Standardzimmer | Innendetails

Bewertungen von Sawasdee Pattaya

2 out of 5
Sawasdee Pattaya
367 M.10 Soi 13, Pattaya 2 Rd., Nongprue , Banglamung, Pattaya, Chonburi

Bewertungen

5.6
9 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.6/10

Sauberkeit

6.2/10

Personal & Service

6.0/10

Ausstattung

5.0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttaeuschend
Zimmer vom 9. auf 10. wurde doppelt berechnet Ab 2. Tag, Aufzug defekt. Zu wenig Platz beim Fruehstueck.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles sehr laut
für ein paar tage gut. aber sonst nicht zu empfehlen. dreckig und sehr laut ,nebenan gleich eine Disco .jeden tag bis 4 Uhr früh nur laute musik

2/10 – Ungenügend

Bird74

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leider nicht zu empfehlen
Die Bilder vom Hotel sind ein Fake,hierbei handelt es sich um das Sawasdee Siam und nicht um das Sawasdee Pattaya. Das Sawasdee Pattaya ist katastrophal. Das Hotel ist runtergekommen,die Hotelzimmer sind sehr klein,und absolut unhygienisch.Abgerisse Steckdosen,dreckige Bettwäsche,und ein total versifftes Badezimmer. Ich bin in diesem Hotel nicht geblieben. Sie sollten dieses Hotel schnellstmöglich aus ihrem Programm nehmen.

2/10 – Ungenügend

Orville69

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel eigentlich o.k.
Hotel und Personal sind in Ordnung, Leider war Ungeziefer im Bett, Bettwanzen!!! Das liegt jedoch an der Hotelführung.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
格安ホテル、旅慣れた方向け
LKメトロ前、ブアカーオ通り近くで、アクセスは良い。又、価格も安い。 ただ、土曜の夜は遅くまで隣のバービアがうるさい。部屋は古く、臭いや、虫(蚊、 ゴキ)がいて旅慣れない日本人は泊まらない方がよい。 しかし、そもそもこの地域に泊まる日本人は、わかっているか。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ladda P. am 4. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for your choosing to stay with us, we are apologize for your inconvenience ,Thank you for stay with us at Sawasdee Hotel Pattaya and write your review. We hope to have a chance to welcome you again. Best regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
2 yötä pattayalla
Vähän epäsiisti ja pölyinen huone, kuitenkin edullinen ja hyvä sijainti.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Manager, Sawasdee Pattaya am 19. Jan. 2020
Dear Mr./ Mrs, First of all, we thank you for your kind patronage of our hotel. It is always our pleasure to have you as one of our valued clients. I regret to know that we failed in your expectations with regard to service. We are truly sorry to have put you in that situation and please accept my sincere apologies for our shortcomings and inability to deliver the level of service you would have expected from us. I take note of all the points highlighted and rest assured we will certainly coordinate better the events and functions that we regularly have. Together with my team, let me reassure you that your sentiments are well noted and we are sorry for our shortcomings, We hope you will give us the opportunity to once again welcome you and provide the first-rate Sawasdee Pattaya experience you have come to expect from us. I look forward to personally welcoming you back to Sawasdee Pattaya in the near future. Graciously yours, Hotel Management, Sawasdee Pattaya

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Erik

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det var rimelig, men styr unna.
Her ble man lurt av meget gode bilder. Dette var en meget dårlig opplevelse, selv om det var rimelig. veldig dårlig forfatning, møkkete, dårlig og slitte møbler, dårlig fungerende aircondition. Det positive var at de skiftet på sengen hver dag og at det var 2 flasker gratis vann hver dag. Det ble sagt at det var basseng, men det var på et annet hotell, 5 min unna, Min anbefaling er å styre unne,
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

DJY, Paris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room view was one of the best i ever have, room was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Tor am 17. Apr. 2019
Dear valued customer, Thank you for your stay with us. We do hope to welcoming you and your guest in the near future. Regards, Pisitchai/Hotel Manager

