2 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, osteuropäische Küche

Bewertungen von Sovanna Hotel

4 out of 5
Sovanna Hotel
#6, Street 21, Tonle Bassac, Chamka Morn (Independent Monument Area), Phnom Penh, Kandal

Bewertungen

8.8

Hervorragend

117 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

7.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

MJF, aus Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Serh ruhig gelegenes Hotel unter bestem Management
Ich hatte das Hotel für nur eine Nacht gebucht obwohl ich 4 Nächte in PP war. Das Hotel hat wenig Zimmer und hat einen tollen Manager der mit viel Gefühl und Kreativität sein Personal führt. Dies merkt man überall. Sozial, freundlich, zuvorkommend, hilfsbereit und familiär erscheint das Personal. Das Hotel und der Pool sind sehr schön und großzügig. Von mir 100 Punkte!!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herausragend freundliches und engagiertes Personal.

8/10 – Gut

Angelo, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klein aber fein
Das Hotel ist ideal für einen Kurzaufenthalt.Sehr freundliches, englisch sprechendes Personal.Preisleistungsverhältnis ist sehr gut.Ruhige Umgebung aber nicht ideal gelegen.Um Sehenswürdigkeiten zu besichtigen, ist es zu Fuss zu weit, mit Tuk Tuks für 3 Dollar pro Weg aber ok.

8/10 – Gut

Rebecca, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
gut
In Walking-Distance zum Königspalast, gute Restaurants in der Nähe, war für uns das perfekte Hotel in Phnom Penh. Staff manchmal etwas schlechtes Englisch, aber irgendwie haben wir uns dann immer verstanden.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Servicepersonal ist sehr amateurhaft, spricht kein English... am Pool gibt es genau 4 Liegestühle.

8/10 – Gut

Petra, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel in ruhiger Lage
Nettes kleines Hotel in ruhiger Lage - süßer Innenhof mit kleinem Pool bietet gute Möglichkeit zur Erholung nach anstrengenden Tagen. Königspalast/Nationalmuseum noch in Fußgängerreichweite. Frühstück ist ok, Zimmer sind wirklich schön. Wake-up-call hat leider nicht geklappt. Sonst sehr aufmerksamer Service.

8/10 – Gut

Angelo, Zurich Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal
Sehr freundliches und hilfreiches Personal. sprechen sehr gut englisch. Haben mir wegen Larmbelastigung anstandslos ein anderes Zimmer gegeben.Umgebung nicht optimal. bis zum Zentrumein bisschen weit.

10/10 – Hervorragend

Raffaela, Basel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wohlfühloase in der hektischen Hauptstadt
Das Hotel liegt in einer ruhigen Seitenstrasse gleich beim Independence Monument und verfügt nur über wenige Zimmer (sehr ruhig). Die Zimmer sind schön designt und bieten ein komfortables Bett, Sitzecke und sehr viel Ablagefläche. Das Highlight ist das Badezimmer mit dem Doppelwaschbecken, der alleinstehenden Badewenne und der Regenwalddusche. Das Personal ist sehr freundlich und spricht gut englisch und hilft gerne beim Organisieren von Transporten oder weiteren Empfehlungen. Der kleine Pool dient nach einem Tag in der Stadt hervorragend für eine Abkühlung. Im Umkreis von 100 Metern befinden sich mehrere Restaurants, in denen mehrheitlich Einheimische essen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top hotel
Very nice hotel, friendly and good english speaking staff.
Antwort von Lak am 7. Apr. 2015
Dear Anonym, Greetings from Villa Sovanna Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia! Thank you for choosing to stay with us at VILLA Sovanna Boutique Hotel on your recent visit and for spending your valuable time to share your experience with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay with us. We intend to provide you with great hospitality and I am happy to read you have enjoyed our quality of service and facilities. We are all here look forward to welcoming you back soon and hope that your next visit with us will be as pleasing as the previous one. Yours sincerely, Sokchan Lak General Manager

10/10 – Hervorragend

Asta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jedie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Heng Phirum am 21. Dez. 2021
Dear Valued guest, I would like to express my deep thank to you to give us the review and we hope to meet you next time at my hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Kindly
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2021
Antwort von Heng Phirum am 18. Mai 2021
Dear Valued guest I would like to express my special thank to you giving us the review. Villa Savanna Boutique Hotel wish you healthy and happiness, especially being free from COVID 19

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like it properly. Reasonable price and clean. Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Heng Phirum am 20. Apr. 2021
I would like to express my deep thankfulness to you and hope that meet you soon in my hotel

8/10 – Gut

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von SOK VANNA am 16. Jan. 2021
Dear Marcus, Many thanks for your review. We are all very appreciated for your review and we hope to see you again soon, we are very please to wish you have a pleasant day where you may go! Best regards, SOK VANNA Mr, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
日本人には良いと思います。
こじんまりとしたホテル。 場所がわかりにくい。 プールは綺麗だが、陽当たり時間が少なそう。 部屋はとても清潔で綺麗。 シャワーのお湯がぬるい。 夜、食事する場所は少し歩くと沢山ある。 日本語の通じる店も多い。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Heng Phirum am 17. Dez. 2020
大切なゲストの皆様、本当にありがとうございました。近い将来、私のホテルに滞在できることを光栄に思います。 健康になりますように

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2020
Antwort von SOK VANNA am 21. Okt. 2020
Dear Valued Customer, Thanks you very much for your review. I am all team are very appreciated for your review and we are very pleased to say thanks you and wish you have a pleasant day where you may go. Best wish and good luck Sovanna Hotel Sale & Team

10/10 – Hervorragend

Heng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
För det priset, var det ett schysst hotell. Bra läge och bra service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
緑に囲まれて、朝は鳥のさえずりが聞こえる良い環境の中、清潔な部屋でシャワーのお湯も問題なく快適でした。立地的にも中心部で、
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Sreymom

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is clean and staff are friendly.accept no lift we had to carried our luggage up those stairs.. but we did enjoy the stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel had everything we needed for our stay and staff were always pleasing, happy and polite. Our only problem was no hot water in bathroom.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von SOK VANNA am 15. Feb. 2020
Dear Anonymous, Warmest greeting from Villa Sovanna Boutique Hotel. Thanks you very much for your accommodation with our hotel in Phnom Penh – Cambodia Thanks again for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words. If you have any assistant, please do not hesitate to contact us by email : sales@villasovanna.com or stay@sovannahotel.com We look forward to seeing you again in your next future visiting. Wish you have a pleasant day! Yours truly, Villa Sovanna Boutique Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is good as quiet in residential area and many restaurants are around the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von SOK VANNA am 30. Jan. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Best Regards, Villa Sovanna Hotel Manager & Team

8/10 – Gut

Koh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

8/10 – Gut

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A small and cosy hotel, clean and quiet. Walking distance from some great sights.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

8/10 – Gut

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hôtel agréable idéalement situé dans Phnom Penh
Nous avons passé 5 nuits à l'hôtel Sovanna qui est idéalement situé à moins de 5 minutes à pieds du monument de l'Indépendance, à 50 m du Boulevard SIhanouk dans une rue latérale assez calme. Cette propriété a récemment été agrandie. L'aile ancienne ne comprend que deux étages sans ascenseur et les chambres sont relativement petites et d'un confort moyen. L'extension comporte six étages dont un rooftop d'où on a une vue intéressante sur la ville. Les chambres de cette extension sont beaucoup plus vastes et confortables que celles de la partie ancienne. Nous avons été initialement logés dans une des chambres anciennes et nous avons du "mettre la pression" sur la direction pour disposer, dés la seconde nuit d'une chambre conforme à ce que nous avions réservé. Le personnel est très aimable et serviable. La piscine est toute petite mais est située dans un agréable patio arboré et décoré de multiples orchidées. Le bémol: le petit déjeuner est minimaliste en dépit du fait que l'hôtel est associé à deux restaurants populaires qui l'encadrent, les Sovanna 1 et 2, où la nourriture - cambodgienne - est de qualité (spécialités de grillades).
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Heng Phirum am 2. Jan. 2020
Dear valued Guest, On behalf of Villa Sovanna Boutique Hotel, I would like to express my deep thank to you writing your real command. it is very important for us to improve our properties for all on the world and we hope that we will meet you and your friends soon in our hotel in near future. Dr. Heng Phirum, Director

