Frühstück, Mittagessen und Abendessen

Bewertungen von Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality

4 out of 5
Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
484 Moo 10, Pattaya Second Road Soi 15, Pattaya, Chonburi

Bewertungen

7.8

Gut

106 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
197 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
73 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice staff
Antwort von Mon am 14. Feb. 2024
Dear Andre,Thank you for your kind words about our staff! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our team.Ensuring a friendly and welcoming environment is essential for us, and we appreciate your acknowledgment of our staff's efforts. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another pleasant stay in the future.Thank you for choosing our hotel!Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ralph

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Personal war sehr freundlich Sehr zentral gelegen Grosser Pool, mit genügend Sonnenliegen Badetücher immer am Pool zu bekommer Unkomplizierter schneller Checkin bzw. -out -Poolleiter kaputt , mit messerscharfen Kanten, hohe Verletzungsgefahr
Aufenthalt von 27 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mam am 7. Aug. 2022
Dear Mr.Ralph, Thank you very much for you wonderful score during stay with us. We glad to read that our hotel had met your expectation and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regard Sukruethai Jampadang Assistant Front Front Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ein schöner Urlaub!
Sehr zentral gelegen. Alle Mitarbeiter sehr, sehr nett und hilfsbereit. Manager u.Co. unfreundlich nicht present und zweitklassig. Doch die Mitarbeiter wiegen es auf. Kommen sicher wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von KF am 27. März 2020
Dear value guest, Greeting from Mercure Pattaya!! Thank you for taking the time to give us your feedback and we are glad to hear that overall experience had met your expectation and I am disappointed to not welcoming you personally. May I end by, thank you for giving us a chance to welcoming you back and hope to exceed your expectations on your next stay. Best Regards, Chunlika KHAMLA Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2020
Antwort von KF am 18. März 2020
Dear Volker, Greetings from Mercure Pattaya Hotel!!! Thank you for your wonderful score and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards, Chunlika KHAMLA Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder
War nicht das erste mal da Personal sehr hilfsbereit Zimmer sehr schön Essen sehr gut Pool sehr sauber und gepfegt Wetter Hervoragend in der nähe alles vorhanden Strand 500Meter zu Fuss
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2020
Antwort von Tim am 21. Jan. 2020
Deaer Immer, Greetings from Mercure Pattaya Hotel and thank you for sharing your experience regarding of your stay with us, we much appreciate and looking forward to welcome you back to stay with us once again. Your sincerely, Suthee S. Front Office Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Service lässt zu wünschen übrig. Zu viele Baustellen hinter dem Pool. Sehr laut.5 Tage nur kaltes Wasser in der Dusche, bis es repariert wurde. Überteuertes Frühstück ( nicht europäisch). 90 % Inder. Schwer zu finden für Taxi. Würde ich nicht weiterempfehlen.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Volker März 2019
Der Aufenthalt im Hotel Mercure wahr für uns sehr schön .Personal sehr Freudlich und Hilfsbereit. Anlage sehr schön und sauber .Zum Strand geht man 10 Minuten .In der Nähe viele Geschäfte .Hotel ist zu empfehlen. Uns hat es sehr gut gefallen .Wir fahren wieder hin.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Cedric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Familienaufenthalt
9 Nächte waren wir in diesem Hotel. Hat alles gepasst . Der Pool ist sensationell. Sehr nahe am Vergnüegen. Wir kommen wieder☺
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Mevluet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Mir gefiel das man überall zu Fuss gehen konnte

8/10 – Gut

Matthias, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle zentrale Lage und trotzdem ruhig.
Freundliches Personal, großzügiger Pool, tolles Stadthotel
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2018
Antwort von Jagan am 3. Mai 2018
Greetings from Mercure Pattaya Hotel Thank you for taking the time to give us your kind feedback. We appreciate the scores you have given to our hotel regarding your stay here. Your scores will be passed down to our affable staff. I am certain that this will act as a motivation for them to continue striving for better and higher level of quality service. We look forward to hosting you again Yours sincerely, Jagan Lacsher General Manager

