Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
64 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
64
60 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
60
18 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
18
9 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
9
2 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9.0/10
Sauberkeit
8.6/10
Personal & Service
8.4/10
Ausstattung
8.6/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Charles
Mit einer Gruppe gereist
19. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charles
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Lek am 20. Juni 2023
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N. Front Office Manager
6/10 – Okay
Remo
24. März 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keine gute Stimung
Ich war nur eine Nacht da, es war soweit alles in gutem Zustand. Das Hotel hat eine schöne Aussicht. Leider war es überlaufen von Chinesischen Bus reisenden. In dieser Nacht habe ich fünfzehn Busse gezählt. Ein starkes rum Gelaufe und Türenschlagen die halbe Nacht.
Remo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Kanyapat am 29. Okt. 2019
Dear Khun Remo,
Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Duty Manager
4/10 – Schlecht
WaiChungKelvin
20. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
WaiChungKelvin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Koonchorn
3. März 2024
Koonchorn
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lek am 27. März 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
8/10 – Gut
Nureeporn
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nureeporn
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lek am 21. März 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
8/10 – Gut
David
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The toilet didn't flush properly and had a sewer like odor.
David
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lek am 21. März 2024
Dear valued guest,Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Thank you for sharing the details and please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatAssistant Resident Manager
10/10 – Hervorragend
Jan
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lek am 3. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
10/10 – Hervorragend
Yukiko
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yukiko
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lek am 3. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
8/10 – Gut
scott
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place for kids
scott
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lek am 11. Jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
10/10 – Hervorragend
Jacqueline
4. Jan. 2024
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lek am 11. Jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Assistant Resident Manager
10/10 – Hervorragend
Ceri
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great famliy stay had fun evet
Ceri
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Lek am 23. Dez. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
TIK HANG ANDY
26. Nov. 2023
TIK HANG ANDY
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Lek am 23. Dez. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
YUTZU
Mit der Familie gereist
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service and environment. Perfect choice for family travel
YUTZU
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Lek am 27. Nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
MIKIKO
30. Aug. 2023
MIKIKO
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Lek am 27. Nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Wong
22. Aug. 2023
Wong
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Lek am 27. Nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
8/10 – Gut
Oucema
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parfait en famille.
Oucema
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Lek am 27. Nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
CHI HING
Mit der Familie gereist
8. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CHI HING
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Lek am 27. Nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
CHAIMONGKOL, Bangkok
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
alfie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Lek am 20. Juni 2023
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N. Front Office Manager
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It looks like "Waiting" is the concept in this hotel.
1) Had to wait for CHECK-IN for 40min
2) Had to wait for CHECK-OUT for 35min
3) Had to wait for Elevator every time
4) was charged the damage of towel w/o showing anything
Other 2 HOTEL of same group were good, but this hotel was worst.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Lek am 6. Jan. 2023
Dear value guest,First of all, I would like to apologize for the inconvenience during stay. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Thank you for sharing the details and please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
4/10 – Schlecht
Pang
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
26. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not enough elevators, low floor is not partial sea view it is city view, depend on your luck.
Pang
Antwort von Lek am 6. Jan. 2023
Dear Khun Pang,First of all, I would like to apologize for the inconvenience during stay. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Thank you for sharing the details and please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
8/10 – Gut
Takashi
6. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Takashi
Antwort von Lek am 20. Juni 2023
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N. Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
kwangbum
27. Nov. 2022
kwangbum
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Lek am 10. Dez. 2022
Dear Khun Kwangbum,Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Have a good time!!Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
6/10 – Okay
ling
12. Nov. 2022
ling
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Jida, Bangkapi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room is very clean and price is reasonable. Recommend for this hotel!
Jida
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Nopamas, Gig Harbor
Mit einer Gruppe gereist
7. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very polite happy with my stay, but wifi didn't work. Would recommend this hotel.
Nopamas
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Tommy
Mit der Familie gereist
27. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good.
Tommy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
6/10 – Okay
Bhakaingbhak
Geschäftlich gereist
23. Mai 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Quite old and neglected facilities
Very good location and prices
The Room is well designed
Even though I don’t think the place got took a well care but I definitely come back because the prices is reasonable
Bhakaingbhak
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Thank you for sharing the details and please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
8/10 – Gut
Pimpa
19. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pimpa
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Bruce, Southbury
Mit der Familie gereist
5. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast buffet is amazing, the fitness center and pool are outstanding, the staff is eager to please, and the shuttle drivers were willing to go the "extra mile" to help us. Especially Mr. Tawan - he's the greatest!
