Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Shangri-La Ningbo

5 out of 5
Shangri-La Ningbo
No.88 Yuyuan Road, Jiangdong District, Ningbo, Zhejiang

Bewertungen

8.8

Hervorragend

135 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
69 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Bernd

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eins von den schönen Hotel in Ningbo
Nice Hotel for Business or Holiday. Good chice for a 5 star Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Ralf H.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Best hotel for business trip
Großartige Angestellte, super Aussicht Horizonsuite,

10/10 – Hervorragend

Domenico

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simplemente me gustan los hoteles shangri la
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

anil, kingstown

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
It’s fine been at better sister hotels Cleaner keeps forgetting stuff for the bathroom either towels or amenities Good room Good enough breakfast but always a rush to get food literally
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

HERBERT, Guatemala

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Chi-Fun Cindy

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Cesar

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room and bathroom needs an upgrade

10/10 – Hervorragend

Man Ki Winnie

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cesar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The rooms needs an update

10/10 – Hervorragend

Dirk, Takoma Park

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay at Shangri-La throughly. Staffs are friendly and professional and the hotel is very clean. Swimming pool and its changing rooms are well maintained. Alva of horizon club lounge is the highlight of our stay. It’s nice to see her with a big smile in the morning and her attention to details is amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

JACK XIPU

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Shawn

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Caroline

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

DERHAM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I stay here only because I like the breakfast which seems to have gone downward in the last years…. Quality of the food product has noticeably changed for the worse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Thi Phuong Thao

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Steve, Bayside

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shangri-La is one of my favorite hotel chain in China. This one is just not the one I imagined. Very aged restaurant. Need FULL renovation very soon. The staff as club lounge didn't even noticed me. No one cared about me there. One thing I still like was the view from the club lounge. I had to go the the restaurant down stair as the food collection was not good at all. Even the food at the restaurant also was not satisfactory.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Fiona

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

YESHUA, Brooklyn

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Andreas

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

C P Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2N in Ningbo
Well located and near to Tianyi Square and the Old Bund with lots of restaurants too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Basile

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good, clean and well-located
As usual, Shangri La is a safe option in China. Good: - Friendly staff, they don't all speak english but they'll find someone who does - Clean and well located - Good breakfast - Damn i love the lobby fragrance of Shangri Las Could be better: -King bed was two beds place next to each other. Was still comfy, but had a small gap in between beds - Not the newest rooms, but clean and spacious
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Tracy Wang am 23. Juni 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo.

4/10 – Schlecht

bowei

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
床垫太硬
床垫太硬,建议有软床垫需求的就不要考虑这家酒店了。
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2021
Antwort von Tracy Wang am 7. Mai 2021
尊敬的宾客, 非常感谢您的百忙之中与我们分享您的入住体验。对于本次入住您未满意,我们深表遗憾,我也代表酒店管理层感谢您给予我们如此中肯的意见和建议。对于您所提出的问题,我已向有关部门反映,并竭尽全力改善酒店的服务品质。 希望还能有机会再一次欢迎您下榻宁波香格里拉大酒店,体验真正可以代表香格里拉发自内心的殷勤好客之道。如果您有更多的需求或建议,可随时与我们联系。祝安好!

10/10 – Hervorragend

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Altid en fotnøjelse
Altid en fornøjelse at bo på Shangri-la.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

DA WOON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von General Manager Eddy Tao am 9. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo.

8/10 – Gut

jongyeob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay
Breakfast and Dinner Buffet was so so dut to kind of food same..anyway, almost was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von General Manager Eddy Tao am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We have taken note of your comments regarding your staying experience. We have shared your comments to the relevant department. If you have any further questions or suggestions, please contact us. Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel Ningbo soon.

4/10 – Schlecht

YI

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2020
Antwort von Eddy Tao General Manager am 20. Mai 2020
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We have taken note of your comments regarding your staying experience.If you have any further questions or suggestions, please contact us. Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel Ningbo soon.

10/10 – Hervorragend

Eun young

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great time with family.
Nice room and great breakfast. We enjoyed swimming pool and souna and beer with beautiful night scan. My family was very satisfied for this place. We are going to stay in future
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Man Leong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 20. Dez. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

Kwok Hung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 20. Dez. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

SEUNG HOON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

8/10 – Gut

Nh, 東京

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
目の前の工事現場が早朝から騒音をたてて安眠妨害されたこと以外は火の付け所はなかった
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
お客様 ご意見をお寄せいただきありがとうございます。 滞在体験に関するコメントをメモしました。 コメントを関連部門に共有しました。 さらに質問や提案がある場合は、お問い合わせください。 もう一度、ご意見をお寄せいただきありがとうございます。すぐにシャングリ・ラホテル寧波にご来場ください。