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes hotel
Ich mag das mercure. Es ist zwar in die jahre gekommen, aber hat einen guten service und saubere zimmer. Was ich leider überhaupt nicjt verstehe ist was sie mit dem restaurant gemacht haben. Früher gabs ein top restautant mit super thaifood. Jetzt gibts nur noch die aqua bar mit einer kleinen auswahl an speisen zu ziemlich hohen preisen
Antwort von Jagan am 3. Mai 2018
Greetings from Mercure Pattaya Hotel Thank you for taking the time to give us your kind feedback. We appreciate the scores you have given to our hotel regarding your stay here. Your scores will be passed down to our affable staff. I am certain that this will act as a motivation for them to continue striving for better and higher level of quality service. We look forward to hosting you again Yours sincerely, Jagan Lacsher General Manager

10/10 – Hervorragend

Marc, marburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich war zum dritten Mal in diesem Hotel.einfach nu
Ein sehr großes Zimmer mit Ausrichtung zum Pool. Sehr komfortablen Betten. Überschaubares Bad. Absolut sauber. Ich werde im Januar dieses Hotel wieder besuchen.
Antwort von rm@mercurepattaya.com am 12. Okt. 2016
Dear Marc, Thank you very much for your recently stay with us and we are most grateful to hear that our overall quality of services and facilities met your expectations. I am sure that your feedback will serve as an encouragement to our entire team as we strive to continuously improve the quality of our service. We look forward to welcoming your next visit Pattaya. Best regards, Suan Jeerapong Hantulah Resident Manager

8/10 – Gut

Oswald, Fulpmes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zu Empfehlen!
Waren schon öfters in diesem Hotel. Sehr nette, freundliche Mitarbeiter
Antwort von General Manager am 28. Sept. 2016
Dear Sir, Thank you for your feedback. We hope to welcome you back to Pattaya very soon Kind regards, Jeerapong Hantulah Resident Manager

8/10 – Gut

klaus , Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen und schöner Pool
Das Hotel befindet sich in Süd-Pattaya abseits von Durchgangsstraasenm. Die Zimmer sind geräumig. Die Zimmertüren sind schlecht schalisoliert so dass man alle Geräusche vom Flur deutlich hört. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Es wird ein durchgängiger Shuttle zur Second - Road angeboten was sehr angenehm ist weil der Weg nicht schön zu laufen ist. Alles in allem ein positiver Aufenthalt, mit Abstrichen wegen den hellhörigen Zimmern.
Antwort von Peter am 29. Mai 2016
Dear Klaus, Thank you very much for your recently stay with us and we are most grateful to hear that our overall quality of service and facilities met your expectations. I will also share your kind words with our entire team, and I am sure that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our service. We look forward to welcoming you back to Pattaya very soon. Best regards, Jeerapong Hantulah Resident Manager

8/10 – Gut

M, Emsland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gute Leistung zu einem fairen Preis
Dieses Hotel ist etwas in die Jahre gekommen, aber vorbildlich in Schuss gehalten. Die Zimmer sind sehr groß und alles ( Lampen, TV, Badezimmer, Klimaanlage) funktioniert einwandfrei. Der Pool ist richtig schön und eine kleine Oase in der Urlaubermetropole Pattaya. Das Personal war während unseres Aufenthaltes ausnahmslos sehr freundlich und professionell. Das Hotel ist nur 10 Minuten vom Meer entfernt und liegt total zentral - mit den Vor- und Nachteilen, die damit verbunden sind. Wir waren zufrieden! Auf jeden Fall empfehlenswert für alle, die eine zentrale Unterkunft mit gewissen Komfort suchen.