6/10 – Okay

Peter

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Budget Hotel
This hotel is a budget hotel close to the bottom of the pile. Certainly nowhere near the 950 Baht walk-in price, (I got a deal so was happy with the price, just), The furniture was ready to collapse & under the bed had not been cleaned in months, (A baby's bottle underneath for starters). Noisy mezzanine 1st. floor. People banging constantly being locked out. Reception letting people into the hotel in the middle of the night who were not stopping there. The balcony constantly flooded. Small sink with ill-fitting plug complete with small low toilet bowl, Shower above the toilet bowl. (Weird but I got used to it). Front steps disabled unfriendly. Back Fire Escape steps blocked all day with dirty linen. Having said all that I would stop there again because of the area & providing the price was right. The cleaners were polite & respected the "Do Not Disturb" sign. I did not eat there so cannot comment.
Aufenthalt von 21 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Tor/Hotel Manager am 22. Jan. 2019
Dear Mr. Peter, Thank you for your stay with us and giving us some feedback. We do hope to welcoming you again in the near future.

4/10 – Schlecht

Jan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hej. Jeg ved godt det var et billig hotel.2 stjerner. Der var huler på senge linned vinduerne trængte til at blive vasket. I bund og grund et slidt hotel.
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Tor/Hotel Manager am 22. Jan. 2019
Dear Mr. Jan, Thank you for your stay with us and giving us feedback. We do hope to welcoming you again in the near future. Best regards,

6/10 – Okay

keld

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Tor/Hotel Manager am 22. Jan. 2019
Dear Mr. Keld, Thank you for your stay with us. We do hope to welcoming you in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Staff very helpful and friendly rooms very good for price you pay l payed less than 300 bahts for a night and thats for 2 people staying in room
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

SUNG-HOON

Gut: Komfort des Zimmers
혼자
해변 워킹스트리트 키스오프푸드 가까움 앞에 오래된 아고고 빠 밀집 지역임 식사할수있음 앞에 여행사 있어 편리함
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Tor am 31. Okt. 2018
Dear Mr. Sung Hoon, Thank you for your stay with us and giving a comment. We looking forward to welcoming you and your guest in the near future. Regards, Pisitchai S./Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
初めて使わせていただきました。静かですし清潔で大変満足しています。次回も利用するつまりです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Tor am 29. Okt. 2018
Dear guest, Thank you for your stay with us and giving us a great comments. We hope to welcoming you in the near future. Regards, Pisitchai S. /Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Kai Man

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Tor am 22. Okt. 2018
Dear Mr. Kai Man, Thank you for stay with us. We looking forward to welcoming you in the near future. Regards, Pisitchai Saengsrijun/Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

jack, pattyay

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
no good
no good no good no good 너무 더럽다 다신 안가요 사진 잘찍었네 경악했음
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Tor am 24. Sept. 2018
Dear Mr. Jack, Sorry for your inconvenience during your stay with us. We will improve the issue you experienced immediately. Looking forward to welcoming you again. Regards, Pisitchai Saengsrijun Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Tor am 24. Sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your stay with us at Sawasdee Pattaya. We looking forward to welcoming you and your guests in the near future. Regards, Pisitchai Saengsrijun Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Tor am 24. Sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your stay with us at Sawasdee Pattaya. We looking forward to welcoming you and your guests in the near future. Regards, Pisitchai Saengsrijun Hotel Manager

6/10 – Okay

philip

It is what it is
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2018
Antwort von wei am 26. Juni 2018
Thank you for stay with us at Sawasdee Pattaya and write your review. We hope to have a chance to welcome you again.

6/10 – Okay

Takao

Gut: Personal & Service
Cheap and somewhat old. Front staffs are nice and kind.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von wei am 13. Juni 2018
We hope that you will give us another chance in the future and I look forward to welcome you back for another stay at Sawasdee Pattaya Hotels.

4/10 – Schlecht

Darrell

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von wei am 14. Mai 2018
Thanks for your response

6/10 – Okay

Ali baqir

it was good
Antwort von wei am 27. Apr. 2018
Thank you for your comments they are most valuable and a great encouragement for our team to continually maintain our high service level. With Best Regards, Wanchai S.Hotel manager.

6/10 – Okay

Victor, Vancouver, B.C.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
close to services
clean and comfortable, close to malls, beaches, and transportation
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von wei am 30. Jan. 2018
Thank you very much for choosing to stay with us and for sharing your lovely comments for any other potential customers. Best Regards. wanchai Sr.

