Lobby

Bewertungen von Best Western Plus North Haven Hotel

3 out of 5
Best Western Plus North Haven Hotel
201 Washington Avenue, North Haven, CT

Bewertungen

7.4

Gut

341 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
273 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
180 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
115 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
93 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.4/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber und umweltbewusst
Gutes und sauberes Hotel. Das erste Hotel das wir gesehen haben, dass kein Plastikgeschirr verwendet. Nettes Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Michelle Murray am 21. Juni 2019
Thanks for taking the time to review our hotel. We appreciate your business and hope to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here for Yale Graduation and appreciated how close it is to 91. It was quiet and the rooms were very comfortable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Lauren

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place to stay for our sons graduation from Quinnipiac University
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Bernard

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My Room had dog hair all over it and we didn’t find out until late!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von PD am 12. Mai 2024
Dear Bernard,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directlySincerely,Penny DamioGeneral ManagerBest Western Plus North Haven Hotel

10/10 – Hervorragend

Monique

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was convenient, near the highway, nice pool, breakfast was delicious
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Kelley

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Mark, Providence

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is dated and staff was disorganized dealing with the workshop I was attending.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lynne

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Francisco, S El Monte

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Joaquin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Elaine

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Roange Angie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our check in was great; had a lovely girl check us in, even tell us best pizza around etc We went out for a few hours came to a flooded bathroom / leaking ceiling . There was 12min until the pool closed (big reason we choose location, I expressed to the front desk the issue and that I was going to let my Child use the pool and come back in 10 min. She seemed beyond disturbed and said “no it’s closing “ and I very nicely said ma’am it’s a few minutes and I’ll be right back. My booking was an accessible due to having mobility issues; I even assured upon Check in the room wasn’t far from parking. She put us in the furthest room in the hotel, literally in 200s. It was by two staircases which were very difficult for me & when I asked if she had anything closer she told not for my type of booking & if I needed a closer room I needed to “upgrade”. Her attitude was so disrespectful & I didn’t want to make a big deal given it was late and had move all belongings with my young child . The second room had a terrible odor & I knew I’d get nowhere with reception. We needed up having to sleep there but if it was up to me and it was earlier I would have completely went to a new location. I’ve never met a staff member so disturbed as if the leak happened in her room, and to top it off all my daughter’s cloths were wet and we threw away due to the unknown smelly leak. If I could rate 0 I would, costumer service comes hand in hand with the environment .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Anne am 11. Apr. 2024
Hello, I am so sorry about all of the issues you had during your stay. We will be looking into the issues with staff further because is not the way we like to conduct ourselves. All issue brought up will be thoroughly looked into from every department to ensure we do not have any more instances like this again. Please feel free to reach out if I could be of any assistance to you.

10/10 – Hervorragend

Marlene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was comfortable and enjoyed a swim before ending the day. Breakfast was very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Max

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Joseph, Brewster

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Henry John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking area lighting is very good. Doors on outside werenot that secure.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Mary

Mit einer Gruppe gereist
This location still advertises an on site restaurant but it is no longer opened. Deceiving…disappointed. They end breakfast at 9am…. Should go until, at least 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cody

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family and I enjoyed our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was good, clean, comfortable and quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel C.

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dwight

Gut: Personal & Service
Older holder hotel good stay for the price hotel pool and restaurant we’re good free breakfast was good as well
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Karyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Juliana

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I reserved a king room, they “didn’t have any left” so we got a queen handicapped room. There were ants all in the bathroom. We asked for another room and got 2 queen beds. It was fine. The staff was nice about it but will absolutely never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overall this place has potential. The pool is a really good size but it is not cared for there is food and towels laying all over the place, hair floating in the pool. If you don’t have the staff to care for the pool or pool area don’t have the pool open. The room was dated but clean and tidy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Douglas, Ballston Lake

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will not stay here again. Dirty facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Elaine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was so clean. Friendly service and delicious breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My stay would have been even better except for 2 things. The beds were a little hard and the indoor pool was ice cold!? One of the reasons I booked here is so my kid could use the pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel C.

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
One overnight stay
The staff was lovely, polite, and helpful. Unfortunately there was a dog that barked most of the night near our room, and the pillows were very uncomfortable for sleeping. Everything was clean, easy to access room, and we had no other complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jenna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly!
Very friendly service at the front desk and at the complimentary breakfast. Appreciated the hospitality!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rafael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very satisfying
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Arpie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barking dogs
My boyfriend and I stayed at Best Western North Haven last night after a day of traveling. All we wanted was a good nights rest. Unfortunately that did not happen because there were dogs barking all night long in the room next to ours. It was very annoying and difficult to fall asleep to.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Rafael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel C.

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Chadeley, Hillside

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

George

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Adriana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Rafael

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mediocre
All the breakfast items were cold. The warming trays weren't plugged in. The fire alarm went off at midnight because some people were smoking up their room (not the hotel's fault) but it then took them an hour to fully turn the alarm off (hotel's fault).
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023