8/10 – Gut

Gernot, Altfraunhofen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes, zu empfehlendes Hotel
Hotel liegt ruhig an einer Nebenstraße. In unmittelbarer Nähe befindet sich ein Einkaufszentrum durch desssen Passage man die sehr belebte Second Road innerhalb von 5 Minuten erreichen kann. Das Zimmer war etwas klein, aber ausreichend und die Ausstattung in guten Zustand. Zimmer hatte einen kleinen Balkon. Das einzige Manko waren die auf dem Balkon befindlichen kleinen und äußerst unbequemen Liegen. Zimmerservice und die Damen und Herren von der Rezeption waren sehr freundlich und hilfbereit. An der Rückseite des Hotels befindet sich ein schön angelegter und sauberer Swimmungpool. Das Frühstückbuffet bietet für jeden Gast, ob aus Asien oder Europa das passende Essen. Allerdings ist meines Erachtens sowohl beim Frühstück, als auch bei den Grillabenden das Preis- Leistungsverhältnis nicht so gut. Fazit: Dieses Hotel würde ich wieder buchen und kann ich weiter empfehlen.
Antwort von Peter am 16. Apr. 2016
Dear Gernot, Thank you for your positive reviewed. Really appreciate your kind comments about our hotel and do sincerely hope to welcome you and your family back to Pattaya very soon. Kind regards Jeerapong Hantulah Resident Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hotelausstattung
Im Zimmer sehr schlechter Internet empfang.
Antwort von Peter am 16. Apr. 2016
Dear Sir, Thank you for your reviewed and we do sincerely hope to welcome you back to Pattaya very soon. Kind regards, Jeerapong Hantulah Resident Manager

8/10 – Gut

Johann, overath

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
freundliches hotel der kurzen wege.
der dreitagetrip in dieses hotel war angenehm. freundliches personal und angenehme umgebung. das hotel kann ich weiter empfehlen.
Antwort von Peter am 16. Apr. 2016
Dear Johann, Thank you for your reviewed and we look forward to welcoming you back to Mercure Pattaya very soon. Kind regards, Jeerapong Hantulah Resident Manager

4/10 – Schlecht

Hans Rademacher, Pattaya

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lage des Hotels ist ideal für Shopping
Ich war schon öfters in diesem Hotel, doch die Qualität hat nachgelassen. Früh morgens auf den Fluren schon Krach durch das Zimmerpersonal, sodass man geweckt wird. Das schlimmste ist der Club, unfreundliche Bedienung und die Angebote Happy Hour usw. werden erst nach mehreren Nachfragen eingehalten. Schöne Poolanlage und freundlicher Service.

4/10 – Schlecht

Adi, Mannheim, Deutschland

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Never again!
Another pearl of the French Accor-Group. Located on Soi 15 off Pattaya 2nd Road, an awfully and disgusting stinking lane of rotten and foul garbage and sewage. Television didn’t work that night allegedly due to technical problems. In the morning I had been woken up by the annoying noise of 2 (TWO!) different construction sites. To be fair I have to admit that the reservation staff paid attention to the requested room preferences. Arrived at 2am and left at 11am. For these 9 hours they set me 73 EURO (around 100 USD) back. Breakfast NOT included. I would assess this non-sense as a blatant rip-off. Never again!

8/10 – Gut

Heiko, Deutschland Würzburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut ;)
Ich kann nur das aller beste berichten, Bekam eine höhere Etage abgret und Freies WIFI. Alle sehr nett und zu vorkomment . Im grossen und ganzen sehr gut !! war auch schn 4 mal da und immer wieder !!!!!!!!!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel Mercure in Pattaya
Das Hotel liegt in einer Seitenstrasse ziemlich weit entfernt von jeglichem Trubel. Kein Meerblick vorhanden. Zu Fuß benötigt man ca. 10 Minuten zum Meer. Das Hotel hat einen eher einfachen Standard, welcher auch schon in die Jahre gekommen ist. Sauberkeit war alles in allem ok. Ich müßte aber dort kein zweites mal absteigen.