Bruce
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
8/10 – Gut
NOBUO
28. Feb. 2022
NOBUO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Lek am 23. Nov. 2022
Dear value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Kanyapat N.Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Piyapong
Mit der Familie gereist
16. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Piyapong
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
เรียน คุณ Piyapong,
ก่อนอื่นต้องขอขอบพระคุณสำหรับการเข้าพักที่โรงแรมเซ็นเตอร์พอยต์ พัทยา เรายินดีเป็นอย่างยิ่งที่ได้รู้ว่าคุณลูกค้าพึงพอใจกับการเข้าพักกับเรา ทางโรงแรมพยายามอย่างเต็มที่เพื่อให้ลูกค้ารู้สึกมีความสุขและได้รับการพักผ่อนอย่างเต็มที่
ทางโรงแรมหวังว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับคุณลูกค้ามาพักผ่อนที่นี้อีกครั้งนะคะ
ด้วยความเคารพ
Kanyapat N.
Acting Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Khiranatth
Mit der Familie gereist
13. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
เรียน คุณ Khiranatth,
ก่อนอื่นต้องขอขอบพระคุณสำหรับการเข้าพักที่โรงแรมเซ็นเตอร์พอยต์ พัทยา เรายินดีเป็นอย่างยิ่งที่ได้รู้ว่าคุณลูกค้าพึงพอใจกับการเข้าพักกับเรา ทางโรงแรมพยายามอย่างเต็มที่เพื่อให้ลูกค้ารู้สึกมีความสุขและได้รับการพักผ่อนอย่างเต็มที่
ทางโรงแรมหวังว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับคุณลูกค้ามาพักผ่อนที่นี้อีกครั้งนะคะ
ด้วยความเคารพ
Kanyapat N.
Acting Front Office Manager
8/10 – Gut
akihiro
Mit der Familie gereist
19. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
いつも利用してます
akihiro
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
Dear Khun Akihiro,
Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Acting Front Office Manager
8/10 – Gut
Jiratchaya
Mit der Familie gereist
14. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
room review
The room are good, clean and all staff are friendly. But we have a problem about one of the key card to use with lift as it isn't good respond, we can't press the floor as it should be....when evaluate for all i think this hotel is okay.
Jiratchaya
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
Dear Khun Jaratchaya,
Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We have taken noted of all feedbacks which are very helpful. Thank you for sharing the details and please rest assured that we will take appropriate action to improve our service quality.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Acting Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Jittikarn
Geschäftlich gereist
2. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
จอย
ดีมากสะอาดบริการดี เดินทางสะดวก
Jittikarn
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
เรียน คุณ Jittikar,
ก่อนอื่นต้องขอขอบพระคุณสำหรับการเข้าพักที่โรงแรมเซ็นเตอร์พอยต์ พัทยา เรายินดีเป็นอย่างยิ่งที่ได้รู้ว่าคุณลูกค้าพึงพอใจกับการเข้าพักกับเรา ทางโรงแรมพยายามอย่างเต็มที่เพื่อให้ลูกค้ารู้สึกมีความสุขและได้รับการพักผ่อนอย่างเต็มที่
ทางโรงแรมหวังว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับคุณลูกค้ามาพักผ่อนที่นี้อีกครั้งนะคะ
ด้วยความเคารพ
Kanyapat N.
Acting Front Office Manager
8/10 – Gut
travis
27. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
travis
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
Dear Khun Tavis,
Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Acting Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Korravee
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
16. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
love
Korravee
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Lek am 8. Jan. 2022
Dear Khun Korravee,
Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Acting Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
28. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear value guest,Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
4/10 – Schlecht
Shinji
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2021
Shinji
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2021
Antwort von Lek am 20. Juni 2023
Dear value guest,Thank you very much for taking your time to share your experience with us. We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.Sincerely,Kanyapat NarotpawatFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Sirin
Mit der Familie gereist
21. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sirin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Lek am 26. Dez. 2020
Dear Khun Sirin,
Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Duty Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Lek am 26. Dez. 2020
Dear value guest,
Thank you very much for giving us a chance to serve you. We appreciate your kind comment and it is certainly our pleasure to hear that you have a pleasant stay with us at Centre Point Prime Pattaya.
We hope that we will have an opportunity once again to serve you for the next visit in the near future.
Have a good time!!
Sincerely,
Kanyapat Narotpawat
Duty Manager
10/10 – Hervorragend
วิรัชพัชร, สระแก้ว
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Nov. 2020
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft