NATIONAL RD NO. 5, SANGKAT SRAS CHORK, Phnom Penh, PNH
Bewertungen
8.0
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
35 von insgesamt 128 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
35
64 von insgesamt 128 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
64
23 von insgesamt 128 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
5 von insgesamt 128 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
1 von insgesamt 128 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
8.2/10
Sauberkeit
8.0/10
Personal & Service
6.0/10
Ausstattung
8.0/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Sombun am 30. Okt. 2018
Dear Anonymous,
Thank you very much indeed for your very valued review. I am delighted to learn you enjoyed your stay at River Palace Hotel and you especially liked our rooms and the vibe of the hotel.
We look forward to having you back for your next visit in Phnom Penh.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes hotel nähe city center
hotel ist sehr komfortabler und saber. personal sehr freundlich.
das Frühstücksbüffet ist hervorragend.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. März 2016
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. März 2016
Gut: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. März 2016
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
All good!
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Nov. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Der Gesamteindruck des Hotels ist sehr gut. Der einzige Minuspunkt ist die Lage, die nicht fußläufig zu Innenstadt ist. Dafür bietet das Hotel jedoch einen Tuktuk-Service in Richtung Innenstadt an. Ansonsten ist es ein neues, sehr gut gepflegtes und ausgestattetes Hotel. Empfehlung: ein Zimmer zur Flußseite nehmen
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
M.
23. Jan. 2013
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Guter Service, schlechte Lage
Wir haben das Hotel als Sprungbrett für unsere Reise durch Kambodscha und Vietnam genutzt und die ersten beiden Nächte nach der Ankunft dort verbracht. Leider liegt das Hotel ein wenig außerhalb des Stadtzentrums, so dass man auf ein Tuk-Tuk angewiesen ist. Die Zimmer waren sehr sauber und gut klimatisiert, das Frühstück reichhaltig und der Service gut. Sehr nett fanden wir, dass wir einen Koffer mit Winterkleidung für die Rückreise kostenlos im Hotel deponieren durften, obwohl wir auf der Rückreise nicht mehr in Phnom Penh übernachtet haben.
M.
10/10 – Hervorragend
Wilhelm
9. Nov. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, leider etwas ausserhalb
Das Hotel (ca. 7 Monate alt) hat eine sehr gute Zimmerausstattung somit internationaler 4+ Sterne Standard, leider ca. 5-10 Minuten mit Tuk Tuk zum geschehen. Fruehstuecksbuefett nicht an allen Tagen. Wer bereit ist diese Tuk Tuk fahrt auf sich zu nehmen findet ein sehr gutes Hotel vor. Alle Mitarbeiter sehr zuvorkommend und hilfsbereit, Rezeption und Bar sprach Englisch, sowie verschiedene Mitarbeiter.
Wilhelm
8/10 – Gut
qiang
17. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
qiang
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
4/10 – Schlecht
moses
Mit dem Partner gereist
2. Jan. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very dirty place old dirty carpets no service when you arrive rooms very dirty lobby dirty old chairs and sofas old towels dont change bed sheets
moses
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
13. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
8/10 – Gut
Séverine
9. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Court mais bon
Court séjour de transition de 1 nuit. Tout était parfait. Juste le restaurant où le service n’est pas à la hauteur d’un grand hôtel comme celui-ci mais ce n’est qu’un infime détail.
Séverine
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Kim am 12. Okt. 2018
Dear Severine,
Greeting from River Palace Hotel & Spa!
thank you so much for your feedback of our service with accommodation.
hope you choose our property for your next stay at Phnom Penh Cambodia.
Best regards
Mr. Kim
8/10 – Gut
Vanne
4. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Vanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von kim am 12. Okt. 2018
Dear Vanne,
Greeting from River Palace Hotel & Spa!
Thank you so much for feedback our property well.
Hope our property is first choice for you as next trip.
Best regards
Mr. Kim
10/10 – Hervorragend
kim, København
13. Sept. 2018
Godt og centralt hotel
Dejligt hotel med godt personale
kim
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018
Antwort von Kimly am 21. Sept. 2018
Dear Kim,
Greeting from River Palace Hotel & Spa Phnom Penh Cambodia!
Thank you so much for your time to feedback our hotel during your stay with us.
Hope our hotel for first choose for your accommodation of need trip at Phnom Penh Cambodia.
Wish you good luck, healthy
Best regards
Mr. Kimly
Front office manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. Aug. 2018
Bad room choice
I booked a room but they didn't have it so they gave me another room was too noisy I couldn't sleep near to main road and I told them I really need to switch my room to a different room but they didn't notify the morning g staff and I end up staying waiting for the evening staff to come it was really inconvenient and it made us even more tired not a good experience unfortunately
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von kimly am 21. Sept. 2018
Dear Anonymous,
greeting from River Palace Hotel & Spa Phnom Penh Cambodia!