8/10 – Gut

Joe, Zürich Schweiz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abgelegen
Das Hotel an und für sich ist sehr gut, sauber, gutes Essen, sehr freundliche Bedienung, aber es liegt abseits von allem. Unmöglich zu Fuss ins Zentrum zu gehen. zwar gibt es einen shuttle-Bus vom Hotel zur nächsten belebten Strasse, aber der Rückweg kann nur mit Taxi erfolgen. Sehr schlechte Lage. Schade

8/10 – Gut

Heiko, Deutschland Würzburg

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das hotel ist sehr schön gelegen und ein guter pool !!
Ich finde das hotel sehr schön gelegen ruhig zental und so weit auch alles gut, aber die einrichtung solte schon mal wider auf den neusten stand gebracht werden der duschvorhang ist eine zumutung sehr schmutzig von kalkflecken. Sonst ist das hotel sehr schön und ich muss nur noch etwas anmerken es ist sehr von vorteil wen der rumservice auch englisch spricht und vorallem versteht sonst kommt immer das valsche an im zimmer . sonst sehr zufrieden.

10/10 – Hervorragend

Randolph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The friendly staff
Aufenthalt von 24 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mon am 14. Feb. 2024
Dear Randolph,Thank you for your positive feedback regarding our friendly staff! We greatly appreciate your acknowledgment of our team's efforts in ensuring a warm and welcoming atmosphere during your stay.Providing excellent service and a friendly environment is a top priority for us, and we are delighted to hear that our staff made a positive impact on your experience.If you have any specific commendations or suggestions for improvement, we would love to hear them. We look forward to the opportunity to welcome you back for another pleasant stay.Thank you for choosing our hotel!Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

8/10 – Gut

AKIRA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mon am 1. Feb. 2024
Dear AKIRA,Thank you for the brief but positive feedback! We're delighted to hear that you had a very good experience during your stay. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions for improvement, please feel free to share.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for another very good stay in the future.Best regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

8/10 – Gut

Kristjan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mon am 17. Jan. 2024
Dear Kristjan,Thank you so much for taking the time to share your review! Your positive feedback is truly appreciated, and it motivates our team to continue delivering exceptional service.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

HARUKI

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mon am 12. Jan. 2024
Dear HARUKI,Thank you for your concise and positive feedback! We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay at our hotel.If there are any specific aspects of your visit that you particularly enjoyed or any suggestions you have for improvement, we would love to hear more. Your feedback is valuable as we continuously strive to provide a comfortable and enjoyable environment for our guests.We appreciate your choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Sylvain

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mon am 24. Nov. 2023
Dear Sylvain,Thank you so much for your fantastic review! We are thrilled to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your positive feedback is greatly appreciated, and it serves as a wonderful encouragement for our team.We are committed to providing excellent service and a memorable experience for our guests, and we are delighted that we could exceed your expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay. If there are any specific preferences or requests you have for your future visits, please feel free to let us know.Best regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

HYEONKOO

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mon am 4. Nov. 2023
Dear Hyeonkoo,Thank you for your fantastic 5-star rating! We greatly appreciate your positive feedback, and it's always a pleasure to know that our guests had an excellent experience during their stay.Your satisfaction is our utmost priority, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please feel free to let us know.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

kristian

Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mon am 1. Nov. 2023
Dear Kristian,Thank you for your fantastic 5-star rating! We greatly appreciate your positive feedback, and it's always a pleasure to know that our guests had an excellent experience during their stay.Your satisfaction is our utmost priority, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please feel free to let us know.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gemayne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mon am 29. Okt. 2023
Dear Gemayne,We appreciate your wonderful 5-star rating and your kind comment, "lovely." It means a lot to us to know that you had such a positive experience during your stay.Your satisfaction is our priority, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

