Terrasse/Patio

Bewertungen von Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée

5 out of 5
Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée
13-15 Promenade Des Anglais, Boite Postale 1655 Cedex 1, Nice, Alpes-Maritimes

Bewertungen

9.2

Wunderbar

697 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
213 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful Staff at the Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Julien Renetaud - General Manager am 20. Sept. 2023
Dear Andrea, first of all we would like to thank you for sharing your feedback with the Expedia Community. We are delighted to read your compliments about our teams. Sincerly yours.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Julien Renetaud - General Manager am 20. Sept. 2023
First of all, we would like to thank you for sharing your opinion of our hotel. We were delighted to welcome you. Best regards.

8/10 – Gut

Bernd

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Antoine Kachich - Executive Assistant. am 25. Mai 2023
Dear Bernd,Thank you for your feedback. We were delighted to welcome you to the Palais de la Méditerranée. Sincerly yours.

8/10 – Gut

Soraya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist super schön und das Personal ist top. Es wäre alles perfekt, hätte man nicht Geld auf meinem Konto geblockt und es dann nicht zurück gezahlt. Ich warte seit Montag darauf, dass dieses Geld erstattet wird. Das Personal ist bemüht das Problem zu lösen, aber bis heute kein Ergebnis
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Antoine Kachich - Executive Assistant. am 14. März 2023
Wir danken Ihnen, dass Sie Ihre Meinung mit uns geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt auf in Nizza hatten. Bitte beachten Sie, dass wir den blockierten Geldbetrag zwar zurückerstattet haben, es aber etwas dauern kann, bis er auf Ihrem Bankkonto eingeht. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Informationen benötigen. Wir hoffen, Sie bald wieder im Palais de la Méditerranée begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.

8/10 – Gut

Ursula

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Antoine Kachich - Assistant de direction am 8. März 2023
Chère Ursula, nous vous remercions d'avoir noté notre établissement. Sachez que chaque retours nous permettent de nous améliorer continuellement. Je vous souhaite une superbe journée. Bien cordialement.

8/10 – Gut

Ruedi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herbst in Nizza
Ideale Lage um die Stadt zu erkunden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Noellie Ginoux am 5. Nov. 2022
Dear Ruedi,Thank you for your review following your recent stay with us. We are indeed well situated to enjoy the beach & the city center.We hope to have the opportunity to welcome you back next time you are coming to Nice.Best regards,Noellie GinouxOnline Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Levent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Alla

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Patrik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Madeleine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Class
The location of the hotel, right next to the beach and promenade, is unbeatable. The old town can be reached in a few minutes on foot. The staff is very nice and helpful. The rooms leave nothing to be desired. Room 906 with a great view of the sea.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 23. Dez. 2021
Dear guest, Thank you very much for your rating on hotels.com following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are glade that you were fully satisfied with your room, its comfort and magical view. Indeed facing the Mediterranean sea can be very relaxing. Thank you also for your kind words about our staff; we have shared with them as this is so rewarding. We look forward welcoming you back into 906 next time you are visiting Nice! Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Anup

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Vom Check in bis zum Check out…einfach perfekt. Sehr nett und sehr sauber! Nizza Hyatt=Perfekt
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 23. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to see that everything was smooth with your stay right from the beginning. We are glad our staff and its availability were truly appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time you come to Nice. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Mike

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful Stay in Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 23. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for your rating following your recent stay with us. We are glade that you had a beautiful time and we hope to welcome you back soon. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nettes Personal, leider hat das Zimmermädchen, immer wenn es unbeobachtet war, keine Maske getragen und auch viele Gäste im Aufzug oder Fluren nicht.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 20. Okt. 2021
Dear guest, We are thankful that you took the time to rate us on Expedia following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are thrilled to read that you had an excellent time with us, especially thanks to our overall cleanliness as well as the professionalism and friendliness of our Concierge and Breakfast Teams. We look forward to welcoming you back to our beautiful property the next time leisure or business brings you to the French Riviera. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Cindy