Thank you so much for your time feedback review our hotel during your stay with us. we will share this experience for improve our hotel in the future.
So this period we are full house for room of river view and please choose room type of river view for quiet room for booking.
Best regards
Kimly
Front office manager
10/10 – Hervorragend
Youngsoo
8. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
스파 이용 안내문이 객실에 없어요.
서비스, 청결도,편안함 거기가 조식까지 다 마음에 들었습니다. 단 스파를 하고 싶어서 이곳을 택했는데 안내문이 엘레베이터에 만 붙어 있다보니 벨보이 안내로 미쳐 발견하지 못하고 저녁
에 야간시장을 갔다가 피곤하여 아침에 하자고 잤는데...밤 2시까지 운영하고 아침은 10시부터
개장을 하다보니 이용도 못하고 나왔네요...객실 안에서도 볼 수 있는 안내문이 필요한 것같아요
Youngsoo
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
8/10 – Gut
GLOBAL INC
1. Juni 2018
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
조용한 강 조망 괜찮은 호텔_ 출장/여행 모두
1년에 3~4번 정도 프놈펜 출장시 마다 이용합니다. 근처에 쇼핑몰이라든지 편의 시설은 없지만 Tourist Place에서 떨어져 있어 조용하고 강조망이 좋습니다.
가격대비 추천할만하고 왕궁과 River Front는 걸어서 20분 정도 택시로 5분이면 갈수 있습니다.
공항까지는 20분 내외가 걸립니다.
GLOBAL INC
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Sombun am 8. Juni 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you for your recent review. We look forwards to welcome you back soon.
Regards,
Bor Sombun
6/10 – Okay
cengis
27. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ve came 22:00 a clock all the light was closed at the hotel outside and inside the reception , ve through the hotel was locked down.
I Can not recommend this hotel for people who coming at Cambodja for first and want to fill save.
cengis
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Sombun am 8. Juni 2018
Dear Cengis,
Warmest greeting from River Palace Hotel.
Thank you very much for your spending time review us to share your experience a bout River Palace Hotel & Spa.Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.
On behalf of staff management, we would like to thank you very much for your recommendation. and we hope that we can convince you to change your mind about another visit to our property.
It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
Best Regards,
The management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Anonymous,
Warm greeting from River Palace Hotel & Spa!
Thank you for having taken the time to write a comment following your recent stay here.
Very sincerely yours,
The managements
6/10 – Okay
Nawaphol
11. Mai 2018
Gut: Sauberkeit
Room is nice and clean ( river side)
Breakfast menu and test is very poor
For lobby and general area is cloud up .
Staff is nice and good take care but around this place is not. Tourist night zone.
Nawaphol
Antwort von Sombun am 8. Juni 2018
Dear Nawaphol,
Warm greeting from River Palace Hotel & Spa
Thank you for having taken the time to write a comment
we are trying very hard for food quality.
It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
Best regards,
The management
10/10 – Hervorragend
Nguyet
21. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nguyet
Antwort von Sombun am 26. Feb. 2018
Dear Nguyet,
Thank you for your nice review. We look forwards to welcome you soon.
Best Regards, Sombun
8/10 – Gut
Arun, Chicago, IL
20. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable and enjoyable stay. The hotel staff was very friendly. Language was bit of an issue. The location was also very convenient.
Arun
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Sombun am 22. Jan. 2018
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay.
6/10 – Okay
Gary
17. Jan. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Other options maybe be better
The room isnt bad. The gym and spa is fantastic. But the hotel is so cheap they wont turn on the lights in the stairwell or even the hallway during day or night. the staff is really accommodating but the location is too far from anything.
Gary
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Sombun am 22. Jan. 2018
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay.
6/10 – Okay
Jimmy , Singapore
8. Jan. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room Need to update.
Room Decoration need to update and Can not sleep at midnight too noisy.
Jimmy
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Sombun am 22. Jan. 2018
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay.
8/10 – Gut
michael
21. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4/5star price for 3star hotel
The gym is a let down and the spa area should open at 7am but they wanted to open it at 10.30am so I had to argue that point which eventuality was accepted. Internet in room is poor. Tv stations do not always work. To shower hot you need to turn taps on it the sink and bath for 5minutes before the shower water is heated. Terrible waste of water. The staff were very nice but lack of European languages including English was hard work. But it was ok
michael
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2017
6/10 – Okay
Borja, Spain
19. Nov. 2017
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sucio
Hotel con servicios pertenecientes a su categoría , la habitación con moqueta muy sucia, pelos en las almohadas de otras personas, la bebida de bienvenida es un mini zumo de naranja sin más opciones.
