Außenbereich

Bewertungen von Mercure Perth Hotel

3 out of 5
Mercure Perth Hotel
West Mill Street, Perth, Scotland

Bewertungen

7.4

Gut

215 von insgesamt 808 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
268 von insgesamt 808 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
207 von insgesamt 808 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
80 von insgesamt 808 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 808 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

6.6/10

Zustand der Unterkunft

7.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michaela

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Great Garden
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von caryn kelly - operations manager am 16. Aug. 2023
Dear Guest, Thanks for your rating. Sincerely, Caryn Kelly - Operations Manager

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für eine Übernachtung auf der Durchreise okay
sauber - ordentlich - zentral - ein bisschen old-fashioned - benötigt ein zeitgemäßes Make-over
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Kathryn Mclellan - Operations Manager am 26. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Kathryn Mclellan - Operations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist sehr hellhörig, der Fernseher hat nur 5 Programme und das Frühstück war sehr enttäuschend
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Gabriella am 29. Jan. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Gabriella Maltesics General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück ist im Mercure Perth Hotel unterdurchschnittlich: - Aufschnitt und Käse fehlen - Rührei fehlt - ausreichende Müslivariationen fehlen - frisches Obst fehlt - spartanisch
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Julie am 21. Okt. 2019
Dear Guest. Thank you for your review. I am disappointed to read your comments regarding breakfast. Please accept my sincerest apologies. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zimmer, insbesondere Bad renovierungsbedürftig, abgewohnt und sehr in die Jahre gekommen. Kaum Wasserdruck in der Dusche.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Julie am 23. Sept. 2019
Dear Guest. Thank you for your review. We appreciate your comments. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mässig gutes Hotel in interessantem Bau
Ich beurteile das Einzelzimmer, das mir zugeteilt wurde. Positiv: gutes Bett, absolute Ruhe nach 22:30 Uhr, schöne Bar, interessanter Hoteleinbau in einer früheren Mühle. Negativ: Badewanne mit zerstörtem Email und Rissen, knarrende Böden in Nachbarzimmern, Lärm auf dem Flur, kein Lift (das war aber in der Beschreibung deklariert, kann ich also nicht reklamieren), bescheidenes Frühstück für 11 GBP (kein Käse, kein Aufschnitt, Maschine für Kaffee und heisses Wasser defekt), Personal nett, aber wenig kompetent.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Julie am 19. Apr. 2019
Dear Guest. Thank you for your review. I am sorry to hear we were let down by our maintenance and breakfast on this occasion. Please accept my sincerest apologies. Kind regards

8/10 – Gut

Keptn, Dietzhölztal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes und preiswertes, freundliches Hotel. Kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Gabriella am 6. Nov. 2018
Dear Keptn, thank you for your recent review, we look forward to welcoming you back soon. Kind regards Gabriella

2/10 – Ungenügend

Georg, Kesseldorf

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Noisy and bad service
In our room on the first floor we could hear every step above. And my daughter forgot clothes. Despite calling and sending e-mails we did not even receive a response although promised.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Julie am 21. Aug. 2018
Dear Guest. Thank you for your review. I believe I personally answered your email yesterday, however this does not excuse the delay in getting back to you previously. Please accept my sincerest apologies. Kind regards, Julie Wilson

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Sehr freundliches Personal
Wir waren zwei Tage dort. Das Hotel wurde aufgrund des angemessenen Preises, der für uns günstigen Lage und der ausreichenden Anzahl kostenloser Parkplätze ausgesucht. Frühstück und Abendessen haben uns geschmeckt. Highlight ist das sehr freundliche und hilfsbereite Personal. Die Bäder bräuchten mal eine Renovierung. Sind aber noch ok (März 2018).
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit
Nicht genug Leistung fürs Geld
Die Herren an der Rezeption waren sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer und Bad war renovierungsbedürftig. Da das Restaurant geschlossen war, an dem Abend, haben wir in der Bar gegessen. Die Bardame ist plötzlich für eine Stunde verschwunden, obwohl die Bar voll mit Leuten besetzt war. Der Zimmerservice wäre um 16.30 Uhr gekommen, obwohl wir den ganzen Tag nicht da waren. Das Preis-Leistungsverhältnis stimmt nicht. Es war für den Zustand zu teuer. Die Lage ist als Ausgangspunkt für die Highlands gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables und gemütliches Mittelklassehotel
Sehr gemütliches Hotel in mittelalterlicher Architektur. Das Hotel ist sehr sauber, das Personal freundlich und hilfsbereit. Die Ausstattung ist ausreichend und in einem guten Gesamtzustand. Zentrale Lage.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
freundliches Personal
Lage in Ordnung , personal freundlich, Frühstück genial Büffee Zimmer sauber nett eingerichtet

8/10 – Gut

VaSt, perth

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super Lage
Das Hotel ist zentral gelegen. Freundliches Personal, gutes Frühstückbuffet, saubere aber kleine Zimmer. Für ein oder zwei Tage völlig ok.