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war wunderbar und wir hatten ein wunderschönes Zimmer mit einem Balkon mit einer phantastischen Aussicht in die Berge, die Stadt und das Meer. Der Preis für den Hund empfinden wir zu hoch (50 Euro pro Nacht!!) und es sind nur kleine Hunde erlaubt. Das Frühstück war wunderbar. Danke und gerne wieder
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 5. Aug. 2021
Dear guest, First of all we would like to thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us. We are thrilled to read that you had an enjoyable stay thanks to your beautiful room and its view as well as the quality of our breakfast offer. I also noted your feedback about our dog policy and I will share it with the manager concerned. Again thank you for the wonderful review and we hope to have the pleasure of welcoming you back next time you are travelling to Nice. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Nichola Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Strand und City Ferien
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von Noellie Ginoux am 20. Juli 2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to rate us completed with your comments. Indeed our hotel is conveniently located on the Promenade des Anglais so just across the sea and only few steps away from city center and all its shops, restaurants, ... We hope to welcome you back next time you are visiting Nice. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

JuleDomingos, Dortmund

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super zufrieden ! Die Lage es ist sehr zentral und man hat eine tolle Aussicht. Das Personal und der Room Service waren mega freundlich und hilfsbereit. Zum Thema Sauberkeit habe ich nichts zu klagen einfach nur top! Es waren tolle entspannten 5 Tage. Ich kann es nur empfehlen
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Romain Meinardi Director of Sales & Marketing am 20. Okt. 2020
Dear Jule, We would like to thank you sincerely for your positive comment following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted you particularly appreciated our view over the sea and the quality of our service. We hope to welcoming you again soon on the French Riviera With kind regards

10/10 – Hervorragend

Ruedi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Städtetripp
Sehr gute und schöne Lage des Hotels. Direkt an der Promenade gegen. Altstadt und Einkaufsmöglichkeiten sind gut zu fuss erreichbar.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted to read how much you enjoyed the location of our hotel, which is indeed very central. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel, very helpful staff, perfect location, great restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It will be a pleasure to welcome you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Gazmend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, schnell am Strand und kleiner cooler pool
Service war ausgezeichnet! Das Zimmer sauber und gross! Direkte Meersicht. Die Karte im Restaurant übersichtlich, jedoch fein!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are very happy to learn that you had an enjoyable stay thanks to our quality of service and the comfort of your room. We hope to welcome you back for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 – Okay

Ilario, Bern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer etwas in die Jahre gekommen. Pool extrem klein, ca 20 Liegen für 500 Gäste. Lage hervorragend. Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Ebookers following your recent stay at our hotel. It was a pleasure to welcome you to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée and we are glad to hear that you enjoyed the professionalism of our staff and the central location of the hotel, which is perfect for exploring Nice and the French Riviera from Cannes to Monaco. We thank you for your comment regarding your room. Please be assured that we pay all our attention to your feedback to improve your future experience. Concerning the pool, due to sanitary restrictions, we had to reduce the number of sunbeds unfortunately. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back for your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your positive rating regarding your experience at our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We hope to have the pleasure of welcoming you back for your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Detlef

