Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer, kostenloses WLAN

Bewertungen von Hôtel Sanso by HappyCulture (Ex Quality Bercy Bibliotèque)

3 out of 5

Bewertungen

8.2

Sehr gut

72 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
57 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Cicek-Gazel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ramzi, Front Office Manager am 30. Apr. 2024
Dear Customer,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our hotel.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbar
Wunderbares Hotel, sehr freundliches Personal und sehr zentral gelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 1. Okt. 2023
Dear GuestWe thank you for your feedback on your stay.We look forward to welcome you again at the Hôtel SansoKind regards, VictoriaFront Desk

10/10 – Hervorragend

Gül

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 1. Okt. 2023
Dear Gül,We thank you for your feedback on your stay.We look forward to welcome you again at the Hôtel SansoKind regards, VictoriaFront Desk

10/10 – Hervorragend

Dirk, Steinfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 22. Juni 2023
Dear Dirk,We thank you for your feedback on your stay.We look forward to welcome you again at the Hôtel Sanso.

8/10 – Gut

Johann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein schönes Hotel
Ein schönes, gepflegtes und sauberes Hotel. Das Personal sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Gute Lage, U-Bahn in der Nähe (50m). Wir besuchen dieses Hotel auf jeden Fall wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Dan COULANGEON (Hotel Manager) am 18. Apr. 2022
Johann, vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrung und schön, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben! Bis bald für einen nächsten Aufenthalt. Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Okay

Thuy

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großzügige Zimmeraufteilung, aber schlechter Bad
Wir hatten 2 Zimmer für 3 und 4 Personen gebucht und bereits im Voraus bezahlt und ein Parkplatz reserviert. Als wir gegen 18 Uhr einchecken wollten, teilte uns der Mitarbeiter mit, dass nur 2 Doppelzimmer für je 2 Personen gebucht sind und kein Parkplatz reserviert wurde. Erst nachdem wir den ausgedruckte Buchung vorgezeigt haben und damit "gedroht" haben , Hotels.com anzurufen, hat der Rezeptionist die richtige Buchung
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Chloé Executive assistant am 24. Sept. 2020
Lieber Thuy, Danke für deinen Kommentar. Es tut uns leid zu lesen, dass es bei Ihrer Ankunft einige Verwirrung gab. Wir sind der Person näher gekommen, die Sie begrüßt hat, damit dieser Fehler nicht erneut auftritt. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Paris begrüßen zu dürfen. Grüße, Chloé Executive Assistant

6/10 – Okay

Ayman

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Omar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The whole check-in and check-out processes were easy and quick, the luggage storage service was very convenient for us. Good location with variety of public transportation close to the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ramzi, Front Office Manager am 20. Feb. 2024
Dear Omar,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,

8/10 – Gut

Füsun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Teşekkürler…
Merkezi, güzel ve temiz bir otel. Özellikle Shames’e yardımları ve güler yüzlü hizmeti için teşekkürler. Bundan sonra Paris’teki konaklama yerimiz olacak.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ramzi, Front Office Manager am 28. Jan. 2024
Dear Karl Teşekkürler,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Thierry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bel hôtel proche ligne 14
Très bel hôtel à 2 pas de la ligne 14. Accueil très sympa avec buffet pour grignoter Chambre très confortable et calme
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ramzi Chef de Récéption am 14. Jan. 2024
Cher Thierry,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Xinyuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ramzi am 11. Jan. 2024
Dear XINYYUAN,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Tita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ramzi am 11. Jan. 2024
Dear TITA,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A really nice stay
Really nice hotel. Great location. Near the Metro. Friendly people. Nice breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ramzi am 27. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Front Desk Manager

8/10 – Gut

Yemicita

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ramzi am 11. Jan. 2024
Dear YEMICITA,We would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment.It was a real pleasure to welcome you here.Your satisfaction is our priority and your opinion is precious.We hope to have the pleasure of welcoming you soon to the Hotel Sanso By HappyCulture.Kind regards,Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ramzi am 27. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Ramzi am 27. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Front Desk Manager

8/10 – Gut

Isabelle

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 23. Okt. 2023
Chère Isabelle, Un grand merci pour votre retour sur votre séjour.Ce sera un plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Sanso.VictoriaFront Desk

8/10 – Gut

Shehrzad

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Lovely staff, very friendly 🌟the metro is a stones throw away and station F is the coolest hangout 4 minute walk Away. Glad To be near Accor arena,
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 23. Okt. 2023
Dear Shehrzad,We thank you for your feedback on your stay.It will be a pleasure to welcome you again at the Hôtel SansoKind regardsVictoriaFront Desk

