Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Rattanachol Hotel

4 out of 5
Rattanachol Hotel
684/16 Sukhumvit Road, Chonburi

Bewertungen

8.4

Sehr gut

15 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hugo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel für einen Kurzstopp nahe Autobahn
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Por am 9. Jan. 2019
Thank you for this review.

10/10 – Hervorragend

KEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 15. Okt. 2023
Dear Khun Kristin, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Boonnome

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ดีหมดทุกอย่างแต่มีสิ่งเดียวที่สงสัย...ทำไมพนักงานมองลูกค้าแปลกๆ มองแบบไม่เป็นมิตรเลย เท่านี้แหละ
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 23. Sept. 2023
กราบเรยน คณลกคา, โรงแรมรตนชล ขอกราบขอบพระคณททานไดกรณาใหเกยรตและสละเวลาอนมคายงของทานเพอแสดงความคดเหนใหกบทางโรงแรม ในนามของตวแทนเจาหนาทพนกงานทกคน ขอขอบพระคณสำหรบการสนบสนนและเลอกใชบรการกบทางโรงแรมฯ ทางโรงแรมหวงเปนอยางยงวาจะไดมโอกาสรบใชทานอกในอนาคตอนใกล ขอแสดงความนบถอคณะผบรหารโรงแรมรตนชล

10/10 – Hervorragend

AMELIA

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Manager am 23. Sept. 2023
Dear Amelia, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Zuzana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful staff. Very accommodating. Enjoyed my dtay
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Front Office Manager am 12. Juli 2023
Dear Zuzana,Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us at Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

william

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Terrence

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, accomodating. English speaking staff, very friendly atmosphere, close to good street food stalls, markets. Really great stay.. Good food at hotel.
Antwort von Front Office Manager am 11. Dez. 2022
Dear Valued Guest,We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solo trip
The staff are wonderful and took care of all my needs right away. The food on offer is spectacular.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Front Office Manager am 16. Juli 2022
Dear Anonymous, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

8/10 – Gut

Sasipang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Yun Seong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Relative new property, hence clean and good upkeep. Staff was most helpful on many occasions - umbrella when raining, requests for amenities etc. Restaurant was convenient and good.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2022
Antwort von Front Office Manager am 13. Apr. 2022
Dear Mr.Yun Seong, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

6/10 – Okay

Prapanun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Andreas

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Front Office Manager am 29. Jan. 2022
Dear Mr.Andreas, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Richard E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place to stay.
A very nice mid range hotel with an exceptional restaurant serving very good food.The room was clean and bright and the bed was comfy.The air con worked well but a little noisily. I would stay here again and I recommend this hotel highly.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Nidthakarn am 21. Juni 2021
Dear Richard, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our hotel left you with a great impression and a lasting positive memory. We will share your thoughts with all of our team members as it is certain to serve as motivation. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2020

2/10 – Ungenügend

Yeonsoo

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
솔직히 최악이다
처음 안내받은 방(6003)은 청소가 안되어 있었고, 어필을 하자 기다리라며 5분도 안되서 치워준다고 치워줬으나 오래된 에어컨 냄새가 났다. 날이 더워서 에어컨을 켜보니 에어컨 안에 시커먼 먼지가 가득하고 냄새가 났다. 심지어는 물이 떨어지기 시작했고 폭포수 터진 줄 알았다. 결국 방을 바꿔줬는데 처음부터 그래줬으면 하는 아쉬움이 많이 남는 호텔이다. 유일하게 남자 매니저가 미안했는지 매우 친절했고 조식은 평타, 피트니스는 에어컨 곰팡이 냄새 많이 남.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Front Office Manager am 6. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback which we received through Expedia Reviews, we are sorry to hear of your unpleasant experience during your recent stay with us. Thank you for giving us the opportunity to address your valuable concerns. Both areas have recovered with immediate effect, please accept our apologies to make your stay not comfortable. Once again, thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again, giving us another opportunity to serve you better. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

8/10 – Gut

Tan Wee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth to stay, if you plan to Chonburi
Clean and Nice Hotel, with Great Staff Services, and have lots of good food and local shop around. Will like to stay for a few more days, but time not allowed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Front Office Manager am 16. Jan. 2020
Dear Valued Guest, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our team left you with a great impression and a lasting positive memory. We will share your thoughts with all of our team members as it is certain to serve as motivation. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 27. Dez. 2019
กราบเรียนคุณลูกค้า โรงแรมรัตนชล ขอกราบขอบพระคุณที่ท่านได้กรุณาให้เกียรติและสละเวลาอันมีค่ายิ่งของท่านเพื่อแสดงความคิดเห็นให้กับทางโรงแรม ในนามของตัวแทนเจ้าหน้าที่พนักงานทุกคน ขอขอบพระคุณสำหรับการสนับสนุนและเลือกใช้บริการกับทางโรงแรมฯ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสรับใช้ท่านอีกในอนาคตอันใกล้ ขอแสดงความนับถือ คณะผู้บริหารโรงแรมรัตนชล