Borja
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
8/10 – Gut
TSUYOSHI
8. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff friendly
Comfortable stay
Massage service needs improving
Gym was good
Jacuzzi area good
Just alittle far from everything, 15 to 20min walk to riverside
Kevin
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel accueillant, personnel aimable et efficace,
Nous avons trouvé facilement Hotel et l'emplacement et le service de parking est bien.
Le réceptionniste est très efficace et compétent, car j'ai demandé de changer de chambre avec un lit double car j'ai mal réservé avec 2 lits. Il a pu répondre ma demande rapidement.
Par contre, il y a un odeur de cigarette dans la chambre qui a terni un peu la bonne impression de Hotel.
Bonnie
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. Jan. 2017
Inte lätt att göra sig förstådd!
Hotellet låg en bit från citykärnan. Helt ok men det som drar ned är att personalen inte kunde engelska. I Best Westernkedjan tar man för givet att någon/några skall kunna engelska. Kommer inte att återkomma till detta hotell i Phnom Penh.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
마니, 대고
6. Jan. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가격은 저렴하지만 대만족
가격을 대비해 볼때 아주 많이 만족해요... 직원도 친절하고 식사도 맛있고, 아주 아주 좋았어요..
마니
10/10 – Hervorragend
qibo
12. Dez. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
服务优质
性价比高,服务满意,我们离开时忘了物品专门派车送还。
qibo
6/10 – Okay
Tammy, Hong Kong
6. Dez. 2016
Gut: Personal & Service
Hotel conveniently situated
Smelly room.
The quality of food at breakfast was not satisfactory with limited, particularly European, choices. The lightning in the dining room for breakfast was poor.
Tammy
10/10 – Hervorragend
kw2017, California
15. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
The staff at this hotel were very attentive. This is not a new hotel but it was clean and everything was in working order.
kw2017
8/10 – Gut
laci, bangkok
15. Nov. 2016
Gut: Zustand der Unterkunft
4star good price hotel
Hotel is not so big but have almost everything as 4star hotel.next the hotel also have 24hour shop.
laci
8/10 – Gut
k, paris
15. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel mais un 4 étoiles comme un indique .
Hôtel date mais propre. Légèrement excentre du centre ville mais accessible Avec tuk tuk en moins de 10 min . En revanche agréables prestations de spa et salle de sport ...
k
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel molto gradevole
Hotel in posizione molto comoda per tutto Hotel ok perfetto.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
laci, bangkok
14. Okt. 2016
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Small total hotel
Little far from down town. Always need taxi or tuktuk. But in the hotel have almost everytjing like a 5star hotel. Restaurant, spa, gym, next hotel have 24hour shop. Good hotel good price.
laci
8/10 – Gut
John, uk
15. Sept. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff great and helpful. The location is not ideal even though only a short tic tic ride to the tourist area on the riverside. Breakfast ok but a little basic. Overall a good four day break.
John
8/10 – Gut
laci, bangkok
11. Sept. 2016
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Near from river
Near from river but nothing to do around there.
2~3km from riverside it take 2~4usd by tuktuk.but hotel.is nice and good price.
laci
6/10 – Okay
Martin, Recife, Brazil
17. Aug. 2016
Gut: Personal & Service
Ok hotel in PNH
It's ok, a little far from downtown, but a $3 tuk tuk will get you anywhere.
Martin
10/10 – Hervorragend
Emm, Montreal
23. Juni 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Wonderful Hotel with Great staff
This was my first time in Cambodia, This hotel was very good, staff is helpful, Breakfast is very great and specially Ms.Sokna in Restaurant was really helpful, she speaks very good English
Emm
2/10 – Ungenügend
Sani, Hong Kong
30. Mai 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There was some construction going on and hotel was almost empty. Great value at least this time.
Ville
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Wayland, New York
16. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, bad location
Very nice hotel with nice looking lobby. Unfortunately, the location is not that great. It's located in an industrial/slum area with not much to do at night except for a KTV nearby if you cross the street and turn left. During the day, if you exit the hotel and turn left, there's a small shop that sells roast duck. Don't bother with the coffee shop across the street. No English, No Menu, and no coffee. There's a 24 hour convenience store next door to the hotel for any food/drink needs you have. The breakfast on the first floor was half decent. Eggs cooked to order and a buffet. I tried to Spa, which was decent. They have a hot/cold jacuzzi and the oil massage was $23 for one hour. There's also a gym with nice equipment.
The rooms have 2 bathrobes, which is a nice touch. You can fill the tub with hot water for a nice bath in your room. There's an ethernet port under the desk if the wifi is insufficient. There's also coffee and tea making facilities in the room under the TV.
Wayland
10/10 – Hervorragend
Jim, Phnom Penh
1. Feb. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pleasant accommodation
For the most part overall a good experience, had problems withe the control systems of lights, a ac/hv.