8/10 – Gut

eishemmernoemmergno, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichneter Service
Wunderbares Hotel, gebaut in alter Mühle. Zimmer im alten Teil des Hauses ältere sanitäre Anlagen, jedoch sauber und zweckmässig engerichtet. Zuvorkommendes und hilfsbereites Personal.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für Perth
Gut gelegen, hat alles was man braucht... Für eine Nacht perfekt - für einen längeren Urlaub fehlt der "Woooow-Effekt"

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
zu kleines Zimmer
Das Zimmer war sauber aber viel zu klein. Es fehlte die Möglichkeit einen Koffer aufgeklappt auf den Boden zu legen.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
never again!
What a shame for the name "mercure"! This hotel was one of the worst we have ever seen (and we`re frequent travellers). We were (what we we`re told the next morning) in the old building. These rooms are not looking like the ones you see on the Mercure Website! The room (212) was tiny, gribby, directly under the roof, and very noisy. The window was incredible dirty and there was no difference of noise whether it was open or closed, you hear every word that is spoken on the parking below and every noise made by the screaming birds (from which it has a lot) all night long. The bath was a lack - small, old and dirty. Really ugly! And as a highlight the shower did not work at all and they were not able to fix it in useful time. They didn`t even say sorry or anything. And last but not least the breakfast was not mercure standard, really poor.

6/10 – Okay

Joe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It would have been nice to be informed on check in that the restaurant/ bistro was not taking bookings due to large coach party. When I tried to order a bar meal the menu was passed over and the barman said with a smile “ We are not taking any orders”. Why give me a Menu????
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von operations manager am 28. Mai 2024
Dear Joe, Thankyou for taking the time to leave us a review. We are sorry to read of the issue when trying to order a meal while we had a large group in. We apologize for this inconvenience at this time. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von operations manager am 19. Mai 2024
Dear Joseph, Thankyou for taking the time to leave a review! Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Staff are excellent, could not be more helpful. Cheerful and knew the area well and directed us to where we wanted to go.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von operations manager am 19. Mai 2024
Dear John, Thankyou for taking the time to leave a review! We are glad to read of the great service from out team! We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

4/10 – Schlecht

Simon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
our room did not get serviced in the three days we stayed there.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von operations manager am 18. Mai 2024
Dear Simon, Thankyou for taking the time to leave us a review. We are sorry to read the housekeeping team did not complete this, we will look into how this was missed with the optional service when the hanger is left on the door each day by noon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

6/10 – Okay

William

Gut: Personal & Service
Poor Wi-Fi and phone signal Tired bathroom Confusing car park
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 10. Mai 2024
Dear William, Thankyou for taking the time to leave us a review. We are sorry to read of the poor wi-fi and bathroom, we will pass this onto our maintenance team to look into. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No lift. Poor breakfast 😢 set up.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 14. Apr. 2024
Dear Anthony, Thankyou for taking the time to leave us a review. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

6/10 – Okay

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Convenient and decent sized room but rather scruffy and in desperate need of a refurb. The sound proofing is terrible so we could hear everything going on in the rooms around us. Nice helpful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 8. Apr. 2024
Dear Paul, Thankyou for taking the time to leave us a review after your stayover at the hotel. We are glad to read of the convenient and large sized room you had with helpful staff. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

David, Vancouver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely, helpful staff, wonderful breakfast, and decent-sized rooms. Rooms are clean well-kept, albeit - a bit dated. Specifically, device charging options by the side of the bed would have been great. Other than that - perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 31. März 2024
Dear David, Thankyou for taking the time to leave us a review after your time at he hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth

4/10 – Schlecht

Malcolm

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Iam a senior citizen and the furniture is the same age as me !
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 18. März 2024
Dear Malcolm, Thankyou for taking the time to leave us a review. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

James

Nice friendly staff 💯👌
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. März 2024
Dear James, Thankyou for taking the time to leave us a review! We hope to welcome you back soon! Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Iain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 22. Feb. 2024
Dear Iain, Thankyou for your rating. Kind Regards , Team Mercure Perth Scotland

2/10 – Ungenügend

Brenda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 22. Feb. 2024
Dear Brenda, Thankyou for your rating. Kind Regards , Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Calum