8/10 – Gut

Terri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to a shopping plaza
It was good. No complaints. It is 10 mins walk to shopping plaza
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We have taken note of your comments regarding your staying experience. We have shared your comments to the relevant department. If you have any further questions or suggestions, please contact us. Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel Ningbo soon. Sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Most of the Staff were quite bad to be honest, considering that it’s a ‘shangri-la’ hotel. I mean, seriously, they shouldn’t be working there, at a 3-star hotel maybe, but not there... Though, 1 staff was quite good and nice, Russian guy Arthur, commended!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We have taken note of your comments regarding your staying experience. We have shared your comments to the relevant department. If you have any further questions or suggestions, please contact us. Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel Ningbo soon. Sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

YU-HSIANG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eddy Tao General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Eddy Tao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

Yi Fung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間空間大 江景夜晚很美
酒店位置方便 步行能到附近商場 房間空間很大 江景夜晚很美 自助早餐 非常豐富。
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von 陶元根 总经理 宁波香格里拉大酒店 am 8. Okt. 2019
尊敬的宾客,您好! 感谢您对宁波香格里拉大酒店的肯定与支持,酒店作为宁波市内中心位置的标志性星级酒店,会一直秉承香格里拉的独特的、优雅迷人的亚洲式待客之道带给您愉悦的体验与服务理念,不断完善与改进,为更多客人带来全新、高品质的体验与服务模式。 感谢您的反馈与意见,期待与您再次相见! 陶元根 总经理 宁波香格里拉大酒店

10/10 – Hervorragend

yue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Jian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Hai Chuen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vivian Li provided excellent service. She is a great staff of ours. Great!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Jennifer Zhang Resident Manager am 17. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Jennifer Zhang Resident Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Jennifer Zhang Resident Manager am 3. Sept. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Jennifer Zhang Resident Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

YOICHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
三大河の交流を眺めるに相応しい場所 great river view nobly provided
Supreme river view & light view at night can be seen from river view room & especially horizon club lounge. We can see the junction point from the window that 3 great rivers crossed. Appreciated so much for very late check-out and anniversary special cocktail for our small anniversary named “memory of cherry” which club manager kindly made by himself. Wide swimming pool is very clean and comfortable than expected, strong Jacuzzi is recommended.  Hair salon provided us with delicate, high qualified treatment enjoying delicious tea tasting. We can see many pious employee pray in七塔寺, the architectures and attitudes are impressive, is close to visit within 15 minutes walking from this hotel. Immediately after entering Shangri-La’s lobby, we are wrapped in very good scent. We love their noble hospitality, globally served as usual, unceremoniously. Almost employee kindly tried to communicate with foreigner not only in English, but also Japanese. リバービューの部屋、殊にホライズンクラブから素晴らしい川の眺めや光の競演を眺望できます。3つの大河の交流地点を窓の直下に眺められます。 クラブラウンジのマネージャー自らお手製でサービスしてくださった特製カクテルやゆったりとしたレイトチェックアウトサービスに感謝を申し上げます。 ヘアサロンでは繊細で高品質な技術で、大変美味しい年代別の鉄観音茶の試飲も楽しませてくださいました。 想像以上に広く清潔なプール、ジャグジーもお奨めです。 ホテルから徒歩10分強の禅寺の七塔寺は敬虔な従業員さん迄もが頻繁に祈りをささげており、その姿勢や建築物が非常に印象的です。 シャングリラのロビーに入った途端に良い香りに包まれます。当たり前のようにさりげなくグローバルで提供されるシャングリラの気品あるホスピタリティが好きです。殆どのスタッフが外国人と対話しようとなさり、英語のみならず日本語でも親切に対応してくださいました。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Reservations am 31. Aug. 2019
Dear Mr. Sakai, thank you for your sincere comment! Looking forward to your next stay and best regards!

10/10 – Hervorragend

guang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很好
不错
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel is fine for a business trip, however the staff could do with a bit of training when it comes to customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Michael Zhao General Manager am 24. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to provide us valuable feedback. It was indeed having you as our guest and we are very pleased to listen to your suggestions about our service . Please rest assured that I will share your feedback with our teams. It will certainly encourage us to go extra miles to delight each of our guests. Once again, thank you for your continued support for Shangri-La hotel Ningbo and look forward to seeing you soon. Warm regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy Buen Hotel. Atención, habitaciones, ubicacion y areas excelentes
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Michael Zhao General Manager am 22. Aug. 2019
Dear Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo. Yours sincerely, Michael Zhao General Manager Shangri-La Hotel, Ningbo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, friendly, helpful staff. Large comfortable rooms. Centrally located
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Michael Zhao General Manager am 10. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay with us on your recent visit to Ningbo. Once again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon to enjoy the river view at Shangri-La Hotel, Ningbo.