8/10 – Gut

ABIUD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 12. Okt. 2023
Cher Monsieur ABIUD,Nous vous remercions pour votre retour.Nous vous accueillerons de nouveau avec plaisir à l'Hôtel Sanso.Bien cordialement,VictoriaFront Desk

8/10 – Gut

ABIUD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Thomas Front Desk am 2. Okt. 2023
Dear Abiud, Thank you for you nice review,We look forward to welcome you again soon for your next stay in paris, Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

ABIUD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Thomas Front Desk am 2. Okt. 2023
Dear Abiud, We thank you dearly for your kind review,It would be a pleasure to welcome you again at hotel sanso! Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Nada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien !
On a passé un bon séjour, la chambre est assez grande, les transports à 2 pas de l'hotel , des cafés à proximité Je recommande pour un petit séjour à Paris
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 1. Okt. 2023
Chère Nada, Un grand merci pour votre retour sur votre séjour.Ce sera un plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel SansoVictoriaFront Desk

8/10 – Gut

Doris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Thomas Front Desk am 12. Sept. 2023
Dear Doris,Thank you for your excellent feedback ! We are happy to read you enjoyed your stay with us at the Hotel Sanso by Happyculture !Have a nice day and we hope to welcome you again in Paris !

10/10 – Hervorragend

Francisco

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Victoria am 13. Aug. 2023
Nous vous remercions pour votre retour sur votre séjour.Au plaisir de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Sanso.VictoriaRéceptionWe thank you for your feedback on your stay.We look forward to welcome you again at the Hôtel Sanso.VictoriaFront Desk

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Victoria am 13. Aug. 2023
Nous vous remercions pour votre retour sur votre séjour.Au plaisir de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Sanso.VictoriaRéceptionWe thank you for your feedback on your stay.We look forward to welcome you again at the Hôtel Sanso.VictoriaFront Desk

8/10 – Gut

Maryam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very good location, close to major public transportation hub and shopping. The room itself needed an upgrade and the wifi connection was not working most of the time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 18. Juli 2023
Dear Maryam,We thank you for your feedback on your stay. It will help us improve our services. We look forward to welcome you again at the Hôtel Sanso

8/10 – Gut

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 2. Juli 2023
Cher Anthony, Nous vous remercions pour votre retour sur votre séjour.Ce sera un plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Sanso.

10/10 – Hervorragend

Thor

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 28. Juni 2023
Cher Thor, Nous vous remercions pour votre excellent retour sur votre séjour.Ce sera un plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Sanso

4/10 – Schlecht

philippe

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 22. Juni 2023
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, ce type de feedback est très important et nous aide à améliorer nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous ferons de notre mieux pour vous offrir l'expérience formidable dont nos clients se réjouissent.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Gut

Sylvain

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 19. Juni 2023
Cher Sylvain, Nous vous remercions chaleureusement pour ce retour sur votre séjour. Ce sera un grand plaisir que de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Sanso.

10/10 – Hervorragend

Mehdi

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 22. Juni 2023
Cher Mehdi,Nous vous remercions chaleureusement pour ce retour sur votre séjour. Nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Sanso avec grand plaisir.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Victoria - Front Desk am 28. Mai 2023
Cher invité, Nous vous remercions pour cet excellent retour sur votre séjour.Nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Sanso avec grand plaisir

2/10 – Ungenügend

Isaac

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Je n ai pas retenu le nom du monsieur à l accueil
Le personnel de l accueil du vendredi 24 à 18 h était ni commercial ni agréable , toutes personnes qui avait réservé avec nous , on était une vingtaine de personnes , ont eu le même problème, y a même une chambre qui a quitté cet hôtel pour aller au pullman, franchement avec un personnel pareil c est fini cet hôtel pour nous . Tout ce qu on lui demander c était un négatif et dit avec méchanceté,
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Victoria - La Réception am 29. März 2023
Cher Monsieur Isaac,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, ce type de feedback est très important et nous aide à améliorer nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous ferons de notre mieux pour vous offrir l'expérience formidable dont nos clients se réjouissent.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel
Accueil sympathique et efficace. Chambre très bien malgré le manque de lumière (ou alors je n'ai pas trouvé car à part les lampes de chevet et l'entrée c'était assez sombre). Sdb nickel. Peu bruyant sauf de temps en temps dans le couloir. Très bien situé.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Victoria - La Réception am 19. Feb. 2023
Cher invité, Nous vous remercions pour votre retour sur votre séjour. Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous serons ravis de vous retrouver lors d'un futur voyage sur Paris.