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great stay, room was clean, warm and bed was comfy.what more could you ask for.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 13. Feb. 2024
Dear Calum, Thankyou for taking the time to leave us a review following your stayover. We hope to welcome you back for another positive experience. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mercure Perth
Lovely hotel friendly and helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. Feb. 2024
Dear John, Thankyou for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Perth Break.
Nice hotel right in centre of Perth. Easy walking around Perth Plenty of good choices for food and drink nearby. Hotel very clean, nice staff although did not spend much time there.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. Feb. 2024
Dear Paul, Thankyou for taking the time to leave us a review. Its central location is a great attribute to the hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Tired hotel
Bed comfortable but decor is tired and needs refreshing and updating. Chair in room was ripped vinyl Bathroom poorly decorated
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. Feb. 2024
Dear Guest, Thankyou for taking the time to leave us a review. We are sorry to read of the room decor over you stay and we hope this did not affect your overall experience. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. Feb. 2024
Dear Stephen, Thankyou for your rating. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The room was nice and quiet and comfortable but could sorely do with some aesthetic tidy up, grouting around sink peeling and a bit unsightly, confusing light switches
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von caryn kelly - operations manager am 10. Feb. 2024
Dear Lisa, Thankyou for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

8/10 – Gut

Derek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Derek, Thankyou for taking the time to leave us a rating after your stayover at the hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

8/10 – Gut

Dale

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good for nights stay
Clean and tidy, bit dated in places. Done the job
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Dale, Thankyou for taking the time to leave us a rating after your stayover at the hotel which was clean and tidy. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Thomas, Thankyou for taking the time to leave us a rating after your stayover at the hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff all helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Craig, Thankyou for taking the time to leave us a rating after your stayover at the hotel with helpful and friendly staff. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dissatisfied with stay
First room given heating was not working and after complain in room was changed. When waking up next morning for shower water was not working. Had to leave without showering and dissatisfied with services at the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Guest, Thankyou for taking the time to leave us a review after your stayover at the hotel. We are sorry to read of the issues you faced over your stay and rest assured we will be taking steps to improve so this does not happen again. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 3. Feb. 2024
Dear Karen, Thankyou for taking the time to leave us a rating after your stayover at the hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Petru, West Lorne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 17. Jan. 2024
Dear Petru, Thanks for your rating! Kind Regards, Team Mercure Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Ugur

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 27. Dez. 2023
Dear Ugur,Thanks for your rating!Kind Regards,Operations Manager, Mercure Perth Scotland

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Short walk to Shops, Restaurants & Lively Pubs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 19. Dez. 2023
Dear David, thankyou for taking the time to leave us a review. we hope to welcome you back to the hotel again soon.kind regards, team Mercure Perth Scotland

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very friendly
Room was very nice. Let down by the lack of safety rail in the shower. The shower controls were very difficult to operate especially if you had difficulty gripping the control. Cracked sink was not a good sign.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 19. Dez. 2023
dear guest, thankyou for taking the time to leave us a review. we are sorry to read that the hotel did not meet your expectations and have passed these issues onto our maintenance team.kind regards, team mercure perth

10/10 – Hervorragend

william

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 19. Dez. 2023
dear william, thanks for your rating! team mercure perth

2/10 – Ungenügend

Gordon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would like to say our stay here was cut short, the rooms were freezing and that's not a joke we had the heating on maximum and we could feel the cold in the room , the maximum bar was letting out minimum heat like maximum was number 1 on the radiator. The staff ended up getting us a plug in radiator which helped if you put it on full overnight. Also i was not informed that on the Saturday night there was going to be a party so the noise of drunk people going to there rooms from 12.30am to around 1.45am was a bit frustrating to say the least. And because they had a party in the restaurant we had to sit in a bar at 7.30pm when it was full of people for the party and we had to endure noise and foul language whilst eating. The cleanliness of the hotel was not great either with the sticky feeling on the chairs and dirt stains on the seats. I definitely won't be back. Disgruntled customer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 19. Dez. 2023
Dear Gordon,Thank you for taking the time to share your experience with us. We regret that your stay was cut short due to the issues encountered and apologize for any inconvenience caused. At Mercure Perth Hotel, we strive to offer complete comfort and satisfaction for each of our guests. As such, we take all feedback seriously in order to ensure we are consistently meeting and exceeding expectations. We appreciate you bringing this matter to our attention and will use your comments to make necessary improvements so that this situation does not occur again in the future. Since your departure we have spoken directly and resolved these issues for you. We hope you return to the hotel again in order for us to make it a more positive experience for you.Kind Regards, Team Mercure Hotel Perth Scotland

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Caryn Kelly - Operations Manager am 19. Dez. 2023
dear laura, thanks for your rating! team mercure perth