8/10 – Gut

JACQUES

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mon am 26. Okt. 2023
Dear JACQUES,Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and the rating you've provided.We're delighted to know that you had a pleasant stay with us, enjoyed the delicious food, and found our service staff to be good. We will continue to strive for excellence to provide you with an even better experience in the future.We look forward to the opportunity to welcome you back, and if you have any specific preferences or requests for your next visit, please feel free to let us know.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mon am 11. Okt. 2023
Dear David,Thank you for choosing to stay with us, and for taking the time to share your experience. We're thrilled to see your 5-star rating!We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please feel free to let us know.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent and quiet.
Loved staying here, very quiet but walking distance to everything. Staff are outstanding. The property is well maintained, there are plenty of indoor and outdoor areas to chill. Will definitely be staying here again.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Mon am 6. Okt. 2023
Dear Michael,We appreciate your glowing review and are thrilled to hear that you had an excellent and quiet stay with us.It's wonderful to know that you found our location convenient, offering a peaceful atmosphere while still being within walking distance to everything you needed. We are proud of our outstanding staff who aim to provide the best service possible, and we're delighted that you recognized their efforts.Maintaining our property to the highest standards is a priority for us, and we're glad you noticed our well-maintained indoor and outdoor areas where you could relax and unwind.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. If you have any special requests or preferences for your next visit, please feel free to let us know. We're here to make your stay as pleasant as possible.Thank you once again for choosing to stay with us and for your kind words. Until your next visit!Best regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

8/10 – Gut

kyle

Gut: Zustand der Unterkunft
The flow on the shower was really low; but other than that, good overall experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mon am 4. Okt. 2023
Dear Kyle,Thank you for sharing your feedback following your recent stay. We appreciate your comments and are pleased to hear that you had a good overall experience.We apologize for the low water flow in the shower and any inconvenience it may have caused. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we will investigate and address this issue to ensure a more comfortable stay for our guests.We value your patronage and look forward to welcoming you back for an even better experience in the future. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us.Thank you for choosing our hotel!Best regards, Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Bengt-Åke

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Mon am 4. Okt. 2023
Dear Bengt-Ake,Thank you for your wonderful 5-star rating! We greatly appreciate your support and are delighted to hear that you had an excellent stay with us. If you have any specific feedback or if there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards, Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

??

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
セカンドストリートから場所が少し分かりにくいところだけが不満かな。
Antwort von Mon am 28. Sept. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your comments and would like to address your concern about the location.We apologize for any difficulty you experienced in finding our hotel from 2nd Street. We understand that ease of navigation is essential for our guests, and we will work on improving our signage and directions to make it more convenient for future visitors.Your feedback is valuable to us, as it helps us enhance the overall guest experience. We hope that, despite this inconvenience, you had an enjoyable stay with us.If you plan to visit us again in the future, please feel free to reach out to our front desk for detailed directions or any assistance you may require. We would be delighted to make your next visit as smooth as possible.Thank you once again for your feedback, and we look forward to the opportunity to host you again.Warm regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jesper

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Mon am 21. Sept. 2023
Dear Jesper,Thank you for your wonderful 5-star rating! We greatly appreciate your support and are delighted to hear that you had an excellent stay with us. If you have any specific feedback or if there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,Wimon PHALEECluster Front Office Manager

4/10 – Schlecht

ka kit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
本來租了家庭套房,到取房時便告知沒有家庭套房(可能因為公司新轉手問題),佢哋話已盡量安排兩連房(中間門可打開),我們唯有接受!而酒店好方面員工都會同你'2rihq打招呼,泳池也很乾淨!而唔好方面就係我間房廁所是不能沖水,已同佢哋他們員工講咗幾次, 但根本改善不了。而露台的檯凳是鋪滿塵埃。 而樓下根本就沒有多少間店鋪! 所以我決定不會再入住
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Mon am 19. Aug. 2023
Dear Ka Kit,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We understand the frustration that can come from unexpected room changes, and We appreciate your understanding in accepting the alternative arrangement of two rooms with an adjoining door.We are glad to hear that you enjoyed the warm greetings from our hotel staff and found the swimming pool to be clean and inviting. However, we deeply regret the issues you encountered with the toilet in your room and the cleanliness of the terrace benches. Rest assured, we take your concerns seriously, and we will be addressing these matters with our maintenance and housekeeping teams to ensure such issues are not repeated in the future.Your feedback regarding the lack of shops nearby has also been noted. We continuously strive to improve the amenities and services we offer to our guests, and your input will be valuable as we consider ways to enhance the guest experience.We truly value your patronage and regret that we were not able to meet your expectations on this occasion. If there is anything further you would like to discuss or if you would like to provide additional details about your experience, please feel free to reach out to our guest relations team at fom@hchbaraqudapattaya.com.We appreciate your feedback as it helps us improve and provide a better experience for our guests. We hope you might reconsider staying with us in the future and allow us the opportunity to make things right.Thank you once again for choosing our hotel for your stay.Best regards,Wimon Phalee / Cluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 28 Nächten im April 2023
Antwort von KF am 28. Mai 2023
Dear Andrew,Good Afternoon from Mercure PattayaThank you very much for a wonderful score and hope to see you again next time.Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