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Puthirith Suyd am 22. Nov. 2019
Hi, Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia, I am disappointed to read your review and would like to offer my sincere apologies for your experience. I would appreciate the opportunity to discuss your comments further and invite you to contact me at the Hotel directly. I hope to hear from you soon. Kind Regards, Puthirith Suy

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Skybar and the central location are excellent. Staff very helpful and go the extra mile
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Puthirith Suy am 20. Nov. 2019
Hi, I want to personally thank you for sharing your Magnifique review following your recent visit, it is a delight to read! We all look forward to welcoming you back. Kind Regards, Puthirith Suy

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sky bar has a great view over the city. Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Heng Phirum, General Director of Villa Sovanna Bou am 13. Nov. 2019
On behalf of Sovanna Hotel, I would like to thank so much for your command and Wish you healthy. We hope that we have great honor to receive your next reservation

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well maintenanced
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Dr. Heng Phirum. General Director am 13. Nov. 2019
Dear Valued guest, I would like to thank so much for your review and we hope that we will have great value to receive your reservation next time/

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Shower run cold water on one day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

じゃっきー

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応がわるかった
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room is clean and good location. There is no lift so that if your room is 2nd floor, it's hard to carry heavy suitecase to the room. But overall, good facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

1.飯店接洽人員英文溝通不大順暢; 2.機場接機司機遲來,讓人手足無措只能乾等; 3.官網mail接收有問題,我跟同伴發了無數封都說沒看到,後來是打到hotel.com請客服幫忙聯繫飯店才勉強聯繫上; 4.一進去時看到房間被跟床單髒汙,飯店人員有即時幫忙換掉,因為太累只好這樣了; 5.餐點好吃; 整體而言因爲便宜就算了,不過若是商務旅行不會再入住。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brilliant
Great place to stay, I would recommend this hotel in phnom Penh, Thank you for a lovely stay😎😁
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von SOK VANNA am 18. Dez. 2020
Dear Valued Customer, Warmest greeting from Villa Sovanna Hotel. Thanks you very much for your review on our hotel, we are very appreciated and we are very apologize for any inconvenience during your stay, we hope to save you a better service again for your next trip. Wish you have a pleasant day. Kindest regards, SOK VANNA MR, Sales & Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

kevin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service was a little unprofessional, although still reasonably friendly. Bed was fantastic, as was shower
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room details nothing like the real thing sometimes no hot water....a smell of sewer gas in bath room ….room phone did not work there one week never got it fixed.... breakfast not good....hard to find anyone who speaks English never go back
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Nice PP Hotel
Very nice hotel located near independence monument. Very friendly and attentive staff. Complimentary cooked-to-order breakfast at hotel restaurant good but modest portions. Rooftop bar with incredible views. Banana and Sovanna restaurants nearby are extremely good, plentiful and cheap. Tuk-Tuks always out front making for $2 - 3 rides anywhere very convenient. Only issue was no hot water our initial day but resolved next day.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Mikael

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mindre hotell som kändes prisvärt
Lever upp till priset. Mindre hotell med mer personligt intryck. Liten pool men i fint skick och lite lummig inramning. Frukost modell enkel men helt ok. Vi uppgraderade till större rum med uteplats/balkong. Badrummet trångt och svårt att hänga upp sina saker.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- Petit hôtel sympathique - Belle petite piscine, skybar et barman exceptionnel - Bien placé
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Under renovation.
Hotellet er under renovation, hvilket man kunne se på værelset, da de havde glemt at pille maler tapen af :-) morgenmaden var meget kedelig. Og de områder der maglede renovation var slidte og triste. Tilgengæld var det de havde lavet rigtig godt, virkelig lækkert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
朝食は満足
4つ星ホテルとして行くと、雰囲気は少し物足りない気がするが、滞在中は特に不便はない。アメニティも十分。 朝食はバイキング形式ではなく、ウエスタンかアジアンかをテーブル選んで持ってきてくれるスタイルで量は多くないが悪くはない。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018