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
P.
แนะนำให้สอบถามทางโรงแรมก่อนเลยว่า วันที่เข้าพักมีงานแต่งงานหรือสัมมนาหรือไม่ เพราะเสียงจะดังเข้ามาในห้องด้วย
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 25. Dez. 2019
กราบเรียนคุณลูกค้า โรงแรมรัตนชล ขอกราบขอบพระคุณที่ท่านได้กรุณาให้เกียรติและสละเวลาอันมีค่ายิ่งของท่านเพื่อแสดงความคิดเห็นให้กับทางโรงแรมฯ กราบขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้นเรื่องของเสียงรบกวน ทางโรงแรมฯได้นำความคิดเห็นและคำแนะนำของท่านไปตรวจสอบและปรับปรุง เพื่อให้ท่านได้รับประสบการณ์ที่ดีในโอกาสต่อๆ ไปในนามของตัวแทนเจ้าหน้าที่พนักงานทุกคน ขอขอบพระคุณสำหรับการสนับสนุนและเลือกใช้บริการกับทางโรงแรมฯ ขอแสดงความนับถือ คณะผู้บริหารโรงแรมรัตนชล

8/10 – Gut

CHIH HENG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Front Office Manager am 3. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Sincerely appreciate and Thank you for the valued kind feedback and taking the time to share on your recent stay with us, we look forward again on your next planned visit, please call on us and we will assist you in any way to make your stay better and a memorable one. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

6/10 – Okay

Jui-Po

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
美中不足
住的那些天剛好遇到一些國外的球隊入住,球員們晚上在走廊上大聲喧鬧,並無飯店的人員出面制止,並且在房間內可以常常聽見某房客在拖拉椅子的聲音, 房間的隔音效果真的不好, 浴室洗澡的玻璃門無法關閉, 水會漏出到整間浴室. 但不可否認的櫃檯的服務人員很親切, 詢問時充滿微笑, 房間大致上寬敞, 如果沒有球隊的人大聲喧嘩吵鬧,我想應該是不錯的環境
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Front Office Manager am 27. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us at Rattanachol Hotel. Your feedback is very important to us as we strive for continuous improvements. We have noted your comments to ensure we continue to improve and achieve the highest standards. We hope to welcome you back to stay with us in the future. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was clean and well presented. Staff were helpful on check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Front Office Manager am 21. Nov. 2019
Dear Valued Guest, We are sincerely grateful you enjoyed your recent experience with Rattanachol Hotel. It is rewarding to hear our team left you with a great impression and a lasting positive memory. We will share your thoughts with all of our team members as it is certain to serve as motivation. Thank you for choosing Rattanachol Hotel. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location on main road, but still quiet. Close access to transport. Close access to food and shopping.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Front Office Manager am 3. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Sincerely appreciate and Thank you for the valued kind feedback and taking the time to share on your recent stay with us, we look forward again on your next planned visit, please call on us and we will assist you in any way to make your stay better and a memorable one. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

4/10 – Schlecht

PIK MAN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No paper slippers provided , even on request. Also same as teeth brush . Front staff is not nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Front Office Manager am 27. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us at Rattanachol Hotel. Your feedback is very important to us as we strive for continuous improvements. We have noted your comments to ensure we continue to improve and achieve the highest standards. We hope to welcome you back to stay with us in the future. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

8/10 – Gut

Chompa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel was very nice I has just undergone a full reservation. Very clean rooms and staff couldn't do enough for you.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Front Office Manager am 26. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us at Rattanachol Hotel. Your feedback is very important to us as we strive for continuous improvements. We have noted your comments to ensure we continue to improve and achieve the highest standards. We hope to welcome you back to stay with us in the future. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Price was fair. It was convenient just because it was close to the areas of my business.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Front Office Manager am 24. Aug. 2019
Dear valued Guest, Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us at Rattanachol Hotel. Your feedback is very important to us as we strive for continuous improvements. We have noted your comments to ensure we continue to improve and achieve the highest standards. We hope to welcome you back to stay with us in the future. Best Regards, Rattanachol Hotel Management

10/10 – Hervorragend

sittha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
คุณภาพการบริการ อาหารเช้ารสชาติดี รร.สะอาด ใหม่
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Front Office Manager am 22. Aug. 2019
กราบเรียนคุณลูกค้า โรงแรมรัตนชล ขอกราบขอบพระคุณที่ท่านได้กรุณาให้เกียรติและสละเวลาอันมีค่ายิ่งของท่านเพื่อแสดงความคิดเห็นให้กับทางโรงแรม ในนามของตัวแทนเจ้าหน้าที่พนักงานทุกคน ขอขอบพระคุณสำหรับการสนับสนุนและเลือกใช้บริการกับทางโรงแรมฯ รวมถึงได้รับประสบการณ์ที่ยอดเยี่ยมในการเข้าพัก ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสรับใช้ท่านอีกในอนาคตอันใกล้ ขอแสดงความนับถือ คณะผู้บริหารโรงแรมรัตนชล

10/10 – Hervorragend

Aage

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 16 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Geir Arne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
พนักงานบริการดี อาหารอร่อย ที่จอดรถสะดวก หมอนหนุนนุ่มเกินไป ต้องใช้อย่างน้อย 2 ใบถึงจะพอดี
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Masaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Building still under construction, Staff not yet familiar with the process, Car/Taxi needed to go out, No major touristic landmark nearby, Room is clean with small bath room
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Rattanachol hotel am 15. Juni 2018
thank you for a comment. We will introduce you.