6/10 – Okay

i, tokyo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
街中、便利
スタッフが無愛想 場所は便利 街中だけに夜中の騒音は賑やか、朝食は無難 値段が安いので問題なし セカンドロードに近いのでソンテウなどに乗りやすい。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von wei am 22. Jan. 2018
Firstly we would like to apologize for the inconvenience and disappointment that you experienced in with our service recently. We assure that your complaint and feedback will give the opportunity to remedy any problem that may exist and help to improve our service further.Best Regards. wanchai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
古い建物だが、メンテナンスは良好
古くからあるホテルで建物の老朽化が著しいのが難点だったのですが、設備を新しくするなどメンテナンスの改善をしているので、予想より快適な滞在ができました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von wei am 19. Jan. 2018
Nothing pleases us more than to hear that you had an amazing with us. I have already passed on your kind word to our housekeeper. they are truly are truly grateful and appreciated you acknowledged their hard work.Best Regards. WanchaiS. Hotel Mgr.

6/10 – Okay

Paul, Broome

Great location for the single traveller. Hotel OK
Overall not bad for the price. Good central location. Housekeeping was not consistent. I was disappointed that the night porter was too busy playing games on his phone to get a towel for me, when housekeeping had missed it. Same porter always seemed to be watching soccer or on guest computers or on his phone. No guest service at all. Even the Night Reception couldn't get him to do his job. Otherwise an OK stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von wei am 20. Jan. 2018
Dear valued guest, Tank you very much for your choosing to stay with us, we are apologize for your inconvenience are our concern and improve. we are looking forward to seeing you again in the future. Best Regards, wanchaiS.

8/10 – Gut

Muhammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great area
Value of money,Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von wei am 9. Jan. 2018
Thank you for choosing to stay at sawasdee pattaya Hotel and for taking the time to share your experience to experience to other travelers.Best Regards Wanchai S.

6/10 – Okay

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nuisance sonore la nuit
Chambre située en haut d'une boîte de nuit. impossible de dormir avant 3h du matin a cause du bruit
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2017
Antwort von wei am 8. Jan. 2018
Dear valued Guest, thank you very much for your choosing to stay with us, we are apologize for your inconvenience are our concern and improve. Please fell free to contact us if you need any assistance. Have a nice stay. kind regards,wanchaiS.

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von wei am 6. Jan. 2018
Thanks for your response. We hope to have a chance to welcome you again.

4/10 – Schlecht

Besviken, Centralt

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nära till allt
Väljer annat nästa gång
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Thank you for stay with us at sawasdee pattaya and write your review. We hope to have a chance to welcome you again.

8/10 – Gut

chris, bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Close to everything
Good hotel for the money, rooms not big but serviceable breakfast pretty basic but again for the money actually pretty good value
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von ladda P. am 10. Sept. 2017
Thank you very much for your choosing to stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
15年前と比べるとずいぶん上がった(250Bが699B)でも昔は朝食はなかったし部屋の照明も暗くてしょぼかった。。。ミニバーで飲んだ、飲んでないでもめたりしたこともあったが、かなりよくなったとおもう。サワディサイアムのプールも使えるしベランダもあるし問題ないですよ。

4/10 – Schlecht

nathaniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not fit for a Bum
Sawasadee is a local hotel with a lot of age and character, but in its present condition unenjoyable. I was shown 3 rooms before choosing one which was not full of roaches. I later found roaches in my choice also but complained no more since there 2 days only. Roaches are also in the hallways especially at night. Maid followed me room to room complaining in thai to me of my expectations and what did i want or expect. Bed and bedding were very old faded,worn , smelly,permanently stained and etc Furnishings in room are antique and crumbling. Toilet bowl was very old and horrible with stains,odor, and you name it. Sawasadee qualifies as a skid rowe hotel for its filth evident in unreplaced unupgraded common fixtures. It is filthy! I give sawasadee my vote for worst hotel in the city of pattaya but at a premium price since i was charged almost 30 dollars per day.The area is fair but compacted. Breakfast area is shared with roaches. Pattaya city should close this one down as a symbol of pride and support of tourism. I wanted a refund but did not dare argue with the staff.
Thank you for taking valuable time to write the review. We apologize for any lack of service. We will take your review to be the example case for improvement of our service. We will inform the Housekeeping Supervisor to monitor closely and to do the best we can.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very gruby and noisy!
Blood on the sheet, mold in the bathroom and very noisy could not sleep due to loud music from the street. They would not move me and wanted more money. Very seedy place!

