :D the only piece of advice might be better instruction on the top floor. The terrace is very nice! It was unlocked and the sign says the terrace closes at 10pm so we stepped out to view beautiful sunset while we were exploring the amenities. And it wasn’t a very pleasant experience to be asked to leave and be accompanied all the way to the elevator — understandable, yet should have been avoided for a better overall experience. In general, we enjoyed our stay here. Thanks for having us :D
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 2. März 2020
Dear guest, We thank you for your feedback after staying with us. We are glad to see that you were happy with the views and guestroom, we hope you enjoyed it during your entire stay! With regards to the 14th floor Banquet area, kindly note that the area is usually reserved for special events in the hotel. We are sorry for any confusion and hope to have you in there again for any future events in the hotel! Have a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

BobbyJo, Baton Rouge, LA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was really clean and BIG. There were 4 of us with three large suitcases and had extra room. You won’t find that in many hotels in NYC. Bathroom was very nice and toilet had a separate door (another nice touch). Staff was very friendly and helpful. Really close to the green subway line (5min). Not as close to the red (12 min). Unless you are planning to spend most of your time Central Park or north of that I wouldn’t consider anywhere else. Rate was very good considering how nice this hotel is.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 28. Feb. 2020
Dear BobbyJo, We thank you very much for your review after stay, we are happy to find that you enjoyed your stay at The Wagner. As you mentioned, our guests enjoy the hotel rooms for its size, its location, and for many others. We would love to have you here again for another memorable stay for your next time travel to NYC!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Wagner at The Battery Team am 26. Feb. 2020
We thank you for your fantastic review after staying at The Wagner! We look forward to seeing you for your next time travel to NYC, we would love to have you here for another memorable services!