8/10 – Gut

Waraporn

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von KF am 28. Mai 2023
Dear Khun Woraporn, Greetings from Mercure PattayaThank you for sharing your score and hope to welcoming you back to stay with us again in the near future. Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Eh

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff was nice and friendly and the housekeeper clean the room very clean
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Boss am 26. Apr. 2023
Dear Eh,Thank you for taking the time to share your experience with us at the Mercure Hotel Pattaya.We are shared your feedback on the room cleanliness with our housekeeping.Thank you for selecting the Mercure Hotel Pattaya for your stay in Pattaya. It was a pleasure having you as our guest.We look forward to welcoming you back very soon for another memorable stay.Best regards,Kritsada S.Assistant Front Office Manager.Mercure Hotel Pattaya.

8/10 – Gut

peter

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Boss am 26. Apr. 2023
Dear Peter,Thank you very much for good score.Thank you for selecting the Mercure Hotel Pattaya your stay in Pattaya. It was a pleasure having you as our guest.We look forward to welcoming you back very soon for another memorable stay.Best regards,Kritsada S.Assistant Front Office ManagerMercure Hotel Pattaya

8/10 – Gut

paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von KF am 2. Apr. 2023
Dear Paul, Greetings from Mercure PattayaThank you very much for rating us a good score and hope to see you again.Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

4/10 – Schlecht

Patrick

Aufenthalt von 19 Nächten im März 2023
Antwort von Boss am 26. Apr. 2023
Dear Patrick,Thank you for taking the time to share your experience with us at the Mercure Hotel Pattaya.Thank you for selecting the Mercure Hotel Pattaya your stay in Pattaya. It was a pleasure having you as our guest.We look forward to welcoming you back very soon for another memorable stay.Best regards,Kritsada S.Assistant Front Office ManagerMercure Hotel Pattaya

10/10 – Hervorragend

Alan

Aufenthalt von 17 Nächten im Februar 2023
Antwort von KF am 2. Apr. 2023
Dear Alan, Greetings from Mercure PattayaThank you for an awesome score and hope your next visit will pleasant as previous one. Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

6/10 – Okay

Hoi Cheung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
員工態度非常好,但主要都係硬件比較差,一啲好基本嘅嘢都有不足同比較舊。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von KF am 2. Apr. 2023
Dear Hoi Cheung, Thank you very much for your compliment about the staff. Aside of feedback about the hardware, we are on plan to touch up with in this year and hope to have a chance to welcoming you back to our new hotel. Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

6/10 – Okay

Natsarin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
We did asked a request before booking a hotel and did remind them after we booked a hotel rooms . GOT LATE CHECKIN AND NOT MERGE A BED AS PER REQUEST. While we waiting for a room we using a swimming pool and and a lunch at the pool we did mentioned staff upon checkin that if the room is ready please kindly hand the room key to us at the swimming pool as we gonna be in the pool. Staff was called me but how can i know that the room is ready when l’m in pool. Feel a bit disappointed. Our 1 years old boy need to hanging around pool at 13.00-16.00 hrs with the 35 c.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von KF am 2. Apr. 2023
Dear Khun Natsarin, Greetings from Mercure PattayaWe are disappointed to read that the service is not meet the standard. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused. It totally my fault to not train our staff well how to handling the situation. Anyhow, I hope to have a chance to turn your experience around. Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager

8/10 – Gut

LAP CHI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
budget hotel low price but hv big size room breakfast is good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von KF am 2. Apr. 2023
Dear Lap Chi, Greetings from Mercure PattayaThank you very much for your comment and hope to see you again. Best Regards,Chunlika KhamlaCluster Front Office Manager