6/10 – Okay

ANDRES

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Victoria am 24. Aug. 2022
Dear Andres,We thank you for your feedback. We would be delighted to hear more of your experience in the hotel in order to improve our services.We thank you for your time.Best regards,VictoriaFront Desk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nous avons effectué un séjour d'une nuit en chambre triple. Au second étage, le bruit de la rue, audible malgré les doubles vitrages, fût le seul point faible de notre expérience. Les lits sont confortables, la déco simple et agréable, la propreté impeccable.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Victoria am 14. Aug. 2022
Bonjour cher invité, Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire sur votre séjour. Nous sommes ravis que l'hôtel vous ait plu pour votre séjour parisien. N'hésitez pas à l'occasion d'un futur séjour de nous demander une chambre en hauteur pour un meilleur confort ! Au plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous. Victoria Chef de Réception

10/10 – Hervorragend

Sebastien

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location and value
Booked a triple room for a trip with friends. Price was reasonable for Paris and conveniently locatied in a modern subburb. Metro and buses are available nearby. The staff was very friendly and helpful. The free coffee and water refill station in the lobby is a nice attention. Overall very satisfied with this stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Victoria am 11. Aug. 2022
Dear Sebastien, We thank you for your valuable feedback ! We are delighted to hear you enjoyed our "happy time" in the lobby, and our service overall. We would be glad to welcome you again for a next time ! Best regards, Victoria Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Mayra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal people were very nice and attentive.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Bonjour Madame, We thank you for your amazing feedback. We are very pleased to hear you enjoyed the welcome of our reception team. We look forward to welcome you again for a next stay. Best regards, Victoria Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Saga

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Dear Mr and Mrs Gimbring, We thank you for your feedback. We are delighted to know you enjoyed the services of the hotel and your stay. We will be delighted to welcome you again for your next stay. We wish you a lovely day, Victoria Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Roxy

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Orianne

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Victoria am 24. Juli 2022
Bonjour Orianne, nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience et vous remercions pour votre excellent retour. C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons de nouveau dans notre hôtel. Victoria Chef de Réception

10/10 – Hervorragend

Mickael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bon hotel
Chambre spacieuse et confortable. Personnel sympatique. Salle de jeu sympa avec babyfoot.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Victoria am 24. Juli 2022
Bonjour Mickael, Nous vous remercions pour votre commentaire positif, nous sommes ravis notre salle Happytime vous ait plus ! Nous vous accueillerons lors d'un prochain séjour avec grand plaisir. Victoria / Chef de Réception

8/10 – Gut

Magali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Bonjour Monsieur Chaufer, Nous vous remercions chaleureusement pour votre retour et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. En vous souhaitant une excellente journée. Victoria Chef de Réception

8/10 – Gut

Kari Hauge

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Dear Kari, We thank you for your positive feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay. It would be a pleasure to welcome you again for a next stay ! We wish you a great day Best regards, Victoria Front Desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for your warm feedback. We strive to always give the best welcome. It will be a pleasure to welcome you for your next stay in Paris ! We wish you a nice day. Best regards, Victoria Front Desk

6/10 – Okay

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Dear Mr Arnold, We thank you for your feedback. You were not entirely satisfied with our services. We strive to enhance the stay of our guests as much as possible, for that reason, it would be a great help if you could give us a few details on what was your experience. We hope we can welcome you for a next stay. We wish you a nice day, Victoria Front Desk

8/10 – Gut

Óscar

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

LAURIE

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Victoria am 2. Aug. 2022
Bonjour Madame Sanz, Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire. Nous sommes ravis que l'hôtel et votre expérience avec nous vous aient plu. Nous vous accueillerons à nouveau lors d'un prochain séjour avec grand plaisir Je vous souhaite une excellente journée. Victoria La Réception

2/10 – Ungenügend

Diara Jepris, Arlington

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place has a serious bed bug problem! We noticed small bites we mistook for mosquitoes but when checking out in the early morning hours, we saw several under all our sheets!! We reported it immediately to the front desk attendant who was nice but older and ill-equipped to handle the situation. We emailed the images and video to the hotel as instructed but no response at all. I’m sending the issue to corporate.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

marisol

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelentes habitaciones, muy muy limpio la ubicación muy cerca a metro lara poderte dirigir. Adonde gustes.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022