8/10 – Gut

Maksim

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
今回 2回目の 宿泊でした 
室内の グラスは 黄ばんでいました 普通に使える 状態では ありません  部屋中 ゴキブリが 這いまわっていました。 もう このホテルには 泊まることは ないでしよう。 私が泊まった 部屋は 209号室です。同伴した 者も 同じ意見です。彼の部屋は 215部屋です。

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Premièrement les photos ne reflètent pas du tout l'état de la chambre, ils ont utilisé une chambre rénovée. Je n'avais pas un débit suffisant dans la chambre pour le wifi, j'ai demandé à changer de chambre, on me répond non. J'ai demandé à voir un responsable : non. Il n'y a même pas une prise électrique pour charger. L'état du mobilier est lamentable, bref c'est un trou à rat qui ne vaut même pas la moitié du prix demandé

4/10 – Schlecht

Charles

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The rooms were falsely advertised and misleading.
The mattress was badly out of condition, resulting in lower lumbar pain. The shower water pressure was that of a trickle. I've had better shower conditions when deployed on several combat missions. Furnishings were substandard, and there were no difference between what was advertised as "standard" and "superior" rooms. The hotel staff however, whether at the desk or cleaning, were professional.
Antwort von Nisakorn R. am 11. Jan. 2017
Dear Charles Thank you for stay with us at Sawasdee Pattaya hotel and write your comment. We will try the best to improve our product.And we hope to have a chance to welcome you again. Best regards,

6/10 – Okay

友人と, 日本

長期滞在向き
場所がLKにあり安いマッサージ、食堂など近くで長期滞在向きだと思います。朝食がついていたので、朝からゆっくりでき助かりました。設備は古いので、神経質な方には、不向きです。夜音楽が多少うるさく感じました。

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old sheets and towels withconditioning.
Cheap but poorly furnished and very old towels and linen. Small bugs are common in the shower area. Air conditioning not satisfactory. Will not use again. Also please release the charge against my visa card. I paid everything on arrival. Thank you.

2/10 – Ungenügend

Shlomo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Better avoid staying in this bad place
It's A run down hotel , bad bad unpleasant staff

4/10 – Schlecht

alongkorn, bangkok

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
โรงแรมเก่า
ห้องค่อนข้างแคบ และมีกลิ่นอับ ห้องน้ำแคบมาก สิ่งอำนวยความสะดวกน้อย

8/10 – Gut

John, Sydney

Sawasdee Pattaya,Kap! :-)
I stayed in this hotel a few times before and the service was good for a 2 star hotel.This time I had a few problems with the bathroom door and air-conditioning, which were fixed promptly. Breakfast was good and access to the neighbouring Sabai pool was a plus. Thanks Sawasdee..kap. :-)

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad hotel
possible the worst hotel ever I never even spent night there as soon as I saw room I checked out I would not let My dog stay here i recommend I Dont bother with this hotel

8/10 – Gut

Jan, Groesbeek

Gut: Personal & Service
Leuke plek dicht bij uitgaans leven kleine wandeli
Leuke plek ondanks veel uitgaans leven geen herrie. Bedden zijn 5 goet dat is erg klein met een kindje erbij. Vriendelijk en vooral behulpzaam personeel.goed buffet ontbijt. Prijs iets aan de hoge kant gezien het gedateerde hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Jeff, USA

Gut: Sauberkeit
Hotel stay
Room is a little small, but enough space for luggage, bed, and other things. Area gets a little noisy after 9:00 pm to early morning. Most of the staff are friendly, but one guy at night doesn't seem to care. Some of the furniture in room are a little old. Wifi didn't work all the time in the room. It was also a little slow at times in the lobby. For a good deal I'd stay here. At normal price, there might be better options.

6/10 – Okay

Gabor, Budapest

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A tired, faded, rubdown hotel
This hotel does not look like on the pictures, as most often is the case. :( A neglected, worn-out, tired place. The staff is non-committal, a smile is impossible to get, wifi did bot work all three days I have stayed there. Room is sort ok, with some tired furniture, acceptable for the money. Breakfast is minimal, if not too hungry, something to fill you with. Well, U get what U pay for. But not a penny more.