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Man sollte das Frühstück unbedingt erwähnen. Es wurde viel zu lange an einem personalisierten Service „gearbeitet“..!! Es macht keinen Sinn ohne Teil-Buffet zu arbeiten. Die Platzierung war viel zu lange. Es ist kaum zu glauben, was passiert, wenn das Hotel voll sein wird Covid-19 erklärt dies nicht wirklich. Wenn ein kleines Buffet aufgebaut wird, dann kann man noch immer eine Mitarbeiterin zur Hilfe hinstellen. Um ein Spielei zu bekommen dauerte es 25 Minuten. Zwei weitere Pfannen hätten da wirklich geholfen. Die Mitarbeiter waren wirklich sehr sehr nett und hilfsbereit. Nur „too much is too much“. Es hilft nicht, wenn dafür 30-40 Minuten Zeit gebraucht wird. Der Chef im Abzug hätte dies besser koordinieren müssen, statt selber nur abzuräumen. Der Kaffee war kalt, man hatte das Gefühl möglichst schnell gehen zu müssen und als Businessman fühlte man sich in einem Hyatt Regency fehl am Platz. Es gibt wirklich viel zu tun beim Frühstück, da dies der Tagesstart ist nicht wirklich überzeugend..... Nizza..? Ich erwarte mehr..!! Das Hotel und der Rest was grossartig...!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Director of Communications am 22. Juli 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée on Hotels.com. It was a pleasure to welcome you and we are very happy to learn that you enjoyed staying at our hotel. However, we are absolutely sorry to hear that your breakfast experience did not meet your expectations. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced while waiting to be served. Please be assured that your feedback is essential for us to improve your future experience. Due to sanitary restrictions, we had to adapt the way we are serving the breakfast buffet (it is now a served buffet instead of a buffet with free access) and we are still in the process of finding the best options to reduce the inconvenience for our guests as your comfort and your satisfaction are our first priority. We thank you for your understanding and we hope to have the pleasure to welcoming you back to our hotel for your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Director of Communications am 11. März 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is such a pleasure to read your positive rating. We hope to welcome you back to our hotel during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Director of Communications am 11. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us such a positive rating following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It will be a pleasure to welcome you back for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Director of Communications am 20. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to learn that you enjoyed your stay and we hope to welcome you to our hotel during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Director of Communications am 17. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Director of Communications am 14. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very pleased to hear that you had an excellent stay and we hope to welcome you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Director of Communications am 6. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your rating on Expedia, following your recent visit at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are really sorry to see your average rating and to learn that you did not enjoy your stay with us. Your satisfaction is our priority, and your feedback is essential for us to improve your future experience. Consequently, we invite you to email us at floriane.malignon@hyatt.com to give us more details about the aspects of your stay that failed to meet your expectations. We would cherish the opportunity to welcome you back in the near future to demonstrate our willingness to make your next stay memorable. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabelhaft in allen Hinsichten! Sehr freundliches Personal, hervorragendes Essen, sehr sauber und ruhig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Director of Communications am 25. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to write such a positive comment, further to your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to learn that you had a fabulous stay with us, and that you enjoyed the professionalism of our staff, the cleanliness of the hotel, as well as the Mediterranean cuisine of our Executive Chef Cyril Cheype. We are looking forward to welcoming you again soon, Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

für mich nur ein 4 Sterne Hotel
Bei der Anreise mit dem Auto verpaßt man leicht die kleine Auffahrt und befindet sich dann auf der Taxispur. Der vom Hotel angebotene Parkservice für 30€ am Tag funktioniert leider nur etwas schleppend, d.h. man wartet meistens etwas zulange auf seinen Wagen. Das Hotel selbst ist nicht sehr attraktiv. Durch die Erhaltung der alten Fassade ist der Meerblick extrem eingeschränkt und der Blick auf die anderen Hotelzimmer wirkt grau und unfreundlich. Die Balkone sind ungemütlich, grau und haben eine schmutzig wirkende Umrandung, die Bestuhlung ist sehr einfach. Die Zimmer selbst sind ok, aber nicht besser als 4 Sterne. Das Zimmer war sauber, aber es hat schon ein paar Jahre hinter sich, eine Renovierung wäre angesagt. Das Verdunkelungs-Rollo funktioniert elektrisch, aber zwischen den Lamellen blieb stellenweise Platz, was am Morgen durch gleissende weise Lichtblitze das Schlafvergnügen störte, da der Vorhang nicht zum Zuziehen geht. Das Bett war von guter Qualität. Das Badezimmer hat eine Badewanne und eine Dusche, die einem 4 und nicht einem 5 Sterne Hotel entspricht. Auch das Personal entspricht einem 4 Sterne Hotel und keinesfalls 5 Sterne.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Director of Communications am 21. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are absolutely sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that our property did not meet your expectations especially concerning the cleanliness of your room. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced as this is not the quality of service we pride ourselves on. We shared your comments with our Housekeeping Manager as your feedback is essential for us to improve your future experience. Your comfort and your satisfaction are our priority and we would cherish the opportunity of welcoming you back at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée to demonstrate this. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und hilfbereites Personal. Zimmer sauber, aber man merkt das Alter.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Director of Communications am 22. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for you review on Ebookers following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very glad to learn that you had a wonderful stay with us thanks to the professionalism of our hotel staff and the comfort of our rooms. We hope to welcome you back during your future stays in Nice and on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Director of Communications am 17. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted to learn that you had an enjoyable stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel during your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Director of Communications am 17. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very pleased to learn that you had an enjoyable stay with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel during your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Robert

Tolle Lage, freundlicher Service
Tolle Lage, freundlicher Service. Castro-Bereich etwas überfordert: Restaurant und Bar wurden von 4 Personen gehandelt.....
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Director of Communications am 13. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to learn that you had a wonderful stay with us, and that you specifically enjoyed our central location and the professionalism of our staff. We thank you for your comment concerning your experience at our Bar and Restaurant. Please be assured it is not the quality of service we pride ourselves on. We pay all our attention to your review in order to improve your future experience. We thank you for your review and we hope to welcome you back for your future travels to Nice. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis - Leistung nicht gerechtfertigt
Gutes Hotel, der hohe Preis ist aber nicht gerechtfertigt, vor allem beim Frühstück geht sehr zu und laut
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Director of Communications am 13. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are pleased to learn that you had an enjoyable stay with us. However, we are absolutely sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations. Please be assured that your feedback is essential for us to improve your future experience. We would be very happy to welcome you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future stays on the French Riviera. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, aber eher 4 Sterne
Gutes Hotel, aber keine 5 Sterne, Frühstück und vieles mehr ähnelt eher einem 4 Sterne Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Director of Communications am 29. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We are very happy to hear that you had an enjoyable stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. However, we are absolutely sorry to hear about your dissatisfaction concerning the quality of our breakfast. Please be assured that we pay all our attention to your feedback in order to improve your 5* experience. It will be a pleasure to welcome you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future stays in Nice and on the French Riviera. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Director of Communications am 29. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditérranée. We are very happy to learn that you enjoyed your stay at our hotel. Looking forward to the pleasure of welcoming you back very soon, Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöner Aufenthalt, perfekter Service, traumhafte Lage . Die Cocktails an der Bar waren sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Director of Communications am 4. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are very happy to learn that you had a very nice stay with us thanks to our central location, the quality of our service and our cocktails at the Bar Le 3e. We were thrilled to share your wonderful feedback with all the teams! This is so rewarding for all of us to read such comments as we are striving every day for excellence. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays in Nice and on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Director of Communications am 19. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Director of Communications am 7. Nov. 2018
Dear Guest, We thank you for your recommendation on Expedia. We hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays in Nice and on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 – Hervorragend

Sabine, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel in Toplage. Tolle Aussicht beim Frühstück direkt an der Promenade. Viele Einkaufs- und Besichtigungsgelegenheiten in unmittelbarer Nähe. Nur 10 Minuten zum Bahnhof und 12 Minuten vom Flughafen entfernt.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Caroline Morauw am 16. Aug. 2018
Dear Sabine, Thank you for your review following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are very pleased to learn that you had an enjoyable stay thanks to our central location. With a fabulous location on the Promenade des Anglais, our beloved hotel is the perfect place to discover the main attractions of Nice, and to explore the different highlights of the French Riviera. The bus line connected to the airport conveniently stops in front of our hotel, and the train station―with destinations such as Cannes and Monaco―is at a short 10-minute walking distance. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unser Aufenthalt war sehr schön, von 5 Sternen erwarte ich aber noch etwas mehr. Der Front- und Concierge Staff war super freundlich und kompetent. Vor allem die Concierge haben uns überzeugt mit Zuverlässigkeit und Kompetenz. Das Service Personal könnte etwas aufmerksamer sein. Am Pool musste man ganz schön schreien, um einen Drink zu bekommen. Eben; toller Aufenthalt, aber kein Schnäppchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes, mondänes Hotel
Drei Dinge, die mich störten: 1. Kein Lavabo im WC 2. Mini-Bar lässt sich nicht alleine öffnen. Kompliziertes Abrechnungssystem! 3. Aufpreise beim Frühstück sind happig: Für zwei Spiegeleier mit etwas Schinken: 16 Euro Sonst super!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

jen, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlich, gute Lage, guter Service,
Die Lage ist perfekt. Das Hotel ist wirklich schön, das Zimmer sauber und das Bett bequem. Sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Director of Communications am 13. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read your kind words about the hotel and our amazing staff, as we take pride in making our guests’ stay the most enjoyable and memorable one. We are also delighted to know that you enjoyed your comfortable room and the central location of the hotel. Indeed, with a fabulous location on the Promenade des Anglais, our hotel is perfectly located to explore Nice and the French Riviera from Cannes to Monaco. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications